Moet je langer wegblijven, volgens mij begint het na ongeveer een maand.quote:Op maandag 26 oktober 2015 18:28 schreef Mani89 het volgende:
Waarom vraagt nooit eens iemand waar ik ben?
Mijn gekneusde teen, voelt je pijn.quote:Op maandag 26 oktober 2015 18:38 schreef YokiKater het volgende:
In ander nieuws; ik heb een ontstoken middelvinger.
hoop het niet.quote:Op maandag 26 oktober 2015 18:43 schreef YokiKater het volgende:
[..]
Awww, dat is ook vervelend. Dat duurt wel langer denk ik.
Dat laatste is wel goed niewsquote:Op maandag 26 oktober 2015 18:44 schreef d4v1d het volgende:
[..]
Mijn griepje, geeft geen fuck.
En is ongeveer over
Ik hoop het ook niet, maar als die ontsteking langer duurt dan een kneuzing dan is er iets niet goed. Ik heb geen idee hoe het komt maar ik weet wel dat ik dit even in de gaten moet houden.quote:
Er is nog 1,5ltrquote:Op maandag 26 oktober 2015 18:57 schreef Fokker89 het volgende:
Door Uccie heb ik nu wel zin in tomatensoep.
dan moet je opschieten, winkels zijn nog openquote:Op maandag 26 oktober 2015 18:58 schreef Fokker89 het volgende:
[..]
Ja maar ik heb ook zin om het te maken.
Tot 22:00, dus hoef niet echt op te schieten.quote:Op maandag 26 oktober 2015 18:58 schreef Uccie het volgende:
[..]
dan moet je opschieten, winkels zijn nog open
Thug life! Was het geen vuurwerk?quote:Op maandag 26 oktober 2015 19:00 schreef Fokker89 het volgende:
Over schieten gesproken, afgelopen zaterdagnacht heb ik hier 2 schoten gehoord, maar niks meer van gehoord verder.
Nee, waren duidelijk schoten, ik dacht verderop, maar was dus hier in de flat.quote:Op maandag 26 oktober 2015 19:03 schreef YokiKater het volgende:
[..]
Thug life! Was het geen vuurwerk?
Spannend!quote:Op maandag 26 oktober 2015 19:04 schreef Fokker89 het volgende:
[..]
Nee, waren duidelijk schoten, ik dacht verderop, maar was dus hier in de flat.
Andere bewoners hadden 112 gebeld, en de politie is nog wel ergens binnen geweest, maar verder ook niets gevonden.
Kan ook wel een gaspistool zijn geweest.
Nou, ik heb het ook koud.quote:
Bah wat engquote:Op maandag 26 oktober 2015 19:04 schreef Fokker89 het volgende:
[..]
Nee, waren duidelijk schoten, ik dacht verderop, maar was dus hier in de flat.
Andere bewoners hadden 112 gebeld, en de politie is nog wel ergens binnen geweest, maar verder ook niets gevonden.
Kan ook wel een gaspistool zijn geweest.
Maar dan pas je straks niet in je awesome Maximajurk.quote:Op maandag 26 oktober 2015 19:49 schreef Uccie het volgende:
[..]
Nou, ik heb het ook koud.
Misschien moet ik nog wat eten.
Die rekt goed hoorquote:Op maandag 26 oktober 2015 20:01 schreef YokiKater het volgende:
[..]
Maar dan pas je straks niet in je awesome Maximajurk.
Kijk ff op je telefoonquote:
Die had je al.quote:
Ging er gewoon om dat ik dan even belangrijk leek, zodat de buren zeg maar mijn beltoontje horen.quote:
Oh wachtquote:Op maandag 26 oktober 2015 20:25 schreef Fokker89 het volgende:
[..]
Ging er gewoon om dat ik dan even belangrijk leek, zodat de buren zeg maar mijn beltoontje horen.
Ik vind die reclame's van Twix nogal achterlijk.quote:Op maandag 26 oktober 2015 20:27 schreef Specularium het volgende:
Die nieuwe Mediamarkt-reclame is nog ranziger dan die ouwe.
Trap die gek gewoon je winkel uit met zijn smerige badjas.
quote:
Groetjes.quote:Op maandag 26 oktober 2015 20:29 schreef Uccie het volgende:
[..]![]()
Ik ga weer verder met mijn schaakbord
Zag ik ook net ja, beetje onsmakelijke kerel.quote:Op maandag 26 oktober 2015 20:27 schreef Specularium het volgende:
Die nieuwe Mediamarkt-reclame is nog ranziger dan die ouwe.
Trap die gek gewoon je winkel uit met zijn smerige badjas.
Ik had er nu kaas bij gedaan...quote:
HALLO HALLO, HIER IS YOKI!!! KUNT U MIJ HOREN???quote:Op maandag 26 oktober 2015 21:22 schreef Uccie het volgende:
Wat is iedereen wseer stil aan het doen, het is niet alsof jullie echt een leven hebben.
Of is er weer ergens voebla?
wat zeg je?quote:Op maandag 26 oktober 2015 21:25 schreef YokiKater het volgende:
[..]
HALLO HALLO, HIER IS YOKI!!! KUNT U MIJ HOREN???
De parkieten zitten op het dak....ik herhaal, de parkieten zitten op het dak. Over.quote:Op maandag 26 oktober 2015 21:28 schreef YokiKater het volgende:
[..]
Comcheck, test 123. Geef bericht, over.
Luister uit, de kat is gesignaleerd, ik herhaal, de kat is gesignaleerd. Graag 360 graden opstellen, drone is onderweg. Danger Close, ik herhaal Danger Close.quote:Op maandag 26 oktober 2015 21:29 schreef Uccie het volgende:
[..]
De parkieten zitten op het dak....ik herhaal, de parkieten zitten op het dak. Over.
quote:Op maandag 26 oktober 2015 21:33 schreef YokiKater het volgende:
[..]
Luister uit, de kat is gesignaleerd, ik herhaal, de kat is gesignaleerd. Graag 360 graden opstellen, drone is onderweg. Danger Close, ik herhaal Danger Close.
Niet altijd, ligt eraan of ik pluizige kleding aanheb...maar ik heb natuurlijk ook een zacht buikje.quote:Op maandag 26 oktober 2015 21:53 schreef Fokker89 het volgende:
Hebben jullie ook altijd een pluisje in je navel? Of komt dat gewoon omdat ik dik ben?
Oke, dacht dat het aan mij lag.quote:Op maandag 26 oktober 2015 21:54 schreef Uccie het volgende:
[..]
Niet altijd, ligt eraan of ik pluizige kleding aanheb...maar ik heb natuurlijk ook een zacht buikje.
Ik kende vroeger iemand, die had daar een heel kledingstuk in zitten.quote:Op maandag 26 oktober 2015 21:53 schreef Fokker89 het volgende:
Hebben jullie ook altijd een pluisje in je navel? Of komt dat gewoon omdat ik dik ben?
Geen idee, mijn navel is veel te diep om tot de bodem te komen.quote:Op maandag 26 oktober 2015 21:53 schreef Fokker89 het volgende:
Dat sluit ik niet uit.quote:
de mariannetrogquote:Op maandag 26 oktober 2015 21:58 schreef Njosnavelin het volgende:
[..]
Geen idee, mijn navel is veel te diep om tot de bodem te komen.
Echt?quote:Op maandag 26 oktober 2015 21:57 schreef Specularium het volgende:
[..]
Ik kende vroeger iemand, die had daar een heel kledingstuk in zitten.
Dit is niet Elflettering zijn humor.quote:Op maandag 26 oktober 2015 22:00 schreef Fokker89 het volgende:
[..]
Ik dacht even dat Elfletterig online was.
Die kont is veel te plat voor dat mopje.quote:
Ik ben online.quote:Op maandag 26 oktober 2015 22:00 schreef Fokker89 het volgende:
[..]
Ik dacht even dat Elfletterig online was.
Heb je gehoord dat Tofik alleen maar positieve geluiden uit de moslimgemeenschap heeft ontvangen op zijn coming out?quote:
Ik verwijs naar de topics in NWS en POL.quote:Op maandag 26 oktober 2015 22:14 schreef Specularium het volgende:
[..]
Heb je gehoord dat Tofik alleen maar positieve geluiden uit de moslimgemeenschap heeft ontvangen op zijn coming out?
In zijn geval, zijn bedreigingen sowieso goed nieuws, ongeacht de aanleiding.quote:Op maandag 26 oktober 2015 22:14 schreef Specularium het volgende:
[..]
Heb je gehoord dat Tofik alleen maar positieve geluiden uit de moslimgemeenschap heeft ontvangen op zijn coming out?
Alleen niemand leest die posts van jou.quote:Op maandag 26 oktober 2015 22:20 schreef Elfletterig het volgende:
[..]
Ik verwijs naar de topics in NWS en POL.
Serieus? Iemand bedreigen is m.i. NOOIT goed te keuren. Ook al vind je iemand nog zo een klootzak.quote:Op maandag 26 oktober 2015 22:20 schreef Uccie het volgende:
[..]
In zijn geval, zijn bedreigingen sowieso goed nieuws, ongeacht de aanleiding.
Nee, natuurlijk niet serieus.quote:Op maandag 26 oktober 2015 22:23 schreef Karina het volgende:
[..]
Serieus? Iemand bedreigen is m.i. NOOIT goed te keuren. Ook al vind je iemand nog zo een klootzak.
Sorry dat ik FOK! voor wat inhoud probeer te zorgen.quote:Op maandag 26 oktober 2015 22:22 schreef Specularium het volgende:
[..]
Alleen niemand leest die posts van jou.
Ik lees de jouwe ook niet.quote:Op maandag 26 oktober 2015 22:22 schreef Specularium het volgende:
[..]
Alleen niemand leest die posts van jou.
Zonde, je bent getemd met de jaren.quote:Op maandag 26 oktober 2015 22:29 schreef sp3c het volgende:
ik lees alles maar het kan me gewoon niets schelen
Wow, dit is wel vrij ernstig.quote:Op maandag 26 oktober 2015 22:25 schreef Uccie het volgende:
[..]
Nee, natuurlijk niet serieus.
Al gun ik hem wel dat hij morgenochtend met zijn blote voet op een legoblokje gaat staan.
Af en toe een geit voor de deur van Elflettering parkeren is wel grappig.quote:Op maandag 26 oktober 2015 22:23 schreef Karina het volgende:
[..]
Serieus? Iemand bedreigen is m.i. NOOIT goed te keuren. Ook al vind je iemand nog zo een klootzak.
Ik lees deze zin nu 10x, maar ik snap niet wat je zegt.quote:Op maandag 26 oktober 2015 22:26 schreef Elfletterig het volgende:
[..]
Sorry dat ik FOK! voor wat inhoud probeer te zorgen.
Ligt eraan. Ik vind geiten wel lief. Dus mij zou je er niet mee hebben.quote:Op maandag 26 oktober 2015 22:31 schreef Specularium het volgende:
[..]
Af en toe een geit voor de deur van Elflettering parkeren is wel grappig.
Ik verwacht de AIVD ook elk moment, ik ga vast thee voor ze maken.quote:
dan heb je mani zijn moeder nog niet gesprokenquote:Op maandag 26 oktober 2015 22:30 schreef Triggershot het volgende:
[..]
Zonde, je bent getemd met de jaren.
Niet helemaal waar, de Telegraaf heeft het er nog steeds over.quote:Op maandag 26 oktober 2015 22:34 schreef sp3c het volgende:
[..]
dan heb je mani zijn moeder nog niet gesproken
Dikke BMW?quote:Op maandag 26 oktober 2015 22:36 schreef Triggershot het volgende:
[..]
Niet helemaal waar, de Telegraaf heeft het er nog steeds over.
Ik erken alleen Turken met Ford Transits.quote:Op maandag 26 oktober 2015 22:39 schreef Triggershot het volgende:
[..]
Mijn voorouders zijn Duitse Turken ---> vooral Mercedes dus.
Ik weet waar je huis woont!quote:Op maandag 26 oktober 2015 22:23 schreef Karina het volgende:
[..]
Deze voldoet anders aan alle criteria ?quote:Op maandag 26 oktober 2015 22:40 schreef Uccie het volgende:
[..]
Ik erken alleen Turken met Ford Transits.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |