vrijdag heb ik een topshow gemistquote:
Die is het terugkijken meer dan waardquote:Op maandag 26 oktober 2015 19:48 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
vrijdag heb ik een topshow gemist
Als ik van het weekend eens tijd over heb effe doenquote:Op maandag 26 oktober 2015 19:48 schreef Tagliano het volgende:
[..]
Die is het terugkijken meer dan waard
Genotquote:
Ik heb hem zaterdag teruggekeken, wat een topshow!quote:Op maandag 26 oktober 2015 19:48 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
vrijdag heb ik een topshow gemist
Over Joke Bruijsquote:Op maandag 26 oktober 2015 19:49 schreef Tagliano het volgende:
[..]
Genot
Vrijdag was hij zelfs tijdens de wedstrijd op FOX te horen toen ze schakelden met VI
Ik had toen al het idee dat het wel eens het terugkijken waard kon zijnquote:
Om 7 uur Johan Boskamp op Joke Bruijsquote:Op maandag 26 oktober 2015 19:49 schreef Tagliano het volgende:
[..]
Genot
Vrijdag was hij zelfs tijdens de wedstrijd op FOX te horen toen ze schakelden met VI
Die moet ik ook nog effe terugkijkenquote:Op maandag 26 oktober 2015 19:51 schreef Van_Poppel het volgende:
[..]
Om 7 uur Johan Boskamp op Joke Bruijs
En terecht, zo blijkt.quote:Op maandag 26 oktober 2015 19:52 schreef DrDentz het volgende:
In Saudi-Arabië mag je je vrouw niet Linda noemen. Veel te hoerig.
Hij begrijpt.quote:Op maandag 26 oktober 2015 19:51 schreef Van_Poppel het volgende:
[..]
Om 7 uur Johan Boskamp op Joke Bruijs
quote:Ook in dit seizoen is onze rubriek Boek van de Maand natuurlijk weer van de partij. Zoals gebruikelijk zullen onze vier verkopers ons ondersteunen bij deze gloednieuwe editie, waarbij zij hun favorieten tippen en we samen komen tot de gemeenschappelijke favoriet met de titel 'Boek van de Maand'!
Dan moet je geen VARA programma's kijken.quote:Op dinsdag 27 oktober 2015 19:07 schreef Badr_Harry het volgende:
Dit wordt weer een ouderwetse linkse uitzending
Gelukkig maar. Heerlijk die verschilligheid.quote:Op dinsdag 27 oktober 2015 19:07 schreef Badr_Harry het volgende:
Dit wordt weer een ouderwetse linkse uitzending
Goed voor het effect hé.quote:
Er zijn een beetje teveel van dat soort eencelligen in dit land.quote:Op dinsdag 27 oktober 2015 19:09 schreef Badr_Harry het volgende:
Mensen die klagen over asociale asielzoekers en dan dit doen of schuimbekkend bij een bijeenkomst staan te schreeuwen
Die nobuddy uit Parijs werd er zelfs tafelheer door.quote:Op dinsdag 27 oktober 2015 19:11 schreef Mani89 het volgende:
Die man pakt wel even zijn momentje, gelijk het hele gezin meegesleurd ook.
aandachtsgeilquote:Op dinsdag 27 oktober 2015 19:11 schreef Mani89 het volgende:
Die man pakt wel even zijn momentje, gelijk het hele gezin meegesleurd ook.
Dit seizoen niet meer gezien trouwens, zeker aan de kant geschoven als tafelheer.quote:Op dinsdag 27 oktober 2015 19:13 schreef showtimer het volgende:
[..]
Die nobuddy uit Parijs werd er zelfs tafelheer door.
Van de week nog geweest, rechtstreeks met corendon.quote:Op dinsdag 27 oktober 2015 19:17 schreef DrDentz het volgende:
Asielzoekers kunnen ons alleen maar dingen leren. We hebben meer asielzoekers nodig. We gaan immers ook op vakantie naar Syrië.
Beetje uitlaatgassen de lucht in pompen.quote:Op dinsdag 27 oktober 2015 19:22 schreef Kansenjongere het volgende:
[..]
Hij is niet van de SGP dus zijn vrouw mag ook rijden.
Jaren in Canada gewoond.quote:
Wel opletten, een van de twee was elektrisch.quote:Op dinsdag 27 oktober 2015 19:22 schreef tralalala het volgende:
[..]
Beetje uitlaatgassen de lucht in pompen.
Dan is er ook uitstoot (bij de energiecentrale)quote:Op dinsdag 27 oktober 2015 19:23 schreef Kansenjongere het volgende:
[..]
Wel opletten, een van de twee was elektrisch.
Ik ben ook wel benieuwd naar de raw data ja.quote:Op dinsdag 27 oktober 2015 19:29 schreef wimderon het volgende:
Ik vind 38 (2x 19 bij de mannen) en 36 (2x18 bij de mannen) starts wel een erg kleine sample hoor. Als er ergens een race tussenzit met een mislukte bocht of wissel kan dat zo al een enorm verschil veroorzaken in de resultaten.
Ben ook wel benieuwd hoe dit gemeten is. De enige manier om te vergelijken op basis van één enkele wedstrijd (wat ze kennelijk gedaan hebben) is om de twee tijden van een schaatser af te zetten tegen de starttijden. En dan kom je nooit van z'n leven tot dergelijke verschillen. Je kunt natuurlijk ook niet een tijd van Mulder afzetten tegen een tijd van Ioriatti en daar conclusies uit trekken (tenzij die race onderdeel uitmaakt van een sample van duizenden races). Maar dan vraag ik me hoe ze wel tot dergelijke verschillen zijn gekomen.
Tuitert zat er dus het ging over muziekquote:Op dinsdag 27 oktober 2015 19:32 schreef Karina het volgende:
Heej ik zie Tuitert![]()
Geen idee waar dit over gaat verder, val er net in
Elfstedentocht waarschijnlijk over 2 weken.quote:Op dinsdag 27 oktober 2015 19:32 schreef Karina het volgende:
Heej ik zie Tuitert![]()
Geen idee waar dit over gaat verder, val er net in
Met dit weer kun je die zwemmend doen.quote:Op dinsdag 27 oktober 2015 19:32 schreef Quyxz_ het volgende:
[..]
Elfstedentocht waarschijnlijk over 2 weken.
Mooi man. Jij leest alleen de Donald Duck zeker ?quote:
En Harry Potter.quote:Op dinsdag 27 oktober 2015 19:33 schreef Pedroso het volgende:
[..]
Mooi man. Jij leest alleen de Donald Duck zeker ?
Dit dacht ik ook ja. Slecht uitgelegd wel.quote:Op dinsdag 27 oktober 2015 19:32 schreef marcodej het volgende:
Bij Smeekens was de starter langzamer, dus dan hij toch juist voordeel?
Zou er een Manon tussen zitten?quote:Op dinsdag 27 oktober 2015 19:35 schreef tralalala het volgende:
Allemaal 10/10 meisjes achter Matthijs
ze lijken britten maar zijn gewoon nederlandersquote:Op dinsdag 27 oktober 2015 19:38 schreef NoCigar het volgende:
Deze niet leuke Brit moet niet meer op TV komen. Alsjeblieft.
Vrij letterlijke oasis kloon zo te zien.quote:Op dinsdag 27 oktober 2015 19:39 schreef DrDentz het volgende:
Gaan al die bandjes naar hetzelfde stylingsbureau ofzo? Die kapsels.. :s
Dat begrijp ik ook niet. Enige boekwinkel waar ik heeeel soms nog kom is de American Book Center.quote:Op dinsdag 27 oktober 2015 19:41 schreef Mani89 het volgende:
Zijn die boekjeswinkels nou nog niet failliet?
Die nutteloze animatie aan het einde doet het item teniet.quote:Op dinsdag 27 oktober 2015 19:41 schreef Pedroso het volgende:
Leuk item....ben één van de weinigen geloof ik.
Eens, dat slaat nergens op idd. Maar ik kan wel enthousiast worden van de boekbeschrijvingen.quote:Op dinsdag 27 oktober 2015 19:42 schreef Makamba_ het volgende:
[..]
Die nutteloze animatie aan het einde doet het item teniet.
Ik zag gisteren Alexander Munninghof(?) over zijn boek en ik moet zeggen dat leek me best interessant.quote:Op dinsdag 27 oktober 2015 19:43 schreef Pedroso het volgende:
[..]
Eens, dat slaat nergens op idd. Maar ik kan wel enthousiast worden van de boekbeschrijvingen.
Zeker, alleen klopt het niet altijd. Lees ook wel eens boeken met goede recensies waar geen ruk aan is.quote:Op dinsdag 27 oktober 2015 19:44 schreef Karina het volgende:
[..]
Ik zag gisteren Alexander Munninghof(?) over zijn boek en ik moet zeggen dat leek me best interessant.
Welke dan?quote:Op dinsdag 27 oktober 2015 19:46 schreef marcodej het volgende:
Er zijn veel meer historische bronnen over Jezus hoor.
Werkt dat ook zo dat je een goede recensie krijgt als je betaalt?quote:Op dinsdag 27 oktober 2015 19:46 schreef Pedroso het volgende:
[..]
Zeker, alleen klopt het niet altijd. Lees ook wel eens boeken met goede recensies waar geen ruk aan is.
Ongetwijfeld.quote:Op dinsdag 27 oktober 2015 19:46 schreef Quyxz_ het volgende:
[..]
Werkt dat ook zo dat je een goede recensie krijgt als je betaalt?
Zoals hij er over vertelde wekte het wel mijn interesse. Maar je hebt gelijk, is ook met films bijvoorbeeld. Goeie recensie, ga je kijken, denk je: meh.quote:Op dinsdag 27 oktober 2015 19:46 schreef Pedroso het volgende:
[..]
Zeker, alleen klopt het niet altijd. Lees ook wel eens boeken met goede recensies waar geen ruk aan is.
Deze bedoel je zeker ?quote:Op dinsdag 27 oktober 2015 19:48 schreef Karina het volgende:
[..]
Zoals hij er over vertelde wekte het wel mijn interesse. Maar je hebt gelijk, is ook met films bijvoorbeeld. Goeie recensie, ga je kijken, denk je: meh.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Als je geen kop hebt kan je niet uit het raam kijken.
quote:Op dinsdag 27 oktober 2015 19:50 schreef Pedroso het volgende:
[..]
Deze bedoel je zeker ?Ja dat boek. Hij heeft de NS publieksprijs gewonnen daarmee. Volgens mij was hij Tan.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Die van gister!quote:Op dinsdag 27 oktober 2015 19:51 schreef Pedroso het volgende:
Zal Willie zo nog komen bij Lucky ? Of een zieke Maxima ?
quote:Op dinsdag 27 oktober 2015 19:53 schreef Quyxz_ het volgende:
[..]
Die van gister!
http://dewerelddraaitdoor.vara.nl/media/348131
quote:De tiende editie van Nederland Leest, een initiatief van CPNB, wordt in november gevierd met korte verhalen, gebundeld door A.L. Snijders. Hij is meester in het korte verhaal, geestelijk vader van ZKV’s (Zeer Korte Verhalen) en winnaar van de Constantijn Huygens-prijs. Desondanks twijfelde hij even of hij er wel aan mee zou werken. Hij besloot het toch te doen. Resultaat: een bundel vol korte verhalen aangedragen door schrijvers uit verschillende regio’s. Bij voorgaande edities stond de klassieker centraal, nu zet Nederland Leest met de jubileumeditie het korte verhaal in het licht. Aan tafel: A.L. Snijders.
Na vijftig jaar zette Leo Beenhakker het afgelopen voorjaar een punt achter zijn carrière in het betaalde voetbal. De laatste klus van ‘Don Leo’ was bestuurslid technische zaken bij Sparta Rotterdam. Beenhakker trainde in die vijftig jaar talloze voetbalclubs en was bondscoach van onder andere het Nederlands en het Poolse nationale elftal. Deze week verscheen de biografie 'Don Leo, het werd stil aan de overkant', waarin Leo Beenhakker zijn verhaal vertelt over vijftig jaar betaald voetbal.
Vier vrienden, twee keer twee broers, zijn pas in 2014 begonnen als band The Jacques en staan nu al voor de tweede keer met een speciale ‘Halloween Camp Out’ op London Calling. De uit Bristol afkomstige band stond eerder al in het voorprogramma van The Libertines in Hyde Park en op Glastonbury. Gelijk kwamen ze in november 2014 al met het debuut-EP ‘Pretty DJ’. Nu is ook de tweede EP ‘The Artful Dodger’ en de single ‘This is England’ te beluisteren. Vanavond brengen ze de Britpop-sound naar de studio van DWDD!
Vandaag een gedicht van Nico Dijkshoorn. Bekijk al zijn gedichten op onze overzichtspagina.
Tafelheer van vanavond is Erik Dijkstra!
quote:Staatssecretaris Mansveld van Infrastructuur en Milieu stapt op naar aanleiding van het Fyra-rapport. In het kritische rapport van de Parlementaire enquête commissie wordt de Staatssecretaris onder meer verweten dat ze de Kamer onvolledig en onjuist heeft geïnformeerd. We praten hierover met Sywert van Lienden en Felix Rottenberg.
Ik word heel gelukkig van Seabert met die gekke bekken trekkende bosmongool van een Felix naast hem.quote:Op woensdag 28 oktober 2015 19:14 schreef Vatta het volgende:
Corpsbal Seabert informeert ons wel even. Zou die kerel baardgroei hebben.
Als hij het naar boven kamt, kan hij zijn kale plaat mooi bedekken.quote:Op woensdag 28 oktober 2015 19:18 schreef Specularium het volgende:
Waarom kamt hij dat naar beneden?
Een rotkop?quote:Op woensdag 28 oktober 2015 19:24 schreef Vatta het volgende:
Die chick rechtsachter meneer wenkbrauw heeft wel iets.
Ah. Dacht aan fifo (is het volgen van M&O/bedrijfseconomie toch nog ergens goed voor) en dat leek me al stug.quote:Op woensdag 28 oktober 2015 19:25 schreef hmmmz het volgende:
[..]
https://nl.wikipedia.org/wiki/In_vivo
Echt hequote:Op woensdag 28 oktober 2015 19:34 schreef Mani89 het volgende:
Matthijs die anderen uitlacht om hun Engels.
Dat is hetzelfde als Matthijs die iemand uitlacht om zijn grote oren.quote:Op woensdag 28 oktober 2015 19:34 schreef Mani89 het volgende:
idd, die mensen proberen het in ieder geval, Matthijs doet geen enkele moeitequote:Op woensdag 28 oktober 2015 19:34 schreef Mani89 het volgende:
Zoals nu ook weer geen interview vooraf, met de buitenlandse band. Gênant.quote:Op woensdag 28 oktober 2015 19:35 schreef Kroelo het volgende:
[..]
idd, die mensen proberen het in ieder geval, Matthijs doet geen enkele moeite
Pijnlijk inderdaad.quote:Op woensdag 28 oktober 2015 19:36 schreef Mani89 het volgende:
[..]
Zoals nu ook weer geen interview vooraf, met de buitenlandse band. Gênant.
die bedoelde hij iddquote:Op woensdag 28 oktober 2015 19:46 schreef luxerobots het volgende:
Mensen die er niet zijn, zoals Michels?
Matthijs is een huilebalk. Buiten de camera's janken over zijn "beperkte" prive leven.quote:Op woensdag 28 oktober 2015 19:35 schreef Kroelo het volgende:
[..]
idd, die mensen proberen het in ieder geval, Matthijs doet geen enkele moeite
Mede mogelijk gemaakt door de #Unieketalentenquote:Op woensdag 28 oktober 2015 19:50 schreef DeeBee het volgende:
Weer een prachtig 'interview' van Matthijs, wat een flopshow man man man.
RIP Arctic Monkeys.quote:Op woensdag 28 oktober 2015 19:37 schreef Vatta het volgende:
Kan me niet herinneren dat ik na Arctic Monkeys ooit nog een rammelrock bandje heb zien optreden waar ik echt van onder de indruk was.
Een carriere als journalist kan ie wel vergeten.quote:
Ach, hij kan altijd nog bij de Stentor aan de slag zoals sommige Fok!kers.quote:Op donderdag 29 oktober 2015 19:16 schreef marcodej het volgende:
[..]
Een carriere als journalist kan ie wel vergeten.
Of bij FrontPage op Fok!, alleen is ie daar waarschijnlijk te intelligent voor.quote:Op donderdag 29 oktober 2015 19:22 schreef Monolith het volgende:
[..]
Ach, hij kan altijd nog bij de Stentor aan de slag zoals sommige Fok!kers.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |