Awwwwquote:
Geef jij ze echt het indruk dat ze er misschien op mogen? Daarom blijven ze zo lang plakkenquote:Op donderdag 22 oktober 2015 11:33 schreef Chloroform het volgende:
[..]
Geef je er gewoon aan over, ook jij houdt stiekem heel veel van mij. Als je er klaar voor bent, mag je komen kroelen.
Ging hoopvol teruglezen door deze post, is het gewoon een poging van Che om zijn hachje te redden.quote:Op donderdag 22 oktober 2015 11:29 schreef Che_ het volgende:
[..]
Elke keer als ik hier kom zie ik dat de leger voetveegjes van chloro zich verder uitbreidt. Heeft ze toch helemaal niet nodig
Nee hoor. Ik hoef mezelf niet zo nodig te bewijzen. Misschien kun je nog wat van me leren. Dat zou je in ieder geval een hoop beschamende momenten bespaard hebben.quote:Op donderdag 22 oktober 2015 11:38 schreef Che_ het volgende:
[..]
Geef jij ze echt het indruk dat ze er misschien op mogen? Daarom blijven ze zo lang plakken
Zo doorzichtig ookquote:Op donderdag 22 oktober 2015 11:40 schreef Chai het volgende:
[..]
Ging hoopvol teruglezen door deze post, is het gewoon een poging van Che om zijn hachje te redden.
Word de mijne danquote:Op donderdag 22 oktober 2015 11:29 schreef Che_ het volgende:
[..]
Elke keer als ik hier kom zie ik dat de leger voetveegjes van chloro zich verder uitbreidt. Heeft ze toch helemaal niet nodig
Hachje redden op een online forum. Daaang. Apart fenomeen hoor, dat fokkers een forum zo serieus nemen.quote:Op donderdag 22 oktober 2015 11:40 schreef Chai het volgende:
[..]
Ging hoopvol teruglezen door deze post, is het gewoon een poging van Che om zijn hachje te redden.
Echt beschamend inderdaad. Kan niet meer over straatquote:Op donderdag 22 oktober 2015 11:41 schreef Chloroform het volgende:
[..]
Nee hoor. Ik hoef mezelf niet zo nodig te bewijzen. Misschien kun je nog wat van me leren. Dat zou je in ieder geval een hoop beschamende momenten bespaard hebben.
Jij neemt spreekwoorden te serieus. Een kat in het nauw maakt rare sprongen.quote:Op donderdag 22 oktober 2015 11:44 schreef Che_ het volgende:
[..]
Hachje redden op een online forum. Daaang. Apart fenomeen hoor, dat fokkers een forum zo serieus nemen.
Niet zo frusti doen jongen. Het is je vandaag niet gelukt, accepteer het. Vertel liever over je huizenjacht.quote:Op donderdag 22 oktober 2015 11:45 schreef Che_ het volgende:
[..]
Echt beschamend inderdaad. Kan niet meer over straat
En toch doe je dat... bij een stel totaal vreemde mensen op een online forumquote:Op donderdag 22 oktober 2015 11:44 schreef Che_ het volgende:
[..]
Hachje redden op een online forum. Daaang. Apart fenomeen hoor, dat fokkers een forum zo serieus nemen.
Toen was er meer materiaal.quote:Op donderdag 22 oktober 2015 11:41 schreef 2NutZ het volgende:
[..]
Zo doorzichtig ooker was een periode dat ie scherper was
Laat maar zien. AL 100x gevraagd.quote:Op donderdag 22 oktober 2015 11:48 schreef Che_ het volgende:
[..]
Toen was er meer materiaal.
Zoals de hypocriete dm-passage van jou
Welk vakquote:
Ik voelde me heerlijk vandaag. Maar hele dag is fucked up door een internet forum. Kan het mentaal niet meer aan...quote:Op donderdag 22 oktober 2015 11:48 schreef Chloroform het volgende:
[..]
Niet zo frusti doen jongen. Het is je vandaag niet gelukt, accepteer het. Vertel liever over je huizenjacht.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |