aah zuur manquote:Op donderdag 29 oktober 2015 21:52 schreef Max23 het volgende:
Lieke komt dus 0,133 tekort voor een 10e plaats
Ze zijn wel hoog, ja. Maar in mijn ogen zeker verdiend. Die dames zijn sowieso wereldklasse en bewijzen zichzelf keer op keer weer. Ze hebben beiden een goede wedstrijd geturndquote:Op donderdag 29 oktober 2015 22:23 schreef heywoodu het volgende:
Op Totallympics is men nogal verbaasd over de scores van Biles en vooral Douglas, die volgens hen echt belachelijk veel te hoog zijn
Nooit iets over gehoord verder, helaas heb ik er veel te weinig verstand van om er een mening over te kunnen hebben
Alleen de score van Biles op brug was misschien iets hoog, verder is er echt geen sprake van te hoge scores.quote:Op donderdag 29 oktober 2015 23:00 schreef Moira. het volgende:
[..]
Ze zijn wel hoog, ja. Maar in mijn ogen zeker verdiend. Die dames zijn sowieso wereldklasse en bewijzen zichzelf keer op keer weer. Ze hebben beiden een goede wedstrijd geturnd
Idd, gewoon terechte medailles imoquote:Op vrijdag 30 oktober 2015 13:55 schreef VikaMustyGrishi het volgende:
[..]
Alleen de score van Biles op brug was misschien iets hoog, verder is er echt geen sprake van te hoge scores.
Mja, Douglas en Iordache hebben ook niet foutloos geturnd. Denk dat 't zo allemaal nog wel tegen elkaar weggestreept kan worden en dat die top 3 dan toch wel terecht is hoor.quote:Op vrijdag 30 oktober 2015 15:47 schreef miep63 het volgende:
Ondanks dat Biles tijdens haar oefening op de balk wankelde en tijdens haar vloeroefening buiten de mat kwam met haar voet, toch weer wereldkampioen. Ik dacht echt dat Douglas goud zal halen en Iordache zilver.
twitter:nzaccardi twitterde op vrijdag 30-10-2015 om 19:34:06Max Whitlock's 16.1 on pommel horse is the highest score on that apparatus at an Olympics or Worlds since a 16.275 in 2009. reageer retweet
nicequote:Op vrijdag 30 oktober 2015 20:19 schreef heywoodu het volgende:
twitter:nzaccardi twitterde op vrijdag 30-10-2015 om 19:34:06Max Whitlock's 16.1 on pommel horse is the highest score on that apparatus at an Olympics or Worlds since a 16.275 in 2009. reageer retweet
Was idd van degene vóór Deurlooquote:Op vrijdag 30 oktober 2015 20:29 schreef heywoodu het volgende:
Hans geeft live commentaar op de brugoefening van Deurloo, terwijl iemand anders in beeld op brug bezig is?
Edit: Zal wel opgenomen beeld zijn.
Ongekendquote:Op vrijdag 30 oktober 2015 20:47 schreef Moira. het volgende:
Die Cubaan geeft Uchimura nog een run for his money
Haha ik verwachtte bij die audio rekstokoefening van Deurloo echt nog effe "HIJ STAAAAAT HIJ STAAAAAT" maar het was helaas 1 klein pasjequote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |