abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  zondag 25 oktober 2015 @ 12:26:55 #52
326197 Psy-freak
Moderator i.o.
pi_157081648
quote:
0s.gif Op zondag 25 oktober 2015 12:07 schreef Njosnavelin het volgende:

[..]

Sowieso vandaag nog even bellen. Misschien ben jij de enige met wie ze erover kan praten.
Dat zou kunnen Misschien omdat ik het eerder heb meegemaakt met andere vrouwen.

quote:
1s.gif Op zondag 25 oktober 2015 12:09 schreef BeeGees het volgende:

[..]

Ja maar jullie hebben een goede band, bedoelde ik. Ik zou zelf kunnen inschatten waar m'n goede vriendinnen behoefte aan hebben als er iets aan de hand is. Of desnoods vraag je het gewoon aan haar.
Ik bel d'r zo nog even, ik weet niet goed wat ik moet doen of hoe het voelt.

quote:
0s.gif Op zondag 25 oktober 2015 12:14 schreef Llotyhy het volgende:
Excuses als dit ongevoelig klinkt, maar ik vind dit een heel vreemd verhaal. Vriendin is uit met vriendinnen, daar gebeurt wat vervelends en gaat dan TS opbellen? Hoe hebben die vriendinnen dan wel niet gereageerd? Waarom is TS degene waar je naar toe gaat als je aangerand wordt terwijl je samen met anderen bent? Vervolgens blijkt ze ook nog niet in contact te hebben gestaan met die vriendinnen?

Dit klinkt allemaal een beetje alsof vriendin in kwestie gewoon de nacht bij TS wilde zijn...
We mogen elkaar graag, maar zoals ik het zie zijn er geen gevoelens in het spel. Behalve diepe vriendschap. We liggen wel eens te knuffelen op de bank omdat we van elkaar houden, als vrienden.

quote:
1s.gif Op zondag 25 oktober 2015 12:16 schreef Postbus100 het volgende:

[..]

Dan nog, op het moment dat iemand echt iets doet waar je emotioneel geen verweer tegen hebt, dan ben jij niet meer in staat om die persoon uit te lachen. Dan zoek je bescherming. Die heeft de vriendin van TS blijkbaar gezocht bij TS. Blij toe.

TS: ik zou inderdaad nog wel even bellen vandaag met haar. En wellicht slachtofferhulp? Ik kan je uit ervaring één tip meegeven: voorkom dat het jullie geheim wordt. Liefst praat zij er met iemand anders over of praat jij er (met medeweten van haar; dat is iets anders dan toestemming) met iemand anders over die haar niet kent.
Dat ga ik ook zeker stimuleren. Ik heb d'r ook gevraagd of ze d'r vriendinnen van vannacht op de hoogte wil brengen of ten minste wil laten weten dat het goed met d'r gaat als ze dat nog niet gedaan heeft.

Ik ken die dames ook en als ze er van hadden geweten lag die jongen nu kapot in de greppel.
zaterdag 13 augustus 2011 11:41 schreef RockNijntje het volgende:
Psy-freak heeft wel de schattigste UI van heel FOK!
FOK!-vriendin: Pixxie. & AdoraBelle
pi_157081676
Ik ken de geschiedenis niet, maar vind het een bijzonder verhaal. Niet dat het niet waar kan zijn, want denk niet dat je over zoiets liegt. Echter de reactie van de vriendinnen is gewoon fucking raar.
  zondag 25 oktober 2015 @ 12:28:03 #54
326197 Psy-freak
Moderator i.o.
pi_157081678
quote:
0s.gif Op zondag 25 oktober 2015 12:25 schreef Llotyhy het volgende:

[..]

Hoezo? Alle bullshit-alarmen gaan af toch? :P

Als het echt echt echt allemaal zo gebeurd is (vanuit de kant van TS gezien) zou ik als TS zijnde eerst die vriendinnen van eens bellen en vragen hoe het zit, want het kan ook nog zo zijn dat hij hier degene is die het hele verhaal niet kent.
Ik vertrouw d'r al ware het m'n zus.

quote:
10s.gif Op zondag 25 oktober 2015 12:26 schreef Angel-Joy het volgende:

[..]

Ik denk het ook. Maar het is een beetje lullig als die vriendin van hem wel echt aangerand is, en we geloven hem niet door zijn PoHi _O-
Ik ben hier bloedserieus. In KLB klooi ik wel eens aan, vaak, maar nu en hier niet.
  zondag 25 oktober 2015 @ 12:28:49 #55
326197 Psy-freak
Moderator i.o.
pi_157081696
quote:
0s.gif Op zondag 25 oktober 2015 12:28 schreef BeeGees het volgende:
Ik ken de geschiedenis niet, maar vind het een bijzonder verhaal. Niet dat het niet waar kan zijn, want denk niet dat je over zoiets liegt. Echter de reactie van de vriendinnen is gewoon fucking raar.
Als die vriendinnen het weten. Ik denk dat als ze het weten die jongen serieus ergens op straat lag. Dat zijn echt geen zielige meisjes.
pi_157081745
De discussie over of aanranding terecht een misdrijf is en wat voor straf daarbij zou horen kan vast ook wel ergens anders?
Your opinion of me is none of my business.
pi_157081747
quote:
0s.gif Op zondag 25 oktober 2015 12:28 schreef Psy-freak het volgende:

[..]

Als die vriendinnen het weten. Ik denk dat als ze het weten die jongen serieus ergens op straat lag. Dat zijn echt geen zielige meisjes.
Des te meer is het vreemd dat ze dat dan niet gezegd zou hebben tegen die vriendinnen, of niet?
"One man looks at a dying bird and thinks there's nothing but unanswered pain. That death's got the final word, it's laughing at him. Another man sees that same bird, feels the glory, feels something smiling through it."
pi_157081769
quote:
0s.gif Op zondag 25 oktober 2015 12:28 schreef Psy-freak het volgende:

[..]

Whahah oke. Maar ik bedoel dat als je samen uitgaat, en een vriendin is opeens weg en laat niks van zich horen en reageert nergens op, dan denk je toch ook met z'n allen: oké, dit is vreemd, laten we ff actie ondernemen?
  zondag 25 oktober 2015 @ 12:32:45 #59
326197 Psy-freak
Moderator i.o.
pi_157081810
quote:
0s.gif Op zondag 25 oktober 2015 12:30 schreef Llotyhy het volgende:

[..]

Des te meer is het vreemd dat ze dat dan niet gezegd zou hebben tegen die vriendinnen, of niet?
Ik ga ervan uit dat ze zoiets niet verzint om bij me te zijn o.i.d. Ik weet het ook niet.

quote:
1s.gif Op zondag 25 oktober 2015 12:31 schreef BeeGees het volgende:

[..]

Whahah oke. Maar ik bedoel dat als je samen uitgaat, en een vriendin is opeens weg en laat niks van zich horen en reageert nergens op, dan denk je toch ook met z'n allen: oké, dit is vreemd, laten we ff actie ondernemen?
Dat lijkt me wel, maar ik ben er vanuit gegaan dat ze iets heeft laten weten. Maar ze is inderdaad direct weggegaan. Paniek, angst, schaamte?
pi_157081814
Stel dat ze aangifte wil doen .. is het dan een 'he said vs she said' of waren er ook getuigen?

En ehh ... even bellen en vragen of ze iets nodig heeft en iig nog eens benadrukken dat je er voor haar bent, bv om te helpen met iets, eten koken of om er over te praten.

Denk dat dat laatste ook erg belangrijk is (al snap ik natuurlijk dat ze daar misschien niet meteen behoefte aan heeft) om het een beetje goed te verwerken.
"Pools are perfect for holding water"
pi_157081864
quote:
0s.gif Op zondag 25 oktober 2015 12:32 schreef Psy-freak het volgende:

[..]

Ik ga ervan uit dat ze zoiets niet verzint om bij me te zijn o.i.d. Ik weet het ook niet.

[..]

Dat lijkt me wel, maar ik ben er vanuit gegaan dat ze iets heeft laten weten. Maar ze is inderdaad direct weggegaan. Paniek, angst, schaamte?
Dus we moeten alles maar baseren op het gegeven dat jij ervan uit gaat dat ze in al die dingen te vertrouwen is terwijl het hele verhaal fishy as fuck is? Er is al genoeg goede raad gegeven in dit topic, dus daar kan je wel mee verder. Ik wil alleen maar zeggen dat ik er totaal niet van zou staan te kijken als het in werkelijkheid anders ligt dan jij/we denken.
"One man looks at a dying bird and thinks there's nothing but unanswered pain. That death's got the final word, it's laughing at him. Another man sees that same bird, feels the glory, feels something smiling through it."
  zondag 25 oktober 2015 @ 12:35:47 #62
326197 Psy-freak
Moderator i.o.
pi_157081879
quote:
0s.gif Op zondag 25 oktober 2015 12:33 schreef probeer het volgende:
Stel dat ze aangifte wil doen .. is het dan een 'he said vs she said' of waren er ook getuigen?

En ehh ... even bellen en vragen of ze iets nodig heeft en iig nog eens benadrukken dat je er voor haar bent, bv om te helpen met iets, eten koken of om er over te praten.

Denk dat dat laatste ook erg belangrijk is (al snap ik natuurlijk dat ze daar misschien niet meteen behoefte aan heeft) om het een beetje goed te verwerken.
Het was in een drukke kroeg in een hoekje. Dus er zijn getuigen maar niemand greep in.

Belangrijkste is nu dat ze zich veilig voelt en verwerkt, ja.
  zondag 25 oktober 2015 @ 12:36:48 #63
326197 Psy-freak
Moderator i.o.
pi_157081900
quote:
0s.gif Op zondag 25 oktober 2015 12:35 schreef Llotyhy het volgende:

[..]

Dus we moeten alles maar baseren op het gegeven dat jij ervan uit gaat dat ze in al die dingen te vertrouwen is terwijl het hele verhaal fishy as fuck is? Er is al genoeg goede raad gegeven in dit topic, dus daar kan je wel mee verder. Ik wil alleen maar zeggen dat ik er totaal niet van zou staan te kijken als het in werkelijkheid anders ligt dan jij/we denken.
Waarom zou ze er over liegen dan? Als ze bij me wilt zijn is ze altijd welkom. Mocht ze meer gevoel voor me hebben dan ik denk, mag ze dat gerust uitspreken.
pi_157081965
De hele situatie is inderdaad erg apart. En lastig te beoordelen aangezien ts weigert details te vertellen van een anonieme vriendin op een anoniem forum :')

Opgeteld dat deze ts ook nog op de bullshit lijst staat maakt alles wel erg dubieus.
  zondag 25 oktober 2015 @ 12:41:22 #65
326197 Psy-freak
Moderator i.o.
pi_157081986
quote:
0s.gif Op zondag 25 oktober 2015 12:40 schreef Dingflofbips het volgende:
De hele situatie is inderdaad erg apart. En lastig te beoordelen aangezien ts weigert details te vertellen van een anonieme vriendin op een anoniem forum :')

Opgeteld dat deze ts ook nog op de bullshit lijst staat maakt alles wel erg dubieus.
Wat wil je weten?
  zondag 25 oktober 2015 @ 12:44:04 #66
11682 Moonah
Jolie femme
pi_157082040
Aanranding gaat om het overschrijden van grenzen, het negeren van fysieke integriteit.
Feit dat jij dat afdoet met dergelijke bewoordingen zegt imo veel over jou.

[ Bericht 57% gewijzigd door Re op 25-10-2015 13:26:50 ]
"Bloemen zijn rood jongeman... "
Zo. Dan witte gullie dè ôk wir.
pi_157082121
quote:
13s.gif Op zondag 25 oktober 2015 12:44 schreef Moonah het volgende:

[..]

Aanranding gaat om het overschrijden van grenzen, het negeren van fysieke integriteit.
Feit dat jij dat afdoet met dergelijke bewoordingen zegt imo veel over jou.
Ja dat het niet OK is zijn we het allemaal wel over eens maar volledig in paniek raken gaat dan ook wel erg ver vind je niet?
  zondag 25 oktober 2015 @ 12:49:06 #68
326197 Psy-freak
Moderator i.o.
pi_157082134
quote:
0s.gif Op zondag 25 oktober 2015 12:48 schreef Dingflofbips het volgende:

[..]

Ja dat het niet OK is zijn we het allemaal wel over eens maar volledig in paniek raken gaat dan ook wel erg ver vind je niet?
Misschien heeft ze wel een verleden, heb je daar al over nagedacht?
pi_157082148
quote:
0s.gif Op zondag 25 oktober 2015 12:41 schreef Psy-freak het volgende:

[..]

Wat wil je weten?
gewoon de toedracht.
pi_157082164
quote:
0s.gif Op zondag 25 oktober 2015 12:02 schreef Hyaenidae het volgende:

[..]

Als het pijnlijk is wel, als iemand in mijn zakt schopt bv.
Maar van een aanraking ga je niet dood, waarom zou je daar een probleem van willen maken?
Heb je alleen jezelf mee.
En als één of andere vies uitziende, oude homo dat zou doen? Misschien zou je niet verdrietig of angstig worden, maar zeker wel kwaad met een grote kans een tik uit te delen. Een emotionele reactie is ongetwijfeld het gevolg.
pi_157082180
quote:
0s.gif Op zondag 25 oktober 2015 12:49 schreef Psy-freak het volgende:

[..]

Misschien heeft ze wel een verleden, heb je daar al over nagedacht?
Ja vrind, ik ga niet lopen gokken naar wat er allemaal aan de hand kan zijn. Jij wil tips en alles geheim houden. Dat werkt toch niet
pi_157082210
quote:
0s.gif Op zondag 25 oktober 2015 12:14 schreef Llotyhy het volgende:
Excuses als dit ongevoelig klinkt, maar ik vind dit een heel vreemd verhaal. Vriendin is uit met vriendinnen, daar gebeurt wat vervelends en gaat dan TS opbellen? Hoe hebben die vriendinnen dan wel niet gereageerd? Waarom is TS degene waar je naar toe gaat als je aangerand wordt terwijl je samen met anderen bent? Vervolgens blijkt ze ook nog niet in contact te hebben gestaan met die vriendinnen?

Dit klinkt allemaal een beetje alsof vriendin in kwestie gewoon de nacht bij TS wilde zijn...
Hehe op het einde van dit topic eindelijk iemand met 'common sense'. Ze bestaan nog op fok.

quote:
0s.gif Op zondag 25 oktober 2015 12:26 schreef Psy-freak het volgende:

[..]

We mogen elkaar graag, maar zoals ik het zie zijn er geen gevoelens in het spel. Behalve diepe vriendschap. We liggen wel eens te knuffelen op de bank omdat we van elkaar houden, als vrienden.
Dit vind ik toch altijd zo apart..

knuffelen op de bank als vrienden... ik hou ook van mn vrienden maar de behoefte om met ze te knuffelen op de bank is mij volkomen vreemd. Wie hou je dan voor de gek vraag ik me af.
Alleen maar het zoveelste bewijs voor mij dat echte vriendschap, echte, echte, echte vriendschap als ik heb met mijn vrienden niet kan bestaan.
pi_157082235
quote:
0s.gif Op zondag 25 oktober 2015 12:52 schreef Dokkertje het volgende:

[..]

knuffelen op de bank als vrienden... ik hou ook van mn vrienden maar de behoefte om met ze te knuffelen op de bank is mij volkomen vreemd. Wie hou je dan voor de gek vraag ik me af.
Alleen maar het zoveelste bewijs voor mij dat echte vriendschap, echte, echte, echte vriendschap als ik heb met mijn vrienden niet kan bestaan.
dat is niet apart maar latent homoseksueel :')
  zondag 25 oktober 2015 @ 12:53:26 #74
326197 Psy-freak
Moderator i.o.
pi_157082238
quote:
0s.gif Op zondag 25 oktober 2015 12:49 schreef Dingflofbips het volgende:

[..]

gewoon de toedracht.
Uit het niets. Gebeurt zo vaak. Ze was niet met hem aan het praten, laat staan flirten.

quote:
0s.gif Op zondag 25 oktober 2015 12:51 schreef Dingflofbips het volgende:

[..]

Ja vrind, ik ga niet lopen gokken naar wat er allemaal aan de hand kan zijn. Jij wil tips en alles geheim houden. Dat werkt toch niet
Je wil een complete biografie? Ik kan moeilijk haar levensverhaal uiteen gaan zetten.
  zondag 25 oktober 2015 @ 12:54:11 #75
326197 Psy-freak
Moderator i.o.
pi_157082259
quote:
0s.gif Op zondag 25 oktober 2015 12:52 schreef Dokkertje het volgende:

[..]

Hehe op het einde van dit topic eindelijk iemand met 'common sense'. Ze bestaan nog op fok.

[..]

Vriendschap tussen mannen en vrouwen? Dat kan prima als je volwassen genoeg bent.
pi_157082272
waarom heb jij als goeie vriend de politie niet gebeld?
pi_157082298
quote:
0s.gif Op zondag 25 oktober 2015 12:53 schreef Psy-freak het volgende:

[..]

Uit het niets. Gebeurt zo vaak. Ze was niet met hem aan het praten, laat staan flirten.

[..]

Je wil een complete biografie? Ik kan moeilijk haar levensverhaal uiteen gaan zetten.
Waar? bekende? Waar waren de vriendinnen? Stond ze op de dansvloer en werd ze ineens in dr kut gepakt of heeft ze een hand op haar bil gevoeld van iemand die langs liep? Of is ze van haar fiets getrokken? Waarom reageert ze zo over emotioneel?

Je hele verhaal is ongeloofwaardig door de manier waarop jij informatie prijs geeft.
  zondag 25 oktober 2015 @ 12:55:38 #78
326197 Psy-freak
Moderator i.o.
pi_157082302
quote:
0s.gif Op zondag 25 oktober 2015 12:54 schreef redboyke het volgende:
waarom heb jij als goeie vriend de politie niet gebeld?
Om wat te doen? Dan zeggen ze dat je aangifte mag komen doen, dinsdag ofzo. Ik ga die meid toch niet lastig vallen met aangifte als het net gebeurt is?
  zondag 25 oktober 2015 @ 12:56:34 #79
395200 deadprez
One more rail
pi_157082323
Tis dan wel een psy-freaktopic, maar jezus wat een reacties. :')
Stop the violence
Down with the hate
Op vrijdag 21 augustus 2015 01:36 schreef engeopa het volgende:
Deadprez is een frequent bezoeker van Joop.nl. Kneusje eerste klas. walgelijke policor hoofd in de wolken multicultilover.
  zondag 25 oktober 2015 @ 12:56:55 #80
326197 Psy-freak
Moderator i.o.
pi_157082331
quote:
0s.gif Op zondag 25 oktober 2015 12:55 schreef Dingflofbips het volgende:

[..]

Waar? bekende? Waar waren de vriendinnen? Stond ze op de dansvloer en werd ze ineens in dr kut gepakt of heeft ze een hand op haar bil gevoeld van iemand die langs liep? Of is ze van haar fiets getrokken? Waarom reageert ze zo over emotioneel?

Je hele verhaal is ongeloofwaardig door de manier waarop jij informatie prijs geeft.
Dat zei ik: in een hoekje bij de dansvloer is ze aangerand. Lijkt mij ernstig genoeg. Of had je liever dat ze verkracht was en voor dood werd achtergelaten in een weiland?
pi_157082337
quote:
0s.gif Op zondag 25 oktober 2015 11:40 schreef Psy-freak het volgende:
Om een uur of één vannacht werd ik wakker van m'n telefoon. Ik kreeg een aantal appjes binnen. Het was een vriendin van mij. Ik schrok me dood en belde d'r meteen. Ze bleek te zijn aangerand tijdens het uitgaan.

Ze woont vlakbij en was dus ook in de buurt uit. Althans, niet ver weg. Ik heb mezelf aangekleed en ik ben d'r op gaan halen. Ze was compleet overstuur.

Ze is intelligent en sterk, maar gisternacht zag ik een hoopje niks. Het heeft d'r diep geraakt. Ik heb d'r in mijn bed laten slapen en was van plan op de grond te gaan slapen. Toen vroeg ze of ik bij haar wilde liggen. Goed, prima, als vrienden. Heel onverstandig eigenlijk.

We hebben vanochtend lang gepraat en ze is nu naar huis gegaan. Ik wil iets voor d'r doen maar ik weet niet wat. Over aangifte ben ik nog niet begonnen, dat komt wel. Wat kan ik het beste voor d'r doen? Even alleen laten?
Was het niet gewoon een natte droom?
Dit klinkt erg onwaarschijnlijk nl. en wel zo onwaarschijnlijk dat ik geloof dat je zit te trollen.
pi_157082347
quote:
0s.gif Op zondag 25 oktober 2015 12:54 schreef Psy-freak het volgende:

[..]

Vriendschap tussen mannen en vrouwen? Dat kan prima als je volwassen genoeg bent.
Ik zie het ja _O-
pi_157082375
quote:
0s.gif Op zondag 25 oktober 2015 12:54 schreef Psy-freak het volgende:

[..]

Maar heb jij ook mannelijke vrienden? Zo ja, knuffel jij daar ook mee op de bank?
  zondag 25 oktober 2015 @ 12:59:14 #84
326197 Psy-freak
Moderator i.o.
pi_157082388
quote:
0s.gif Op zondag 25 oktober 2015 12:58 schreef Dokkertje het volgende:

[..]

Maar heb jij ook mannelijke vrienden? Zo ja, knuffel jij daar ook mee op de bank?
Ja, maar nee daar knuffel ik niet mee. Met vrouwen is het toch anders.
pi_157082440
quote:
0s.gif Op zondag 25 oktober 2015 12:56 schreef Psy-freak het volgende:

[..]

Dat zei ik: in een hoekje bij de dansvloer is ze aangerand. Lijkt mij ernstig genoeg. Of had je liever dat ze verkracht was en voor dood werd achtergelaten in een weiland?
:')

Dan niet. Succes er mee
pi_157082516
Ik hoop echt, Psyfreak, dat je dit niet hebt verzonnen, want dat zou ik wel erg vinden.

En ik vind het ook erg dat haar niet hebt meegeholpen aangifte te doen. Je kunt wel een mening hebben over de politie, maar dit vind ik echt niet kunnen. Als je zo'n goede vriend bent dan ga je met haar naar de politie.

Ook snap ik je dilemma niet over "met rust laten".
Als het waar is wat je vertelt heeft ze liefde nodig.

Wat ik in jouw topic lees, mis ik die liefde.
Dag jongens tot ziens, tot in betere tijden.
  zondag 25 oktober 2015 @ 13:05:31 #87
326197 Psy-freak
Moderator i.o.
pi_157082542
quote:
0s.gif Op zondag 25 oktober 2015 13:03 schreef Sigaartje het volgende:
Ik hoop echt, Psyfreak, dat je dit niet hebt verzonnen, want dat zou ik wel erg vinden.

En ik vind het ook erg dat haar niet hebt meegeholpen aangifte te doen. Je kunt wel een mening hebben over de politie, maar dit vind ik echt niet kunnen. Als je zo'n goede vriend bent dan ga je met haar naar de politie.

Ook snap ik je dilemma niet over "met rust laten".
Als het waar is wat je vertelt heeft ze liefde nodig.

Wat ik in jouw topic lees, mis ik die liefde.
Ik heb het niet verzonnen.

Het ging mij erom dat ze opgevangen werd. Dan ga ik d'r niet gelijk als een alphamannetje aansporen om de politie te bellen. Dat komt eventueel wel.

Het is lastig om in te schatten waar je goed aan doet.
pi_157082547
quote:
0s.gif Op zondag 25 oktober 2015 13:00 schreef Psy-freak het volgende:

[..]

Jij weet niet hoe de politie in Nederland werkt.
zelfde als in belgie. ze nemen je verklaring af en gaan dan in de kroeg rondvragen.

maar als ze geen aangifte doet of wil doen zal ze het wel niet zo erg gevonden dan.
kijk maar naar die zaken met Cosby. wanneer de jaren verjaard zijn komen ze plots uit de kast en kan er niks meer gedaan worden. nu is het nog op tijd.

dus of ze was zelf wat aan het flirten en bedacht haar op het laatse moment
of die jongens hadden gezopen en dachten dat ze de juiste signalen afgaf

het ergste is eigenlijk door niks te zeggen dat het andere meisjes hetzelfde kan overkomen gewoon omdat die jongens niet gepakt zijn.

en dat is dan haar schuld en jou schuld. door haar niet te helpen
pi_157082565
quote:
0s.gif Op zondag 25 oktober 2015 13:05 schreef Psy-freak het volgende:

[..]

Het ging mij erom dat ze opgevangen werd. Dan ga ik d'r niet gelijk als een alphamannetje aansporen om de politie te bellen. Dat komt eventueel wel.

Wat heeft het verschijnsel alphamannetje te maken met aangifte doen?
Ik vind dat je haar tekort doet.
Samen met haar naar de politie gaan, dat moet je doen.
  zondag 25 oktober 2015 @ 13:07:01 #90
326197 Psy-freak
Moderator i.o.
pi_157082576
quote:
0s.gif Op zondag 25 oktober 2015 13:05 schreef redboyke het volgende:

[..]

zelfde als in belgie. ze nemen je verklaring af en gaan dan in de kroeg rondvragen.

maar als ze geen aangifte doet of wil doen zal ze het wel niet zo erg gevonden dan.
kijk maar naar die zaken met Cosby. wanneer de jaren verjaard zijn komen ze plots uit de kast en kan er niks meer gedaan worden. nu is het nog op tijd.

dus of ze was zelf wat aan het flirten en bedacht haar op het laatse moment
of die jongens hadden gezopen en dachten dat ze de juiste signalen afgaf

het ergste is eigenlijk door niks te zeggen dat het andere meisjes hetzelfde kan overkomen gewoon omdat die jongens niet gepakt zijn.

en dat is dan haar schuld en jou schuld. door haar niet te helpen
De dader blijft ook echt rondhangen... het gaat me erom dat ze opgevangen is. Ze zegt dat ze die jongen niet kent en er niet mee heeft gepraat.
pi_157082581
Die lul die haar heeft aangerand hoort achter de tralies en nergens anders.
  zondag 25 oktober 2015 @ 13:07:29 #92
262 Re
Kiss & Swallow
pi_157082591
Ff ruimen
04-08-11, 02-02-12, 20-06-14, 13-08-15
  zondag 25 oktober 2015 @ 13:28:11 #93
262 Re
Kiss & Swallow
pi_157083010
doe normaal anders gaan we spaanders vallen en zo
04-08-11, 02-02-12, 20-06-14, 13-08-15
  Moderator zondag 25 oktober 2015 @ 13:30:19 #94
249559 crew  Lavenderr
pi_157083063
quote:
0s.gif Op zondag 25 oktober 2015 13:05 schreef Psy-freak het volgende:

[..]

Top dat je er voor haar was.
pi_157083164
quote:
0s.gif Op zondag 25 oktober 2015 12:56 schreef Psy-freak het volgende:

[..]

En toen is ze dus niet naar de uitsmijter gegaan en er was geen commotie ondanks dat er getuigen waren? En haar vriendinnen waren al naar huis dus.
pi_157083183
quote:
0s.gif Op zondag 25 oktober 2015 12:55 schreef Psy-freak het volgende:

Om wat te doen? Dan zeggen ze dat je aangifte mag komen doen, dinsdag ofzo. Ik ga die meid toch niet lastig vallen met aangifte als het net gebeurt is?
Mijn ervaring is dat de politie dit zeer serieus behandelt. Een stuk serieuzer dan ik van te voren had verwacht. Dus nee, 'kom a.s dinsdag maar aangifte doen' hoorde daar niet bij. Ze kwamen direct naar mij toe en deden sporenonderzoek etc.
"Dear life, When I said "can my day get any worse?" it was a rhetorical question, not a challenge."
pi_157083237
niet iedereen is in staat om in n panieksituatie (voor hen) rationeel te handelen.

Alles wat je zou moeten doen ben je ineens kwijt en je doet iets wat in andermans ogen wellicht totaal onlogisch is.
Goed dat je er voor haar was. ^O^
compact en kleverig.
pi_157083278
Als je gaat blijven zeggen: de politie doet toch niks, dan houd je het probleem bij jezelf, dan ben jij degene die schuld heeft.

Als je aangifte doet en de politie doet niks, ligt de schuld bij de politie.

Ik doe altijd aangifte. En ik heb daarmee zelfs een fiets teruggehad! Nou is dit maar een fiets, maar dit geval is zeer ernstig. Zo ernstig dat je niet kunt zeggen: de politie doet niks.

En als de politie niks doet, dan kun je altijd nog kwaad worden en naar de krant gaan.
Ik zou het wel weten.
pi_157083500
quote:
0s.gif Op zondag 25 oktober 2015 11:49 schreef Psy-freak het volgende:

[..]

Ik ga niet in detail, maar dat weet je zelf heus wel.
Het kan het verschil maken tussen echte aanranding of dat die vriendin een hysterisch wijf is wat een vinger op haar buik al aanranding vindt...
pi_157083505
note

[ Bericht 99% gewijzigd door Re op 25-10-2015 14:35:57 ]
pi_157083658
Bij mij is bijvoorbeeld eens geprobeerd om me te zoenen. Dat ging vrij lang door. Hij bleef maar aandringen. Zie ik niet als aanranding.

Zelfde geldt voor de kont aanraken. Zie ik ook niet als aanranding.
  Moderator zondag 25 oktober 2015 @ 13:55:42 #102
441859 crew  Lenny77
pi_157083679
Mooi hoor al die mannen weer hier...
Dramaqueen, het zal wel niet zo erg zijn geweest,... Ze weten het weer allemaal hoor..
Je blijft van een ander af. Er is een groot verschil tussen een vriendschappelijke tik op de schouders of zelfs billen en echt grijpen in het kruis.
Jullie weten ook niet hoe het gebeurt is. In jullie fantasie stonden ze op de dansvloer en waren ze aan het gekken en lachen en deed er een dronken jongetje even een hihahooo knijpje in de poes! Whoehaha grappig!
Maar voor hetzelfde geld stond die vriendin even in de hoek uit te rusten en heeft iemand haar echt tegen de muur gedrukt en overal gegrepen op een hardhandige manier. Dat voelt zeer bedreigend! En dan denk je niet meer normaal en kalm en denk je niet: Laat ik maar even naar de barman gaan om even te klagen. Nee dan wil je weg! Nu! Meteen!!! En bel je iemand die je vertrouwt en waarbij je het gevoel hebt dat die je kan beschermen. Dat is in dit geval ts geweest.

Goed we kennen het verhaal niet maar mannen... Jullie doen wel echt alsof het een alledaags akkefietje is..
Horum omnium fortissimi sunt Belgae
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')