Moet je langer wegblijven, volgens mij begint het na ongeveer een maand.quote:Op maandag 26 oktober 2015 18:28 schreef Mani89 het volgende:
Waarom vraagt nooit eens iemand waar ik ben?
Mijn gekneusde teen, voelt je pijn.quote:Op maandag 26 oktober 2015 18:38 schreef YokiKater het volgende:
In ander nieuws; ik heb een ontstoken middelvinger.
hoop het niet.quote:Op maandag 26 oktober 2015 18:43 schreef YokiKater het volgende:
[..]
Awww, dat is ook vervelend. Dat duurt wel langer denk ik.
Dat laatste is wel goed niewsquote:Op maandag 26 oktober 2015 18:44 schreef d4v1d het volgende:
[..]
Mijn griepje, geeft geen fuck.
En is ongeveer over
Ik hoop het ook niet, maar als die ontsteking langer duurt dan een kneuzing dan is er iets niet goed. Ik heb geen idee hoe het komt maar ik weet wel dat ik dit even in de gaten moet houden.quote:
Er is nog 1,5ltrquote:Op maandag 26 oktober 2015 18:57 schreef Fokker89 het volgende:
Door Uccie heb ik nu wel zin in tomatensoep.
dan moet je opschieten, winkels zijn nog openquote:Op maandag 26 oktober 2015 18:58 schreef Fokker89 het volgende:
[..]
Ja maar ik heb ook zin om het te maken.
Tot 22:00, dus hoef niet echt op te schieten.quote:Op maandag 26 oktober 2015 18:58 schreef Uccie het volgende:
[..]
dan moet je opschieten, winkels zijn nog open
Thug life! Was het geen vuurwerk?quote:Op maandag 26 oktober 2015 19:00 schreef Fokker89 het volgende:
Over schieten gesproken, afgelopen zaterdagnacht heb ik hier 2 schoten gehoord, maar niks meer van gehoord verder.
Nee, waren duidelijk schoten, ik dacht verderop, maar was dus hier in de flat.quote:Op maandag 26 oktober 2015 19:03 schreef YokiKater het volgende:
[..]
Thug life! Was het geen vuurwerk?
Spannend!quote:Op maandag 26 oktober 2015 19:04 schreef Fokker89 het volgende:
[..]
Nee, waren duidelijk schoten, ik dacht verderop, maar was dus hier in de flat.
Andere bewoners hadden 112 gebeld, en de politie is nog wel ergens binnen geweest, maar verder ook niets gevonden.
Kan ook wel een gaspistool zijn geweest.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |