Dit.quote:Op zondag 25 oktober 2015 13:57 schreef -Strawberry- het volgende:
Jezus. Doet het er toe of de vriendin van TS zich aanstelt of niet? Nee. Ze heeft het eenmaal als heftig ervaren en hij wil weten hoe hij daar het beste mee om kan gaan, niet of Fokkers haar gevoelens terecht vinden.
Bah...quote:Op zondag 25 oktober 2015 17:53 schreef -supergirl- het volgende:
Om een of andere reden heb ik het idee dat die meisjes er zelf om gevraagd hebben meestal. Moeten ze zich maar niet zo hoerig kleden
Zou ze je niet gewoon een beetje uitlokken?quote:
Maar ze waren toch al weg? If mis ik iets?quote:Op zondag 25 oktober 2015 18:03 schreef Psy-freak het volgende:
[..]
Ik snap het wel, je bent met vriendinnen uit, er gebeurt iets en opeens ben je weg.
Ja, dat doe ik. Zo maar weer eens kijken hoe het is.quote:Op zondag 25 oktober 2015 22:41 schreef MextersAilene het volgende:
Wat je moet doen?
Haar vertellen dat je het waardeert dat ze naar je toe komt. Het had ook compleet naar binnen kunnen slaan, maar ze uit het, en dat is góed! Geef ook aan dat je niet goed weet wat je ermee aan moet en blijf met haar praten over haar behoeften.
Praten is de helft van de verwerking.
Veel sterkte voor jullie beiden!
Nouja, het is niet alledaags. Ik heb het wel vaker meegemaakt maar hoe ga je er mee om.quote:Op maandag 26 oktober 2015 08:04 schreef zovty het volgende:
Ik snap dat jij ook je verhaal ff kwijt wil, maar wat vraag je nou eigenlijk aan ons? Kennen wij dat meisje? Hoe zouden wij dat nou moeten weten?
Ik bedoel: neem de adviezen hier niet al te serieus, want wij weten het ook niet.
Ja dit snap ik eigenlijk ook niet... als ik voor elke keer dat er iemand je reet of ballen grijpt verwerking nodig had was ik een wandelend wrakquote:
Ik zit ook met verbazing te lezen.quote:Op zondag 25 oktober 2015 12:56 schreef deadprez het volgende:
Tis dan wel een psy-freaktopic, maar jezus wat een reacties.
Ze is ongevraagd bij haar borsten en tussen haar benen gegrepen, wat wil je nog meer weten?quote:Op zondag 25 oktober 2015 15:46 schreef J0kkebr0k het volgende:
[..]
Nee, inderdaad. TS opent een topic, maar wil niet in detail treden. Tja, dan krijg je reacties die je misschien niet zou willen.
Nooit.quote:Op zondag 25 oktober 2015 18:59 schreef JaniesBrownie het volgende:
[..]
nooit?
Ik niet gauw, maar dat ligt toch echt aan de situatie en mijn bui.
Sla trouwens sowieso niet gauw, word eerder verbaasd en/of angstig dan boos en als ik niet boos ben, kan ik op de een of andere manier maar moeilijk klappen uitdelen.
Kan best dat TS' vriendin ook zo in elkaar zit.
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |