Ze was met vriendinnen uit maar koos op de een of andere manier voor mij.quote:Op zondag 25 oktober 2015 11:45 schreef BeeGees het volgende:
Ze wordt aangerand en belt jou meteen op? Was ze niet met vriendinnen? Lijkt nu alsof ze helemaal alleen was?
En erg naar natuurlijk.
Ik ga niet in detail, maar dat weet je zelf heus wel.quote:
nou voor sommige is het aanraken van de buik tijdens dansen al aanranden dusquote:Op zondag 25 oktober 2015 11:49 schreef Psy-freak het volgende:
[..]
Ze was met vriendinnen uit maar koos op de een of andere manier voor mij.
[..]
Ik ga niet in detail, maar dat weet je zelf heus wel.
Dus als ik in het openbaar per ongeluk met m'n schouder tegen die van een andere dame aan kom, kan ze me aanklagen voor aanranding?quote:Op zondag 25 oktober 2015 11:49 schreef Peejtur het volgende:
[..]
Aan het lichaam zitten, waar dan ook, zonder toestemming van diegene waar aan gezeten wordt.
ja ik ken de definitie maar soms is het echt wel peeuwen.quote:Op zondag 25 oktober 2015 11:49 schreef Peejtur het volgende:
[..]
Aan het lichaam zitten, waar dan ook, zonder toestemming van diegene waar aan gezeten wordt.
matig iddquote:Op zondag 25 oktober 2015 11:51 schreef Psy-freak het volgende:
Goed, ik geen zin in zo'n discussie: aangerand in de schaamstreek en bij de borsten.
En haar vriendinnen wisten ervan? Ik zou als vriendin toch wel raar staan te kijken als een vriendin is aangerand en vervolgens een random vriend opbelt om bij hem in bed te slapen, ipv met/bij ons/mij. Echt huhquote:Op zondag 25 oktober 2015 11:49 schreef Psy-freak het volgende:
[..]
Ze was met vriendinnen uit maar koos op de een of andere manier voor mij.
[..]
Ik ga niet in detail, maar dat weet je zelf heus wel.
nee. Maar er zijn huilers bijquote:Op zondag 25 oktober 2015 11:51 schreef Juicyhil het volgende:
[..]
Dus als ik in het openbaar per ongeluk met m'n schouder tegen die van een andere dame aan kom, kan ze me aanklagen voor aanranding?
Ik weet ook niet waarom ze bij mij is gekomen. Al hebben we een diepe band, dat heeft ze met vriendinnen ook wel.quote:Op zondag 25 oktober 2015 11:52 schreef BeeGees het volgende:
[..]
En haar vriendinnen wisten ervan? Ik zou als vriendin toch wel raar staan te kijken als een vriendin is aangerand en vervolgens een random vriend opbelt om bij hem in bed te slapen, ipv met/bij ons/mij. Echt huh
Tsja, als iemand vindt dat ze is aangerand en dat echt zo voelt dan is het wat mij betreft zo. Al het het maar om een arm om iemand d'r middel of zo, blijf gewoon van mensen af.quote:
Maar wisten vriendinnen er niet van of zo?quote:Op zondag 25 oktober 2015 11:54 schreef Psy-freak het volgende:
[..]
Ik weet ook niet waarom ze bij mij is gekomen. Al hebben we een diepe band, dat heeft ze met vriendinnen ook wel.
Misschien omdat ik in de buurt woon, geen idee.
Tegen iemand aanstoten of echt grijpen zit nogal een verschil.quote:Op zondag 25 oktober 2015 11:55 schreef Hyaenidae het volgende:
Nou poehee, iemand heeft haar tet aangeraakt. Wat een aandachtsmeisje.
Nee, ze heeft direct contact gezocht met mij.quote:Op zondag 25 oktober 2015 11:56 schreef BeeGees het volgende:
[..]
Maar wisten vriendinnen er niet van of zo?
helemaal mee eens . Maar tegenwoordig wordt je als vent al vrij snel als klootzak/viezerik weggezet voor vrij onschuldige dingen imo.quote:Op zondag 25 oktober 2015 11:54 schreef BeeGees het volgende:
[..]
Tsja, als iemand vindt dat ze is aangerand en dat echt zo voelt dan is het wat mij betreft zo. Al het het maar om een arm om iemand d'r middel of zo, blijf gewoon van mensen af.
Al werd erin geknepen, moet je daar zo dramatisch over gaan doen?quote:Op zondag 25 oktober 2015 11:56 schreef Psy-freak het volgende:
[..]
Tegen iemand aanstoten of echt grijpen zit nogal een verschil.
Wat vind jij daarvan?quote:Op zondag 25 oktober 2015 11:56 schreef Psy-freak het volgende:
[..]
Nee, ze heeft direct contact gezocht met mij.
We zijn goede vrienden, dus ik sta voor haar klaar.quote:
Moet je die onschuldige dingen niet doen, vind ik. Wat voor jou onschuldig is, kan voor een ander al vervelend zijn. Zou dus gewoon pas aan mensen zitten als je weet wat je kan maken.quote:Op zondag 25 oktober 2015 11:56 schreef Joene het volgende:
[..]
helemaal mee eens . Maar tegenwoordig wordt je als vent al vrij snel als klootzak/viezerik weggezet voor vrij onschuldige dingen imo.
Als een wildvreemde mij in mijn schaamstreek grijpt, maak ik daar ook een groot probleem van.quote:Op zondag 25 oktober 2015 11:58 schreef Hyaenidae het volgende:
Al werd erin geknepen, moet je daar zo dramatisch over gaan doen?
Op de middelbare school ben ik ook weleens bij m'n nippels gegrepen en werden ze omgedraaid.
Tering dat deed pijnMaar ik ga daar niet om janken en zielig over doen, pak ze daarna gewoon terug.
Oke. En die vriendinnen heeft ze zo achtergelaten zonder iets te zeggen (of juist in paniek iets te zeggen) en geen haan die ernaar kraait of zo?quote:Op zondag 25 oktober 2015 11:59 schreef Psy-freak het volgende:
[..]
We zijn goede vrienden, dus ik sta voor haar klaar.
Soms is het fijner om er met iemand over te praten die er niet bij was.quote:Op zondag 25 oktober 2015 12:01 schreef BeeGees het volgende:
[..]
Oke. En die vriendinnen heeft ze zo achtergelaten zonder iets te zeggen (of juist in paniek iets te zeggen) en geen haan die ernaar kraait of zo?
Het lijkt me dat ze hebben geprobeerd te bellen, maar ik heb d'r weinig met d'r telefoon gezien sinds vannacht.quote:Op zondag 25 oktober 2015 12:01 schreef BeeGees het volgende:
[..]
Oke. En die vriendinnen heeft ze zo achtergelaten zonder iets te zeggen (of juist in paniek iets te zeggen) en geen haan die ernaar kraait of zo?
Oké. Nou js ik weet ook niet wat jij kan doen. Jij weet zelf hoe ze is.quote:Op zondag 25 oktober 2015 12:04 schreef Psy-freak het volgende:
[..]
Het lijkt me dat ze hebben geprobeerd te bellen, maar ik heb d'r weinig met d'r telefoon gezien sinds vannacht.
Ik had serieuze reacties verwacht van R&P, maar goed.quote:Op zondag 25 oktober 2015 12:03 schreef MariMiep het volgende:
Het lijkt erop dat mensen hier meer geinteresseerd zijn in in hun ogen opwindende verhalen over wat er gebeurd is dan in je vraag.
Ik zou gewoon aan je vriendin duidelijk maken dat je voor haar klaarstaat en even afwachten hoe zij verder erop reageert. Ik zou niet gelijk over aangifte en zo beginnen. Vragen of je wat voor haar kunt doen en eerlijk zeggen dat je niet weet wat je moet doen bijvoorbeeld.
En voor de rest: een vrouw in haar schaamstreek betasten gebeurt niet per ongeluk en is niet normaal!
Normaal sterk, maar gisteren compleet in paniek.quote:Op zondag 25 oktober 2015 12:06 schreef BeeGees het volgende:
[..]
Oké. Nou js ik weet ook niet wat jij kan doen. Jij weet zelf hoe ze is.
Sowieso vandaag nog even bellen. Misschien ben jij de enige met wie ze erover kan praten.quote:Op zondag 25 oktober 2015 11:40 schreef Psy-freak het volgende:
Wat kan ik het beste voor d'r doen? Even alleen laten?
Ja maar jullie hebben een goede band, bedoelde ik. Ik zou zelf kunnen inschatten waar m'n goede vriendinnen behoefte aan hebben als er iets aan de hand is. Of desnoods vraag je het gewoon aan haar.quote:Op zondag 25 oktober 2015 12:06 schreef Psy-freak het volgende:
[..]
Normaal sterk, maar gisteren compleet in paniek.
Ik begreep het al. M'n vraag blijft.quote:Op zondag 25 oktober 2015 12:09 schreef netchip het volgende:
[..]
Laat ik me even verduidelijken.
Als ik aangerand zou worden, zou ik diegene uitlachen o.i.d. Niet dat ik diegene die aangerand wordt, zou uitlachen.
Ik denk niet dat je mijn reactie goed hebt geïnterpreteerd trouwens. Ik bedoelde niet dat ik de aangerande zou uitlachen, maar als ik aangerand word.quote:Op zondag 25 oktober 2015 12:05 schreef Copycat het volgende:
[..]
Want jij bent zo'n halfje dat het okay vindt wildvreemde vrouwen in hun kruis te tasten?
Uiteraard wederzijds en die toestemming geldt even uiteraard voor de huisarts.quote:Op zondag 25 oktober 2015 12:11 schreef J0kkebr0k het volgende:
Die amoreuze aanleiding moet dan wel van 2 kanten komen, neem ik aan?
Die specifieke toestemming is ook wel geinig. Scenario: Cc komt een buurman tegen in het winkelcentrum:
Buurman: "Hoi Cc, hoe is het met je? Zeg Cc, zou ik heel even aan een tiet mogen zitten. Liefst een beetje zachtjes in knijpen?"
Cc: "Het gaat prima! En ja, dat mag best, maar wel zachtjes knijpen hé".
Tenzij je expliciet schriftelijke toestemming wilt verlenen. Dan wordt het weer een ander verhaal.
Waarom moet er discussie nodig zijn om te kunnen begrijpen dat het ongepast is om zomaar aan intieme delen te gaan zitten? Of je nou de buurman, een goede vriend bent of zomaar een voorbijganger bent, zoiets doe je niet zomaar. Ik snap de discussie gewoon niet.quote:Op zondag 25 oktober 2015 12:11 schreef J0kkebr0k het volgende:
[..]
Die amoreuze aanleiding moet dan wel van 2 kanten komen, neem ik aan?
Die specifieke toestemming is ook wel geinig. Scenario: Cc komt een buurman tegen in het winkelcentrum:
Buurman: "Hoi Cc, hoe is het met je? Zeg Cc, zou ik heel even aan een tiet mogen zitten. Liefst een beetje zachtjes in knijpen?"
Cc: "Het gaat prima! En ja, dat mag best, maar wel zachtjes knijpen hé".
Tenzij je expliciet schriftelijke toestemming wilt verlenen. Dan wordt het weer een ander verhaal.
Dan nog, op het moment dat iemand echt iets doet waar je emotioneel geen verweer tegen hebt, dan ben jij niet meer in staat om die persoon uit te lachen. Dan zoek je bescherming. Die heeft de vriendin van TS blijkbaar gezocht bij TS. Blij toe.quote:Op zondag 25 oktober 2015 12:09 schreef netchip het volgende:
[..]
Laat ik me even verduidelijken.t
Als ik aangerand zou worden, zou ik diegene uitlachen o.i.d. Niet dat ik diegene die aangerand wordt, zou uitlachen.
Ik vind het ook een bijzonder verhaal.quote:Op zondag 25 oktober 2015 12:14 schreef Llotyhy het volgende:
Excuses als dit ongevoelig klinkt, maar ik vind dit een heel vreemd verhaal. Vriendin is uit met vriendinnen, daar gebeurt wat vervelends en gaat dan TS opbellen? Hoe hebben die vriendinnen dan wel niet gereageerd? Waarom is TS degene waar je naar toe gaat als je aangerand wordt terwijl je samen met anderen bent? Vervolgens blijkt ze ook nog niet in contact te hebben gestaan met die vriendinnen?
Dit klinkt allemaal een beetje alsof vriendin in kwestie gewoon de nacht bij TS wilde zijn...
Paniek en angst verklaren alles.quote:Op zondag 25 oktober 2015 12:14 schreef Llotyhy het volgende:
Excuses als dit ongevoelig klinkt, maar ik vind dit een heel vreemd verhaal. Vriendin is uit met vriendinnen, daar gebeurt wat vervelends en gaat dan TS opbellen? Hoe hebben die vriendinnen dan wel niet gereageerd? Waarom is TS degene waar je naar toe gaat als je aangerand wordt terwijl je samen met anderen bent? Vervolgens blijkt ze ook nog niet in contact te hebben gestaan met die vriendinnen?
Dit klinkt allemaal een beetje alsof vriendin in kwestie gewoon de nacht bij TS wilde zijn...
Ja zeker, maar toch redelijk apart de reactie van de vriendinnen.quote:Op zondag 25 oktober 2015 12:18 schreef Postbus100 het volgende:
[..]
Paniek en angst verklaren alles.
Ts verzint vaker topics, dus zal me niks verbazen dat hij dingen verdraait heeft.quote:Op zondag 25 oktober 2015 12:14 schreef Llotyhy het volgende:
Hoezo? Alle bullshit-alarmen gaan af toch?quote:Op zondag 25 oktober 2015 12:23 schreef Angel-Joy het volgende:
[..]
Ts verzint vaker topics, dus zal me niks verbazen dat hij dingen verdraait heeft.
Maar voor nu gaan we maar van uit dat het waar is dat zijn vriendin werd aangerand.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |