Dat .. Ik vond de SC daar niet veel bijzondersquote:Op donderdag 22 oktober 2015 11:48 schreef FANN het volgende:
[..]
Nee, één keer geweest, meer niet eigenlijk
Nah,,, ik weet het eigenlijk niet, ik heb het geloof ik weer ''ontvolgd'' denk ikquote:Op donderdag 22 oktober 2015 11:50 schreef chufi het volgende:
[..]
Dat .. Ik vond de SC daar niet veel bijzonders
Tijden ging het daar ook redelijk rustig...quote:Op donderdag 22 oktober 2015 11:53 schreef drakin het volgende:
Ik vond het best gezellig die chat, maar ach ging me ook eigenlijk veel te snel daar toen.
Zit nu vaak in de Koffie chat al gaat die me ook wat te snel.
Hoe weet jij dat nou?quote:Op donderdag 22 oktober 2015 11:56 schreef chufi het volgende:
[..]
Tijden ging het daar ook redelijk rustig...
O ja een meet van daar leek me nou wel weer leuk toen, ze hadden regelmatig spelletjesmeets.quote:Op donderdag 22 oktober 2015 12:01 schreef chufi het volgende:
[..]
Ik heb daar ook wel eens vertoefd... Ben zelfs ooit op een meet geweest...
Een aantal bleven crashen en gingen Weerwolven... Ik ging gewoon weer huiswaarts..quote:Op donderdag 22 oktober 2015 12:02 schreef drakin het volgende:
[..]
O ja een meet van daar leek me nou wel weer leuk toen, ze hadden regelmatig spelletjesmeets.
Weerwolvenquote:Op donderdag 22 oktober 2015 12:05 schreef chufi het volgende:
[..]
Een aantal bleven crashen en gingen Weerwolven... Ik ging gewoon weer huiswaarts..
Veel te vaak gespeeld en het verschilt per groep, sommigen snappen het gewoon niet of stellen zich saai op en dan speelt het niet leuk. Je moet echt een stel fanatiekelingen bij elkaar hebben wat het leuk maakt.quote:Op donderdag 22 oktober 2015 12:07 schreef chufi het volgende:
[..]
Nog nooit gespeeld en ik zie de lol er ook niet van in...
Wat ben je weer liefquote:
Ik denk dat het een generatie kloof dingetje isquote:Op donderdag 22 oktober 2015 12:08 schreef drakin het volgende:
[..]
Veel te vaak gespeeld en het verschilt per groep, sommigen snappen het gewoon niet of stellen zich saai op en dan speelt het niet leuk. Je moet echt een stel fanatiekelingen bij elkaar hebben wat het leuk maakt.
Ik weet het.. Ik kan natuurlijk even de Ziggo-storingsite checken, maar dan staat er geheid dat er mogelijke onderbrekingen kunnen zijn ivm geplande werkzaamheden..quote:
Ik heb met alle leeftijden wel gespeeld.quote:Op donderdag 22 oktober 2015 12:10 schreef chufi het volgende:
[..]
Ik denk dat het een generatie kloof dingetje is
Meestal vallen dit soort werkzaamheden wel mee hoor. Anders worden ze wel 's nachts geplandquote:Op donderdag 22 oktober 2015 12:33 schreef FANN het volgende:
[..]
ik ben er nog steeds hoor, storing lijkt mee te vallen![]()
effe boodschappies doen nu..
Het is in ieder geval heerlijk rustig.quote:
dan laat je dat nog even lekker ligeenquote:Op donderdag 22 oktober 2015 14:45 schreef Mo_Muffin het volgende:
Bedenk me ineens dat ik gistermiddag een croissantje ham/kaas en 2 appelflappen heb gekocht....maar ik heb er nu nog geen zin in.
Ze zijn van gisteren dus ze moeten wel vandaag op, want morgen zullen ze niet meer echt lekker zijn.quote:Op donderdag 22 oktober 2015 14:55 schreef just me het volgende:
[..]
dan laat je dat nog even lekker ligeen
appelflappen waren bij ah in de aanbieding toch ?quote:Op donderdag 22 oktober 2015 14:57 schreef Mo_Muffin het volgende:
[..]
Ze zijn van gisteren dus ze moeten wel vandaag op, want morgen zullen ze niet meer echt lekker zijn.
Ik leg ze wel van tevoren altijd even 5 min. in de oven, dan lijken ze verser.
Ja, route 99 dus 2 st. voor 99 cent.quote:Op donderdag 22 oktober 2015 14:59 schreef just me het volgende:
[..]
appelflappen waren bij ah in de aanbieding toch ?
Ik moet zo toch nog even de stad in , lekker bij n kopje theequote:
Op zijn tijd vind ik ze wel lekker, ik hou sowieso wel van bladerdeeg.quote:Op donderdag 22 oktober 2015 15:02 schreef just me het volgende:
[..]
Ik moet zo toch nog even de stad in , lekker bij n kopje thee
quote:Op donderdag 22 oktober 2015 15:03 schreef Mo_Muffin het volgende:
[..]
Op zijn tijd vind ik ze wel lekker, ik hou sowieso wel van bladerdeeg.
Ken je die fruitvlaaien van bladerdeeg, een laagje pudding, vers fruit erop en flink wat slagroom?quote:
Ik bak zelf goddelijke appeltaartenquote:Op donderdag 22 oktober 2015 15:16 schreef Mo_Muffin het volgende:
[..]
Ken je die fruitvlaaien van bladerdeeg, een laagje pudding, vers fruit erop en flink wat slagroom?
Die dingen zijn goddelijk lekker.
Dat is geen vlaai, lekker wel, maar geen vlaaiquote:Op donderdag 22 oktober 2015 15:16 schreef Mo_Muffin het volgende:
[..]
Ken je die fruitvlaaien van bladerdeeg, een laagje pudding, vers fruit erop en flink wat slagroom?
Die dingen zijn goddelijk lekker.
Alsof ik niet zou weten dat het geen authentieke Limbo vlaai is, neemt niet weg dat ze heerlijk zijn.quote:Op donderdag 22 oktober 2015 15:18 schreef Pietverdriet het volgende:
[..]
Dat is geen vlaai, lekker wel, maar geen vlaai
Ik had niet anders verwacht.quote:Op donderdag 22 oktober 2015 16:42 schreef chufi het volgende:
Volgens mij wordt er hier meer over eten geluld dan in de CUL SC
De combi van gele vla, aardbeien/kiwi/banaan en slagroom is jammie.quote:Op donderdag 22 oktober 2015 17:11 schreef Deisyy het volgende:
BladerdeegEn natuurlijk weet ik dat de vlaaien van Multivlaai niet Limburg zijn, die met slagroom en banaan is wel heel lekker, zit ook een bladerdeegbodem onder.
Ik ga wel weer zappenquote:Op donderdag 22 oktober 2015 14:43 schreef Mo_Muffin het volgende:
[..]
Het is in ieder geval heerlijk rustig.
Ieder zn smaakquote:Op donderdag 22 oktober 2015 18:32 schreef FANN het volgende:
[..]
Ja, ja tis al weer goed, wat eet jij vieze pannenkoeken man
Dat bedoel ik....quote:Op donderdag 22 oktober 2015 18:35 schreef FANN het volgende:
[..]
Ja, da's waar, ik had pompoensoepzelf gehaald
bij de Jumbo
Ok... Ik ben ook benieuw wat er straks uit de oven komt....quote:Op donderdag 22 oktober 2015 18:36 schreef FANN het volgende:
[..]
Was écht lekker, had ik nog nooit gegeten
zolang het je moeder niet is, valt het meequote:Op donderdag 22 oktober 2015 18:38 schreef chufi het volgende:
[..]
Ok... Ik ben ook benieuw wat er straks uit de oven komt....
quote:Op donderdag 22 oktober 2015 18:39 schreef FANN het volgende:
[..]
zolang het je moeder niet is, valt het mee
Ik ook, ik was in staat om nog even naar het dorp hier te rijden, maar ik weet bijna zeker dat de bananenvlaai op is.quote:
ohquote:Op donderdag 22 oktober 2015 18:50 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Ik ook, ik was in staat om nog even naar het dorp hier te rijden, maar ik weet bijna zeker dat de bananenvlaai op is.
Dat heb ik een paar weken geleden gegeten, mijn zus had dat voor ons gemaakt, ik vond het ook heel lekker.quote:Op donderdag 22 oktober 2015 18:36 schreef FANN het volgende:
[..]
Was écht lekker, had ik nog nooit gegeten
quote:Op donderdag 22 oktober 2015 18:39 schreef FANN het volgende:
[..]
zolang het je moeder niet is, valt het mee
Met bladerdeegbodem hèquote:Op donderdag 22 oktober 2015 18:51 schreef FANN het volgende:
[..]
oh![]()
bananenvlaai, alleen de klank al moet ik van kwijlen
Ja, misschien maar eens naar het recept googelen, maar zo halen bij de Jumbo is ook wel handigquote:Op donderdag 22 oktober 2015 18:51 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Dat heb ik een paar weken geleden gegeten, mijn zus had dat voor ons gemaakt, ik vond het ook heel lekker.
Was er een recept? Neequote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op donderdag 22 oktober 2015 20:03 schreef chufi het volgende:
[..]
Was er een recept? Nee
Was het lekker? JaZiet er goed uit.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Moet alleen wat jus bij.
"Ik zal nooit bij een club gaan die mij als lid accepteert"
Was prima te doen met het vrijgekomen vocht...quote:Op donderdag 22 oktober 2015 20:43 schreef Mo_Muffin het volgende:
[..]
Ziet er goed uit.
Moet alleen wat jus bij.
quote:Op donderdag 22 oktober 2015 20:51 schreef chufi het volgende:
[..]
Was prima te doen met het vrijgekomen vocht...
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Ik maak de mijne meestal zo, eerst aanbakken, daarna in de oven, en de jus maak ik van het bakvocht.
Dikke plakken snijden en die pleur ik in de jus, en wat ik over heb vries ik in."Ik zal nooit bij een club gaan die mij als lid accepteert"
Hoe is dat nou zo'n meet .zeker allemaal een soft-ijsjequote:Op donderdag 22 oktober 2015 12:01 schreef chufi het volgende:
[..]
Ik heb daar ook wel eens vertoefd... Ben zelfs ooit op een meet geweest...
Deze gaat erin i.p.v. eruit.quote:
hotdog ketchup mosterdquote:Op donderdag 22 oktober 2015 18:57 schreef Deisyy het volgende:
Ik heb gestoofde prei met gekookte aardappels en een gehaktbal gegeten![]()
En nog een balletje over voor morgen mee op brood.
naar het museumquote:Op donderdag 22 oktober 2015 18:57 schreef Deisyy het volgende:
Ik heb gestoofde prei met gekookte aardappels en een gehaktbal gegeten![]()
En nog een balletje over voor morgen mee op brood.
[..]
Was er een recept? Nee
Was het lekker? JaDat ziet er goed uitSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Ik ga gaten graven! Want waar gaten zijn is hoop!
Pannenkoeken van de supermarkt zijn goor, snap niet waarom je die niet even snel zelf bakt.quote:Op donderdag 22 oktober 2015 21:04 schreef Treehut362 het volgende:
[..]
hotdog ketchup mosterd
whisky cocktail saus
pannekoeken uit de supermarkt met ham en geraspte kaas
Juist!quote:Op donderdag 22 oktober 2015 21:03 schreef Mo_Muffin het volgende:
[..]
Deze gaat erin i.p.v. eruit.
Zoiets doe je niet met je moeder, dat is alleen geschikt voor schoonmoeders.
Iedereen aan het bierquote:Op donderdag 22 oktober 2015 21:00 schreef Treehut362 het volgende:
[..]
Hoe is dat nou zo'n meet .zeker allemaal een soft-ijsje
Alleen magnetron hierquote:Op donderdag 22 oktober 2015 21:06 schreef Mo_Muffin het volgende:
[..]
Pannenkoeken van de supermarkt zijn goor, snap niet waarom je die niet even snel zelf bakt.
1 ei
1,5 dl melk
100 gr bloem
snufje zout
Bakken in de pan met een beetje olie.
Klinkt goed, let je wel een beetje op je lijnquote:Op donderdag 22 oktober 2015 21:04 schreef Treehut362 het volgende:
[..]
hotdog ketchup mosterd
whisky cocktail saus
pannekoeken uit de supermarkt met ham en geraspte kaas
Je hebt toch zeker wel een gaspitje??????quote:
Dan kan je net zo goed thuisblijvenquote:
De klep dicht dat is nu een tafeltje met rotzooiquote:Op donderdag 22 oktober 2015 21:07 schreef Mo_Muffin het volgende:
[..]
Je hebt toch zeker wel een gaspitje??????
op zaterdagquote:
Nu nog? Jeetje, daar zou ik ook geen zin in hebben.quote:
Oh dear ik ken dat. Ik matig een beetje.quote:Op donderdag 22 oktober 2015 21:08 schreef Deisyy het volgende:
En zojuist 105 boeken op mijn eReader gezet
[..]
Was er een recept? Nee
Was het lekker? JaOw...... dat ziet er goed uit Chuf, jij kan écht kokenSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
nee morgen maar ik dacht dat het vrijdag was vandaagquote:
Welk musuem ga je bezoeken Hut?quote:Op donderdag 22 oktober 2015 21:11 schreef Treehut362 het volgende:
[..]
nee morgen maar ik dacht dat het vrijdag was vandaag
Ruim dan ook een keer op manquote:Op donderdag 22 oktober 2015 21:08 schreef Treehut362 het volgende:
[..]
De klep dicht dat is nu een tafeltje met rotzooi
PTTtheedoekquote:
Ik doe meestal alsof, flink met de pannen rammelen en moeilijk kijken.quote:Op donderdag 22 oktober 2015 21:10 schreef FANN het volgende:
[..]
Ow...... dat ziet er goed uit Chuf, jij kan écht koken
Speldjesmuseum Klaaswaalquote:
ik bedoelde Deisseyquote:Op donderdag 22 oktober 2015 21:11 schreef Treehut362 het volgende:
[..]
nee morgen maar ik dacht dat het vrijdag was vandaag
ik ookquote:Op donderdag 22 oktober 2015 21:12 schreef Mo_Muffin het volgende:
[..]
Ik doe meestal alsof, flink met de pannen rammelen en moeilijk kijken.![]()
Meestal doe ik maar wat op goed geluk ....quote:Op donderdag 22 oktober 2015 21:10 schreef FANN het volgende:
[..]
Ow...... dat ziet er goed uit Chuf, jij kan écht koken
dan zat het geluk vast mee vandaagquote:Op donderdag 22 oktober 2015 21:14 schreef chufi het volgende:
[..]
Meestal doe ik maar wat op goed geluk ....
Ik heb nog voor de PTT gewerkt als uitzendkrachtquote:
Ik heb een hoop PTT centrales bezocht voor mn werk.... Iig alle centrales in Amsterdam...quote:Op donderdag 22 oktober 2015 21:16 schreef Soury het volgende:
[..]
Ik heb nog voor de PTT gewerkt als uitzendkracht
Het was in oud zuid ik weet het adres niet meer, wel dat er ook een schakel centrale zatquote:Op donderdag 22 oktober 2015 21:17 schreef chufi het volgende:
[..]
Ik heb een hoop PTT centrales bezocht voor mn werk.... Iig alle centrales in Amsterdam...
Als je er geen gevoel voor hebt, en er geen plezier aan beleeft zul je het nooit leren.quote:
Was dat niet in een oud schoolgebouw vlak bij het museumplein? Ruijsdaalkade / Pieter de Hoochstraatquote:Op donderdag 22 oktober 2015 21:18 schreef Soury het volgende:
[..]
Het was in oud zuid ik weet het adres niet meer, wel dat er ook een schakel centrale zat
Ja in die buurt ja. Ik ging op de fietsquote:Op donderdag 22 oktober 2015 21:22 schreef chufi het volgende:
[..]
Was dat niet in een oud schoolgebouw vlak bij het museumplein? Ruijsdaalkade / Pieter de Hoochstraat
Van Eeghenstraatquote:Op donderdag 22 oktober 2015 21:22 schreef chufi het volgende:
[..]
Was dat niet in een oud schoolgebouw vlak bij het museumplein? Ruijsdaalkade / Pieter de Hoochstraat
Daar was wel nog een serieuse schakel tent. Leuk om te zien. Leuk om er te werken ook. Ik deed het werk als uitzendkracht, de rest zat aan de koffie. Dat was fijn want dan werd er overgewerkt met pizza en dubbel salarisquote:Op donderdag 22 oktober 2015 21:32 schreef chufi het volgende:
[..]
Ah OK, die bestaat volgens mij al een tijd niet meer....
Post of Telefoon Of Telegrafie???quote:Op donderdag 22 oktober 2015 21:16 schreef Soury het volgende:
[..]
Ik heb nog voor de PTT gewerkt als uitzendkracht
Mijn vader was 40 jaar bij de Telefoon van PTT werkzaamquote:Op donderdag 22 oktober 2015 21:17 schreef chufi het volgende:
[..]
Ik heb een hoop PTT centrales bezocht voor mn werk.... Iig alle centrales in Amsterdam...
Ik voerde de bestellingen in voor klanten. Fox 200 ofzoquote:Op donderdag 22 oktober 2015 21:37 schreef Treehut362 het volgende:
[..]
Post of Telefoon Of Telegrafie???
40 jaar, Jemig dat is langquote:Op donderdag 22 oktober 2015 21:37 schreef Treehut362 het volgende:
[..]
Mijn vader was 40 jaar bij de Telefoon van PTT werkzaam
Niet?! Dan heeft de postbode het vast achterover gedruktquote:Op donderdag 22 oktober 2015 21:08 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Pakketje is nog niet binnen...
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.andere browser🌳♪💻🌳🌳🌲
Peace Love
2c Ondertiteling activeren als deze beschikbaar is. Druk nogmaals op C om de ondertiteling te verbergen.
3. Ambient modern
een echte ambtenaarquote:
Ik zou het verkopen voor 2 euroquote:Op donderdag 22 oktober 2015 21:42 schreef Treehut362 het volgende:
IK heb een losse camera gekocht voor 1 euro van de Kringloop
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Ik zou hem ruilen...quote:Op donderdag 22 oktober 2015 21:42 schreef Treehut362 het volgende:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Nee morgen, dan neem ik de bal op brood meequote:Op donderdag 22 oktober 2015 21:08 schreef Mo_Muffin het volgende:
[..]
Nu nog? Jeetje, daar zou ik ook geen zin in hebben.
Ik heb ook nog een usb-ventilator voor 1 euroquote:
quote:Op donderdag 22 oktober 2015 21:44 schreef Treehut362 het volgende:
[..]
Ik heb ook nog een usb-ventilator voor 1 euro
Ik las voorheen op mijn tablet en heb van de week een Ereader gekocht, een stuk lichter en het licht zo makkelijk in de hand, dus daar moesten nieuwe boeken opquote:Op donderdag 22 oktober 2015 21:09 schreef Soury het volgende:
[..]
Oh dear ik ken dat. Ik matig een beetje.
Daar zou weleens een nieuw topic in kunnen zitten "Show hier je theedoek".quote:
Ik heb een aantal boeken op de pc , maar even niet op de ereader. Ik ging alles door elkaar lezen.quote:Op donderdag 22 oktober 2015 21:45 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Ik las voorheen op mijn tablet en heb van de week een Ereader gekocht, een stuk lichter en het licht zo makkelijk in de hand, dus daar moesten nieuwe boeken op
quote:Op donderdag 22 oktober 2015 21:42 schreef Treehut362 het volgende:
VIewers discretion advisedHij doet het!SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Ik ga gaten graven! Want waar gaten zijn is hoop!
Die onthoud ik voor als ik mijn inloggegevens vergeten benquote:Op donderdag 22 oktober 2015 21:48 schreef FANN het volgende:
[..]
ah... foutje had ik niet gezienNou ja, óók een leuke naam
Achterover geslagen, vrees ik...quote:Op donderdag 22 oktober 2015 21:41 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Niet?! Dan heeft de postbode het vast achterover gedrukt
Jij krijgt morgen geen postquote:Op donderdag 22 oktober 2015 21:51 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Achterover geslagen, vrees ik...
Als je gewoon dezelfde Ava neemt herkennen we je welquote:Op donderdag 22 oktober 2015 21:51 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Die onthoud ik voor als ik mijn inloggegevens vergeten ben
Ik zag net zelf een topic van een aangetekend postpakket dat verdwenen wasquote:Op donderdag 22 oktober 2015 21:51 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Achterover geslagen, vrees ik...
Dat hangt ook af vanwaar je besteld he? Je kan dat niet zelf regelenquote:Op donderdag 22 oktober 2015 21:53 schreef FANN het volgende:
[..]
Ik zag net zelf een topic van een aangetekend postpakket dat verdwenen was![]()
Ik denk erover om mijn pakketjes bij Jumbo af te laten leveren als ik niet zeker weet of ik thuis ben die dag, dat is dan wel niet zo vaak maar jah...
Hier was vorige week een pakketje afgeleverd voor de buren 5 deuren verderop, nu vind ik het niet erg om pakketjes voor buren aan te nemen, maar dan moeten ze het wel zelf op komen halen, want vandaag lag het nog bij mij.quote:Op donderdag 22 oktober 2015 21:53 schreef FANN het volgende:
[..]
Ik denk erover om mijn pakketjes bij Jumbo af te laten leveren als ik niet zeker weet of ik thuis ben die dag, dat is dan wel niet zo vaak maar jah...
Is wel handig, ik laat pakketjes regelmatig op mijn werk afleveren.quote:Op donderdag 22 oktober 2015 21:53 schreef FANN het volgende:
[..]
Nee, niet bij alle winkels dat is waar...quote:Op donderdag 22 oktober 2015 21:59 schreef Soury het volgende:
[..]
Dat hangt ook af vanwaar je besteld he? Je kan dat niet zelf regelen
Dát kan ook!quote:Op donderdag 22 oktober 2015 21:59 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Is wel handig, ik laat pakketjes regelmatig op mijn werk afleveren.
Post.nl doet het per adres. DHL kan je op een AH of in mijn geval bij de sigarenboer laten leveren.quote:Op donderdag 22 oktober 2015 21:59 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Is wel handig, ik laat pakketjes regelmatig op mijn werk afleveren.
Mijn baas doet daar niet moeilijk over, die is elke dag weer blij als ik er ben, plus het is mijn zwagerquote:Op donderdag 22 oktober 2015 22:02 schreef Soury het volgende:
[..]
Post.nl doet het per adres. DHL kan je op een AH of in mijn geval bij de sigarenboer laten leveren.
Ik weet nog wel dat het op het werk leveren werd ingedamd, Werkgever was er niet zo blij mee.
Idioot toch?quote:Op donderdag 22 oktober 2015 21:59 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Hier was vorige week een pakketje afgeleverd voor de buren 5 deuren verderop, nu vind ik het niet erg om pakketjes voor buren aan te nemen, maar dan moeten ze het wel zelf op komen halen, want vandaag lag het nog bij mij.
Uiteindelijk heb ik het maar langs gebracht, maar bleek de pakketbezorger te zijn vergeten een kaartje bij de buren in de bus te doen, dus wisten ze nergens van.
DPD heeft geen afleverpunten, dan is het altijd een gok of je je pakketje krijgt...quote:Op donderdag 22 oktober 2015 22:02 schreef Soury het volgende:
[..]
Post.nl doet het per adres. DHL kan je op een AH of in mijn geval bij de sigarenboer laten leveren.
Ik weet nog wel dat het op het werk leveren werd ingedamd, Werkgever was er niet zo blij mee.
Met honderden werknemers gaat het best lastig wordenquote:Op donderdag 22 oktober 2015 22:04 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Mijn baas doet daar niet moeilijk over, die is elke dag weer blij als ik er ben, plus het is mijn zwager
Daar kan ik me ook wel iets bij voorstellenquote:Op donderdag 22 oktober 2015 22:06 schreef Soury het volgende:
[..]
Met honderden werknemers gaat het best lasig worden
Van Ziggo mocht je ook de deur uit vandaag.quote:Op donderdag 22 oktober 2015 22:06 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Prima, dan hoef ik er ook niet voor thuis te blijven...
quote:Op donderdag 22 oktober 2015 22:07 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Van Ziggo mocht je ook de deur uit vandaag.
quote:Op donderdag 22 oktober 2015 22:07 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Van Ziggo mocht je ook de deur uit vandaag.
Ja het ging gemoedelijk, maar liep uit de hand. Trouwens best lastig want werk gerelateerde pakjes moesten weer getekend worden bla blaquote:Op donderdag 22 oktober 2015 22:07 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Daar kan ik me ook wel iets bij voorstellen
Niet?!quote:Op donderdag 22 oktober 2015 22:11 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Er staat vaak zo veel in de OP.
Dat moet je allemaal niet geloven...
Letterlijke kopie van de mailquote:Op donderdag 22 oktober 2015 22:11 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Er staat vaak zo veel in de OP.
Dat moet je allemaal niet geloven...
Vandaar die eReader...quote:Op donderdag 22 oktober 2015 22:12 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Niet?!![]()
Ik geloof alles wat ik lees op Fok!
Niet...quote:
Dit wel...quote:Wij werken steeds aan de kwaliteit van ons netwerk. Zodat u nu én in de toekomst goed zit bij Ziggo. Daarom doen wij binnenkort onderhoudswerkzaamheden bij u in de buurt.
Datum: 26 oktober
Het onderhoud vindt plaats tussen 06.00 en 16.00.
De werkzaamheden zijn in uw wijk. Ze zijn niet in uw woning of op uw erf.
U hoeft niets te doen. U hoeft niet thuis te blijven.
Tijdens de werkzaamheden kan de verbinding van uw televisie, internet en/of telefonie korte tijd uitvallen of minder goed werken. Wij doen er alles aan om de onderbreking zo kort mogelijk te houden en de overlast te beperken.
Werken uw diensten na het onderhoud niet goed? Volg dan onderstaande stappen:
Haal de stekker van uw Ziggo apparatuur uit het stopcontact.
Sluit na 1 minuut de apparatuur weer aan.
Het kan tot een half uur duren voordat uw diensten weer volledig werken.
Heeft u vragen?
Tijdens het onderhoud kunt u op ziggo.nl/klantenservice/storingen/ terecht voor actuele informatie. Of kijk voor meer informatie op onze klantenservicepagina.
Fijne dag,
Hans Blom
Directeur Consumentenmarkt
PS Houd een mobiele telefoon bij de hand. Dan kunt u in geval van nood 112 bellen.
da's niet verstandigquote:Op donderdag 22 oktober 2015 22:12 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Niet?!![]()
Ik geloof alles wat ik lees op Fok!
Je nieuwe camera laat dat perfect zien...quote:Op donderdag 22 oktober 2015 22:18 schreef Treehut362 het volgende:
[ afbeelding ]
buiten is het te donker helaas
En zo zie je dat de OP niet juist is...quote:Op donderdag 22 oktober 2015 22:19 schreef FANN het volgende:
Beste heer, mevrouw XXX,
Wij werken steeds aan de kwaliteit van ons netwerk. Zodat u nu én in de toekomst goed zit bij Ziggo. Daarom doen wij binnenkort onderhoudswerkzaamheden bij u in de buurt.
Datum: 22 oktober
Het onderhoud vindt plaats tussen 06.00 en 16.00.
De werkzaamheden zijn in uw wijk. Ze zijn niet in uw woning of op uw erf.
U hoeft niets te doen. U hoeft niet thuis te blijven.
Tijdens de werkzaamheden kan de verbinding van uw televisie, internet en/of telefonie korte tijd uitvallen of minder goed werken. Wij doen er alles aan om de onderbreking zo kort mogelijk te houden en de overlast te beperken.
Werken uw diensten na het onderhoud niet goed? Volg dan onderstaande stappen:
Haal de stekker van uw Ziggo apparatuur uit het stopcontact.
Sluit na 1 minuut de apparatuur weer aan.
Het kan tot een half uur duren voordat uw diensten weer volledig werken.
Heeft u vragen?
Tijdens het onderhoud kunt u op ziggo.nl/klantenservice/storingen/ terecht voor actuele informatie. Of kijk voor meer informatie op onze klantenservicepagina.
Fijne dag,
Hans Blom
Directeur Consumentenmarkt
PS Houd een mobiele telefoon bij de hand. Dan kunt u in geval van nood 112 bellen.
Yep hetzelfde
Je camera is stukquote:Op donderdag 22 oktober 2015 22:18 schreef Treehut362 het volgende:
[ afbeelding ]
buiten is het te donker helaas
Niet volledigquote:Op donderdag 22 oktober 2015 22:20 schreef MadMaster het volgende:
[..]
En zo zie je dat de OP niet juist is...
De straatverlichting toont zich als een relatief helderequote:Op donderdag 22 oktober 2015 22:18 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Je nieuwe camera laat dat perfect zien...
quote:
gerelateerdequote:Op donderdag 22 oktober 2015 22:17 schreef MadMaster het volgende:
Het was een grapjequote:Op donderdag 22 oktober 2015 22:17 schreef FANN het volgende:
[..]
da's niet verstandigniet in alle subforums dan, ik heb alle nieuwstopics over vluchtelingen
ook ontvolgt, wat een onzin komt daar voorbijmensen verzinnen er gewoon van alles bij
![]()
wat eigenlijk best triest is, maar jah...
ik zal morgen bij het daglicht weer proberenquote:
quote:
Is bij mij met DPD nog nooit fout gegaan en ik heb al behoorlijk wat en ook grote pakketten correct mogen ontvangen.quote:Op donderdag 22 oktober 2015 22:05 schreef MadMaster het volgende:
[..]
DPD heeft geen afleverpunten, dan is het altijd een gok of je je pakketje krijgt...
ah... bij jou is het se 26ste, ja dan mag je eindelijk naar buitenquote:Op donderdag 22 oktober 2015 22:21 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Nee, niet juist.
Ik mag maandag pas van Sicko naar buiten...
Lucky you.quote:Op donderdag 22 oktober 2015 22:23 schreef Mo_Muffin het volgende:
[..]
Is bij mij met DPD nog nooit fout gegaan en ik heb al behoorlijk wat en ook grote pakketten correct mogen ontvangen.
effe afkloppen, maar tot nu toe gaat het goed hierquote:Op donderdag 22 oktober 2015 22:24 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Lucky you.
Ik heb vaak genoeg achter mijn pakketten aan mogen crossen, tot in Utrecht aan toe...
Ik heb alleen nog maar gezeik gehad met PostNL.quote:Op donderdag 22 oktober 2015 22:24 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Lucky you.
Ik heb vaak genoeg achter mijn pakketten aan mogen crossen, tot in Utrecht aan toe...
Nog nooit nooit. Altijd op tijdquote:Op donderdag 22 oktober 2015 22:26 schreef Mo_Muffin het volgende:
[..]
Ik heb alleen nog maar gezeik gehad met PostNL.
Die laat ik bij de Appie bezorgen via hun app.quote:Op donderdag 22 oktober 2015 22:26 schreef Mo_Muffin het volgende:
[..]
Ik heb alleen nog maar gezeik gehad met PostNL.
Misschien zit ik voor hun wel in een lastig te vinden regio, ik heb geen idee, het gaat ook niet altijd fout, maar zelden binnen de uren zoals op de tracksite vermeld staat.quote:
Het zij ook 14 appartementen hier, dat scheelt ook. Er is meestal wel iemand thuis.quote:Op donderdag 22 oktober 2015 22:31 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Die laat ik bij de Appie bezorgen via hun app.
Het zal aan de bezorger liggen, de één is wat meer begripvol/flexibeler dan de ander...
Voor mijn pakketjes moet meestal getekend worden met legitimatie, dus dat is dan geen optie...quote:Op donderdag 22 oktober 2015 22:33 schreef Soury het volgende:
[..]
Het zij ook 14 appartementen hier, dat scheelt ook. Er is meestal wel iemand thuis.
Ik neem de pakketjes vaak aan. Maar die zet ik voor de deur. Geen zin in dat mensen bij me aanbellen.quote:Op donderdag 22 oktober 2015 22:33 schreef Mo_Muffin het volgende:
[..]
Misschien zit ik voor hun wel in een lastig te vinden regio, ik heb geen idee, het gaat ook niet altijd fout, maar zelden binnen de uren zoals op de tracksite vermeld staat.
Uiteindelijk wel altijd alles gekregen, maar ik wil niet dat ze zomaar mijn pakje aan een ander geven, dan heb ik liever dat ze het bij de sigarenboer/postagentschap hier om de hoek afgeven.
Legitimatie heb ik nog nooit gedaanquote:Op donderdag 22 oktober 2015 22:34 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Voor mijn pakketjes moet meestal getekend worden met legitimatie, dus dat is dan geen optie...
Tsja, het zijn vaak aangetekende pakketten uit het buitenland.quote:Op donderdag 22 oktober 2015 22:35 schreef Soury het volgende:
[..]
Legitimatie heb ik nog nooit gedaan
Ik neem niks aan van hier, hooguit als het voor links naast me is, die anderen zoeken het maar lekker uit, en de bezorger ook.quote:Op donderdag 22 oktober 2015 22:34 schreef Soury het volgende:
[..]
Ik neem de pakketjes vaak aan. Maar die zet ik voor de deur. Geen zin in dat mensen bij me aanbellen.
Het wordt ook voor mij gedaan als ik er niet ben. het gaat goed.quote:Op donderdag 22 oktober 2015 22:37 schreef Mo_Muffin het volgende:
[..]
Ik neem niks aan van hier, hooguit als het voor links naast me is, die anderen zoeken het maar lekker uit, en de bezorger ook.![]()
Daar ben ik niet voor aangenomen.
Ja joh, maar ik heb met die andere 2 een slechte verstandhouding, ik praat niet eens tegen ze.quote:Op donderdag 22 oktober 2015 22:39 schreef Soury het volgende:
[..]
Het wordt ook voor mij gedaan als ik er niet ben. het gaat goed.
Daarom zet ik het ook voor de deurquote:Op donderdag 22 oktober 2015 22:41 schreef Mo_Muffin het volgende:
[..]
Ja joh, maar ik heb met die andere 2 een slechte verstandhouding, ik praat niet eens tegen ze.
Ik wil niet bij hun aan de deur aanbellen en ik wil hen niet bij mij.
Dat is me voor die 2 al teveel moeite, en voor die van links naast me doe ik dat wel, daar bel ik ook wel aan.quote:Op donderdag 22 oktober 2015 22:43 schreef Soury het volgende:
[..]
Daarom zet ik het ook voor de deur
Waarom aanbellen, dan kunnen ze dat pakje zelf wel aannemen.quote:Op donderdag 22 oktober 2015 22:47 schreef Mo_Muffin het volgende:
[..]
Dat is me voor die 2 al teveel moeite, en voor die van links naast me doe ik dat wel, daar bel ik ook wel aan.
Ik ga geen pakketjes zomaar zonder toezicht voor zijn deur zetten....quote:Op donderdag 22 oktober 2015 22:48 schreef Soury het volgende:
[..]
Waarom aanbellen, dan kunnen ze dat pakje zelf wel aannemen.
Dat doe ik dus welquote:Op donderdag 22 oktober 2015 22:51 schreef Mo_Muffin het volgende:
[..]
Ik ga geen pakketjes zomaar zonder toezicht voor zijn deur zetten....
Nee, ik bedoel als ik het ontvang wanneer hij niet thuis is, dan geef ik het later wanneer ie er wel is netjes af.
Niet vaak, maar ik ben er wel eens geweest hoor, met die gast heb ik een normaal contact dwz dat we elkaar gewoon normaal groeten.quote:Op donderdag 22 oktober 2015 22:53 schreef Soury het volgende:
[..]
Dat doe ik dus wel. Je komt ook niet zomaar binnen.
Dat is klote... hoe komt dat zo?quote:Op donderdag 22 oktober 2015 22:41 schreef Mo_Muffin het volgende:
[..]
Ja joh, maar ik heb met die andere 2 een slechte verstandhouding, ik praat niet eens tegen ze.
Ik wil niet bij hun aan de deur aanbellen en ik wil hen niet bij mij.
Ik bedoel dat je het gebouw niet binnen komt.quote:Op donderdag 22 oktober 2015 22:56 schreef Mo_Muffin het volgende:
[..]
Niet vaak, maar ik ben er wel eens geweest hoor, met die gast heb ik een normaal contact dwz dat we elkaar gewoon normaal groeten.
Heel simpel Fann, als ik last van iemand heb en ik vraag netjes of ie daar iets aan zou willen doen en ik krijg een grote bek, dan ben ik klaar met je.quote:Op donderdag 22 oktober 2015 22:56 schreef FANN het volgende:
[..]
Dat is klote... hoe komt dat zo?
Ik had wel een akkefietje met mijn nieuwe onderbuurvrouw, ik wist niet eens dat die gozer
die daar woonde verhuist was, maar wel dus, en die nieuwe had haar afzuigkap op het
luchtingssysteem aangesloten en dat zijn Pakistaanse mensen, en zij begint al 's morgens
vroeg met koken, is niet erg.. behalve als je haar luchtjes én vette zooi je keuken in krijgt geblazen![]()
Mijn hele huis stonk om 8 uur 's ochtens naar Makreel met Knoflook'
en het duurde even voordat ik doorhad hoe dat kwam, dus ik naar beneden, maar ze dacht dat het van MIJ niet mocht, maar dat mag gewoon niet van de woningbouwvereniging, kan ook gewoon niet, dus ze reageerde niet zo aardig en ze zou wel even de woningbouw gaan bellen omdat ik dat
zei, echt met zo'n hoofdmaar later toen ik haar tegenkwam en er naar vroeg, ze had hem wel
uitgezet trouwens, toen reageerde ze een beetje zo van eh......ja haar zoon had een andere oplossing gevonden
en laats had ik een pakketje voor haar, toen bedankte ze toch wel vriendelijk
Uhhquote:Op donderdag 22 oktober 2015 22:56 schreef FANN het volgende:
[..]
Dat is klote... hoe komt dat zo?
Ik had wel een akkefietje met mijn nieuwe onderbuurvrouw, ik wist niet eens dat die gozer
die daar woonde verhuist was, maar wel dus, en die nieuwe had haar afzuigkap op het
luchtingssysteem aangesloten en dat zijn Pakistaanse mensen, en zij begint al 's morgens
vroeg met koken, is niet erg.. behalve als je haar luchtjes én vette zooi je keuken in krijgt geblazen![]()
Mijn hele huis stonk om 8 uur 's ochtens naar Makreel met Knoflook'
en het duurde even voordat ik doorhad hoe dat kwam, dus ik naar beneden, maar ze dacht dat het van MIJ niet mocht, maar dat mag gewoon niet van de woningbouwvereniging, kan ook gewoon niet, dus ze reageerde niet zo aardig en ze zou wel even de woningbouw gaan bellen omdat ik dat
zei, echt met zo'n hoofdmaar later toen ik haar tegenkwam en er naar vroeg, ze had hem wel
uitgezet trouwens, toen reageerde ze een beetje zo van eh......ja haar zoon had een andere oplossing gevonden
en laats had ik een pakketje voor haar, toen bedankte ze toch wel vriendelijk
Mja, weer effe afkloppen, nog niet echt gehad dus, wel een bovenbuurvrouw met érg lawaaierigequote:Op donderdag 22 oktober 2015 22:57 schreef Mo_Muffin het volgende:
[..]
Heel simpel Fann, als ik last van iemand heb en ik vraag netjes of ie daar iets aan zou willen doen en ik krijg een grote bek, dan ben ik klaar met je.
Ach, ik principe heb ik weinig last hier, ik zit lekker op het meest afgelegen galerijtje van de hele flat (4 woningen, helemaal boven).quote:Op donderdag 22 oktober 2015 22:59 schreef FANN het volgende:
[..]
Mja, weer effe afkloppen, nog niet echt gehad dus, wel een bovenbuurvrouw met érg lawaaierige
kinderen, maar daar doe je weinig tegen, ook niks van gezegd, wél blij dat ze verhuis is dat wel
We zijn maar met 14 hier, dat is een verschil. We hebben waterdichte afspraken over het binnenlaten van mensen. Pizza bezorgers komen ook niet binnen. Je haalt het maar zelf op benedenquote:Op donderdag 22 oktober 2015 22:59 schreef FANN het volgende:
[..]
Mja, weer effe afkloppen, nog niet echt gehad dus, wel een bovenbuurvrouw met érg lawaaierige
kinderen, maar daar doe je weinig tegen, ook niks van gezegd, wél blij dat ze verhuis is dat wel
Met zoveel mensen zijn we hier ook niet, maar sommige doen de deur gewoon niet achter hun reet dicht, en soms is de dranger kapot, of de intercom en als er dan aangebeld wordt doen de mensenquote:Op donderdag 22 oktober 2015 23:02 schreef Soury het volgende:
[..]
We zijn maar met 14 hier, dat is een verschil. We hebben waterdichte afspraken over het binnenlaten van mensen. Pizza bezorgers komen ook niet binnen. Je haalt het maar zelf op beneden
Haha ook gehad, kind boven en een lawaai vloer. Wat was ik blij dat ze oprotte.quote:Op donderdag 22 oktober 2015 22:59 schreef FANN het volgende:
[..]
Hier zou niemand binnen moeten komen die er niet hoort, maar de werkelijkheid is anders, alleen heb ik daar weinig last van omdat ik helemaal boven in een hoekje zit, daar komt zelden iemand die er niet thuishoort.quote:Op donderdag 22 oktober 2015 23:02 schreef Soury het volgende:
[..]
We zijn maar met 14 hier, dat is een verschil. We hebben waterdichte afspraken over het binnenlaten van mensen. Pizza bezorgers komen ook niet binnen. Je haalt het maar zelf op beneden
Zij had er driequote:Op donderdag 22 oktober 2015 23:04 schreef Soury het volgende:
[..]
Haha ook gehad, kind boven en een lawaai vloer. Wat was ik blij dat ze oprotte.
Aantal zegt weinig, het gaat erom of ze ook opgevoed zijn.quote:
Een ex van me had zo'n dame die op hakken liep. Ook niet zo leuk.quote:
Lego leeg kiepen heb je er maar één voor nodigquote:Op donderdag 22 oktober 2015 23:05 schreef Mo_Muffin het volgende:
[..]
Aantal zegt weinig, het gaat erom of ze ook opgevoed zijn.
Stal is niet handig in een galerij flatquote:Op donderdag 22 oktober 2015 23:07 schreef PP_Sound het volgende:
Ik woon in een levendige grote galerijflat, altijd wat te beleven hier en iedereen kent me.
Dat kun je op een speel mat doen, dan hoor je er niks van.quote:Op donderdag 22 oktober 2015 23:08 schreef Soury het volgende:
[..]
Lego leeg kiepen heb je er maar één voor nodig
Ze had ze niet echt in de hand zeg maarquote:Op donderdag 22 oktober 2015 23:05 schreef Mo_Muffin het volgende:
[..]
Aantal zegt weinig, het gaat erom of ze ook opgevoed zijn.
Ik zal de volgende er ééntje kado doenquote:Op donderdag 22 oktober 2015 23:11 schreef Mo_Muffin het volgende:
[..]
Dat kun je op een speel mat doen, dan hoor je er niks van.
Die zijn wat kilometer verder.quote:Op donderdag 22 oktober 2015 23:10 schreef Soury het volgende:
[..]
Stal is niet handig in een galerij flat
Zover was ik al.quote:Op donderdag 22 oktober 2015 23:11 schreef FANN het volgende:
[..]
Ze had ze niet echt in de hand zeg maar![]()
ze mochten ook rolschaatsen op de gang en volgens mij ook in huis![]()
maar ja, er is hier water voor de deur en ik weet dat die kinderen geen kant op kunnen hier,
dus ja dan dacht ik laat maar.......... maar ik was wel héél blij dat ze me vertelde dat ze een
huis in Almere kreeg en ik moest moeite doen om het niet té veel te laten zien![]()
Ik kon wel juichen
en ik heb wél toen ze in de gang aan het rolschaatsen waren een loper aan die kinderenquote:
Ik ben serieus hoor, kleine moeite, zeker op een houten of stenen vloer.quote:Op donderdag 22 oktober 2015 23:11 schreef Soury het volgende:
[..]
Ik zal de volgende er ééntje kado doen
Ja nou leuk en aardig allemaal. Het stofzuigen begon ook om 7 uur al. Boven buren from hel. Ik heb wel eens geklaagd. Madam had het ook prima in bed. Ik ben echt blij dat ze weg isquote:Op donderdag 22 oktober 2015 23:13 schreef Mo_Muffin het volgende:
[..]
Ik ben serieus hoor, kleine moeite, zeker op een houten of stenen vloer.
Maar dat zou je indd kunnen doen, ook als zijnde een keurige hint, die dingen kosten een drol.
Je moet die jongen wel de ruimte geven.quote:Op donderdag 22 oktober 2015 23:17 schreef PP_Sound het volgende:
Boven me zitten studenten waarvan 1 piano speelt, wanneer ik tingel tangel zat ben gaat Lee Perry vol gas op.
Ik heb zelf één keer een klacht gehad.quote:Op donderdag 22 oktober 2015 23:15 schreef PP_Sound het volgende:
Ach mijn buren zijn wel gewend aan wat nachtelijke basdreunen.
Oh... dáár wordt je ook gek van jaquote:Op donderdag 22 oktober 2015 23:17 schreef PP_Sound het volgende:
Boven me zitten studenten waarvan 1 piano speelt, wanneer ik tingel tangel zat ben gaat Lee Perry vol gas op.
Ik geef 'm inspiratie wanneer ie hetzelfde deuntje blijft hangen.quote:Op donderdag 22 oktober 2015 23:18 schreef Mo_Muffin het volgende:
[..]
Je moet die jongen wel de ruimte geven.
Ho, ho, idioot gaat wat ver, maar hij moet niet op zondagochtend gaan spelen...quote:Op donderdag 22 oktober 2015 23:19 schreef FANN het volgende:
[..]
Oh... dáár wordt je ook gek van jazo'n idioot had ik wel in de bijlmer, of hij nou boven me
woonde weet ik niet precies, kon het moeilijk traceren daar waar het vandaan kwam, maar die
begon ook zondagsmorgens vroeg, werd ik pisnijdig van
dát was hetquote:Op donderdag 22 oktober 2015 23:19 schreef PP_Sound het volgende:
[..]
Ik geef 'm inspiratie wanneer ie hetzelfde deuntje blijft hangen.
Kreeg politie aan de deur toen ik 2 speakers van MP midden in de nacht ging uitproberen.quote:Op donderdag 22 oktober 2015 23:18 schreef Soury het volgende:
[..]
Ik heb zelf één keer een klacht gehad.Ik had A Space Odyssey op staan met vet geluid
Vooral dan deed hij dat!quote:Op donderdag 22 oktober 2015 23:20 schreef Mo_Muffin het volgende:
[..]
Ho, ho, idioot gaat wat ver, maar hij moet niet op zondagochtend gaan spelen...
Dat gebeurt wanneer ie een stuk moet instuderen.quote:Op donderdag 22 oktober 2015 23:19 schreef PP_Sound het volgende:
[..]
Ik geef 'm inspiratie wanneer ie hetzelfde deuntje blijft hangen.
Lee Perry opzetten en het klopt ineens.quote:Op donderdag 22 oktober 2015 23:20 schreef FANN het volgende:
[..]
dát was hetdan zijn ze aan het oefenen en dan 60x hetzelfde riedeltje
wordt je knettergek van, écht waarquote:Op donderdag 22 oktober 2015 23:21 schreef Mo_Muffin het volgende:
[..]
Dat gebeurt wanneer ie een stuk moet instuderen.
Bellen de buren dan niet eerst aan?quote:Op donderdag 22 oktober 2015 23:20 schreef PP_Sound het volgende:
[..]
Kreeg politie aan de deur toen ik 2 speakers van MP midden in de nacht ging uitproberen.
Die Griek zette ook altijd zijn boxen of ''vol''quote:Op donderdag 22 oktober 2015 23:21 schreef PP_Sound het volgende:
[..]
Lee Perry opzetten en het klopt ineens.
Ja terecht toch? Beetje rekening houden.quote:Op donderdag 22 oktober 2015 23:22 schreef FANN het volgende:
[..]
Die Griek zette ook altijd zijn boxen of ''vol''maar kon je niet lang doen, want je had ook nog andere buren
Heb ik niet gehoord waarschijnlijk.quote:Op donderdag 22 oktober 2015 23:22 schreef Soury het volgende:
[..]
Bellen de buren dan niet eerst aan?
Nou BS lijkt me.quote:Op donderdag 22 oktober 2015 23:23 schreef PP_Sound het volgende:
[..]
Heb ik niet gehoord waarschijnlijk.
Ja effe kort, kijken of het stopte, soms werkte het, helaas niet altijd....quote:Op donderdag 22 oktober 2015 23:23 schreef Soury het volgende:
[..]
Ja terecht toch? Beetje rekening houden.
Wel fijn dat je de politie hoorde aanbellenquote:Op donderdag 22 oktober 2015 23:26 schreef PP_Sound het volgende:
[..]
Ze klonken wel goed die speakers, waren redelijk speciaal en met veel winst verkocht.
Die bonkte op de raam.quote:Op donderdag 22 oktober 2015 23:27 schreef Soury het volgende:
[..]
Wel fijn dat je de politie hoorde aanbellen
Hier ook nietquote:
Het was lachen toen ik deur opendeed, was inmiddels al weer licht en dat werd hele discussie.quote:
Maar wat was het eindresultaat?quote:Op donderdag 22 oktober 2015 23:39 schreef PP_Sound het volgende:
[..]
Het was lachen toen ik deur opendeed, was inmiddels al weer licht en dat werd hele discussie.
Dát zou nog kunnen, maar lijkt me niet dat dat snel gebeurd...quote:Op donderdag 22 oktober 2015 23:39 schreef chufi het volgende:
[..]
Als er opeens een helicopter voor het raam hangt wel ja
Ik word soms gek van die krengen.quote:Op donderdag 22 oktober 2015 23:40 schreef FANN het volgende:
[..]
Dát zou nog kunnen, maar lijkt me niet dat dat snel gebeurd...
Ze vroegen eerst naar ID, toen ik zei dat ik thuis ben en mijn naam onder op paneel staat bij aanbellen was de toon gezet.quote:Op donderdag 22 oktober 2015 23:39 schreef FANN het volgende:
[..]
Maar wat was het eindresultaat?toch maar zachter gezet?
Hier niet zo vaak last eigenlijk, gelukkig niet zou ik bijna zeggen...quote:
Moest je mee?quote:Op donderdag 22 oktober 2015 23:42 schreef PP_Sound het volgende:
[..]
Ze vroegen eerst naar ID, toen ik zei dat ik thuis ben en mijn naam onder op paneel staat bij aanbellen was de toon gezet.
hmmmmmm....quote:Op donderdag 22 oktober 2015 23:42 schreef PP_Sound het volgende:
[..]
Ze vroegen eerst naar ID, toen ik zei dat ik thuis ben en mijn naam onder op paneel staat bij aanbellen was de toon gezet.
mag wel, zolang je de buren niet tot last bent denk ikquote:Op donderdag 22 oktober 2015 23:44 schreef chufi het volgende:
[..]
Moest je blazen? Mag je zelfs thuis niet meer dronken worden
Volgende keer je koptelefoon opzettenquote:Op donderdag 22 oktober 2015 23:45 schreef PP_Sound het volgende:
Achteraf denk ik dat het ook niet zo slim was om 2 grote speakers om 3u in de nacht na zuipen bij vriend nog uit te proberen.
Dan blaast ie zijn trommelvliezen aan gortquote:Op donderdag 22 oktober 2015 23:45 schreef chufi het volgende:
[..]
Volgende keer je koptelefoon opzetten
Dan test je de speakers toch niet?quote:Op donderdag 22 oktober 2015 23:45 schreef chufi het volgende:
[..]
Volgende keer je koptelefoon opzetten
quote:Op donderdag 22 oktober 2015 23:46 schreef PP_Sound het volgende:
[..]
Dan test je de speakers toch niet?
serieus?quote:Op donderdag 22 oktober 2015 23:47 schreef PP_Sound het volgende:
[..]
Die is het gewend en slaapt er dwars doorheen.
Het bleken speakers te zijn van ene Jan Schellekens uit België en die dingen klonken zo zuiver dat het veel te hard ging zonder het in de gaten te hebben met halfbezopen kop.quote:Op donderdag 22 oktober 2015 23:47 schreef chufi het volgende:
[..]Maar je hebt wel lekker hard geluid om die tijd
Met mij maak je altijd wat mee.quote:Op donderdag 22 oktober 2015 23:49 schreef FANN het volgende:
[..]
serieus?jezus dat kan ik niet hoor, ik zou knetter van jou worden ben ik bang
zal bestquote:Op donderdag 22 oktober 2015 23:51 schreef PP_Sound het volgende:
[..]
Met mij maak je altijd wat mee.
Arme dochterquote:Op donderdag 22 oktober 2015 23:53 schreef PP_Sound het volgende:
[..]
Kleinzoon ga ik goede opleiding geven.
Gaat die later naar de Uiniversiteit ?quote:Op donderdag 22 oktober 2015 23:53 schreef PP_Sound het volgende:
[..]
Kleinzoon ga ik goede opleiding geven.
Hij is nu nog doller op oma maar mijn tijd komt nog wel.quote:Op donderdag 22 oktober 2015 23:54 schreef FANN het volgende:
[..]
Arme dochtermaar ik zei al ergens in het topic, je bent wél een leuke Opa
Uiteraard.quote:Op donderdag 22 oktober 2015 23:54 schreef chufi het volgende:
[..]
Gaat die later naar de Uiniversiteit ?
oh vast welquote:Op donderdag 22 oktober 2015 23:55 schreef PP_Sound het volgende:
[..]
Hij is nu nog doller op oma maar mijn tijd komt nog wel.
Een echte held op sokken is het, wanneer het niet vertrouwd is, dan staat ie achter zijn moeder.quote:
Mooi is dat ...quote:Op donderdag 22 oktober 2015 23:58 schreef PP_Sound het volgende:
[..]
Een echte held op sokken is het, wanneer het niet vertrouwd is, dan staat ie achter zijn moeder.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |