Moet je langer wegblijven, volgens mij begint het na ongeveer een maand.quote:Op maandag 26 oktober 2015 18:28 schreef Mani89 het volgende:
Waarom vraagt nooit eens iemand waar ik ben?
Mijn gekneusde teen, voelt je pijn.quote:Op maandag 26 oktober 2015 18:38 schreef YokiKater het volgende:
In ander nieuws; ik heb een ontstoken middelvinger.
hoop het niet.quote:Op maandag 26 oktober 2015 18:43 schreef YokiKater het volgende:
[..]
Awww, dat is ook vervelend. Dat duurt wel langer denk ik.
Dat laatste is wel goed niewsquote:Op maandag 26 oktober 2015 18:44 schreef d4v1d het volgende:
[..]
Mijn griepje, geeft geen fuck.
En is ongeveer over
Ik hoop het ook niet, maar als die ontsteking langer duurt dan een kneuzing dan is er iets niet goed. Ik heb geen idee hoe het komt maar ik weet wel dat ik dit even in de gaten moet houden.quote:
Er is nog 1,5ltrquote:Op maandag 26 oktober 2015 18:57 schreef Fokker89 het volgende:
Door Uccie heb ik nu wel zin in tomatensoep.
dan moet je opschieten, winkels zijn nog openquote:Op maandag 26 oktober 2015 18:58 schreef Fokker89 het volgende:
[..]
Ja maar ik heb ook zin om het te maken.
Tot 22:00, dus hoef niet echt op te schieten.quote:Op maandag 26 oktober 2015 18:58 schreef Uccie het volgende:
[..]
dan moet je opschieten, winkels zijn nog open
Thug life! Was het geen vuurwerk?quote:Op maandag 26 oktober 2015 19:00 schreef Fokker89 het volgende:
Over schieten gesproken, afgelopen zaterdagnacht heb ik hier 2 schoten gehoord, maar niks meer van gehoord verder.
Nee, waren duidelijk schoten, ik dacht verderop, maar was dus hier in de flat.quote:Op maandag 26 oktober 2015 19:03 schreef YokiKater het volgende:
[..]
Thug life! Was het geen vuurwerk?
Spannend!quote:Op maandag 26 oktober 2015 19:04 schreef Fokker89 het volgende:
[..]
Nee, waren duidelijk schoten, ik dacht verderop, maar was dus hier in de flat.
Andere bewoners hadden 112 gebeld, en de politie is nog wel ergens binnen geweest, maar verder ook niets gevonden.
Kan ook wel een gaspistool zijn geweest.
Nou, ik heb het ook koud.quote:
Bah wat engquote:Op maandag 26 oktober 2015 19:04 schreef Fokker89 het volgende:
[..]
Nee, waren duidelijk schoten, ik dacht verderop, maar was dus hier in de flat.
Andere bewoners hadden 112 gebeld, en de politie is nog wel ergens binnen geweest, maar verder ook niets gevonden.
Kan ook wel een gaspistool zijn geweest.
Maar dan pas je straks niet in je awesome Maximajurk.quote:Op maandag 26 oktober 2015 19:49 schreef Uccie het volgende:
[..]
Nou, ik heb het ook koud.
Misschien moet ik nog wat eten.
Die rekt goed hoorquote:Op maandag 26 oktober 2015 20:01 schreef YokiKater het volgende:
[..]
Maar dan pas je straks niet in je awesome Maximajurk.
Kijk ff op je telefoonquote:
Die had je al.quote:
Ging er gewoon om dat ik dan even belangrijk leek, zodat de buren zeg maar mijn beltoontje horen.quote:
Oh wachtquote:Op maandag 26 oktober 2015 20:25 schreef Fokker89 het volgende:
[..]
Ging er gewoon om dat ik dan even belangrijk leek, zodat de buren zeg maar mijn beltoontje horen.
Ik vind die reclame's van Twix nogal achterlijk.quote:Op maandag 26 oktober 2015 20:27 schreef Specularium het volgende:
Die nieuwe Mediamarkt-reclame is nog ranziger dan die ouwe.
Trap die gek gewoon je winkel uit met zijn smerige badjas.
quote:
Groetjes.quote:Op maandag 26 oktober 2015 20:29 schreef Uccie het volgende:
[..]![]()
Ik ga weer verder met mijn schaakbord
Zag ik ook net ja, beetje onsmakelijke kerel.quote:Op maandag 26 oktober 2015 20:27 schreef Specularium het volgende:
Die nieuwe Mediamarkt-reclame is nog ranziger dan die ouwe.
Trap die gek gewoon je winkel uit met zijn smerige badjas.
Ik had er nu kaas bij gedaan...quote:
HALLO HALLO, HIER IS YOKI!!! KUNT U MIJ HOREN???quote:Op maandag 26 oktober 2015 21:22 schreef Uccie het volgende:
Wat is iedereen wseer stil aan het doen, het is niet alsof jullie echt een leven hebben.
Of is er weer ergens voebla?
wat zeg je?quote:Op maandag 26 oktober 2015 21:25 schreef YokiKater het volgende:
[..]
HALLO HALLO, HIER IS YOKI!!! KUNT U MIJ HOREN???
De parkieten zitten op het dak....ik herhaal, de parkieten zitten op het dak. Over.quote:Op maandag 26 oktober 2015 21:28 schreef YokiKater het volgende:
[..]
Comcheck, test 123. Geef bericht, over.
Luister uit, de kat is gesignaleerd, ik herhaal, de kat is gesignaleerd. Graag 360 graden opstellen, drone is onderweg. Danger Close, ik herhaal Danger Close.quote:Op maandag 26 oktober 2015 21:29 schreef Uccie het volgende:
[..]
De parkieten zitten op het dak....ik herhaal, de parkieten zitten op het dak. Over.
quote:Op maandag 26 oktober 2015 21:33 schreef YokiKater het volgende:
[..]
Luister uit, de kat is gesignaleerd, ik herhaal, de kat is gesignaleerd. Graag 360 graden opstellen, drone is onderweg. Danger Close, ik herhaal Danger Close.
Niet altijd, ligt eraan of ik pluizige kleding aanheb...maar ik heb natuurlijk ook een zacht buikje.quote:Op maandag 26 oktober 2015 21:53 schreef Fokker89 het volgende:
Hebben jullie ook altijd een pluisje in je navel? Of komt dat gewoon omdat ik dik ben?
Oke, dacht dat het aan mij lag.quote:Op maandag 26 oktober 2015 21:54 schreef Uccie het volgende:
[..]
Niet altijd, ligt eraan of ik pluizige kleding aanheb...maar ik heb natuurlijk ook een zacht buikje.
Ik kende vroeger iemand, die had daar een heel kledingstuk in zitten.quote:Op maandag 26 oktober 2015 21:53 schreef Fokker89 het volgende:
Hebben jullie ook altijd een pluisje in je navel? Of komt dat gewoon omdat ik dik ben?
Geen idee, mijn navel is veel te diep om tot de bodem te komen.quote:Op maandag 26 oktober 2015 21:53 schreef Fokker89 het volgende:
Dat sluit ik niet uit.quote:
de mariannetrogquote:Op maandag 26 oktober 2015 21:58 schreef Njosnavelin het volgende:
[..]
Geen idee, mijn navel is veel te diep om tot de bodem te komen.
Echt?quote:Op maandag 26 oktober 2015 21:57 schreef Specularium het volgende:
[..]
Ik kende vroeger iemand, die had daar een heel kledingstuk in zitten.
Dit is niet Elflettering zijn humor.quote:Op maandag 26 oktober 2015 22:00 schreef Fokker89 het volgende:
[..]
Ik dacht even dat Elfletterig online was.
Die kont is veel te plat voor dat mopje.quote:
Ik ben online.quote:Op maandag 26 oktober 2015 22:00 schreef Fokker89 het volgende:
[..]
Ik dacht even dat Elfletterig online was.
Heb je gehoord dat Tofik alleen maar positieve geluiden uit de moslimgemeenschap heeft ontvangen op zijn coming out?quote:
Ik verwijs naar de topics in NWS en POL.quote:Op maandag 26 oktober 2015 22:14 schreef Specularium het volgende:
[..]
Heb je gehoord dat Tofik alleen maar positieve geluiden uit de moslimgemeenschap heeft ontvangen op zijn coming out?
In zijn geval, zijn bedreigingen sowieso goed nieuws, ongeacht de aanleiding.quote:Op maandag 26 oktober 2015 22:14 schreef Specularium het volgende:
[..]
Heb je gehoord dat Tofik alleen maar positieve geluiden uit de moslimgemeenschap heeft ontvangen op zijn coming out?
Alleen niemand leest die posts van jou.quote:Op maandag 26 oktober 2015 22:20 schreef Elfletterig het volgende:
[..]
Ik verwijs naar de topics in NWS en POL.
Serieus? Iemand bedreigen is m.i. NOOIT goed te keuren. Ook al vind je iemand nog zo een klootzak.quote:Op maandag 26 oktober 2015 22:20 schreef Uccie het volgende:
[..]
In zijn geval, zijn bedreigingen sowieso goed nieuws, ongeacht de aanleiding.
Nee, natuurlijk niet serieus.quote:Op maandag 26 oktober 2015 22:23 schreef Karina het volgende:
[..]
Serieus? Iemand bedreigen is m.i. NOOIT goed te keuren. Ook al vind je iemand nog zo een klootzak.
Sorry dat ik FOK! voor wat inhoud probeer te zorgen.quote:Op maandag 26 oktober 2015 22:22 schreef Specularium het volgende:
[..]
Alleen niemand leest die posts van jou.
Ik lees de jouwe ook niet.quote:Op maandag 26 oktober 2015 22:22 schreef Specularium het volgende:
[..]
Alleen niemand leest die posts van jou.
Zonde, je bent getemd met de jaren.quote:Op maandag 26 oktober 2015 22:29 schreef sp3c het volgende:
ik lees alles maar het kan me gewoon niets schelen
Wow, dit is wel vrij ernstig.quote:Op maandag 26 oktober 2015 22:25 schreef Uccie het volgende:
[..]
Nee, natuurlijk niet serieus.
Al gun ik hem wel dat hij morgenochtend met zijn blote voet op een legoblokje gaat staan.
Af en toe een geit voor de deur van Elflettering parkeren is wel grappig.quote:Op maandag 26 oktober 2015 22:23 schreef Karina het volgende:
[..]
Serieus? Iemand bedreigen is m.i. NOOIT goed te keuren. Ook al vind je iemand nog zo een klootzak.
Ik lees deze zin nu 10x, maar ik snap niet wat je zegt.quote:Op maandag 26 oktober 2015 22:26 schreef Elfletterig het volgende:
[..]
Sorry dat ik FOK! voor wat inhoud probeer te zorgen.
Ligt eraan. Ik vind geiten wel lief. Dus mij zou je er niet mee hebben.quote:Op maandag 26 oktober 2015 22:31 schreef Specularium het volgende:
[..]
Af en toe een geit voor de deur van Elflettering parkeren is wel grappig.
Ik verwacht de AIVD ook elk moment, ik ga vast thee voor ze maken.quote:
dan heb je mani zijn moeder nog niet gesprokenquote:Op maandag 26 oktober 2015 22:30 schreef Triggershot het volgende:
[..]
Zonde, je bent getemd met de jaren.
Niet helemaal waar, de Telegraaf heeft het er nog steeds over.quote:Op maandag 26 oktober 2015 22:34 schreef sp3c het volgende:
[..]
dan heb je mani zijn moeder nog niet gesproken
Dikke BMW?quote:Op maandag 26 oktober 2015 22:36 schreef Triggershot het volgende:
[..]
Niet helemaal waar, de Telegraaf heeft het er nog steeds over.
Ik erken alleen Turken met Ford Transits.quote:Op maandag 26 oktober 2015 22:39 schreef Triggershot het volgende:
[..]
Mijn voorouders zijn Duitse Turken ---> vooral Mercedes dus.
Ik weet waar je huis woont!quote:Op maandag 26 oktober 2015 22:23 schreef Karina het volgende:
[..]
Deze voldoet anders aan alle criteria ?quote:Op maandag 26 oktober 2015 22:40 schreef Uccie het volgende:
[..]
Ik erken alleen Turken met Ford Transits.
Houd je bek nou eens joh, ik ben jou echt helemaal zat weet je dat. sp3cquote:Op maandag 26 oktober 2015 22:34 schreef sp3c het volgende:
[..]
dan heb je mani zijn moeder nog niet gesproken
I get that a lotquote:Op maandag 26 oktober 2015 22:44 schreef Mani89 het volgende:
[..]
Houd je bek nou eens joh, ik ben jou echt helemaal zat weet je dat. sp3c
Wordt het dan geen tijd voor een grondige diepe innerlijke introspectie?quote:
quote:Op maandag 26 oktober 2015 22:25 schreef Uccie het volgende:
[..]
Nee, natuurlijk niet serieus.
Al gun ik hem wel dat hij morgenochtend met zijn blote voet op een legoblokje gaat staan.
Ik geef je zo'n mooie voorzet en dan kop je hem niet in, teleurstellend.quote:Op maandag 26 oktober 2015 22:49 schreef sp3c het volgende:
nee ik ben zelf wel blij met mezelf dus ik zou niets moeten willen veranderen vind ik
quote:Op maandag 26 oktober 2015 22:44 schreef Triggershot het volgende:
[..]
Deze voldoet anders aan alle criteria ?
De stekker van de stofzuiger mag eventueel ook...quote:
keepers moet je geen voorzetten geven en ijshockeyers koppen sowieso nietquote:Op maandag 26 oktober 2015 22:49 schreef Mani89 het volgende:
[..]
Ik geef je zo'n mooie voorzet en dan kop je hem niet in, teleurstellend.
Je hebt vegetarisch gegeten..ik kan het zien.quote:
Dat is waar het gevoel voor humor wordt opgeslagen bij vrouwen.quote:Op maandag 26 oktober 2015 23:04 schreef sp3c het volgende:
als je met haar grapjes haar dikke tieten bedoelt dan heb je gelijk
Zit er weer spinazie tussen haar tanden?quote:Op maandag 26 oktober 2015 23:07 schreef Uccie het volgende:
[..]
Je hebt vegetarisch gegeten..ik kan het zien.
Spam.quote:Op maandag 26 oktober 2015 23:15 schreef Fylax het volgende:
Loiza wint als eerste transgender Holland's Next Top Model
Loizagodin
Nee je had moeten zeggen, ik zal je moeder eens een diepe grondige introspectie geven.quote:
Misschien leuk om wat meer over haar coming-out in het programma te vermelden?quote:Op maandag 26 oktober 2015 23:15 schreef Fylax het volgende:
Loizagodin
Wat een lelijke kerel.quote:Op maandag 26 oktober 2015 23:15 schreef Fylax het volgende:
Loizagodin
Het zou helemaal niet over transgender moeten gaan, nu wordt er weer zo'n "ding" van gemaakt.quote:
Dat stukje informatie zorgt wel voor extra nieuwswaardequote:Op maandag 26 oktober 2015 23:28 schreef Uccie het volgende:
[..]
Het zou helemaal niet over transgender moeten gaan, nu wordt er weer zo'n "ding" van gemaakt.
Laat mij er even lekker buiten joh.quote:
Gaat mij meer om:quote:Op maandag 26 oktober 2015 23:43 schreef YokiKater het volgende:
Ik zag een tijdje terug zo'n filmpje van een of ander programma, blijkbaar een soort dating iets, waarbij een dame moest kiezen tussen allemaal kerels, was dus de finale en toen koos ze voor zo'n gozer .. maar ze moest iets kwijt .. Bleek dat ze dus ook zo'n omgebouwde vent was. Iedereen had zoiets van WTF, maar die gozer ging er toch voor.
Ik weet niet hoe ik zou reageren eigenlijk, want uiteindelijk draait alles om karakter en een klik.. maar als je dan zo achteraf krijgt te horen dat het allemaal plastisch chirurgie is... Wat mooi is dat het kan of zo, want ik geloof best wel dat er mannen zijn die eigenlijk vrouw willen zijn. Of zoiets. Maar het is een mentaal iets wat gewoon alles op zijn kop zet.
Ik vind het mooi als mensen gelukkig zijn weetje, want wees eerlijk .. daar draait het om, gelukkig zijn. Maar ik weet niet of ik dat kan hoor, dat je verliefd raakt en zo en dat dan blijkt dat die mevrouw ooit een kerel was..
Ik vind het raar, maar ik veroordeel het niet. Freaky shit. Maar liefde is liefde ... en wat doe je dan?
Dat overdreven gedoe altijd.quote:Op maandag 26 oktober 2015 23:28 schreef Uccie het volgende:
[..]
Het zou helemaal niet over transgender moeten gaan, nu wordt er weer zo'n "ding" van gemaakt.
quote:Op maandag 26 oktober 2015 23:43 schreef YokiKater het volgende:
Maar liefde is liefde ... en wat doe je dan?
quote:Op maandag 26 oktober 2015 23:50 schreef YokiKater het volgende:
[..]
Als jij een jurk aan hebt zou ik je gelijk doen, want dat pak staat je voor geen meter![]()
.
quote:
quote:Op maandag 26 oktober 2015 23:50 schreef YokiKater het volgende:
[..]
Als jij een jurk aan hebt zou ik je gelijk doen, want dat pak staat je voor geen meter![]()
.
Zegt ie tegen mij ook altijd, niets van aantrekken.quote:
Volgens mij wil hij juist wel dat hij iets aantrekt.quote:Op maandag 26 oktober 2015 23:54 schreef Uccie het volgende:
[..]
Zegt ie tegen mij ook altijd, niets van aantrekken.
Jajajaja, niets aantrekken!quote:Op maandag 26 oktober 2015 23:54 schreef Uccie het volgende:
[..]
Zegt ie tegen mij ook altijd, niets van aantrekken.
Goed punt.quote:Op maandag 26 oktober 2015 23:55 schreef moemoe het volgende:
[..]
Volgens mij wil hij juist wel dat hij iets aantrekt.
Okay, eindelijk erkenning.quote:Op maandag 26 oktober 2015 23:53 schreef YokiKater het volgende:
[..]
Omdat je veel schattiger bent in een jurk, scaithje.
Roze ondergoed wel?quote:Op maandag 26 oktober 2015 23:59 schreef Fylax het volgende:
Ik heb overigens nog nooit een jurk gedragen, even dat dat duidelijk is.
Hij liever dan ik.quote:Op maandag 26 oktober 2015 23:43 schreef YokiKater het volgende:
Ik zag een tijdje terug zo'n filmpje van een of ander programma, blijkbaar een soort dating iets, waarbij een dame moest kiezen tussen allemaal kerels, was dus de finale en toen koos ze voor zo'n gozer .. maar ze moest iets kwijt .. Bleek dat ze dus ook zo'n omgebouwde vent was. Iedereen had zoiets van WTF, maar die gozer ging er toch voor.
Niemand gelooft dit natuurlijk.quote:Op maandag 26 oktober 2015 23:59 schreef Fylax het volgende:
Ik heb overigens nog nooit een jurk gedragen, even dat dat duidelijk is.
Dat mag.quote:Op dinsdag 27 oktober 2015 00:03 schreef Specularium het volgende:
[..]
Niemand gelooft dit natuurlijk.
quote:Op dinsdag 27 oktober 2015 00:03 schreef Fylax het volgende:
[..]
Misschien in 2016, wie weet.
Goede voornemens dit dat
Kun je ook al op hakken lopen?quote:Op dinsdag 27 oktober 2015 00:05 schreef Fylax het volgende:
Heb trouwens wel ooit eens een naveltruitje aangehad, dat zit dus écht niet lekker.
Wil jij ook een vrouwtje worden?quote:Op dinsdag 27 oktober 2015 00:05 schreef Fylax het volgende:
Heb trouwens wel ooit eens een naveltruitje aangehad, dat zit dus écht niet lekker.
Nooit geprobeerd.quote:Op dinsdag 27 oktober 2015 00:07 schreef Specularium het volgende:
[..]
Kun je ook al op hakken lopen?
Tot 6,5cm noemen Moemoe en ik het geen hakken, dus wel even dooroefenen.quote:
mijn fp berichtenquote:Op dinsdag 27 oktober 2015 00:11 schreef Fokker89 het volgende:
[..]
Kennelijk wel aan jouw FP berichten te zien.
Dat is dus het dilemma heh. Mooie vrouw, je hebt ook nog eens een klik.. allemaal gezellig, je valt fysiek zowel mentaal op de persoon, alles goud.. en dan krijg je te horen dat het vroeger een man was. That's akward.quote:
Ik zou maken dat ik weg was.quote:Op dinsdag 27 oktober 2015 00:13 schreef YokiKater het volgende:
[..]
Dat is dus het dilemma heh. Mooie vrouw, je hebt ook nog eens een klik.. allemaal gezellig, je valt fysiek zowel mentaal op de persoon, alles goud.. en dan krijg je te horen dat het vroeger een man was. That's akward.
Ik denk dat ik zelf al in een vroegtijdig stadium zou afhaken omdat ik niets met plastic tetten heb, en nee liefde draait niet puur op sex maar als er dan ook nog eens het idee bij komt dat je te maken hebt met een binnenstebuiten naar binnen geduwde pener ... Ik denk het niet.
haar*quote:Op dinsdag 27 oktober 2015 00:17 schreef Fokker89 het volgende:
[..]
Eerst nog even in zijn neus stompen uiteraard.
Zijn er wel eens momenten waarop je je meer vrouw dan man voelt?quote:Op dinsdag 27 oktober 2015 00:05 schreef Fylax het volgende:
Wat kom jij met de deur in huis vallenquote:Op dinsdag 27 oktober 2015 00:18 schreef Paxcon het volgende:
[..]
Zijn er wel eens momenten waarop je je meer vrouw dan man voelt?
Jij bent mijn favoriete user tochquote:Op dinsdag 27 oktober 2015 00:19 schreef Fylax het volgende:
[..]
Wat kom jij met de deur in huis vallen![]()
Welke wel?quote:Op dinsdag 27 oktober 2015 00:23 schreef moemoe het volgende:
[..]
Die smiley past helemaal niet bij jou joh.
ZWARTE PIET MOET BLIJVENquote:Op dinsdag 27 oktober 2015 00:42 schreef Specularium het volgende:
[..]
Nee hoor, verander die hele zooi maar lekker.
Gewoon om jou te trollen.
Doeiquote:Op dinsdag 27 oktober 2015 00:46 schreef Paxcon het volgende:
[..]
Het figuur zwarte piet is in strijd met art. 137e Sr en dient daarom verboden te worden.
In welk jaar zit je?quote:Op dinsdag 27 oktober 2015 00:48 schreef Paxcon het volgende:
Zo'n evenement is voor een burgemeester alleen moeilijk te verbieden omdat art. 137e Sr een uitingsdelict is en je dus niet vooraf kunt gaan verbieden en het verbinden van voorschriften of beperkingen aan de evenementenvergunning raakt de essentie van het censuurverbod uit art. 7 Gw.
Ik wilde het eigenlijk zelf niet zeggen.quote:Op dinsdag 27 oktober 2015 00:48 schreef Paxcon het volgende:
Zo'n evenement is voor een burgemeester alleen moeilijk te verbieden omdat art. 137e Sr een uitingsdelict is en je dus niet vooraf kunt gaan verbieden en het verbinden van voorschriften of beperkingen aan de evenementenvergunning raakt de essentie van het censuurverbod uit art. 7 Gw.
Ja je moeder ook.quote:Op dinsdag 27 oktober 2015 00:55 schreef Paxcon het volgende:
Maar goed, om de cirkel af te maken: de burgemeester kan op grond van art. 172 lid 2 Gemw de politie instrueren een einde te maken aan strafbare feiten.
Nu is er dus nog wel enige onduidelijkheid of er bij zo'n intocht sprake is van strafbare feiten. Gezien de wijzigingen die de zwarte pieten al hebben ondergaan zal dat wel loslopen.
quote:Op dinsdag 27 oktober 2015 00:57 schreef Specularium het volgende:
[..]
Moet je eens een grapje maken over Fokker zijn moeder.
quote:
Stroopwafelpiet zou wel strafbaar moeten zijn.quote:Op dinsdag 27 oktober 2015 00:55 schreef Paxcon het volgende:
Maar goed, om de cirkel af te maken: de burgemeester kan op grond van art. 172 lid 2 Gemw de politie instrueren een einde te maken aan strafbare feiten.
Nu is er dus nog wel enige onduidelijkheid of er bij zo'n intocht sprake is van strafbare feiten. Gezien de wijzigingen die de zwarte pieten al hebben ondergaan zal dat wel loslopen.
Ja zeker, al komen er ook minder interessante dingen voorbijquote:
Ik wil jullie al die TR's niet aandoenquote:Op dinsdag 27 oktober 2015 00:57 schreef Specularium het volgende:
[..]
Moet je eens een grapje maken over Fokker zijn moeder.
quote:Op dinsdag 27 oktober 2015 00:58 schreef Specularium het volgende:
[..]
Stroopwafelpiet zou wel strafbaar moeten zijn.
Ik zet nogal veel TRs ja, ik ben Fylax niet.quote:Op dinsdag 27 oktober 2015 00:58 schreef Paxcon het volgende:
[..]
Ik wil jullie al die TR's niet aandoen
quote:Op dinsdag 27 oktober 2015 01:05 schreef YokiKater het volgende:
Zwarte Piet is lief! Ik ben vroeger ook Zwarte Piet geweest.
Deel dit bericht binnen 1 minuut als je ook van Zwarte Piet houdt.
Mora?quote:Op dinsdag 27 oktober 2015 01:07 schreef Fokker89 het volgende:
Ik zit even lekker bewerkt vlees te eten.
Tering rebel.quote:Op dinsdag 27 oktober 2015 01:07 schreef Fokker89 het volgende:
Nu heb je kankerquote:Op dinsdag 27 oktober 2015 01:07 schreef Fokker89 het volgende:
Heh, ik heb wel bestuursrecht gevolgd. Vond ik op zich best wel leuk.quote:Op dinsdag 27 oktober 2015 00:58 schreef Paxcon het volgende:
[..]
Ja zeker, al komen er ook minder interessante dingen voorbij
Zoals omgevingsrechtomgevingsvergunningen, milieueffectenrapportage etc
Ik was als klein meisje Sinterklaas. Heel cute om te zienquote:Op dinsdag 27 oktober 2015 01:05 schreef YokiKater het volgende:
Zwarte Piet is lief! Ik ben vroeger ook Zwarte Piet geweest.
Deel dit bericht binnen 1 minuut als je ook van Zwarte Piet houdt.
quote:Op dinsdag 27 oktober 2015 01:13 schreef moemoe het volgende:
[..]
Ik was als klein meisje Sinterklaas. Heel cute om te zien.
Bestuursrecht is leukquote:Op dinsdag 27 oktober 2015 01:12 schreef moemoe het volgende:
[..]
Heh, ik heb wel bestuursrecht gevolgd. Vond ik op zich best wel leuk.
Welke master doe je?
quote:Op dinsdag 27 oktober 2015 00:58 schreef Paxcon het volgende:
[quote]Op dinsdag 27 oktober 2015 01:15 schreef Paxcon het volgende:
[..]
Bestuursrecht is leuk
Ik doe de master Staats- en bestuursrecht
Oei, dan krijg je flink wat van dat soort dingen voor je kiezen bij die masterquote:Op dinsdag 27 oktober 2015 00:58 schreef Paxcon het volgende:
Zoals omgevingsrechtomgevingsvergunningen, milieueffectenrapportage etc
Ja sommige deelgebieden zijn een beetje doorbijten maarjaquote:Op dinsdag 27 oktober 2015 01:20 schreef moemoe het volgende:
[..]
[..]
Oei, dan krijg je flink wat van dat soort dingen voor je kiezen bij die master.
Kom je hier nou alleen even interessant doen over je studie, of heb je ook nog wat zinnigs te melden?quote:Op dinsdag 27 oktober 2015 01:20 schreef Paxcon het volgende:
[..]
Ja sommige deelgebieden zijn een beetje doorbijten maarja
het is niet anders
Ontstoken middelvinger voor je!quote:Op dinsdag 27 oktober 2015 01:16 schreef Fokker89 het volgende:
Mensen die met hun toekomst bezig zijn
Als je niet aardig doet tegen Paxje wordt moemoe boos.quote:Op dinsdag 27 oktober 2015 01:25 schreef Fokker89 het volgende:
[..]
Kom je hier nou alleen even interessant doen over je studie, of heb je ook nog wat zinnigs te melden?
True.quote:Op dinsdag 27 oktober 2015 01:20 schreef Paxcon het volgende:
Ja sommige deelgebieden zijn een beetje doorbijten maarja
het is niet anders
Die kan volgens mij heul niet boos worden.quote:Op dinsdag 27 oktober 2015 01:29 schreef Specularium het volgende:
[..]
Als je niet aardig doet tegen Paxje wordt moemoe boos.
Jazekerquote:Op dinsdag 27 oktober 2015 01:29 schreef moemoe het volgende:
[..]
True.
Ik had 5/6 jaar terug Staatsrecht 1 van een hoogleraar of professor die ook lid was van D66. Hij was altijd enorm enthousiast over zijn vakgebied. Weet je over wie ik het heb?
Dan ben je toch ook gepasioneerd of niet?quote:Op dinsdag 27 oktober 2015 01:39 schreef Fokker89 het volgende:
Mensen die niet bang zijn om hard te werken
quote:Op dinsdag 27 oktober 2015 01:25 schreef Fokker89 het volgende:
[..]
Kom je hier nou alleen even interessant doen over je studie, of heb je ook nog wat zinnigs te melden?
Daar luister ik graag naar. Of het nou de visboer is die gepassioneerd dingen deelt of een professor.quote:
Ik heb een hekel aan mensen die alleen even komen laten zien hoe goed ze wel niet zijn, en daarna nooit meer ziet.quote:Op dinsdag 27 oktober 2015 01:40 schreef moemoe het volgende:
[..]
Daar luister ik graag naar. Of het nou de visboer is die gepassioneerd dingen deelt of een professor.
Waar zit je nou zo mee? Omdat het hier even inhoudelijk over zwarte piet ging en jij niet verder komt dan 'je moeder'?quote:Op dinsdag 27 oktober 2015 01:41 schreef Fokker89 het volgende:
[..]
Ik heb een hekel aan mensen die alleen even komen laten zien hoe goed ze wel niet zijn, en daarna nooit meer ziet.
Noh, hij is er vaak zat.quote:Op dinsdag 27 oktober 2015 01:41 schreef Fokker89 het volgende:
[..]
Ik heb een hekel aan mensen die alleen even komen laten zien hoe goed ze wel niet zijn, en daarna nooit meer ziet.
Dat wijze gedoe van jequote:Op dinsdag 27 oktober 2015 01:44 schreef Paxcon het volgende:
[..]
Waar zit je nou zo mee? Omdat het hier even inhoudelijk over zwarte piet ging en jij niet verder komt dan 'je moeder'?
Jaquote:Op dinsdag 27 oktober 2015 01:40 schreef Paxcon het volgende:
[..]
JazekerHeb de afgelopen weken vaak college van hem gehad
Hij is echt vermakelijk
Ja super is dat. En heel eerlijk over hoe dingen echt werken in de praktijk zonder van dat blablabla taalgebruik.quote:Op dinsdag 27 oktober 2015 01:46 schreef moemoe het volgende:
[..]
Ja.
Ook leuk als hij afgaf op dingen.
The real shitquote:Op dinsdag 27 oktober 2015 01:48 schreef Paxcon het volgende:
[..]
Ja super is dat. En heel eerlijk over hoe dingen echt werken in de praktijk zonder van dat blablabla taalgebruik.
Mijn wijsvinger doet ook auw...is dit een virus?quote:
Heequote:Op dinsdag 27 oktober 2015 01:58 schreef zhe-devilll het volgende:
[..]
Mijn wijsvinger doet ook auw...is dit een virus?
Hee Moemoe?quote:Op dinsdag 27 oktober 2015 01:58 schreef moemoe het volgende:
[..]
Hee.
Ja, we hebben hier vele pijntjes.
Ik krijg ineens allerlei flashbacks naar 30938409 nachtbaggersquote:
Volgens mij wel, maar goed als je zo al gaat beginnenquote:Op dinsdag 27 oktober 2015 02:04 schreef moemoe het volgende:
[..]
Ik krijg ineens allerlei flashbacks naar 30938409 nachtbaggers.
Alleen lagen we elkaar niet zo geloof ik.
quote:Op dinsdag 27 oktober 2015 02:04 schreef zhe-devilll het volgende:
[..]
Volgens mij wel, maar goed als je zo al gaat beginnen
Behalve Paxcon.quote:Op dinsdag 27 oktober 2015 02:06 schreef moemoe het volgende:
Maar leuk! Nachtbaggeraars zijn altijd welkom hier.
quote:
Ja, 31 oktober veranderen we in zombies.quote:Op dinsdag 27 oktober 2015 01:58 schreef zhe-devilll het volgende:
[..]
Mijn wijsvinger doet ook auw...is dit een virus?
quote:Op dinsdag 27 oktober 2015 02:08 schreef YokiKater het volgende:
[..]
Ja, 31 oktober veranderen we in zombies.
Oh ik vind dat gruwelijk lelijk.quote:Op dinsdag 27 oktober 2015 02:08 schreef YokiKater het volgende:
[..]
Ja, 31 oktober veranderen we in zombies.
Dat maken we zelf wel uit.quote:Op dinsdag 27 oktober 2015 02:17 schreef moemoe het volgende:
Ik vind dat we binnenkort wel echt weer eens Isketch op moeten.
Het is te lang geleden.
Als het niet al te laat is dan ben ik er, mits ik er even op gewezen wordt. Ik ben nu nog wakker omdat daarom maar de rest van de week moet ik gewoon weer op tijd slapen en komend weekend weet ik nog niet. Maar ik heb er wel weer een keer zin in.quote:Op dinsdag 27 oktober 2015 02:17 schreef moemoe het volgende:
Ik vind dat we binnenkort wel echt weer eens Isketch op moeten.
Het is te lang geleden.
Niet al te laat is 22.30 uur?quote:Op dinsdag 27 oktober 2015 02:19 schreef YokiKater het volgende:
Als het niet al te laat is dan ben ik er, mits ik er even op gewezen wordt. Ik ben nu nog wakker omdat daarom maar de rest van de week moet ik gewoon weer op tijd slapen en komend weekend weet ik nog niet. Maar ik heb er wel weer een keer zin in.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |