Jaquote:Op zondag 25 oktober 2015 17:56 schreef Sigaartje het volgende:
[..]
Ja natuurlijk.
Ik vind dit namelijk een typische man-uitspraak.
Ik ben een man.
Ben je een vrouw?
Ik heb een aantal vriendinnen gesproken. En nee, ik verzin het niet.quote:Op zondag 25 oktober 2015 17:53 schreef Gray het volgende:
Heb je al contact gehad met haar vriendinnen?
Maar wat is er nou precies gebeurd daar in die kroeg?quote:Op zondag 25 oktober 2015 17:56 schreef Psy-freak het volgende:
[..]
Ik heb een aantal vriendinnen gesproken. En nee, ik verzin het niet.
En, wat zeiden ze?quote:Op zondag 25 oktober 2015 17:56 schreef Psy-freak het volgende:
[..]
Ik heb een aantal vriendinnen gesproken. En nee, ik verzin het niet.
Ze stond in een hoek en er kwam een kerel bij d'r staan, sprak d'r aan en greep in haar kruis en borsten. Toen is ze naar buiten gerend en heeft ze contact met mij gezocht.quote:Op zondag 25 oktober 2015 17:57 schreef J0kkebr0k het volgende:
[..]
Maar wat is er nou precies gebeurd daar in die kroeg?
Boos en verongelijkt dat ze niet naar hun is gegaan.quote:
Boos dat ze niet naar hun is gegaan? Wat is dat voor reactie?quote:Op zondag 25 oktober 2015 18:00 schreef Psy-freak het volgende:
[..]
Ze stond in een hoek en er kwam een kerel bij d'r staan, sprak d'r aan en greep in haar kruis en borsten. Toen is ze naar buiten gerend en heeft ze contact met mij gezocht.
[..]
Boos en verongelijkt dat ze niet naar hun is gegaan.
Ik snap het wel, je bent met vriendinnen uit, er gebeurt iets en opeens ben je weg.quote:Op zondag 25 oktober 2015 18:02 schreef Sigaartje het volgende:
[..]
Boos dat ze niet naar hun is gegaan? Wat is dat voor reactie?
Dit verhaal wordt steeds vreemder.
En daar ging niets aan vooraf. Hij liep naar haar toe. Ging bij haar staan en greep toen in haar kruis en pakte haar bij haar borsten? Ze gaf hem op dat moment geen harde klap en begon ook niet hard tekeer tegen hem te gaan of zo?quote:Op zondag 25 oktober 2015 18:00 schreef Psy-freak het volgende:
[..]
Ze stond in een hoek en er kwam een kerel bij d'r staan, sprak d'r aan en greep in haar kruis en borsten. Toen is ze naar buiten gerend en heeft ze contact met mij gezocht.
[..]
Boos en verongelijkt dat ze niet naar hun is gegaan.
Je hebt gelijk hoor. Maar even om het verschil tussen een hysterisch aanstelwijf en de andere kant even aan te geven.quote:Op zondag 25 oktober 2015 14:01 schreef -Strawberry- het volgende:
[..]
Maar waarom doet dat ertoe? Dat is niet de vraag die TS stelt.
Ik zou het ervaren als aanranding, maar er echt niet minder om slapen. Idem met iemand die me in mijn kruis of borst grijpt, is me ook een keer overkomen. Ieder persoon is anders en als zij het als grote schending van haar lichamelijke integriteit heeft ervaren, dan is dat haar gevoel en niet aan ons om dat te beoordelen. Vind ik. In deze is dat voor de vraag van TS dus ook niet interessant.
Het is aan ieder zelf wat zij, of hij, aanranding vindt. Ik vind voelen aan de billen absoluut geen aanranding.quote:Op zondag 25 oktober 2015 16:49 schreef Psy-freak het volgende:
Als je aanrandingen wil goed praten of je me niet geloof ga je maar naar ONZ. En een tik op de billen is ook aanranding.
Sommige mensen geloven me niet.quote:
Nou ok, ik vindt dat al te ver gaan.quote:Op zondag 25 oktober 2015 18:30 schreef Jaimy_Luca het volgende:
[..]
Het is aan ieder zelf wat zij, of hij, aanranding vindt. Ik vind voelen aan de billen absoluut geen aanranding.
Ik praat aanrandingen overigens niet goed hiermee, het is gewoon mijn mening. Gebaseerd op mijzelf.
Als een vrouw zo over de zeik wil gaan van even voelen aan de billen, be my guest. Ik zou daarvoor NOOIT een man slaan...
Dankje.quote:Op zondag 25 oktober 2015 18:32 schreef Jaimy_Luca het volgende:
Ik vind TS trouwens een hele goeie vriend.
nooit?quote:Op zondag 25 oktober 2015 18:30 schreef Jaimy_Luca het volgende:
[..]
Het is aan ieder zelf wat zij, of hij, aanranding vindt. Ik vind voelen aan de billen absoluut geen aanranding.
Ik praat aanrandingen overigens niet goed hiermee, het is gewoon mijn mening. Gebaseerd op mijzelf.
Als een vrouw zo over de zeik wil gaan van even voelen aan de billen, be my guest. Ik zou daarvoor NOOIT een man slaan...
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Simpele oplossing voor: blijf met je gore poten van vrouwen af, tenzij ze tegen je hebben gezegd dat ze graag door je aangeraakt willen worden. Zo ingewikkeld is het niet.quote:Op zondag 25 oktober 2015 11:56 schreef Joene het volgende:
[..]
helemaal mee eens . Maar tegenwoordig wordt je als vent al vrij snel als klootzak/viezerik weggezet voor vrij onschuldige dingen imo.
Als iemand totaal verdwaasd en geschokt opbelt, is het heus geen aanstelleritus meer, hoor.quote:Op zondag 25 oktober 2015 13:49 schreef Jaimy_Luca het volgende:
[..]
Het kan het verschil maken tussen echte aanranding of dat die vriendin een hysterisch wijf is wat een vinger op haar buik al aanranding vindt...
Van een ongewenste aanraking?quote:Op zondag 25 oktober 2015 19:33 schreef Postbus100 het volgende:
[..]
Als iemand totaal verdwaasd en geschokt opbelt, is het heus geen aanstelleritus meer, hoor.
Aan haar vragen wat ze fijn vindt. Iedereen reageert daar toch anders op. De een wil mensen om zich heen, de ander wil alleen zijn. Wij kunnen dat allemaal niet weten.quote:Op zondag 25 oktober 2015 11:40 schreef Psy-freak het volgende:
We hebben vanochtend lang gepraat en ze is nu naar huis gegaan. Ik wil iets voor d'r doen maar ik weet niet wat. Over aangifte ben ik nog niet begonnen, dat komt wel. Wat kan ik het beste voor d'r doen? Even alleen laten?
de vooroordelen en aannames die gedaan worden ookquote:Op zondag 25 oktober 2015 19:35 schreef Dingflofbips het volgende:
[..]
Van een ongewenste aanraking?
En dan naar iemand als TS bellen en daar heen reizen ipv naar de vriendinnen gaan die in dezelfde kroeg zijn?
Überhaupt daarna naar een man gaan als het allemaal zo'n drama is
Ik heb d'r vanmiddag gezien en laten weten dat ze altijd kan bellen. Ze gaf al aan dat even alleen zijn wel goed was.quote:Op zondag 25 oktober 2015 19:38 schreef LadyOracle het volgende:
[..]
Aan haar vragen wat ze fijn vindt. Iedereen reageert daar toch anders op. De een wil mensen om zich heen, de ander wil alleen zijn. Wij kunnen dat allemaal niet weten.
Hou er erg in dat aangifte vervelend is, het niet serieus genomen wordt (als ze het al opnemen) en er geen kut mee gebeurt. Agenten denken helaas ook dat vrouwen het er zelf naar maken, aanstellers zijn, etc. Welkom in 2015. In theorie gelijke rechten, in de praktijk...
Laat ze maar. Mannen snappen het niet.quote:Op zondag 25 oktober 2015 19:38 schreef JaniesBrownie het volgende:
[..]
de vooroordelen en aannames die gedaan worden ook
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |