Klachten blijven indienen, kerel krijgt vanzelf een trap onder zijn hol.quote:Op woensdag 21 oktober 2015 22:31 schreef Elan het volgende:
Overigens is dit niet het eerste incident reguliere pakketjes pleurt hij regelmatig zo in de tuin als er niemand is. Kom je thuis ligt je pakketje in een plas te drijven .
Die gast is al beetje boosquote:Op woensdag 21 oktober 2015 22:32 schreef hottentot het volgende:
Handtekening opvragen.
Let wel, dit is allemaal het probleem van de verzendende partij die heeft een overéénokmst met de bezorger. Maar ja die beroept zich op de handtekening.
Via paypal betaald?
Ligt eraan hoe je hebt betaald. Als het paypal is open je een dispuut, is het een bankovermaking dan word het lastiger. Maar vraag eerst de handtekening maar op, en heb je een sluitend alibi voor dat moment? (werkuren o.i.d.)quote:Op woensdag 21 oktober 2015 22:35 schreef Elan het volgende:
[..]
Die gast is al beetje boos.
Dacht dat ik hem een oor aan probeerde te naaien waarschijnlijk.
Hij heeft ook gewoon gestuurd anders kan er nooit staan ontvangen en getekend .
Maar morgen PostNL bellen en dan klacht indienen zeg jij dus. Hoe zit het met de aanschaf van mijn artikel? Kun je zeker fluiten naar het geld/product ?
nadeel is dat jij niet het 'contract' bent aangegaan met PostNL dus dat ze het geld hoogstens bij verzekerd met handtekening enzo aan de verzender uitbetalen.quote:Op woensdag 21 oktober 2015 22:35 schreef Elan het volgende:
[..]
Die gast is al beetje boos.
Dacht dat ik hem een oor aan probeerde te naaien waarschijnlijk.
Hij heeft ook gewoon gestuurd anders kan er nooit staan ontvangen en getekend .
Maar morgen PostNL bellen en dan klacht indienen zeg jij dus. Hoe zit het met de aanschaf van mijn artikel? Kun je zeker fluiten naar het geld/product ?
Hij gelooft mijn verhaal niet, heeft 300 advertenties op Marktplaats staan en "had nog nooit zoiets meegemaakt" gaat dus lastig genoeg worden.quote:Op woensdag 21 oktober 2015 22:38 schreef Peter het volgende:
De verzender is opdrachtgever voor PostNL, die moet klagen dus..
Via een reguliere overschrijving. Die handtekening ga ik morgen wel vragen.quote:Op woensdag 21 oktober 2015 22:37 schreef hottentot het volgende:
[..]
Ligt eraan hoe je hebt betaald. Als het paypal is open je een dispuut, is het een bankovermaking dan word het lastiger. Maar vraag eerst de handtekening maar op, en heb je een sluitend alibi voor dat moment? (werkuren o.i.d.)
Hoe groot was het tijdvak van de bezorger?quote:Op woensdag 21 oktober 2015 22:41 schreef Elan het volgende:
[..]
Ik was op dat moment net even boodschappen doen.
19:00 en 21:30 stond er.quote:Op woensdag 21 oktober 2015 22:43 schreef Simterklaas het volgende:
[..]
Hoe groot was het tijdvak van de bezorger?
Of het is gewoon bij een buur bezorgt?quote:Op woensdag 21 oktober 2015 22:44 schreef Elan het volgende:
[..]
19:00 en 21:30 stond er.
Maar het pakketje was aangetekend dus die gast heeft sowieso mijn handtekening vervalst.
kun je op de site van postNL met de T&Tcode niet de handtekening al zien?quote:Op woensdag 21 oktober 2015 22:44 schreef Elan het volgende:
[..]
Maar het pakketje was aangetekend dus die gast heeft sowieso mijn handtekening vervalst.
Da's dan jammer voor 'm maar dat hoort erbij als je wat wilt verkopen.quote:Op woensdag 21 oktober 2015 22:26 schreef Elan het volgende:
Terugkoppelen naar de verkoper heeft geen zin, deze was zelfs lichtelijk geagiteerd
Tja, dat is natuurlijk niet de bedoeling, maar weggaan op het moment dat er iemand langs kan komen ook niet.quote:Op woensdag 21 oktober 2015 22:44 schreef Elan het volgende:
[..]
Ook op de site.quote:Op woensdag 21 oktober 2015 22:52 schreef admiraal_anaal het volgende:
Op de postNL app krijg je handtekening te zien als je 3s code invult
Hij heeft mijn naam geschreven in grote blokletters, lijkt niet eens op mijn handtekeningquote:Op woensdag 21 oktober 2015 22:52 schreef admiraal_anaal het volgende:
Op de postNL app krijg je handtekening te zien als je 3s code invult
Buren hebben niks ontvangen heb ook al in de tuin gekeken daar ligt ook niets, morgen bij daglicht nog even nader inspecteren maar verwacht er niet al teveel van eigenlijk .quote:Op woensdag 21 oktober 2015 23:15 schreef Honeymoon het volgende:
misschien bij je buren kijken, maar hier ook een aantal keer een pakketje ( waaronder iphone 5) in de tuin gegooid.
Doe aangifte.quote:Op woensdag 21 oktober 2015 23:40 schreef Elan het volgende:
[..]
Hij heeft mijn naam geschreven in grote blokletters, lijkt niet eens op mijn handtekening.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |