Aah oke, dus vandaag eigenlijk alleen yuriquote:Op zaterdag 31 oktober 2015 14:25 schreef heywoodu het volgende:
[..]
Van Gelder vandaag ja, en morgen Sanne Wevers en Thorsdottir op balk. Lieke Wevers is op brug en vloer nog tweede reserve, maar als er twee uitvallen moeten dat ook nog eens turnsters van de juiste nationaliteit zijn, dus die zien we niet meer in actie normaal gesproken.
Ik ook! Ook beter voor de Olympische kansen.quote:Op zaterdag 31 oktober 2015 14:30 schreef heywoodu het volgende:
Ik begin een beetje zenuwachtig te worden, ik hoop echt heel erg hard dat Van Gelder een medaille pakt
Klopt ja, stuk spannender ookquote:Op zaterdag 31 oktober 2015 14:37 schreef heywoodu het volgende:
Ik blijf toestelfinales toch het mooiste vinden in het turnen. Alle focus op 1 turner per keer, niet allemaal gejuich en gedoe er omheen of moeilijk gedoe met achterstanden en wie goed is op welke toestellen etc.
quote:Op zaterdag 31 oktober 2015 14:43 schreef Moira. het volgende:
Ik vind bij de mannen op vloer die hupsjes en pasjes met die rechte armen er ook nogal gay uitzien though
Oh beter! TV kijkt chillerquote:Op zaterdag 31 oktober 2015 14:44 schreef heywoodu het volgende:
Ik zie nu dat het ook live op tv is.
Daar gaat het ook voornamelijk om, maar die gekke dingen zijn dan om het te verbinden. Bij de vrouwen is dat zo uit de klauwen gelopen dat ze nu 2 sprongseries minder moeten doen zodat er meer ruimte is voor 'choreografie'quote:Op zaterdag 31 oktober 2015 14:45 schreef heywoodu het volgende:
[..]
Zo geforceerd ook. Lekker springen en schroeven, veel leuker
BBC1quote:Op zaterdag 31 oktober 2015 14:44 schreef heywoodu het volgende:
Ik zie nu dat het ook live op tv is.
Neeeee Yv! Schaam je! Nederland 1!quote:
Oh ja, studio sport in de gids betekent wk gymnastiekenquote:Op zaterdag 31 oktober 2015 14:55 schreef Moira. het volgende:
[..]
Neeeee Yv! Schaam je! Nederland 1!
BBC voor alles behálve voor turnen, omdat commentaar van Hans van Zetten
Ja alleen deze toestelfinales, de vorige finales en kwalificaties werden alleen online uitgezonden.quote:Op zaterdag 31 oktober 2015 14:56 schreef yvonne het volgende:
[..]
Oh ja, studio sport in de gids betekent wk gymnastieken
Da's vanavond pas toch? Dit is rond 17:30 afgelopenquote:Op zaterdag 31 oktober 2015 14:58 schreef yvonne het volgende:
Moeten ze wel doorspringen ik wil zo ook nog rugby zien.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |