Dat .. Ik vond de SC daar niet veel bijzondersquote:Op donderdag 22 oktober 2015 11:48 schreef FANN het volgende:
[..]
Nee, één keer geweest, meer niet eigenlijk
Nah,,, ik weet het eigenlijk niet, ik heb het geloof ik weer ''ontvolgd'' denk ikquote:Op donderdag 22 oktober 2015 11:50 schreef chufi het volgende:
[..]
Dat .. Ik vond de SC daar niet veel bijzonders
Tijden ging het daar ook redelijk rustig...quote:Op donderdag 22 oktober 2015 11:53 schreef drakin het volgende:
Ik vond het best gezellig die chat, maar ach ging me ook eigenlijk veel te snel daar toen.
Zit nu vaak in de Koffie chat al gaat die me ook wat te snel.
Hoe weet jij dat nou?quote:Op donderdag 22 oktober 2015 11:56 schreef chufi het volgende:
[..]
Tijden ging het daar ook redelijk rustig...
O ja een meet van daar leek me nou wel weer leuk toen, ze hadden regelmatig spelletjesmeets.quote:Op donderdag 22 oktober 2015 12:01 schreef chufi het volgende:
[..]
Ik heb daar ook wel eens vertoefd... Ben zelfs ooit op een meet geweest...
Een aantal bleven crashen en gingen Weerwolven... Ik ging gewoon weer huiswaarts..quote:Op donderdag 22 oktober 2015 12:02 schreef drakin het volgende:
[..]
O ja een meet van daar leek me nou wel weer leuk toen, ze hadden regelmatig spelletjesmeets.
Weerwolvenquote:Op donderdag 22 oktober 2015 12:05 schreef chufi het volgende:
[..]
Een aantal bleven crashen en gingen Weerwolven... Ik ging gewoon weer huiswaarts..
Veel te vaak gespeeld en het verschilt per groep, sommigen snappen het gewoon niet of stellen zich saai op en dan speelt het niet leuk. Je moet echt een stel fanatiekelingen bij elkaar hebben wat het leuk maakt.quote:Op donderdag 22 oktober 2015 12:07 schreef chufi het volgende:
[..]
Nog nooit gespeeld en ik zie de lol er ook niet van in...
Wat ben je weer liefquote:
Ik denk dat het een generatie kloof dingetje isquote:Op donderdag 22 oktober 2015 12:08 schreef drakin het volgende:
[..]
Veel te vaak gespeeld en het verschilt per groep, sommigen snappen het gewoon niet of stellen zich saai op en dan speelt het niet leuk. Je moet echt een stel fanatiekelingen bij elkaar hebben wat het leuk maakt.
Ik weet het.. Ik kan natuurlijk even de Ziggo-storingsite checken, maar dan staat er geheid dat er mogelijke onderbrekingen kunnen zijn ivm geplande werkzaamheden..quote:
Ik heb met alle leeftijden wel gespeeld.quote:Op donderdag 22 oktober 2015 12:10 schreef chufi het volgende:
[..]
Ik denk dat het een generatie kloof dingetje is
Meestal vallen dit soort werkzaamheden wel mee hoor. Anders worden ze wel 's nachts geplandquote:Op donderdag 22 oktober 2015 12:33 schreef FANN het volgende:
[..]
ik ben er nog steeds hoor, storing lijkt mee te vallen![]()
effe boodschappies doen nu..
Het is in ieder geval heerlijk rustig.quote:
dan laat je dat nog even lekker ligeenquote:Op donderdag 22 oktober 2015 14:45 schreef Mo_Muffin het volgende:
Bedenk me ineens dat ik gistermiddag een croissantje ham/kaas en 2 appelflappen heb gekocht....maar ik heb er nu nog geen zin in.
Ze zijn van gisteren dus ze moeten wel vandaag op, want morgen zullen ze niet meer echt lekker zijn.quote:Op donderdag 22 oktober 2015 14:55 schreef just me het volgende:
[..]
dan laat je dat nog even lekker ligeen
appelflappen waren bij ah in de aanbieding toch ?quote:Op donderdag 22 oktober 2015 14:57 schreef Mo_Muffin het volgende:
[..]
Ze zijn van gisteren dus ze moeten wel vandaag op, want morgen zullen ze niet meer echt lekker zijn.
Ik leg ze wel van tevoren altijd even 5 min. in de oven, dan lijken ze verser.
Ja, route 99 dus 2 st. voor 99 cent.quote:Op donderdag 22 oktober 2015 14:59 schreef just me het volgende:
[..]
appelflappen waren bij ah in de aanbieding toch ?
Ik moet zo toch nog even de stad in , lekker bij n kopje theequote:
Op zijn tijd vind ik ze wel lekker, ik hou sowieso wel van bladerdeeg.quote:Op donderdag 22 oktober 2015 15:02 schreef just me het volgende:
[..]
Ik moet zo toch nog even de stad in , lekker bij n kopje thee
quote:Op donderdag 22 oktober 2015 15:03 schreef Mo_Muffin het volgende:
[..]
Op zijn tijd vind ik ze wel lekker, ik hou sowieso wel van bladerdeeg.
Ken je die fruitvlaaien van bladerdeeg, een laagje pudding, vers fruit erop en flink wat slagroom?quote:
Ik bak zelf goddelijke appeltaartenquote:Op donderdag 22 oktober 2015 15:16 schreef Mo_Muffin het volgende:
[..]
Ken je die fruitvlaaien van bladerdeeg, een laagje pudding, vers fruit erop en flink wat slagroom?
Die dingen zijn goddelijk lekker.
Dat is geen vlaai, lekker wel, maar geen vlaaiquote:Op donderdag 22 oktober 2015 15:16 schreef Mo_Muffin het volgende:
[..]
Ken je die fruitvlaaien van bladerdeeg, een laagje pudding, vers fruit erop en flink wat slagroom?
Die dingen zijn goddelijk lekker.
Alsof ik niet zou weten dat het geen authentieke Limbo vlaai is, neemt niet weg dat ze heerlijk zijn.quote:Op donderdag 22 oktober 2015 15:18 schreef Pietverdriet het volgende:
[..]
Dat is geen vlaai, lekker wel, maar geen vlaai
Ik had niet anders verwacht.quote:Op donderdag 22 oktober 2015 16:42 schreef chufi het volgende:
Volgens mij wordt er hier meer over eten geluld dan in de CUL SC
De combi van gele vla, aardbeien/kiwi/banaan en slagroom is jammie.quote:Op donderdag 22 oktober 2015 17:11 schreef Deisyy het volgende:
BladerdeegEn natuurlijk weet ik dat de vlaaien van Multivlaai niet Limburg zijn, die met slagroom en banaan is wel heel lekker, zit ook een bladerdeegbodem onder.
Ik ga wel weer zappenquote:Op donderdag 22 oktober 2015 14:43 schreef Mo_Muffin het volgende:
[..]
Het is in ieder geval heerlijk rustig.
Ieder zn smaakquote:Op donderdag 22 oktober 2015 18:32 schreef FANN het volgende:
[..]
Ja, ja tis al weer goed, wat eet jij vieze pannenkoeken man
Dat bedoel ik....quote:Op donderdag 22 oktober 2015 18:35 schreef FANN het volgende:
[..]
Ja, da's waar, ik had pompoensoepzelf gehaald
bij de Jumbo
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |