die ogenquote:Op donderdag 22 oktober 2015 00:46 schreef Scuidward het volgende:
Alsof er een konijn in mijn koplamp kijkt.
Val niet op ogen. Maar ze heeft een leuk koppie, dat wel. Jammer dat heel KLB daar nu even goed voor gaat zitten.quote:
sharing is caring jatogquote:Op donderdag 22 oktober 2015 00:51 schreef Scuidward het volgende:
[..]
Val niet op ogen. Maar ze heeft een leuk koppie, dat wel. Jammer dat heel KLB daar nu even goed voor gaat zitten.
zolang ze 16+ zijn nietquote:Op donderdag 22 oktober 2015 00:53 schreef Scuidward het volgende:
[..]
Niet met vrouwen toch? Dan krijg je het OM.
Ik zocht laatst nog naar een andere. Maar ik kon geen goeie vinden.quote:Op donderdag 22 oktober 2015 00:55 schreef deadprez het volgende:
je sig stort me trouwens telkens in een djvt binge scuidward
dan liever jeugd van tegenwoordigquote:Op donderdag 22 oktober 2015 00:56 schreef Scuidward het volgende:
[..]
Ik zocht laatst nog naar een andere. Maar ik kon geen goeie vinden.
Tyga rapt ietwat te grof, zelfs voor KLB. Ga er werk van maken.
Ah ik weet er een. Zal hem zo even instellen dan.quote:Op donderdag 22 oktober 2015 00:57 schreef deadprez het volgende:
[..]
dan liever jeugd van tegenwoordig
ja heb je manon gehoordquote:
sterrenstof > alles van dat albumquote:
nou nou, laten we niet overdrijvenquote:
nicequote:
Ik versta het meeste en de slang is mij bekend.quote:Op donderdag 22 oktober 2015 01:06 schreef deadprez het volgende:
[..]
nou nou, laten we niet overdrijven
gelukkig maarquote:Op donderdag 22 oktober 2015 01:04 schreef deadprez het volgende:
[..]
sterrenstof > alles van dat album
maar is ook wel oké idd
wat doe je tofquote:
grapje manquote:
teringquote:Op donderdag 22 oktober 2015 01:11 schreef Scuidward het volgende:
Deze eerste paar minuten zijn geniaal.
Helemaal leuk als Wiwa, die zich daarvoor afzijdig heeft gehouden, perfect het stokje weet over te nemen.quote:
jaquote:Op donderdag 22 oktober 2015 01:15 schreef Scuidward het volgende:
[..]
Helemaal leuk als Wiwa, die zich daarvoor afzijdig heeft gehouden, perfect het stokje weet over te nemen.
sws verder geen enkele rapper die tof genoeg is om FOK!-account te hebbenquote:Op donderdag 22 oktober 2015 01:16 schreef Scuidward het volgende:
Jammer dat Def P geen opvolging heeft gekregen vooralsnog.
Hoe bedoel je? Welke rappers lopen hier rond?quote:Op donderdag 22 oktober 2015 01:17 schreef deadprez het volgende:
[..]
sws verder geen enkele rapper die tof genoeg is om FOK!-account te hebben
def pquote:Op donderdag 22 oktober 2015 01:17 schreef Scuidward het volgende:
[..]
Hoe bedoel je? Welke rappers lopen hier rond?
Def Pquote:
Ik twijfel of het de echte is maar toen las ik dit:quote:
Deze reactie had ik even gemist.quote:Op donderdag 22 oktober 2015 00:58 schreef deadprez het volgende:
[..]
ja heb je manon gehoordmanmanman wat een aids
Tering in 2000 was ik nog maar 7..... wat ben ik snel oud gewordenquote:Op donderdag 22 oktober 2015 01:22 schreef Scuidward het volgende:
[..]
Ik twijfel of het de echte is maar toen las ik dit:
MUZ / Def P's oprechte ode aan de puberteit
Tering SG waarom was je toen al wakker.quote:Op donderdag 22 oktober 2015 05:21 schreef -supergirl- het volgende:
[..]
Tering in 2000 was ik nog maar 7..... wat ben ik snel oud geworden
bejaarden en zwangeren worden vaak snachts wakker omdat ze moeten plassen..quote:Op donderdag 22 oktober 2015 07:57 schreef MAHL het volgende:
[..]
Tering SG waarom was je toen al wakker.
Nou vooruit...quote:
hoi nootmansquote:Op donderdag 22 oktober 2015 09:34 schreef 2NutZ het volgende:
[..]
Nou vooruit...
hoi mannen en vrouwen.
hoi Gianni. Verder weer weinig mensen nog wakker i guessquote:
blijkbaar.quote:Op donderdag 22 oktober 2015 09:48 schreef 2NutZ het volgende:
[..]
hoi Gianni. Verder weer weinig mensen nog wakker i guess
Dacht dat de mensen die hier kwamen iets ouder waren in het algemeenquote:Op donderdag 22 oktober 2015 09:48 schreef gianni61 het volgende:
[..]
blijkbaar.
herfst vakantie en dergelijke
kwamen jaquote:Op donderdag 22 oktober 2015 09:49 schreef 2NutZ het volgende:
[..]
Dacht dat de mensen die hier kwamen iets ouder waren in het algemeen
Sorryquote:Op donderdag 22 oktober 2015 09:49 schreef 2NutZ het volgende:
[..]
Dacht dat de mensen die hier kwamen iets ouder waren in het algemeen
Kan je niks aan doen je bent zo geboren.quote:
quote:
Jelly jijquote:
Ohquote:
Heb jij geen parental lock op je pc/poki?quote:Op donderdag 22 oktober 2015 00:41 schreef Fylax het volgende:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
beste camsletje
Hey poepiequote:
leuk sletje op zich welquote:Op donderdag 22 oktober 2015 10:30 schreef Che_ het volgende:
[..]
Heb jij geen parental lock op je pc/poki?
Hai scheetje deluxequote:
Niet een beetje te jong voor jou?quote:Op donderdag 22 oktober 2015 10:34 schreef gianni61 het volgende:
[..]
leuk sletje op zich wel
wie is het?
geen idee, hoe oud is ze?quote:
Ik weet nietquote:Op donderdag 22 oktober 2015 10:38 schreef gianni61 het volgende:
[..]
geen idee, hoe oud is ze?
en nee, of je nou 12, 30 of 65 bent, camsletjes van rond de 20 blijven goed
Erodogan hoopte op meer zetels, maar hij gaat ze juist verliezen.quote:Op donderdag 22 oktober 2015 10:34 schreef Chai het volgende:
Waarom zijn er alweer Turkse verkiezingen :s
hey ex van ambipurrquote:
neequote:Op donderdag 22 oktober 2015 10:30 schreef Che_ het volgende:
[..]
Heb jij geen parental lock op je pc/poki?
Zodat Recep Tayyip Erdogan weer kan frauderenquote:Op donderdag 22 oktober 2015 10:34 schreef Chai het volgende:
Waarom zijn er alweer Turkse verkiezingen :s
Ik ga dit overdragen aan de autoriteiten. Volgens mij jij dit helemaal niet bekijken als 13-jarigequote:
Pabloquote:Op donderdag 22 oktober 2015 10:43 schreef Che_ het volgende:
[..]
Ex?
Maar wie is ambipurr en belangrijker nog..wie ben jij?
Hey bbyquote:Op donderdag 22 oktober 2015 10:43 schreef Che_ het volgende:
[..]
Ex?
Maar wie is ambipurr en belangrijker nog..wie ben jij?
Zelfs ik wist dat alquote:Op donderdag 22 oktober 2015 10:47 schreef Che_ het volgende:
[..]
Typisch dat mensen nu pas weten wie escobar is sinds narcos
Mskien facebookgeneratie
Echt beschamendquote:Op donderdag 22 oktober 2015 10:47 schreef Che_ het volgende:
[..]
Mskien facebookgeneratie
Dat is wel ernstig inderdaad.. Maar ja.. 90% van 16-jarigen weet ook niet wie Martin Luther King is of Nelson Mandela of of ofquote:Op donderdag 22 oktober 2015 10:47 schreef Che_ het volgende:
[..]
Mskien facebookgeneratie
Wat 16-jarige a zwimpiequote:Op donderdag 22 oktober 2015 10:48 schreef Frozen-assassin het volgende:
[..]
Dat is wel ernstig inderdaad.. Maar ja.. 90% van 16-jarigen weet ook niet wie Martin Luther King is of Nelson Mandela of of of
quote:
Match dus goed met jouquote:
Deden wij vroeger met gym altijd laatste les voor vakantiequote:
Ja, altijd als ik iemand zie typen over de gym moet ik daar aan denkenquote:Op donderdag 22 oktober 2015 10:51 schreef Chloroform het volgende:
[..]
Deden wij vroeger met gym altijd laatste les voor vakantie
Weet je wat wij altijd als laatste les deden?quote:Op donderdag 22 oktober 2015 10:51 schreef Chloroform het volgende:
[..]
Deden wij vroeger met gym altijd laatste les voor vakantie
Ja plsquote:Op donderdag 22 oktober 2015 10:51 schreef gianni61 het volgende:
[..]
je wil gewoon dat er nog eens ouderwets een neusopmerking gemaakt wordt he?
Als je nooit mee mocht doen of altijd als laatste werd uitgekozen, dan snap ik dat je die trauma's gauw wil vergeten.quote:Op donderdag 22 oktober 2015 10:53 schreef Che_ het volgende:
[..]
Weet je wat wij altijd als laatste les deden?![]()
![]()
Denk je dat ik dat ga onthoudenhahah schandalig
Ben je 50 ofzo dat je dat niet meer weet :squote:Op donderdag 22 oktober 2015 10:53 schreef Che_ het volgende:
[..]
Weet je wat wij altijd als laatste les deden?![]()
![]()
Denk je dat ik dat ga onthoudenhahah schandalig
lolquote:Op donderdag 22 oktober 2015 10:54 schreef Chloroform het volgende:
[..]
Als je nooit mee mocht doen of altijd als laatste werd uitgekozen, dan snap ik dat je die trauma's gauw wil vergeten.
Ja doeiquote:Op donderdag 22 oktober 2015 10:48 schreef Frozen-assassin het volgende:
[..]
Dat is wel ernstig inderdaad.. Maar ja.. 90% van 16-jarigen weet ook niet wie Martin Luther King is of Nelson Mandela of of of
Ik bepaalde wat voor oefening we deden. Dat weet ik nog welquote:Op donderdag 22 oktober 2015 10:54 schreef Chloroform het volgende:
[..]
Als je nooit mee mocht doen of altijd als laatste werd uitgekozen, dan snap ik dat je die trauma's gauw wil vergeten.
Bij ons mochten de mongooltjes van de klas ook altijd kiezenquote:Op donderdag 22 oktober 2015 10:59 schreef Che_ het volgende:
[..]
Ik bepaalde wat voor oefening we deden. Dat weet ik nog wel
Er was wel vaak onenigheid. De Iraanse meiden wilden altijd: 'Geen nosso van osso' spelen. Was ook een lichamelijke activiteit, zeiden ze.quote:Op donderdag 22 oktober 2015 11:03 schreef Chloroform het volgende:
[..]
Bij ons mochten de mongooltjes van de klas ook altijd kiezen
watquote:Op donderdag 22 oktober 2015 11:05 schreef Che_ het volgende:
[..]
Er was wel vaak onenigheid. De Iraanse meiden wilden altijd: 'Geen nosso van osso' spelen. Was ook een lichamelijke activiteit, zeiden ze.
Tja...
Niet eens een glimlach, beetje matig dezequote:Op donderdag 22 oktober 2015 11:05 schreef Che_ het volgende:
[..]
Er was wel vaak onenigheid. De Iraanse meiden wilden altijd: 'Geen nosso van osso' spelen. Was ook een lichamelijke activiteit, zeiden ze.
Tja...
Zou bal tegen je assje aangooien.quote:
Kan jij glimlachen dan?quote:Op donderdag 22 oktober 2015 11:08 schreef Chloroform het volgende:
[..]
Niet eens een glimlach, beetje matig deze
Waarom zou ik dat niet kunnen?quote:
Bijwerking van cosmetische ingrepen?quote:Op donderdag 22 oktober 2015 11:14 schreef Chloroform het volgende:
[..]
Waarom zou ik dat niet kunnen?
Nah, nog steeds niet grappig. Jammer hoor, je bent je touch beetje kwijt.quote:Op donderdag 22 oktober 2015 11:16 schreef Che_ het volgende:
[..]
Bijwerking van cosmetische ingrepen?
Hoezo zou dat grappig bedoeld moeten zijnquote:Op donderdag 22 oktober 2015 11:20 schreef Chloroform het volgende:
[..]
Nah, nog steeds niet grappig. Jammer hoor, je bent je touch beetje kwijt.
Je hoeft jezelf nu niet in te dekken met dat je het niet grappig bedoelde hoor. We weten wel beter.quote:Op donderdag 22 oktober 2015 11:23 schreef Che_ het volgende:
[..]
Hoezo zou dat grappig bedoeld moeten zijn
Echt een docenten-uitspraak ditquote:Op donderdag 22 oktober 2015 11:25 schreef Chloroform het volgende:
[..]
Je hoeft jezelf nu niet in te dekken met dat je het niet grappig bedoelde hoor. We weten wel beter.Denk er even rustig over na, kom een andere keer terug en dan proberen we het gewoon nog een keer.
Waren dit de exacte woorden van de chirurg?quote:Op donderdag 22 oktober 2015 11:25 schreef Chloroform het volgende:
[..]
Denk er even rustig over na, kom een andere keer terug en dan proberen we het gewoon nog een keer.
quote:Op donderdag 22 oktober 2015 11:27 schreef Che_ het volgende:
[..]
Waren dit de exacte woorden van de chirurg?
Leren ze dat op de PABO om zo met de kids te communiceren?quote:Op donderdag 22 oktober 2015 11:25 schreef Chloroform het volgende:
[..]
Je hoeft jezelf nu niet in te dekken met dat je het niet grappig bedoelde hoor. We weten wel beter.Denk er even rustig over na, kom een andere keer terug en dan proberen we het gewoon nog een keer.
Ik begin steeds nieuwsgieriger te worden naar wie er nou achter dit account zit.quote:Op donderdag 22 oktober 2015 11:25 schreef Chloroform het volgende:
[..]
Elke keer als ik hier kom zie ik dat de leger voetveegjes van chloro zich verder uitbreidt. Heeft ze toch helemaal niet nodigquote:Op donderdag 22 oktober 2015 11:27 schreef Frozen-assassin het volgende:
[..]Nee sorry dit is echt slecht
Chlo heeft een studiedag gehad, dagdeel "communiceren" in het onderbouwquote:Op donderdag 22 oktober 2015 11:27 schreef Frozen-assassin het volgende:
[..]
Echt een docenten-uitspraak dit
Want straf geven mag tegenwoordig niet meer zoals slaan, dan maar pratenquote:Op donderdag 22 oktober 2015 11:29 schreef Montelly het volgende:
[..]
Chlo heeft een studiedag gehad, dagdeel "communiceren" in het onderbouw
Ik zit niet op de pabo :squote:Op donderdag 22 oktober 2015 11:27 schreef Montelly het volgende:
[..]
Leren ze dat op de PABO om zo met de kids te communiceren?
Slaan mag niet nee, straf geven wel.quote:Op donderdag 22 oktober 2015 11:30 schreef Frozen-assassin het volgende:
[..]
Want straf geven mag tegenwoordig niet meer zoals slaan, dan maar praten
Geef je er gewoon aan over, ook jij houdt stiekem heel veel van mij. Als je er klaar voor bent, mag je komen kroelen.quote:Op donderdag 22 oktober 2015 11:29 schreef Che_ het volgende:
[..]
Elke keer als ik hier kom zie ik dat de leger voetveegjes van chloro zich verder uitbreidt. Heeft ze toch helemaal niet nodig
Moet je wel leren articuleren, he.quote:Op donderdag 22 oktober 2015 11:33 schreef xcachet het volgende:
[..]
Dat zegt hij toch ook niet :s
Had je maar wel leren lezen
Ja goed punt ;§quote:Op donderdag 22 oktober 2015 11:33 schreef xcachet het volgende:
[..]
Dat zegt hij toch ook niet :s
Had je maar wel leren lezen
Awwwwquote:
Geef jij ze echt het indruk dat ze er misschien op mogen? Daarom blijven ze zo lang plakkenquote:Op donderdag 22 oktober 2015 11:33 schreef Chloroform het volgende:
[..]
Geef je er gewoon aan over, ook jij houdt stiekem heel veel van mij. Als je er klaar voor bent, mag je komen kroelen.
Ging hoopvol teruglezen door deze post, is het gewoon een poging van Che om zijn hachje te redden.quote:Op donderdag 22 oktober 2015 11:29 schreef Che_ het volgende:
[..]
Elke keer als ik hier kom zie ik dat de leger voetveegjes van chloro zich verder uitbreidt. Heeft ze toch helemaal niet nodig
Nee hoor. Ik hoef mezelf niet zo nodig te bewijzen. Misschien kun je nog wat van me leren. Dat zou je in ieder geval een hoop beschamende momenten bespaard hebben.quote:Op donderdag 22 oktober 2015 11:38 schreef Che_ het volgende:
[..]
Geef jij ze echt het indruk dat ze er misschien op mogen? Daarom blijven ze zo lang plakken
Zo doorzichtig ookquote:Op donderdag 22 oktober 2015 11:40 schreef Chai het volgende:
[..]
Ging hoopvol teruglezen door deze post, is het gewoon een poging van Che om zijn hachje te redden.
Word de mijne danquote:Op donderdag 22 oktober 2015 11:29 schreef Che_ het volgende:
[..]
Hachje redden op een online forum. Daaang. Apart fenomeen hoor, dat fokkers een forum zo serieus nemen.quote:Op donderdag 22 oktober 2015 11:40 schreef Chai het volgende:
[..]
Ging hoopvol teruglezen door deze post, is het gewoon een poging van Che om zijn hachje te redden.
Echt beschamend inderdaad. Kan niet meer over straatquote:Op donderdag 22 oktober 2015 11:41 schreef Chloroform het volgende:
[..]
Nee hoor. Ik hoef mezelf niet zo nodig te bewijzen. Misschien kun je nog wat van me leren. Dat zou je in ieder geval een hoop beschamende momenten bespaard hebben.
Jij neemt spreekwoorden te serieus. Een kat in het nauw maakt rare sprongen.quote:Op donderdag 22 oktober 2015 11:44 schreef Che_ het volgende:
[..]
Hachje redden op een online forum. Daaang. Apart fenomeen hoor, dat fokkers een forum zo serieus nemen.
Niet zo frusti doen jongen. Het is je vandaag niet gelukt, accepteer het. Vertel liever over je huizenjacht.quote:Op donderdag 22 oktober 2015 11:45 schreef Che_ het volgende:
[..]
Echt beschamend inderdaad. Kan niet meer over straat
En toch doe je dat... bij een stel totaal vreemde mensen op een online forumquote:Op donderdag 22 oktober 2015 11:44 schreef Che_ het volgende:
[..]
Hachje redden op een online forum. Daaang. Apart fenomeen hoor, dat fokkers een forum zo serieus nemen.
Toen was er meer materiaal.quote:Op donderdag 22 oktober 2015 11:41 schreef 2NutZ het volgende:
[..]
Zo doorzichtig ooker was een periode dat ie scherper was
Laat maar zien. AL 100x gevraagd.quote:Op donderdag 22 oktober 2015 11:48 schreef Che_ het volgende:
[..]
Toen was er meer materiaal.
Zoals de hypocriete dm-passage van jou
Welk vakquote:
Ik voelde me heerlijk vandaag. Maar hele dag is fucked up door een internet forum. Kan het mentaal niet meer aan...quote:Op donderdag 22 oktober 2015 11:48 schreef Chloroform het volgende:
[..]
Niet zo frusti doen jongen. Het is je vandaag niet gelukt, accepteer het. Vertel liever over je huizenjacht.
quote:Op donderdag 22 oktober 2015 11:49 schreef xcachet het volgende:
[..]
Krijgen docenten de zomervakantie ook gewoon doorbetaald?
Hahaquote:Op donderdag 22 oktober 2015 11:49 schreef Che_ het volgende:
[..]
Ik voelde me heerlijk vandaag. Maar hele dag is fucked up door een internet forum. Kan het mentaal niet meer aan...
Nee, in de zomer werken we allemaal als aardbeienplukkerquote:Op donderdag 22 oktober 2015 11:49 schreef xcachet het volgende:
[..]
Krijgen docenten de zomervakantie ook gewoon doorbetaald?
Knusquote:Op donderdag 22 oktober 2015 11:50 schreef JimmyDean het volgende:
[..]
Zelfde als u.
Volgens mij, ik verwar jou vaak met Chai.
quote:
Lekkerquote:Op donderdag 22 oktober 2015 11:51 schreef Chloroform het volgende:
[..]
Nee, in de zomer werken we allemaal als aardbeienplukker
np cachequote:
Stepping Stones.quote:Op donderdag 22 oktober 2015 11:51 schreef Chloroform het volgende:
[..]
Knus
Welke methode gebruiken jullie
Zo zo, dat is wel wat zwaarder dan koffie zuipen en kinderen afblaffen. Is vast lastig, die omschakeling naar echt moeten werken.quote:Op donderdag 22 oktober 2015 11:51 schreef Chloroform het volgende:
[..]
Nee, in de zomer werken we allemaal als aardbeienplukker
Wij ook. Heb keer stage gelopen op een school waar ze Go For It gebruiken. Gare zooiquote:
Altijd zwaar depressief in de zomer ja, ripquote:Op donderdag 22 oktober 2015 11:53 schreef Catkiller het volgende:
[..]
Zo zo, dat is wel wat zwaarder dan koffie zuipen en kinderen afblaffen. Is vast lastig, die omschakeling naar echt moeten werken.
Oh dat ken ik niet, er is wel treurig spul in de handel.quote:Op donderdag 22 oktober 2015 11:54 schreef Chloroform het volgende:
[..]
Wij ook. Heb keer stage gelopen op een school waar ze Go For It gebruiken. Gare zooi
quote:
Chill voor docenten wel.quote:Op donderdag 22 oktober 2015 11:54 schreef 2NutZ het volgende:
Go For it is sws beter dan stepping stones
morgen is het vrijdag. dan ligt het niveau sowieso lagerquote:Op donderdag 22 oktober 2015 11:55 schreef xcachet het volgende:
[..]
Probeer het anders morgen nog eens
Oh jij geeft ook lesquote:Op donderdag 22 oktober 2015 11:54 schreef 2NutZ het volgende:
Go For it is sws beter dan stepping stones
Zal ik doen, ik bereid alvast een goeie oneliner voorquote:Op donderdag 22 oktober 2015 11:55 schreef xcachet het volgende:
[..]
Maar je loopt nog stage dus? Hoeveelste jaar?quote:Op donderdag 22 oktober 2015 11:55 schreef JimmyDean het volgende:
[..]
Oh dat ken ik niet, er is wel treurig spul in de handel.
Bedankt, juf. Neuken?quote:Op donderdag 22 oktober 2015 11:50 schreef Chloroform het volgende:
[..]
Haha![]()
Wow kijk, je hebt me laten lachen.
Tuurlijk. Mensen zijn gulzig naar mijn kennis.quote:
Gulzig vind ik zo'n naar woord ehquote:Op donderdag 22 oktober 2015 11:56 schreef 2NutZ het volgende:
[..]
Tuurlijk. Mensen zijn gulzig naar mijn kennis.
Is dit een interview?quote:Op donderdag 22 oktober 2015 11:56 schreef Chloroform het volgende:
[..]
Maar je loopt nog stage dus? Hoeveelste jaar?
Juist zo'nquote:Op donderdag 22 oktober 2015 11:57 schreef Chloroform het volgende:
[..]
Gulzig vind ik zo'n naar woord eh
dreiquote:Op donderdag 22 oktober 2015 11:56 schreef Chloroform het volgende:
[..]
Maar je loopt nog stage dus? Hoeveelste jaar?
Heel goedquote:Op donderdag 22 oktober 2015 11:56 schreef Frozen-assassin het volgende:
[..]
Zal ik doen, ik bereid alvast een goeie oneliner voor
Ik zie ook altijd gelijk een slet voor me met haar mond en gezicht vol zaad idd.quote:Op donderdag 22 oktober 2015 11:57 schreef Chloroform het volgende:
[..]
Gulzig vind ik zo'n naar woord eh
Geen leraar Nederlands, hoop ik?quote:Op donderdag 22 oktober 2015 11:56 schreef 2NutZ het volgende:
[..]
Tuurlijk. Mensen zijn gulzig naar mijn kennis.
Daarom ben ik er op vrijdag nooit.quote:Op donderdag 22 oktober 2015 11:55 schreef gianni61 het volgende:
[..]
morgen is het vrijdag. dan ligt het niveau sowieso lager
quote:
quote:Op donderdag 22 oktober 2015 11:55 schreef xcachet het volgende:
[..]
quote:
Fylax Friday morgen.quote:Op donderdag 22 oktober 2015 11:58 schreef xcachet het volgende:
[..]
Daarom ben ik er op vrijdag nooit.
Denk dat je daar een SOA van krijgt.quote:
quote:Op donderdag 22 oktober 2015 11:58 schreef xcachet het volgende:
[..]
Daarom ben ik er op vrijdag nooit.
Beetje vragen naar het bekende he, ditquote:
Die stuurt mij juist aldoor weer hier heenquote:
Je weet het maar nooit, maar je maakte hier taalfouten waar zelfs een MOE-lander zich voor schaamt.quote:Op donderdag 22 oktober 2015 12:01 schreef 2NutZ het volgende:
[..]
Beetje vragen naar het bekende he, dit
Ben verbaast dat Twee-Noten blijkbaar een girl heeft.quote:Op donderdag 22 oktober 2015 12:02 schreef 2NutZ het volgende:
[..]
Die stuurt mij juist aldoor weer hier heen
Ja precies dit gewoonquote:Op donderdag 22 oktober 2015 11:58 schreef 2NutZ het volgende:
[..]
Ik zie ook altijd gelijk een slet voor me met haar mond en gezicht vol zaad idd.
Iedereen heeft iemand, oh wacht.quote:Op donderdag 22 oktober 2015 12:03 schreef JimmyDean het volgende:
[..]
Ben verbaast dat Twee-Noten blijkbaar een girl heeft.
Trek je conclusiequote:Op donderdag 22 oktober 2015 12:02 schreef 2NutZ het volgende:
[..]
Die stuurt mij juist aldoor weer hier heen
Dat is goed. Ik ben er content mee.quote:Op donderdag 22 oktober 2015 12:02 schreef Che_ het volgende:
[..]
Je weet het maar nooit, maar je maakte hier taalfouten waar zelfs een MOE-lander zich voor schaamt.
Helaas voor jouquote:Op donderdag 22 oktober 2015 12:07 schreef JimmyDean het volgende:
Ik dacht dat Michael Bublé homo was...
Niemand wil me?quote:
Waarom?quote:Op donderdag 22 oktober 2015 12:03 schreef JimmyDean het volgende:
[..]
Ben verbaast dat Twee-Noten blijkbaar een girl heeft.
Ahhaait. Dure woorden geleerd. Make progress not excuses.quote:Op donderdag 22 oktober 2015 12:07 schreef 2NutZ het volgende:
[..]
Dat is goed. Ik ben er content mee.
picsquote:Op donderdag 22 oktober 2015 12:10 schreef IfImJamesDean het volgende:
Ik heb net een muur beschilderd
Huuuuuuuuuuuquote:
met anti azc leuzen?quote:Op donderdag 22 oktober 2015 12:10 schreef IfImJamesDean het volgende:
vandaalquote:Op donderdag 22 oktober 2015 12:10 schreef IfImJamesDean het volgende:
Nu jij nog met je humor en we zijn beiden wijzer.quote:Op donderdag 22 oktober 2015 12:10 schreef Che_ het volgende:
[..]
Ahhaait. Dure woorden geleerd. Make progress not excuses.
quote:Op donderdag 22 oktober 2015 12:12 schreef Chai het volgende:
Ik heb net op het porselein een kunstwerk gekleid.
oke, dqodquote:Op donderdag 22 oktober 2015 12:12 schreef Chai het volgende:
Picsquote:Op donderdag 22 oktober 2015 12:12 schreef Chai het volgende:
Gvd Chaiquote:Op donderdag 22 oktober 2015 12:12 schreef Chai het volgende:
Niet vergeten te vermelden he in 'Het Dagboek'quote:Op donderdag 22 oktober 2015 12:12 schreef Chai het volgende:
Nee, alleen de ondergrond is nu klaarquote:
nou, pics dan maarquote:Op donderdag 22 oktober 2015 12:21 schreef IfImJamesDean het volgende:
[..]
Nee, alleen de ondergrond is nu klaar
je batterij is leegquote:
Als ze een kuiken aan stukken scheurenquote:Op donderdag 22 oktober 2015 12:23 schreef MAHL het volgende:
[..]
Sinds wanneer piepen kattige katjes
Doe ik ook wel eens, kuikens aan stukken scheurenquote:Op donderdag 22 oktober 2015 12:24 schreef -supergirl- het volgende:
[..]
Als ze een kuiken aan stukken scheuren
quote:Op donderdag 22 oktober 2015 12:12 schreef Chai het volgende:
Het erge is dat en m'n kleding, en m'n gezicht, en m'n schoenen helemaal onder de verf zittenquote:Op donderdag 22 oktober 2015 12:24 schreef gianni61 het volgende:
[..]
nou, pics dan maar
[..]
je batterij is leeg
Nee.quote:Op donderdag 22 oktober 2015 12:27 schreef MAHL het volgende:
[..]
Ik snap hem niet
Of heeft het te maken met blue waffle?
nog meer pics danquote:Op donderdag 22 oktober 2015 12:28 schreef IfImJamesDean het volgende:
[..]
Het erge is dat en m'n kleding, en m'n gezicht, en m'n schoenen helemaal onder de verf zitten
Yeah rightquote:Op donderdag 22 oktober 2015 12:26 schreef MAHL het volgende:
[..]
Doe ik ook wel eens, kuikens aan stukken scheuren
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |