quote:Op donderdag 22 oktober 2015 11:49 schreef xcachet het volgende:
[..]
Krijgen docenten de zomervakantie ook gewoon doorbetaald?
Hahaquote:Op donderdag 22 oktober 2015 11:49 schreef Che_ het volgende:
[..]
Ik voelde me heerlijk vandaag. Maar hele dag is fucked up door een internet forum. Kan het mentaal niet meer aan...
Nee, in de zomer werken we allemaal als aardbeienplukkerquote:Op donderdag 22 oktober 2015 11:49 schreef xcachet het volgende:
[..]
Krijgen docenten de zomervakantie ook gewoon doorbetaald?
Knusquote:Op donderdag 22 oktober 2015 11:50 schreef JimmyDean het volgende:
[..]
Zelfde als u.
Volgens mij, ik verwar jou vaak met Chai.
quote:
Lekkerquote:Op donderdag 22 oktober 2015 11:51 schreef Chloroform het volgende:
[..]
Nee, in de zomer werken we allemaal als aardbeienplukker
np cachequote:
Stepping Stones.quote:Op donderdag 22 oktober 2015 11:51 schreef Chloroform het volgende:
[..]
Knus
Welke methode gebruiken jullie
Zo zo, dat is wel wat zwaarder dan koffie zuipen en kinderen afblaffen. Is vast lastig, die omschakeling naar echt moeten werken.quote:Op donderdag 22 oktober 2015 11:51 schreef Chloroform het volgende:
[..]
Nee, in de zomer werken we allemaal als aardbeienplukker
Wij ook. Heb keer stage gelopen op een school waar ze Go For It gebruiken. Gare zooiquote:
Altijd zwaar depressief in de zomer ja, ripquote:Op donderdag 22 oktober 2015 11:53 schreef Catkiller het volgende:
[..]
Zo zo, dat is wel wat zwaarder dan koffie zuipen en kinderen afblaffen. Is vast lastig, die omschakeling naar echt moeten werken.
Oh dat ken ik niet, er is wel treurig spul in de handel.quote:Op donderdag 22 oktober 2015 11:54 schreef Chloroform het volgende:
[..]
Wij ook. Heb keer stage gelopen op een school waar ze Go For It gebruiken. Gare zooi
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |