abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_157082272
waarom heb jij als goeie vriend de politie niet gebeld?
pi_157082298
quote:
0s.gif Op zondag 25 oktober 2015 12:53 schreef Psy-freak het volgende:

[..]

Uit het niets. Gebeurt zo vaak. Ze was niet met hem aan het praten, laat staan flirten.

[..]

Je wil een complete biografie? Ik kan moeilijk haar levensverhaal uiteen gaan zetten.
Waar? bekende? Waar waren de vriendinnen? Stond ze op de dansvloer en werd ze ineens in dr kut gepakt of heeft ze een hand op haar bil gevoeld van iemand die langs liep? Of is ze van haar fiets getrokken? Waarom reageert ze zo over emotioneel?

Je hele verhaal is ongeloofwaardig door de manier waarop jij informatie prijs geeft.
  zondag 25 oktober 2015 @ 12:55:38 #78
326197 Psy-freak
Moderator i.o.
pi_157082302
quote:
0s.gif Op zondag 25 oktober 2015 12:54 schreef redboyke het volgende:
waarom heb jij als goeie vriend de politie niet gebeld?
Om wat te doen? Dan zeggen ze dat je aangifte mag komen doen, dinsdag ofzo. Ik ga die meid toch niet lastig vallen met aangifte als het net gebeurt is?
zaterdag 13 augustus 2011 11:41 schreef RockNijntje het volgende:
Psy-freak heeft wel de schattigste UI van heel FOK!
FOK!-vriendin: Pixxie. & AdoraBelle
  zondag 25 oktober 2015 @ 12:56:34 #79
395200 deadprez
One more rail
pi_157082323
Tis dan wel een psy-freaktopic, maar jezus wat een reacties. :')
Stop the violence
Down with the hate
Op vrijdag 21 augustus 2015 01:36 schreef engeopa het volgende:
Deadprez is een frequent bezoeker van Joop.nl. Kneusje eerste klas. walgelijke policor hoofd in de wolken multicultilover.
  zondag 25 oktober 2015 @ 12:56:55 #80
326197 Psy-freak
Moderator i.o.
pi_157082331
quote:
0s.gif Op zondag 25 oktober 2015 12:55 schreef Dingflofbips het volgende:

[..]

Waar? bekende? Waar waren de vriendinnen? Stond ze op de dansvloer en werd ze ineens in dr kut gepakt of heeft ze een hand op haar bil gevoeld van iemand die langs liep? Of is ze van haar fiets getrokken? Waarom reageert ze zo over emotioneel?

Je hele verhaal is ongeloofwaardig door de manier waarop jij informatie prijs geeft.
Dat zei ik: in een hoekje bij de dansvloer is ze aangerand. Lijkt mij ernstig genoeg. Of had je liever dat ze verkracht was en voor dood werd achtergelaten in een weiland?
pi_157082337
quote:
0s.gif Op zondag 25 oktober 2015 11:40 schreef Psy-freak het volgende:
Om een uur of één vannacht werd ik wakker van m'n telefoon. Ik kreeg een aantal appjes binnen. Het was een vriendin van mij. Ik schrok me dood en belde d'r meteen. Ze bleek te zijn aangerand tijdens het uitgaan.

Ze woont vlakbij en was dus ook in de buurt uit. Althans, niet ver weg. Ik heb mezelf aangekleed en ik ben d'r op gaan halen. Ze was compleet overstuur.

Ze is intelligent en sterk, maar gisternacht zag ik een hoopje niks. Het heeft d'r diep geraakt. Ik heb d'r in mijn bed laten slapen en was van plan op de grond te gaan slapen. Toen vroeg ze of ik bij haar wilde liggen. Goed, prima, als vrienden. Heel onverstandig eigenlijk.

We hebben vanochtend lang gepraat en ze is nu naar huis gegaan. Ik wil iets voor d'r doen maar ik weet niet wat. Over aangifte ben ik nog niet begonnen, dat komt wel. Wat kan ik het beste voor d'r doen? Even alleen laten?
Was het niet gewoon een natte droom?
Dit klinkt erg onwaarschijnlijk nl. en wel zo onwaarschijnlijk dat ik geloof dat je zit te trollen.
pi_157082347
quote:
0s.gif Op zondag 25 oktober 2015 12:54 schreef Psy-freak het volgende:

[..]

Vriendschap tussen mannen en vrouwen? Dat kan prima als je volwassen genoeg bent.
Ik zie het ja _O-
pi_157082375
quote:
0s.gif Op zondag 25 oktober 2015 12:54 schreef Psy-freak het volgende:

[..]

Vriendschap tussen mannen en vrouwen? Dat kan prima als je volwassen genoeg bent.
Maar heb jij ook mannelijke vrienden? Zo ja, knuffel jij daar ook mee op de bank?
  zondag 25 oktober 2015 @ 12:59:14 #84
326197 Psy-freak
Moderator i.o.
pi_157082388
quote:
0s.gif Op zondag 25 oktober 2015 12:58 schreef Dokkertje het volgende:

[..]

Maar heb jij ook mannelijke vrienden? Zo ja, knuffel jij daar ook mee op de bank?
Ja, maar nee daar knuffel ik niet mee. Met vrouwen is het toch anders.
pi_157082440
quote:
0s.gif Op zondag 25 oktober 2015 12:56 schreef Psy-freak het volgende:

[..]

Dat zei ik: in een hoekje bij de dansvloer is ze aangerand. Lijkt mij ernstig genoeg. Of had je liever dat ze verkracht was en voor dood werd achtergelaten in een weiland?
:')

Dan niet. Succes er mee
pi_157082516
Ik hoop echt, Psyfreak, dat je dit niet hebt verzonnen, want dat zou ik wel erg vinden.

En ik vind het ook erg dat haar niet hebt meegeholpen aangifte te doen. Je kunt wel een mening hebben over de politie, maar dit vind ik echt niet kunnen. Als je zo'n goede vriend bent dan ga je met haar naar de politie.

Ook snap ik je dilemma niet over "met rust laten".
Als het waar is wat je vertelt heeft ze liefde nodig.

Wat ik in jouw topic lees, mis ik die liefde.
Dag jongens tot ziens, tot in betere tijden.
  zondag 25 oktober 2015 @ 13:05:31 #87
326197 Psy-freak
Moderator i.o.
pi_157082542
quote:
0s.gif Op zondag 25 oktober 2015 13:03 schreef Sigaartje het volgende:
Ik hoop echt, Psyfreak, dat je dit niet hebt verzonnen, want dat zou ik wel erg vinden.

En ik vind het ook erg dat haar niet hebt meegeholpen aangifte te doen. Je kunt wel een mening hebben over de politie, maar dit vind ik echt niet kunnen. Als je zo'n goede vriend bent dan ga je met haar naar de politie.

Ook snap ik je dilemma niet over "met rust laten".
Als het waar is wat je vertelt heeft ze liefde nodig.

Wat ik in jouw topic lees, mis ik die liefde.
Ik heb het niet verzonnen.

Het ging mij erom dat ze opgevangen werd. Dan ga ik d'r niet gelijk als een alphamannetje aansporen om de politie te bellen. Dat komt eventueel wel.

Het is lastig om in te schatten waar je goed aan doet.
pi_157082547
quote:
0s.gif Op zondag 25 oktober 2015 13:00 schreef Psy-freak het volgende:

[..]

Jij weet niet hoe de politie in Nederland werkt.
zelfde als in belgie. ze nemen je verklaring af en gaan dan in de kroeg rondvragen.

maar als ze geen aangifte doet of wil doen zal ze het wel niet zo erg gevonden dan.
kijk maar naar die zaken met Cosby. wanneer de jaren verjaard zijn komen ze plots uit de kast en kan er niks meer gedaan worden. nu is het nog op tijd.

dus of ze was zelf wat aan het flirten en bedacht haar op het laatse moment
of die jongens hadden gezopen en dachten dat ze de juiste signalen afgaf

het ergste is eigenlijk door niks te zeggen dat het andere meisjes hetzelfde kan overkomen gewoon omdat die jongens niet gepakt zijn.

en dat is dan haar schuld en jou schuld. door haar niet te helpen
pi_157082565
quote:
0s.gif Op zondag 25 oktober 2015 13:05 schreef Psy-freak het volgende:

[..]

Het ging mij erom dat ze opgevangen werd. Dan ga ik d'r niet gelijk als een alphamannetje aansporen om de politie te bellen. Dat komt eventueel wel.

Wat heeft het verschijnsel alphamannetje te maken met aangifte doen?
Ik vind dat je haar tekort doet.
Samen met haar naar de politie gaan, dat moet je doen.
  zondag 25 oktober 2015 @ 13:07:01 #90
326197 Psy-freak
Moderator i.o.
pi_157082576
quote:
0s.gif Op zondag 25 oktober 2015 13:05 schreef redboyke het volgende:

[..]

zelfde als in belgie. ze nemen je verklaring af en gaan dan in de kroeg rondvragen.

maar als ze geen aangifte doet of wil doen zal ze het wel niet zo erg gevonden dan.
kijk maar naar die zaken met Cosby. wanneer de jaren verjaard zijn komen ze plots uit de kast en kan er niks meer gedaan worden. nu is het nog op tijd.

dus of ze was zelf wat aan het flirten en bedacht haar op het laatse moment
of die jongens hadden gezopen en dachten dat ze de juiste signalen afgaf

het ergste is eigenlijk door niks te zeggen dat het andere meisjes hetzelfde kan overkomen gewoon omdat die jongens niet gepakt zijn.

en dat is dan haar schuld en jou schuld. door haar niet te helpen
De dader blijft ook echt rondhangen... het gaat me erom dat ze opgevangen is. Ze zegt dat ze die jongen niet kent en er niet mee heeft gepraat.
pi_157082581
Die lul die haar heeft aangerand hoort achter de tralies en nergens anders.
  zondag 25 oktober 2015 @ 13:07:29 #92
262 Re
Kiss & Swallow
pi_157082591
Ff ruimen
04-08-11, 02-02-12, 20-06-14, 13-08-15
  zondag 25 oktober 2015 @ 13:28:11 #93
262 Re
Kiss & Swallow
pi_157083010
doe normaal anders gaan we spaanders vallen en zo
04-08-11, 02-02-12, 20-06-14, 13-08-15
  Moderator zondag 25 oktober 2015 @ 13:30:19 #94
249559 crew  Lavenderr
pi_157083063
quote:
0s.gif Op zondag 25 oktober 2015 13:05 schreef Psy-freak het volgende:

[..]

Top dat je er voor haar was.
pi_157083164
quote:
0s.gif Op zondag 25 oktober 2015 12:56 schreef Psy-freak het volgende:

[..]

En toen is ze dus niet naar de uitsmijter gegaan en er was geen commotie ondanks dat er getuigen waren? En haar vriendinnen waren al naar huis dus.
pi_157083183
quote:
0s.gif Op zondag 25 oktober 2015 12:55 schreef Psy-freak het volgende:

Om wat te doen? Dan zeggen ze dat je aangifte mag komen doen, dinsdag ofzo. Ik ga die meid toch niet lastig vallen met aangifte als het net gebeurt is?
Mijn ervaring is dat de politie dit zeer serieus behandelt. Een stuk serieuzer dan ik van te voren had verwacht. Dus nee, 'kom a.s dinsdag maar aangifte doen' hoorde daar niet bij. Ze kwamen direct naar mij toe en deden sporenonderzoek etc.
"Dear life, When I said "can my day get any worse?" it was a rhetorical question, not a challenge."
pi_157083237
niet iedereen is in staat om in n panieksituatie (voor hen) rationeel te handelen.

Alles wat je zou moeten doen ben je ineens kwijt en je doet iets wat in andermans ogen wellicht totaal onlogisch is.
Goed dat je er voor haar was. ^O^
compact en kleverig.
pi_157083278
Als je gaat blijven zeggen: de politie doet toch niks, dan houd je het probleem bij jezelf, dan ben jij degene die schuld heeft.

Als je aangifte doet en de politie doet niks, ligt de schuld bij de politie.

Ik doe altijd aangifte. En ik heb daarmee zelfs een fiets teruggehad! Nou is dit maar een fiets, maar dit geval is zeer ernstig. Zo ernstig dat je niet kunt zeggen: de politie doet niks.

En als de politie niks doet, dan kun je altijd nog kwaad worden en naar de krant gaan.
Ik zou het wel weten.
pi_157083500
quote:
0s.gif Op zondag 25 oktober 2015 11:49 schreef Psy-freak het volgende:

[..]

Ik ga niet in detail, maar dat weet je zelf heus wel.
Het kan het verschil maken tussen echte aanranding of dat die vriendin een hysterisch wijf is wat een vinger op haar buik al aanranding vindt...
pi_157083505
note

[ Bericht 99% gewijzigd door Re op 25-10-2015 14:35:57 ]
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')