Ze was met vriendinnen uit maar koos op de een of andere manier voor mij.quote:Op zondag 25 oktober 2015 11:45 schreef BeeGees het volgende:
Ze wordt aangerand en belt jou meteen op? Was ze niet met vriendinnen? Lijkt nu alsof ze helemaal alleen was?
En erg naar natuurlijk.
Ik ga niet in detail, maar dat weet je zelf heus wel.quote:
nou voor sommige is het aanraken van de buik tijdens dansen al aanranden dusquote:Op zondag 25 oktober 2015 11:49 schreef Psy-freak het volgende:
[..]
Ze was met vriendinnen uit maar koos op de een of andere manier voor mij.
[..]
Ik ga niet in detail, maar dat weet je zelf heus wel.
Dus als ik in het openbaar per ongeluk met m'n schouder tegen die van een andere dame aan kom, kan ze me aanklagen voor aanranding?quote:Op zondag 25 oktober 2015 11:49 schreef Peejtur het volgende:
[..]
Aan het lichaam zitten, waar dan ook, zonder toestemming van diegene waar aan gezeten wordt.
ja ik ken de definitie maar soms is het echt wel peeuwen.quote:Op zondag 25 oktober 2015 11:49 schreef Peejtur het volgende:
[..]
Aan het lichaam zitten, waar dan ook, zonder toestemming van diegene waar aan gezeten wordt.
matig iddquote:Op zondag 25 oktober 2015 11:51 schreef Psy-freak het volgende:
Goed, ik geen zin in zo'n discussie: aangerand in de schaamstreek en bij de borsten.
En haar vriendinnen wisten ervan? Ik zou als vriendin toch wel raar staan te kijken als een vriendin is aangerand en vervolgens een random vriend opbelt om bij hem in bed te slapen, ipv met/bij ons/mij. Echt huhquote:Op zondag 25 oktober 2015 11:49 schreef Psy-freak het volgende:
[..]
Ze was met vriendinnen uit maar koos op de een of andere manier voor mij.
[..]
Ik ga niet in detail, maar dat weet je zelf heus wel.
nee. Maar er zijn huilers bijquote:Op zondag 25 oktober 2015 11:51 schreef Juicyhil het volgende:
[..]
Dus als ik in het openbaar per ongeluk met m'n schouder tegen die van een andere dame aan kom, kan ze me aanklagen voor aanranding?
Ik weet ook niet waarom ze bij mij is gekomen. Al hebben we een diepe band, dat heeft ze met vriendinnen ook wel.quote:Op zondag 25 oktober 2015 11:52 schreef BeeGees het volgende:
[..]
En haar vriendinnen wisten ervan? Ik zou als vriendin toch wel raar staan te kijken als een vriendin is aangerand en vervolgens een random vriend opbelt om bij hem in bed te slapen, ipv met/bij ons/mij. Echt huh
Tsja, als iemand vindt dat ze is aangerand en dat echt zo voelt dan is het wat mij betreft zo. Al het het maar om een arm om iemand d'r middel of zo, blijf gewoon van mensen af.quote:
Maar wisten vriendinnen er niet van of zo?quote:Op zondag 25 oktober 2015 11:54 schreef Psy-freak het volgende:
[..]
Ik weet ook niet waarom ze bij mij is gekomen. Al hebben we een diepe band, dat heeft ze met vriendinnen ook wel.
Misschien omdat ik in de buurt woon, geen idee.
Tegen iemand aanstoten of echt grijpen zit nogal een verschil.quote:Op zondag 25 oktober 2015 11:55 schreef Hyaenidae het volgende:
Nou poehee, iemand heeft haar tet aangeraakt. Wat een aandachtsmeisje.
Nee, ze heeft direct contact gezocht met mij.quote:Op zondag 25 oktober 2015 11:56 schreef BeeGees het volgende:
[..]
Maar wisten vriendinnen er niet van of zo?
helemaal mee eens . Maar tegenwoordig wordt je als vent al vrij snel als klootzak/viezerik weggezet voor vrij onschuldige dingen imo.quote:Op zondag 25 oktober 2015 11:54 schreef BeeGees het volgende:
[..]
Tsja, als iemand vindt dat ze is aangerand en dat echt zo voelt dan is het wat mij betreft zo. Al het het maar om een arm om iemand d'r middel of zo, blijf gewoon van mensen af.
Al werd erin geknepen, moet je daar zo dramatisch over gaan doen?quote:Op zondag 25 oktober 2015 11:56 schreef Psy-freak het volgende:
[..]
Tegen iemand aanstoten of echt grijpen zit nogal een verschil.
Wat vind jij daarvan?quote:Op zondag 25 oktober 2015 11:56 schreef Psy-freak het volgende:
[..]
Nee, ze heeft direct contact gezocht met mij.
We zijn goede vrienden, dus ik sta voor haar klaar.quote:
Moet je die onschuldige dingen niet doen, vind ik. Wat voor jou onschuldig is, kan voor een ander al vervelend zijn. Zou dus gewoon pas aan mensen zitten als je weet wat je kan maken.quote:Op zondag 25 oktober 2015 11:56 schreef Joene het volgende:
[..]
helemaal mee eens . Maar tegenwoordig wordt je als vent al vrij snel als klootzak/viezerik weggezet voor vrij onschuldige dingen imo.
Als een wildvreemde mij in mijn schaamstreek grijpt, maak ik daar ook een groot probleem van.quote:Op zondag 25 oktober 2015 11:58 schreef Hyaenidae het volgende:
Al werd erin geknepen, moet je daar zo dramatisch over gaan doen?
Op de middelbare school ben ik ook weleens bij m'n nippels gegrepen en werden ze omgedraaid.
Tering dat deed pijnMaar ik ga daar niet om janken en zielig over doen, pak ze daarna gewoon terug.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |