Waarom zou ik dat niet kunnen?quote:
Bijwerking van cosmetische ingrepen?quote:Op donderdag 22 oktober 2015 11:14 schreef Chloroform het volgende:
[..]
Waarom zou ik dat niet kunnen?
Nah, nog steeds niet grappig. Jammer hoor, je bent je touch beetje kwijt.quote:Op donderdag 22 oktober 2015 11:16 schreef Che_ het volgende:
[..]
Bijwerking van cosmetische ingrepen?
Hoezo zou dat grappig bedoeld moeten zijnquote:Op donderdag 22 oktober 2015 11:20 schreef Chloroform het volgende:
[..]
Nah, nog steeds niet grappig. Jammer hoor, je bent je touch beetje kwijt.
Je hoeft jezelf nu niet in te dekken met dat je het niet grappig bedoelde hoor. We weten wel beter.quote:Op donderdag 22 oktober 2015 11:23 schreef Che_ het volgende:
[..]
Hoezo zou dat grappig bedoeld moeten zijn
Echt een docenten-uitspraak ditquote:Op donderdag 22 oktober 2015 11:25 schreef Chloroform het volgende:
[..]
Je hoeft jezelf nu niet in te dekken met dat je het niet grappig bedoelde hoor. We weten wel beter.Denk er even rustig over na, kom een andere keer terug en dan proberen we het gewoon nog een keer.
Waren dit de exacte woorden van de chirurg?quote:Op donderdag 22 oktober 2015 11:25 schreef Chloroform het volgende:
[..]
Denk er even rustig over na, kom een andere keer terug en dan proberen we het gewoon nog een keer.
quote:Op donderdag 22 oktober 2015 11:27 schreef Che_ het volgende:
[..]
Waren dit de exacte woorden van de chirurg?
Leren ze dat op de PABO om zo met de kids te communiceren?quote:Op donderdag 22 oktober 2015 11:25 schreef Chloroform het volgende:
[..]
Je hoeft jezelf nu niet in te dekken met dat je het niet grappig bedoelde hoor. We weten wel beter.Denk er even rustig over na, kom een andere keer terug en dan proberen we het gewoon nog een keer.
Ik begin steeds nieuwsgieriger te worden naar wie er nou achter dit account zit.quote:Op donderdag 22 oktober 2015 11:25 schreef Chloroform het volgende:
[..]
Elke keer als ik hier kom zie ik dat de leger voetveegjes van chloro zich verder uitbreidt. Heeft ze toch helemaal niet nodigquote:Op donderdag 22 oktober 2015 11:27 schreef Frozen-assassin het volgende:
[..]Nee sorry dit is echt slecht
Chlo heeft een studiedag gehad, dagdeel "communiceren" in het onderbouwquote:Op donderdag 22 oktober 2015 11:27 schreef Frozen-assassin het volgende:
[..]
Echt een docenten-uitspraak dit
Want straf geven mag tegenwoordig niet meer zoals slaan, dan maar pratenquote:Op donderdag 22 oktober 2015 11:29 schreef Montelly het volgende:
[..]
Chlo heeft een studiedag gehad, dagdeel "communiceren" in het onderbouw
Ik zit niet op de pabo :squote:Op donderdag 22 oktober 2015 11:27 schreef Montelly het volgende:
[..]
Leren ze dat op de PABO om zo met de kids te communiceren?
Slaan mag niet nee, straf geven wel.quote:Op donderdag 22 oktober 2015 11:30 schreef Frozen-assassin het volgende:
[..]
Want straf geven mag tegenwoordig niet meer zoals slaan, dan maar praten
Geef je er gewoon aan over, ook jij houdt stiekem heel veel van mij. Als je er klaar voor bent, mag je komen kroelen.quote:Op donderdag 22 oktober 2015 11:29 schreef Che_ het volgende:
[..]
Elke keer als ik hier kom zie ik dat de leger voetveegjes van chloro zich verder uitbreidt. Heeft ze toch helemaal niet nodig
Moet je wel leren articuleren, he.quote:Op donderdag 22 oktober 2015 11:33 schreef xcachet het volgende:
[..]
Dat zegt hij toch ook niet :s
Had je maar wel leren lezen
Ja goed punt ;§quote:Op donderdag 22 oktober 2015 11:33 schreef xcachet het volgende:
[..]
Dat zegt hij toch ook niet :s
Had je maar wel leren lezen
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |