Oh dat wist ik niet! Dat is wel erg tof. Gunfactor +3quote:Op zaterdag 31 oktober 2015 16:37 schreef heywoodu het volgende:
Dit Chinese twijgtje turnt overigens met 1 doel: geld binnenhalen om haar blinde broer te onderhouden. Ze heeft al een appartement voor hem kunnen betalen en turnt nu voor een operatie.
Ze ziet er wel erg jong uit.quote:Op zaterdag 31 oktober 2015 16:37 schreef heywoodu het volgende:
Dit Chinese twijgtje turnt overigens met 1 doel: geld binnenhalen om haar blinde broer te onderhouden. Ze heeft al een appartement voor hem kunnen betalen en turnt nu voor een operatie.
Ja zij is dus 18.quote:
Komt inderdaad van een bijzonder arme achtergrond. Wel "leuk" dat ook Chinese sporters gewoon een verhaal hebben, want veel van hen vind ik zo "13-in-een-dozijn" en anoniemquote:Op zaterdag 31 oktober 2015 16:39 schreef Moira. het volgende:
[..]
Ja zij is dus 18.
Hans vertelt net dat ze de eerste 6 jaar van haar leven sterk ondervoed is geweest dus een hoop aan lichamelijke ontwikkeling heeft gemist.
Klopt. Die Chineesjes worden ook getraind in echte mishandel-kampenquote:Op zaterdag 31 oktober 2015 16:46 schreef heywoodu het volgende:
[..]
Komt inderdaad van een bijzonder arme achtergrond. Wel "leuk" dat ook Chinese sporters gewoon een verhaal hebben, want veel van hen vind ik zo "13-in-een-dozijn" en anoniem
Maar ze pakken wel medailles bij de vleetquote:Op zaterdag 31 oktober 2015 16:51 schreef Moira. het volgende:
[..]
Klopt. Die Chineesjes worden ook getraind in echte mishandel-kampenVan jongs af aan al gewoon doordrukken voor de lenigheid, allemaal janken. Echt zielig.
Ja juist daaromquote:Op zaterdag 31 oktober 2015 16:54 schreef heywoodu het volgende:
[..]
Maar ze pakken wel medailles bij de vleet
Enige finale tot nu toe waarvan ik bijna niks gezien heb (zat de volksliederen bij de rugbyfinale te kijken)quote:Op zaterdag 31 oktober 2015 16:59 schreef Moira. het volgende:
Haha geniaal mensen, dat wij dit nu meemaken. Kunnen we nog aan onze kleinkinderen vertellen
Heb je gewoon even geschreven geschiedenis gemist vriendquote:Op zaterdag 31 oktober 2015 17:00 schreef heywoodu het volgende:
[..]
Enige finale tot nu toe waarvan ik bijna niks gezien heb (zat de volksliederen bij de rugbyfinale te kijken)
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |