Dit dus. Ik vind sommige reacties hier echt absurd.quote:Op zondag 25 oktober 2015 13:57 schreef -Strawberry- het volgende:
Jezus. Doet het er toe of de vriendin van TS zich aanstelt of niet? Nee. Ze heeft het eenmaal als heftig ervaren en hij wil weten hoe hij daar het beste mee om kan gaan, niet of Fokkers haar gevoelens terecht vinden.
Maar waarom doet dat ertoe? Dat is niet de vraag die TS stelt.quote:Op zondag 25 oktober 2015 13:54 schreef Jaimy_Luca het volgende:
Bij mij is bijvoorbeeld eens geprobeerd om me te zoenen. Dat ging vrij lang door. Hij bleef maar aandringen. Zie ik niet als aanranding.
Zelfde geldt voor de kont aanraken. Zie ik ook niet als aanranding.
Hier ben ik het eigenlijk wel mee eens. We kennen het verhaal niet.quote:Op zondag 25 oktober 2015 13:55 schreef Lenny77 het volgende:
Mooi hoor al die mannen weer hier...
Dramaqueen, het zal wel niet zo erg zijn geweest,... Ze weten het weer allemaal hoor..
Je blijft van een ander af. Er is een groot verschil tussen een vriendschappelijke tik op de schouders of zelfs billen en echt grijpen in het kruis.
Jullie weten ook niet hoe het gebeurt is. In jullie fantasie stonden ze op de dansvloer en waren ze aan het gekken en lachen en deed er een dronken jongetje even een hihahooo knijpje in de poes! Whoehaha grappig!
Maar voor hetzelfde geld stond die vriendin even in de hoek uit te rusten en heeft iemand haar echt tegen de muur gedrukt en overal gegrepen op een hardhandige manier. Dat voelt zeer bedreigend! En dan denk je niet meer normaal en kalm en denk je niet: Laat ik maar even naar de barman gaan om even te klagen. Nee dan wil je weg! Nu! Meteen!!! En bel je iemand die je vertrouwt en waarbij je het gevoel hebt dat die je kan beschermen. Dat is in dit geval ts geweest.
Goed we kennen het verhaal niet maar mannen... Jullie doen wel echt alsof het een alledaags akkefietje is..
Nee, inderdaad. TS opent een topic, maar wil niet in detail treden. Tja, dan krijg je reacties die je misschien niet zou willen.quote:Op zondag 25 oktober 2015 15:35 schreef netchip het volgende:
[..]
Hier ben ik het eigenlijk wel mee eens. We kennen het verhaal niet.
Kind heeft weer eens een psychose.quote:Op zondag 25 oktober 2015 15:52 schreef Sigaartje het volgende:
[..]
Nu ik dit zie, begin ik sterk te twijfelen aan de instelling van PsyFreak.
Zo'n vraag.... tjonge jonge jonge. Als je je daarmee bezighoudt......
Ik ben echt geschokt.
Ligt er aan waar je de grenzen legt natuurlijk.quote:Op zondag 25 oktober 2015 13:54 schreef Jaimy_Luca het volgende:
Bij mij is bijvoorbeeld eens geprobeerd om me te zoenen. Dat ging vrij lang door. Hij bleef maar aandringen. Zie ik niet als aanranding.
Zelfde geldt voor de kont aanraken. Zie ik ook niet als aanranding.
quote:Op zondag 25 oktober 2015 13:55 schreef Lenny77 het volgende:
Mooi hoor al die mannen weer hier...
Dramaqueen, het zal wel niet zo erg zijn geweest,... Ze weten het weer allemaal hoor..
Je blijft van een ander af. Er is een groot verschil tussen een vriendschappelijke tik op de schouders of zelfs billen en echt grijpen in het kruis.
Jullie weten ook niet hoe het gebeurt is. In jullie fantasie stonden ze op de dansvloer en waren ze aan het gekken en lachen en deed er een dronken jongetje even een hihahooo knijpje in de poes! Whoehaha grappig!
Maar voor hetzelfde geld stond die vriendin even in de hoek uit te rusten en heeft iemand haar echt tegen de muur gedrukt en overal gegrepen op een hardhandige manier. Dat voelt zeer bedreigend! En dan denk je niet meer normaal en kalm en denk je niet: Laat ik maar even naar de barman gaan om even te klagen. Nee dan wil je weg! Nu! Meteen!!! En bel je iemand die je vertrouwt en waarbij je het gevoel hebt dat die je kan beschermen. Dat is in dit geval ts geweest.
Goed we kennen het verhaal niet maar mannen... Jullie doen wel echt alsof het een alledaags akkefietje is..
Daarbij is er volgens mij niet gezegd dat het een man was. Misschien was het wel een vrouw.quote:Op zondag 25 oktober 2015 16:26 schreef Dingflofbips het volgende:
[..]sekse discriminatie dit. Het zijn ook vrouwen die eenzelfde reactie geven
Als eerste vind ik heel rot voor haar. Het is fijn dat ze bij jou steun kan vinden. Waarschijnlijk belde ze jou omdat ze zich veilig bij je voelt, misschien juist omdat je man bent.quote:Op zondag 25 oktober 2015 11:40 schreef Psy-freak het volgende:
Om een uur of één vannacht werd ik wakker van m'n telefoon. Ik kreeg een aantal appjes binnen. Het was een vriendin van mij. Ik schrok me dood en belde d'r meteen. Ze bleek te zijn aangerand tijdens het uitgaan.
Ze woont vlakbij en was dus ook in de buurt uit. Althans, niet ver weg. Ik heb mezelf aangekleed en ik ben d'r op gaan halen. Ze was compleet overstuur.
Ze is intelligent en sterk, maar gisternacht zag ik een hoopje niks. Het heeft d'r diep geraakt. Ik heb d'r in mijn bed laten slapen en was van plan op de grond te gaan slapen. Toen vroeg ze of ik bij haar wilde liggen. Goed, prima, als vrienden. Heel onverstandig eigenlijk.
We hebben vanochtend lang gepraat en ze is nu naar huis gegaan. Ik wil iets voor d'r doen maar ik weet niet wat. Over aangifte ben ik nog niet begonnen, dat komt wel. Wat kan ik het beste voor d'r doen? Even alleen laten?
Is goed jongen. Gaan jullie maar naar de politie om aangifte te doen van een tik op de billen in een kroeg.quote:Op zondag 25 oktober 2015 16:49 schreef Psy-freak het volgende:
Als je aanrandingen wil goed praten of je me niet geloof ga je maar naar ONZ. En een tik op de billen is ook aanranding.
Ik ben net bij d'r geweest en ze blijft volharden. Ik geloof d'r. D'r vriendinnen maakten zich zorgen maar gingen er van uit dat ze naar huis is gegaan. Die zijn nu ook op de hoogte.
Ik ga met d'r mee aangifte doen. Ze staan niet bepaald te juichen maar ik heb d'r een beetje overgehaald.
Waarom willen jullie de details weten en welke details dan?
Naja, bij elkaar liggen is toch anders he. Maar ik heb d'r kunnen steunen, gelukkig. Dat is het belangrijkste.quote:Op zondag 25 oktober 2015 17:10 schreef Gray het volgende:
[..]
Als eerste vind ik heel rot voor haar. Het is fijn dat ze bij jou steun kan vinden. Waarschijnlijk belde ze jou omdat ze zich veilig bij je voelt, misschien juist omdat je man bent.
Wat ik alleen niet snap is waarom je bij haar liggen onverstandig noemt. En ook waarom je nadruk lijkt te leggen op "als vrienden".
Dan snap ik nog steeds je bewoording niet; iemand vraagt je een bepaalde steun en die geef je. Lijkt me weinig onverstandig aan. Plus het 'als vrienden' is vanzelfsprekend als je vrienden bent, toch?quote:Op zondag 25 oktober 2015 17:13 schreef Psy-freak het volgende:
Naja, bij elkaar liggen is toch anders he. Maar ik heb d'r kunnen steunen, gelukkig. Dat is het belangrijkste.
Ben je een vrouw?quote:Op zondag 25 oktober 2015 17:53 schreef -supergirl- het volgende:
Om een of andere reden heb ik het idee dat die meisjes er zelf om gevraagd hebben meestal. Moeten ze zich maar niet zo hoerig kleden
Ja natuurlijk.quote:
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |