abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_157082337
quote:
0s.gif Op zondag 25 oktober 2015 11:40 schreef Psy-freak het volgende:
Om een uur of één vannacht werd ik wakker van m'n telefoon. Ik kreeg een aantal appjes binnen. Het was een vriendin van mij. Ik schrok me dood en belde d'r meteen. Ze bleek te zijn aangerand tijdens het uitgaan.

Ze woont vlakbij en was dus ook in de buurt uit. Althans, niet ver weg. Ik heb mezelf aangekleed en ik ben d'r op gaan halen. Ze was compleet overstuur.

Ze is intelligent en sterk, maar gisternacht zag ik een hoopje niks. Het heeft d'r diep geraakt. Ik heb d'r in mijn bed laten slapen en was van plan op de grond te gaan slapen. Toen vroeg ze of ik bij haar wilde liggen. Goed, prima, als vrienden. Heel onverstandig eigenlijk.

We hebben vanochtend lang gepraat en ze is nu naar huis gegaan. Ik wil iets voor d'r doen maar ik weet niet wat. Over aangifte ben ik nog niet begonnen, dat komt wel. Wat kan ik het beste voor d'r doen? Even alleen laten?
Was het niet gewoon een natte droom?
Dit klinkt erg onwaarschijnlijk nl. en wel zo onwaarschijnlijk dat ik geloof dat je zit te trollen.
pi_157082347
quote:
0s.gif Op zondag 25 oktober 2015 12:54 schreef Psy-freak het volgende:

[..]

Vriendschap tussen mannen en vrouwen? Dat kan prima als je volwassen genoeg bent.
Ik zie het ja _O-
pi_157082375
quote:
0s.gif Op zondag 25 oktober 2015 12:54 schreef Psy-freak het volgende:

[..]

Vriendschap tussen mannen en vrouwen? Dat kan prima als je volwassen genoeg bent.
Maar heb jij ook mannelijke vrienden? Zo ja, knuffel jij daar ook mee op de bank?
  zondag 25 oktober 2015 @ 12:59:14 #84
326197 Psy-freak
Moderator i.o.
pi_157082388
quote:
0s.gif Op zondag 25 oktober 2015 12:58 schreef Dokkertje het volgende:

[..]

Maar heb jij ook mannelijke vrienden? Zo ja, knuffel jij daar ook mee op de bank?
Ja, maar nee daar knuffel ik niet mee. Met vrouwen is het toch anders.
zaterdag 13 augustus 2011 11:41 schreef RockNijntje het volgende:
Psy-freak heeft wel de schattigste UI van heel FOK!
FOK!-vriendin: Pixxie. & AdoraBelle
pi_157082440
quote:
0s.gif Op zondag 25 oktober 2015 12:56 schreef Psy-freak het volgende:

[..]

Dat zei ik: in een hoekje bij de dansvloer is ze aangerand. Lijkt mij ernstig genoeg. Of had je liever dat ze verkracht was en voor dood werd achtergelaten in een weiland?
:')

Dan niet. Succes er mee
pi_157082516
Ik hoop echt, Psyfreak, dat je dit niet hebt verzonnen, want dat zou ik wel erg vinden.

En ik vind het ook erg dat haar niet hebt meegeholpen aangifte te doen. Je kunt wel een mening hebben over de politie, maar dit vind ik echt niet kunnen. Als je zo'n goede vriend bent dan ga je met haar naar de politie.

Ook snap ik je dilemma niet over "met rust laten".
Als het waar is wat je vertelt heeft ze liefde nodig.

Wat ik in jouw topic lees, mis ik die liefde.
Dag jongens tot ziens, tot in betere tijden.
  zondag 25 oktober 2015 @ 13:05:31 #87
326197 Psy-freak
Moderator i.o.
pi_157082542
quote:
0s.gif Op zondag 25 oktober 2015 13:03 schreef Sigaartje het volgende:
Ik hoop echt, Psyfreak, dat je dit niet hebt verzonnen, want dat zou ik wel erg vinden.

En ik vind het ook erg dat haar niet hebt meegeholpen aangifte te doen. Je kunt wel een mening hebben over de politie, maar dit vind ik echt niet kunnen. Als je zo'n goede vriend bent dan ga je met haar naar de politie.

Ook snap ik je dilemma niet over "met rust laten".
Als het waar is wat je vertelt heeft ze liefde nodig.

Wat ik in jouw topic lees, mis ik die liefde.
Ik heb het niet verzonnen.

Het ging mij erom dat ze opgevangen werd. Dan ga ik d'r niet gelijk als een alphamannetje aansporen om de politie te bellen. Dat komt eventueel wel.

Het is lastig om in te schatten waar je goed aan doet.
pi_157082547
quote:
0s.gif Op zondag 25 oktober 2015 13:00 schreef Psy-freak het volgende:

[..]

Jij weet niet hoe de politie in Nederland werkt.
zelfde als in belgie. ze nemen je verklaring af en gaan dan in de kroeg rondvragen.

maar als ze geen aangifte doet of wil doen zal ze het wel niet zo erg gevonden dan.
kijk maar naar die zaken met Cosby. wanneer de jaren verjaard zijn komen ze plots uit de kast en kan er niks meer gedaan worden. nu is het nog op tijd.

dus of ze was zelf wat aan het flirten en bedacht haar op het laatse moment
of die jongens hadden gezopen en dachten dat ze de juiste signalen afgaf

het ergste is eigenlijk door niks te zeggen dat het andere meisjes hetzelfde kan overkomen gewoon omdat die jongens niet gepakt zijn.

en dat is dan haar schuld en jou schuld. door haar niet te helpen
pi_157082565
quote:
0s.gif Op zondag 25 oktober 2015 13:05 schreef Psy-freak het volgende:

[..]

Het ging mij erom dat ze opgevangen werd. Dan ga ik d'r niet gelijk als een alphamannetje aansporen om de politie te bellen. Dat komt eventueel wel.

Wat heeft het verschijnsel alphamannetje te maken met aangifte doen?
Ik vind dat je haar tekort doet.
Samen met haar naar de politie gaan, dat moet je doen.
  zondag 25 oktober 2015 @ 13:07:01 #90
326197 Psy-freak
Moderator i.o.
pi_157082576
quote:
0s.gif Op zondag 25 oktober 2015 13:05 schreef redboyke het volgende:

[..]

zelfde als in belgie. ze nemen je verklaring af en gaan dan in de kroeg rondvragen.

maar als ze geen aangifte doet of wil doen zal ze het wel niet zo erg gevonden dan.
kijk maar naar die zaken met Cosby. wanneer de jaren verjaard zijn komen ze plots uit de kast en kan er niks meer gedaan worden. nu is het nog op tijd.

dus of ze was zelf wat aan het flirten en bedacht haar op het laatse moment
of die jongens hadden gezopen en dachten dat ze de juiste signalen afgaf

het ergste is eigenlijk door niks te zeggen dat het andere meisjes hetzelfde kan overkomen gewoon omdat die jongens niet gepakt zijn.

en dat is dan haar schuld en jou schuld. door haar niet te helpen
De dader blijft ook echt rondhangen... het gaat me erom dat ze opgevangen is. Ze zegt dat ze die jongen niet kent en er niet mee heeft gepraat.
pi_157082581
Die lul die haar heeft aangerand hoort achter de tralies en nergens anders.
  zondag 25 oktober 2015 @ 13:07:29 #92
262 Re
Kiss & Swallow
pi_157082591
Ff ruimen
04-08-11, 02-02-12, 20-06-14, 13-08-15
  zondag 25 oktober 2015 @ 13:28:11 #93
262 Re
Kiss & Swallow
pi_157083010
doe normaal anders gaan we spaanders vallen en zo
  Moderator zondag 25 oktober 2015 @ 13:30:19 #94
249559 crew  Lavenderr
pi_157083063
quote:
0s.gif Op zondag 25 oktober 2015 13:05 schreef Psy-freak het volgende:

[..]

Top dat je er voor haar was.
pi_157083164
quote:
0s.gif Op zondag 25 oktober 2015 12:56 schreef Psy-freak het volgende:

[..]

Dat zei ik: in een hoekje bij de dansvloer is ze aangerand. Lijkt mij ernstig genoeg. Of had je liever dat ze verkracht was en voor dood werd achtergelaten in een weiland?
En toen is ze dus niet naar de uitsmijter gegaan en er was geen commotie ondanks dat er getuigen waren? En haar vriendinnen waren al naar huis dus.
pi_157083183
quote:
0s.gif Op zondag 25 oktober 2015 12:55 schreef Psy-freak het volgende:

Om wat te doen? Dan zeggen ze dat je aangifte mag komen doen, dinsdag ofzo. Ik ga die meid toch niet lastig vallen met aangifte als het net gebeurt is?
Mijn ervaring is dat de politie dit zeer serieus behandelt. Een stuk serieuzer dan ik van te voren had verwacht. Dus nee, 'kom a.s dinsdag maar aangifte doen' hoorde daar niet bij. Ze kwamen direct naar mij toe en deden sporenonderzoek etc.
"Dear life, When I said "can my day get any worse?" it was a rhetorical question, not a challenge."
pi_157083237
niet iedereen is in staat om in n panieksituatie (voor hen) rationeel te handelen.

Alles wat je zou moeten doen ben je ineens kwijt en je doet iets wat in andermans ogen wellicht totaal onlogisch is.
Goed dat je er voor haar was. ^O^
compact en kleverig.
pi_157083278
Als je gaat blijven zeggen: de politie doet toch niks, dan houd je het probleem bij jezelf, dan ben jij degene die schuld heeft.

Als je aangifte doet en de politie doet niks, ligt de schuld bij de politie.

Ik doe altijd aangifte. En ik heb daarmee zelfs een fiets teruggehad! Nou is dit maar een fiets, maar dit geval is zeer ernstig. Zo ernstig dat je niet kunt zeggen: de politie doet niks.

En als de politie niks doet, dan kun je altijd nog kwaad worden en naar de krant gaan.
Ik zou het wel weten.
pi_157083500
quote:
0s.gif Op zondag 25 oktober 2015 11:49 schreef Psy-freak het volgende:

[..]

Ik ga niet in detail, maar dat weet je zelf heus wel.
Het kan het verschil maken tussen echte aanranding of dat die vriendin een hysterisch wijf is wat een vinger op haar buik al aanranding vindt...
pi_157083505
note

[ Bericht 99% gewijzigd door Re op 25-10-2015 14:35:57 ]
pi_157083658
Bij mij is bijvoorbeeld eens geprobeerd om me te zoenen. Dat ging vrij lang door. Hij bleef maar aandringen. Zie ik niet als aanranding.

Zelfde geldt voor de kont aanraken. Zie ik ook niet als aanranding.
  Moderator zondag 25 oktober 2015 @ 13:55:42 #102
441859 crew  Lenny77
pi_157083679
Mooi hoor al die mannen weer hier...
Dramaqueen, het zal wel niet zo erg zijn geweest,... Ze weten het weer allemaal hoor..
Je blijft van een ander af. Er is een groot verschil tussen een vriendschappelijke tik op de schouders of zelfs billen en echt grijpen in het kruis.
Jullie weten ook niet hoe het gebeurt is. In jullie fantasie stonden ze op de dansvloer en waren ze aan het gekken en lachen en deed er een dronken jongetje even een hihahooo knijpje in de poes! Whoehaha grappig!
Maar voor hetzelfde geld stond die vriendin even in de hoek uit te rusten en heeft iemand haar echt tegen de muur gedrukt en overal gegrepen op een hardhandige manier. Dat voelt zeer bedreigend! En dan denk je niet meer normaal en kalm en denk je niet: Laat ik maar even naar de barman gaan om even te klagen. Nee dan wil je weg! Nu! Meteen!!! En bel je iemand die je vertrouwt en waarbij je het gevoel hebt dat die je kan beschermen. Dat is in dit geval ts geweest.

Goed we kennen het verhaal niet maar mannen... Jullie doen wel echt alsof het een alledaags akkefietje is..
Horum omnium fortissimi sunt Belgae
pi_157083724
Jezus. Doet het er toe of de vriendin van TS zich aanstelt of niet? Nee. Ze heeft het eenmaal als heftig ervaren en hij wil weten hoe hij daar het beste mee om kan gaan, niet of Fokkers haar gevoelens terecht vinden.
  Moderator zondag 25 oktober 2015 @ 13:59:12 #104
249559 crew  Lavenderr
pi_157083765
quote:
13s.gif Op zondag 25 oktober 2015 13:57 schreef -Strawberry- het volgende:
Jezus. Doet het er toe of de vriendin van TS zich aanstelt of niet? Nee. Ze heeft het eenmaal als heftig ervaren en hij wil weten hoe hij daar het beste mee om kan gaan, niet of Fokkers haar gevoelens terecht vinden.
Dit dus. Ik vind sommige reacties hier echt absurd.
pi_157083831
quote:
1s.gif Op zondag 25 oktober 2015 13:54 schreef Jaimy_Luca het volgende:
Bij mij is bijvoorbeeld eens geprobeerd om me te zoenen. Dat ging vrij lang door. Hij bleef maar aandringen. Zie ik niet als aanranding.

Maar waarom doet dat ertoe? Dat is niet de vraag die TS stelt.

Ik zou het ervaren als aanranding, maar er echt niet minder om slapen. Idem met iemand die me in mijn kruis of borst grijpt, is me ook een keer overkomen. Ieder persoon is anders en als zij het als grote schending van haar lichamelijke integriteit heeft ervaren, dan is dat haar gevoel en niet aan ons om dat te beoordelen. Vind ik. In deze is dat voor de vraag van TS dus ook niet interessant.
pi_157084100
Ik vind het wel apart dat hij het een diepe vriendschap noemt, maar het heel onverstandig vindt om bij elkaar in bed te liggen.
Nou, dan lijkt het erop dat je een dubbele agenda heb.

Wij zijn met een paar mannen ook wel eens op reis geweest en sliepen ook bij elkaar in bed (zonder knuffelen btw.).

Over dat ze aangerand is en niemand eigenlijk meer contact heeft gehad met haar vind ik ook wel raar.
Ook wel eens wezen stappen met veel vrouwen en mannen en opeens was er een meisje (borderline-type) pleitte. Nou paniek, bellen etc. Maar daar gingen we dus echt de politie niet voor bellen. En terecht achteraf.

Ik gok erop, dat ze dronken was, ruzie heeft gekregen met wat vriendinnen en even getroost wou worden.

Leer mij sommige vrouwen en om aandacht vragen kennen in het uitgaansleven.

Bij echte aanranding moet ze trouwens sowieso aangifte doen, categorie tussen de benen grijpen terwijl ze dat niet wilt.
Hell To The Liars
pi_157086004
Heb je haar al gebeld inmiddels?
pi_157086297
quote:
0s.gif Op zondag 25 oktober 2015 13:55 schreef Lenny77 het volgende:
Dramaqueen, het zal wel niet zo erg zijn geweest,... Ze weten het weer allemaal hoor..
Je blijft van een ander af. Er is een groot verschil tussen een vriendschappelijke tik op de schouders of zelfs billen en echt grijpen in het kruis.
Jullie weten ook niet hoe het gebeurt is. In jullie fantasie stonden ze op de dansvloer en waren ze aan het gekken en lachen en deed er een dronken jongetje even een hihahooo knijpje in de poes! Whoehaha grappig!
Maar voor hetzelfde geld stond die vriendin even in de hoek uit te rusten en heeft iemand haar echt tegen de muur gedrukt en overal gegrepen op een hardhandige manier. Dat voelt zeer bedreigend! En dan denk je niet meer normaal en kalm en denk je niet: Laat ik maar even naar de barman gaan om even te klagen. Nee dan wil je weg! Nu! Meteen!!! En bel je iemand die je vertrouwt en waarbij je het gevoel hebt dat die je kan beschermen. Dat is in dit geval ts geweest.

Goed we kennen het verhaal niet maar mannen... Jullie doen wel echt alsof het een alledaags akkefietje is..
Hier ben ik het eigenlijk wel mee eens. We kennen het verhaal niet.
pi_157086643
quote:
1s.gif Op zondag 25 oktober 2015 15:35 schreef netchip het volgende:

[..]

Hier ben ik het eigenlijk wel mee eens. We kennen het verhaal niet.
Nee, inderdaad. TS opent een topic, maar wil niet in detail treden. Tja, dan krijg je reacties die je misschien niet zou willen.
pi_157086903
quote:
0s.gif Op zondag 25 oktober 2015 15:52 schreef Sigaartje het volgende:

[..]

Nu ik dit zie, begin ik sterk te twijfelen aan de instelling van PsyFreak.
Zo'n vraag.... tjonge jonge jonge. Als je je daarmee bezighoudt......

Ik ben echt geschokt.
Kind heeft weer eens een psychose.
Kickt hier gewoon op.
Op woensdag 21 oktober 2015 15:09 schreef 2NutZ het volgende:
Het doet mij oprecht pijn dat zo'n mooie frisse meid zo negatief is. Man je kan de koning huwen als je wilt... waarom dit niet exploiten
pi_157087005
En dan alles bij elkaar, het niet naar de politie gaan na een misdrijf terwijl het slachtoffer bij hem is.

Ik vind dit heel erg.
pi_157087499
quote:
1s.gif Op zondag 25 oktober 2015 13:54 schreef Jaimy_Luca het volgende:

Ligt er aan waar je de grenzen legt natuurlijk.
En anders geef je het loeder een knal voor zijn harsens. ;)
pi_157088044
quote:
0s.gif Op zondag 25 oktober 2015 13:55 schreef Lenny77 het volgende:

:') sekse discriminatie dit. Het zijn ook vrouwen die eenzelfde reactie geven
pi_157088094
quote:
0s.gif Op zondag 25 oktober 2015 16:26 schreef Dingflofbips het volgende:

[..]

:') sekse discriminatie dit. Het zijn ook vrouwen die eenzelfde reactie geven
Daarbij is er volgens mij niet gezegd dat het een man was. Misschien was het wel een vrouw.
pi_157088519
Ehm, haar vragen of je iets voor haar kan betekenen oid?
"Het enkele feit dat de gewasbeschermingsmiddelen zijn toegelaten, geeft in ieder geval geen garantie op het ontbreken van met name een uitgesteld schadelijk effect op de gezondheid van mensen."
  zondag 25 oktober 2015 @ 16:49:52 #116
326197 Psy-freak
Moderator i.o.
pi_157088669
Als je aanrandingen wil goed praten of je me niet geloof ga je maar naar ONZ. En een tik op de billen is ook aanranding.

Ik ben net bij d'r geweest en ze blijft volharden. Ik geloof d'r. D'r vriendinnen maakten zich zorgen maar gingen er van uit dat ze naar huis is gegaan. Die zijn nu ook op de hoogte.

Ik ga met d'r mee aangifte doen. Ze staan niet bepaald te juichen maar ik heb d'r een beetje overgehaald.

Waarom willen jullie de details weten en welke details dan?
pi_157089243
quote:
Om een uur of één vannacht werd ik wakker van m'n telefoon. Ik kreeg een aantal appjes binnen. Het was een vriendin van mij. Ik schrok me dood en belde d'r meteen. Ze bleek te zijn aangerand tijdens het uitgaan.

Ze woont vlakbij en was dus ook in de buurt uit. Althans, niet ver weg. Ik heb mezelf aangekleed en ik ben d'r op gaan halen. Ze was compleet overstuur.

Ze is intelligent en sterk, maar gisternacht zag ik een hoopje niks. Het heeft d'r diep geraakt. Ik heb d'r in mijn bed laten slapen en was van plan op de grond te gaan slapen. Toen vroeg ze of ik bij haar wilde liggen. Goed, prima, als vrienden. Heel onverstandig eigenlijk.

We hebben vanochtend lang gepraat en ze is nu naar huis gegaan. Ik wil iets voor d'r doen maar ik weet niet wat. Over aangifte ben ik nog niet begonnen, dat komt wel. Wat kan ik het beste voor d'r doen? Even alleen laten?
Als eerste vind ik heel rot voor haar. Het is fijn dat ze bij jou steun kan vinden. Waarschijnlijk belde ze jou omdat ze zich veilig bij je voelt, misschien juist omdat je man bent.

Wat ik alleen niet snap is waarom je bij haar liggen onverstandig noemt. En ook waarom je nadruk lijkt te leggen op "als vrienden".
pi_157089292
quote:
0s.gif Op zondag 25 oktober 2015 16:49 schreef Psy-freak het volgende:
Als je aanrandingen wil goed praten of je me niet geloof ga je maar naar ONZ. En een tik op de billen is ook aanranding.

Ik ben net bij d'r geweest en ze blijft volharden. Ik geloof d'r. D'r vriendinnen maakten zich zorgen maar gingen er van uit dat ze naar huis is gegaan. Die zijn nu ook op de hoogte.

Ik ga met d'r mee aangifte doen. Ze staan niet bepaald te juichen maar ik heb d'r een beetje overgehaald.

Waarom willen jullie de details weten en welke details dan?
Is goed jongen. Gaan jullie maar naar de politie om aangifte te doen van een tik op de billen in een kroeg.

Succes hoor :)
  zondag 25 oktober 2015 @ 17:13:39 #119
326197 Psy-freak
Moderator i.o.
pi_157089326
quote:
9s.gif Op zondag 25 oktober 2015 17:10 schreef Gray het volgende:

[..]

Als eerste vind ik heel rot voor haar. Het is fijn dat ze bij jou steun kan vinden. Waarschijnlijk belde ze jou omdat ze zich veilig bij je voelt, misschien juist omdat je man bent.

Wat ik alleen niet snap is waarom je bij haar liggen onverstandig noemt. En ook waarom je nadruk lijkt te leggen op "als vrienden".
Naja, bij elkaar liggen is toch anders he. Maar ik heb d'r kunnen steunen, gelukkig. Dat is het belangrijkste.

[ Bericht 31% gewijzigd door Copycat op 25-10-2015 18:09:44 ]
pi_157090045
quote:
0s.gif Op zondag 25 oktober 2015 17:13 schreef Psy-freak het volgende:

Naja, bij elkaar liggen is toch anders he. Maar ik heb d'r kunnen steunen, gelukkig. Dat is het belangrijkste.
Dan snap ik nog steeds je bewoording niet; iemand vraagt je een bepaalde steun en die geef je. Lijkt me weinig onverstandig aan. Plus het 'als vrienden' is vanzelfsprekend als je vrienden bent, toch?

In combinatie met je pohi, begin ik toch wel te twijfelen aan je verhaal; iets dat ik helemaal niet wil bij een gebeurtenis van deze aard. Ik hoop echt dat je dit niet verzint, voor jou.

[ Bericht 5% gewijzigd door Copycat op 25-10-2015 18:10:36 ]
pi_157090419
.

Heb je al contact gehad met haar vriendinnen?

[ Bericht 84% gewijzigd door Copycat op 25-10-2015 18:11:50 ]
pi_157090425
Om een of andere reden heb ik het idee dat die meisjes er zelf om gevraagd hebben meestal. Moeten ze zich maar niet zo hoerig kleden
pi_157090451
quote:
1s.gif Op zondag 25 oktober 2015 17:53 schreef -supergirl- het volgende:
Om een of andere reden heb ik het idee dat die meisjes er zelf om gevraagd hebben meestal. Moeten ze zich maar niet zo hoerig kleden
Ben je een vrouw?
pi_157090462
quote:
0s.gif Op zondag 25 oktober 2015 17:54 schreef Sigaartje het volgende:

[..]

Ben je een vrouw?
Is dit relevant :)
pi_157090482
quote:
1s.gif Op zondag 25 oktober 2015 17:55 schreef -supergirl- het volgende:

[..]

Is dit relevant :)
Ja natuurlijk.
Ik vind dit namelijk een typische man-uitspraak.
Ik ben een man.
Ben je een vrouw?
pi_157090491
quote:
0s.gif Op zondag 25 oktober 2015 17:56 schreef Sigaartje het volgende:

[..]

Ja natuurlijk.
Ik vind dit namelijk een typische man-uitspraak.
Ik ben een man.
Ben je een vrouw?
Ja
  zondag 25 oktober 2015 @ 17:56:38 #127
326197 Psy-freak
Moderator i.o.
pi_157090493
quote:
2s.gif Op zondag 25 oktober 2015 17:53 schreef Gray het volgende:

Heb je al contact gehad met haar vriendinnen?
Ik heb een aantal vriendinnen gesproken. En nee, ik verzin het niet.

[ Bericht 16% gewijzigd door Copycat op 25-10-2015 18:12:42 ]
pi_157090504
quote:
1s.gif Op zondag 25 oktober 2015 17:56 schreef -supergirl- het volgende:

[..]

Ja
ok.
pi_157090508
quote:
0s.gif Op zondag 25 oktober 2015 17:56 schreef Psy-freak het volgende:

[..]

Maar wat is er nou precies gebeurd daar in die kroeg?
pi_157090512
quote:
0s.gif Op zondag 25 oktober 2015 17:56 schreef Psy-freak het volgende:

[..]

En, wat zeiden ze?
  zondag 25 oktober 2015 @ 18:00:41 #131
326197 Psy-freak
Moderator i.o.
pi_157090613
quote:
0s.gif Op zondag 25 oktober 2015 17:57 schreef J0kkebr0k het volgende:

[..]

Maar wat is er nou precies gebeurd daar in die kroeg?
Ze stond in een hoek en er kwam een kerel bij d'r staan, sprak d'r aan en greep in haar kruis en borsten. Toen is ze naar buiten gerend en heeft ze contact met mij gezocht.

quote:
0s.gif Op zondag 25 oktober 2015 17:57 schreef Sigaartje het volgende:

[..]

En, wat zeiden ze?
Boos en verongelijkt dat ze niet naar hun is gegaan.
pi_157090680
quote:
0s.gif Op zondag 25 oktober 2015 18:00 schreef Psy-freak het volgende:

[..]

Ze stond in een hoek en er kwam een kerel bij d'r staan, sprak d'r aan en greep in haar kruis en borsten. Toen is ze naar buiten gerend en heeft ze contact met mij gezocht.

[..]

Boos dat ze niet naar hun is gegaan? Wat is dat voor reactie?
Dit verhaal wordt steeds vreemder.
  zondag 25 oktober 2015 @ 18:03:28 #133
326197 Psy-freak
Moderator i.o.
pi_157090715
quote:
0s.gif Op zondag 25 oktober 2015 18:02 schreef Sigaartje het volgende:

[..]

Boos dat ze niet naar hun is gegaan? Wat is dat voor reactie?
Dit verhaal wordt steeds vreemder.
Ik snap het wel, je bent met vriendinnen uit, er gebeurt iets en opeens ben je weg.
pi_157090788
quote:
0s.gif Op zondag 25 oktober 2015 18:00 schreef Psy-freak het volgende:

[..]

[..]

En daar ging niets aan vooraf. Hij liep naar haar toe. Ging bij haar staan en greep toen in haar kruis en pakte haar bij haar borsten? Ze gaf hem op dat moment geen harde klap en begon ook niet hard tekeer tegen hem te gaan of zo?

Klinkt niet heel realistisch, maar goed.
  zondag 25 oktober 2015 @ 18:06:23 #135
61646 Copycat
I am a trigger hippie
pi_157090797
Nogmaals opruimen.

En weer open.

Geloof je TS niet, denk je dat-ie trollt? Prima. Maar blijf dan weg. Ga die discussie niet hier aan.
Verdere off-topic posts worden verwijderd en genote.

[ Bericht 84% gewijzigd door Copycat op 25-10-2015 18:14:26 ]
Curiosity cultured the cat
Hoge dames vangen veel wind
Whadda ya hear! Whadda ya say!
What is any ocean but a multitude of drops?
pi_157091383
quote:
0s.gif Op zondag 25 oktober 2015 14:01 schreef -Strawberry- het volgende:

[..]

Maar waarom doet dat ertoe? Dat is niet de vraag die TS stelt.

Ik zou het ervaren als aanranding, maar er echt niet minder om slapen. Idem met iemand die me in mijn kruis of borst grijpt, is me ook een keer overkomen. Ieder persoon is anders en als zij het als grote schending van haar lichamelijke integriteit heeft ervaren, dan is dat haar gevoel en niet aan ons om dat te beoordelen. Vind ik. In deze is dat voor de vraag van TS dus ook niet interessant.
Je hebt gelijk hoor. Maar even om het verschil tussen een hysterisch aanstelwijf en de andere kant even aan te geven.

Ik zeg overigens niet dat die vriendin van TS van het eerste kaliber is hoor.
  zondag 25 oktober 2015 @ 18:25:57 #137
262 Re
Kiss & Swallow
pi_157091415
Waarom die discussie dan?
pi_157091530
quote:
0s.gif Op zondag 25 oktober 2015 16:49 schreef Psy-freak het volgende:
Het is aan ieder zelf wat zij, of hij, aanranding vindt. Ik vind voelen aan de billen absoluut geen aanranding.

Ik praat aanrandingen overigens niet goed hiermee, het is gewoon mijn mening. Gebaseerd op mijzelf.

Als een vrouw zo over de zeik wil gaan van even voelen aan de billen, be my guest. Ik zou daarvoor NOOIT een man slaan...
pi_157091603
Ik vind TS trouwens een hele goeie vriend.
  zondag 25 oktober 2015 @ 18:37:53 #140
326197 Psy-freak
Moderator i.o.
pi_157091714
quote:
3s.gif Op zondag 25 oktober 2015 18:25 schreef Re het volgende:
Waarom die discussie dan?
Sommige mensen geloven me niet.

quote:
1s.gif Op zondag 25 oktober 2015 18:30 schreef Jaimy_Luca het volgende:

[..]

Het is aan ieder zelf wat zij, of hij, aanranding vindt. Ik vind voelen aan de billen absoluut geen aanranding.

Ik praat aanrandingen overigens niet goed hiermee, het is gewoon mijn mening. Gebaseerd op mijzelf.

Als een vrouw zo over de zeik wil gaan van even voelen aan de billen, be my guest. Ik zou daarvoor NOOIT een man slaan...
Nou ok, ik vindt dat al te ver gaan.

quote:
14s.gif Op zondag 25 oktober 2015 18:32 schreef Jaimy_Luca het volgende:
Ik vind TS trouwens een hele goeie vriend.
Dankje.
pi_157092126
was idd al afgehandeld

[ Bericht 98% gewijzigd door Re op 25-10-2015 19:23:56 ]
compact en kleverig.
pi_157092262
quote:
1s.gif Op zondag 25 oktober 2015 18:30 schreef Jaimy_Luca het volgende:

[..]

nooit?
Ik niet gauw, maar dat ligt toch echt aan de situatie en mijn bui.
Sla trouwens sowieso niet gauw, word eerder verbaasd en/of angstig dan boos en als ik niet boos ben, kan ik op de een of andere manier maar moeilijk klappen uitdelen.
Kan best dat TS' vriendin ook zo in elkaar zit.
compact en kleverig.
pi_157092968
meisje gaat weg met vriendinnen
vriedinnen zeggen allemaal dat ze weggaan
het meisje besluit te blijven (beetje geilen op aandacht enzo)
alle mannen als vliegen zien natuurlijk dat het meisje alleen is en bieden haar drankjes aan
meisje denkt leuk gratis drank zit verleidelijk te dansen
denkt die jongen yes ik heb beet en grijpt in haar kruis en tetten

zoiets?

ik ken eigenlijk geen enkele vrouw die in haar eentje verder feest nadat vriendinnen besluiten om naar huis te gaan. (behalve van die sletjes)

samen uit samen thuis hoort het toch te zijn?

SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
pi_157093158
quote:
14s.gif Op zondag 25 oktober 2015 11:56 schreef Joene het volgende:

[..]

helemaal mee eens . Maar tegenwoordig wordt je als vent al vrij snel als klootzak/viezerik weggezet voor vrij onschuldige dingen imo.
Simpele oplossing voor: blijf met je gore poten van vrouwen af, tenzij ze tegen je hebben gezegd dat ze graag door je aangeraakt willen worden. Zo ingewikkeld is het niet.
“I planned my death carefully, unlike my life, which meandered along from one thing to another, despite my feeble attempts to control it.”
― Margaret Atwood, Lady Oracle
pi_157093263
quote:
1s.gif Op zondag 25 oktober 2015 13:49 schreef Jaimy_Luca het volgende:

[..]

Het kan het verschil maken tussen echte aanranding of dat die vriendin een hysterisch wijf is wat een vinger op haar buik al aanranding vindt...
Als iemand totaal verdwaasd en geschokt opbelt, is het heus geen aanstelleritus meer, hoor.
Somebody that I used to know
pi_157093319
quote:
1s.gif Op zondag 25 oktober 2015 19:33 schreef Postbus100 het volgende:

[..]

Als iemand totaal verdwaasd en geschokt opbelt, is het heus geen aanstelleritus meer, hoor.
Van een ongewenste aanraking?
En dan naar iemand als TS bellen en daar heen reizen ipv naar de vriendinnen gaan die in dezelfde kroeg zijn?

Überhaupt daarna naar een man gaan als het allemaal zo'n drama is

pi_157093387
quote:

Aan haar vragen wat ze fijn vindt. Iedereen reageert daar toch anders op. De een wil mensen om zich heen, de ander wil alleen zijn. Wij kunnen dat allemaal niet weten.

Hou er erg in dat aangifte vervelend is, het niet serieus genomen wordt (als ze het al opnemen) en er geen kut mee gebeurt. Agenten denken helaas ook dat vrouwen het er zelf naar maken, aanstellers zijn, etc. Welkom in 2015. In theorie gelijke rechten, in de praktijk...
“I planned my death carefully, unlike my life, which meandered along from one thing to another, despite my feeble attempts to control it.”
― Margaret Atwood, Lady Oracle
pi_157093405
quote:
1s.gif Op zondag 25 oktober 2015 19:35 schreef Dingflofbips het volgende:

[..]

Van een ongewenste aanraking?
En dan naar iemand als TS bellen en daar heen reizen ipv naar de vriendinnen gaan die in dezelfde kroeg zijn?

Überhaupt daarna naar een man gaan als het allemaal zo'n drama is

de vooroordelen en aannames die gedaan worden ook :')
compact en kleverig.
  zondag 25 oktober 2015 @ 19:44:21 #149
326197 Psy-freak
Moderator i.o.
pi_157093563
quote:
1s.gif Op zondag 25 oktober 2015 19:38 schreef LadyOracle het volgende:

[..]

Aan haar vragen wat ze fijn vindt. Iedereen reageert daar toch anders op. De een wil mensen om zich heen, de ander wil alleen zijn. Wij kunnen dat allemaal niet weten.

Hou er erg in dat aangifte vervelend is, het niet serieus genomen wordt (als ze het al opnemen) en er geen kut mee gebeurt. Agenten denken helaas ook dat vrouwen het er zelf naar maken, aanstellers zijn, etc. Welkom in 2015. In theorie gelijke rechten, in de praktijk...
Ik heb d'r vanmiddag gezien en laten weten dat ze altijd kan bellen. Ze gaf al aan dat even alleen zijn wel goed was.

Daar ben ik ook bang voor. Had ik toch maar meteen de politie gebeld...

quote:
1s.gif Op zondag 25 oktober 2015 19:38 schreef JaniesBrownie het volgende:

[..]

de vooroordelen en aannames die gedaan worden ook :')
Laat ze maar. Mannen snappen het niet.
pi_157094762
Overigens raad ik ook aan dat de vriendin van Ts dit rapporteert bij de betreffende club. Via camera's kunnen ze het gezicht en mogelijk identiteit achterhalen.

Zulke mensen moeten geband worden van uitgaansgelegenheden, in de hoop dat ze er wat van leren. Hiermee bespaar je andere meiden dit leed en de club een slechte reputatie.

En eigenlijk moet gewoon aangifte van gedaan worden.

Wat betreft de camerabeelden: niet te lang wachten; meestal worden die maar een paar weken bewaard.
pi_157095206
quote:
13s.gif Op zondag 25 oktober 2015 13:57 schreef -Strawberry- het volgende:
Dit.

Goed gedaan om haar te helpen en er te zijn. Aangifte doen lijkt nee verstandig, Misschien helpt het hart ook wel mbt verwerken.

Iig goed gedaan. Ik zou zeker kijken of je er na een paar dagen nog eens even met naar over kunt praten.
Whatever...
  Moderator zondag 25 oktober 2015 @ 21:16:50 #152
441859 crew  Lenny77
pi_157097923
quote:
1s.gif Op zondag 25 oktober 2015 17:53 schreef -supergirl- het volgende:
Bah...
Horum omnium fortissimi sunt Belgae
pi_157101152
quote:
1s.gif Op zondag 25 oktober 2015 21:16 schreef Lenny77 het volgende:

[..]

Bah...
Zou ze je niet gewoon een beetje uitlokken? :P
"Het enkele feit dat de gewasbeschermingsmiddelen zijn toegelaten, geeft in ieder geval geen garantie op het ontbreken van met name een uitgesteld schadelijk effect op de gezondheid van mensen."
pi_157102062
quote:
0s.gif Op zondag 25 oktober 2015 18:03 schreef Psy-freak het volgende:

[..]

Ik snap het wel, je bent met vriendinnen uit, er gebeurt iets en opeens ben je weg.
Maar ze waren toch al weg? If mis ik iets?

Edit: ik vergiste me. Zíj was opeens weg.

[ Bericht 4% gewijzigd door Enneacanthus_Obesus op 25-10-2015 22:38:46 ]
  zondag 25 oktober 2015 @ 22:41:30 #155
449596 MextersAilene
Wel hoofddoek, géén moslima...
pi_157102402
Wat je moet doen?

Haar vertellen dat je het waardeert dat ze naar je toe komt. Het had ook compleet naar binnen kunnen slaan, maar ze uit het, en dat is góed! Geef ook aan dat je niet goed weet wat je ermee aan moet en blijf met haar praten over haar behoeften.

Praten is de helft van de verwerking.

Veel sterkte voor jullie beiden!
pi_157105334
Ik snap dat jij ook je verhaal ff kwijt wil, maar wat vraag je nou eigenlijk aan ons? Kennen wij dat meisje? Hoe zouden wij dat nou moeten weten?

Ik bedoel: neem de adviezen hier niet al te serieus, want wij weten het ook niet.
  maandag 26 oktober 2015 @ 08:17:07 #157
326197 Psy-freak
Moderator i.o.
pi_157105411
quote:
0s.gif Op zondag 25 oktober 2015 22:41 schreef MextersAilene het volgende:
Wat je moet doen?

Haar vertellen dat je het waardeert dat ze naar je toe komt. Het had ook compleet naar binnen kunnen slaan, maar ze uit het, en dat is góed! Geef ook aan dat je niet goed weet wat je ermee aan moet en blijf met haar praten over haar behoeften.

Praten is de helft van de verwerking.

Veel sterkte voor jullie beiden!
Ja, dat doe ik. Zo maar weer eens kijken hoe het is.

Bedankt.

quote:
0s.gif Op maandag 26 oktober 2015 08:04 schreef zovty het volgende:
Ik snap dat jij ook je verhaal ff kwijt wil, maar wat vraag je nou eigenlijk aan ons? Kennen wij dat meisje? Hoe zouden wij dat nou moeten weten?

Ik bedoel: neem de adviezen hier niet al te serieus, want wij weten het ook niet.
Nouja, het is niet alledaags. Ik heb het wel vaker meegemaakt maar hoe ga je er mee om.
pi_157128754
nou en

[ Bericht 97% gewijzigd door Re op 27-10-2015 09:38:16 ]
pi_157129378
quote:
0s.gif Op dinsdag 27 oktober 2015 08:48 schreef Honeymoon het volgende:
nou en
Ja dit snap ik eigenlijk ook niet... als ik voor elke keer dat er iemand je reet of ballen grijpt verwerking nodig had was ik een wandelend wrak :{

Is er meer gebeurd of had ze aandacht nodig vraag ik me dan af
blablablablablablablablablablablablablabla
  dinsdag 27 oktober 2015 @ 12:33:50 #160
80443 snakelady
ssss...ssss...
pi_157132310
quote:
0s.gif Op zondag 25 oktober 2015 12:56 schreef deadprez het volgende:
Tis dan wel een psy-freaktopic, maar jezus wat een reacties. :')
Ik zit ook met verbazing te lezen.

Meisje is aangerand: dat wordt al meteen in twijfel getrokken, wat is exact aanranding, borst ongevraagd aanraken is toch niet zo erg?
Aangerand meisje belt beste vriend op voor hulp: Dat kan niet, mannen en vrouwen kunnen geen platonische relatie hebben, dat moet wel meer zijn, ze belde hem omdat ze in zijn bed wilde slapen.

WTF? Serieus?
"One cries because one is sad. For example, I cry because others are stupid, and that makes me sad."
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')