Lieve kijkersquote:Op zaterdag 31 oktober 2015 17:19 schreef Montov het volgende:
"Daarom wordt het geen 10, maar dat hoeft ook niet om te winnen". Een nieuw item voor de bingokaart.
Naast gymleraar is Hans ook nog natuurkundeleraar.quote:Op zaterdag 31 oktober 2015 17:21 schreef heywoodu het volgende:
[..]
Lieve kijkers
Voor de ringen: niet op de polsen steunen + kracht maal arm is moment
jellyquote:Op zaterdag 31 oktober 2015 17:23 schreef DeeBee het volgende:
Mijn moeder heeft serieus gymles gehad van Hans van Zetten.![]()
40 jaar terug ofzo omg. Den Haag, op de middelbare school geloof ik.quote:
haha wel gaaf, gymles op school van HvZquote:Op zaterdag 31 oktober 2015 17:27 schreef DeeBee het volgende:
[..]
40 jaar terug ofzo omg. Den Haag, op de middelbare school geloof ik.
Zit ziek dicht bij elkaar dit onderdeel, al zal Yuri wel echt moeilijker moeten gaan qua afsprong enzo wil hij ri. medailles gaan volgend jaar (als ze zich plaatsen dan).
Wordt je sterk van.quote:
Het is daar gewoon doodnormaal om kinderen van 4 of 5 jaar bij hun ouders weg te rukken en dagelijks aan het janken te brengenquote:
NOSquote:De WK turnen worden vandaag afgesloten met de toestelfinales. Voor Nederland komen Lieke Wevers (vloer), Eythora Thorsdottir (balk) en Sanne Wevers (balk) in actie. De eerste beelden vanuit Glasgow zijn vanaf 14.20 uur te zien.
Om daar nog even op terug te komen. Ze was 2e reserve, maar ik heb gemist dat de Italiaanse zich terug had getrokken en Lieke dus 1e reserve is daardoor. Steingruber op sprong kwam natuurlijk verkeerd terecht, dus dat kan haar kans zijn.quote:Op zondag 1 november 2015 08:23 schreef Max23 het volgende:
http://nos.nl/artikel/2066353-de-sport-van-zondag-bij-de-nos.html
[..]
NOS
De FIG tweet net dat Giulia Steingruber zich teruggetrokken heeft en dat Shang Chunsong (reserve 1) haar vervangt. Dat is onzin omdat Shang al ingezet wordt als vervanger van Erika Fasana. Neem aan dat dit zo gecorrigeerd gaat worden en dat Lieke de finale mag turnen.quote:Op zondag 1 november 2015 10:36 schreef Max23 het volgende:
[..]
Om daar nog even op terug te komen. Ze was 2e reserve, maar ik heb gemist dat de Italiaanse zich terug had getrokken en Lieke dus 1e reserve is daardoor. Steingruber op sprong kwam natuurlijk verkeerd terecht, dus dat kan haar kans zijn.
Vooruitziende blikquote:Op zondag 1 november 2015 08:23 schreef Max23 het volgende:
http://nos.nl/artikel/2066353-de-sport-van-zondag-bij-de-nos.html
[..]
NOS
twitter:EdwinC1973 twitterde op zondag 01-11-2015 om 12:05:20Lieke Wevers turnt vloerfinale. reageer retweet
Hans van Zetten maakt het juist extra leukquote:Op zondag 1 november 2015 14:25 schreef VikaMustyGrishi het volgende:
[..]
Sterkte met Hans van Zetten
Serieus, zonder hem zou het me zo veel minder kunnen schelenquote:Op zondag 1 november 2015 14:26 schreef Moira. het volgende:
[..]
Hans van Zetten maakt het juist extra leuk
Ik heb de OS 2012 voornamelijk zonder commentaar gezien, op de site van de OS zelf teruggekeken volgens mij. Dat is toch wel wat 'saaier' maar ik kan dat commentaar in m'n eigen hoofd al redelijk invullenquote:Op zondag 1 november 2015 14:27 schreef heywoodu het volgende:
[..]
Serieus, zonder hem zou het me zo veel minder kunnen schelen
Finales met Nederlanders wel, maar anders, meh
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |