Deden wij vroeger met gym altijd laatste les voor vakantiequote:
Ja, altijd als ik iemand zie typen over de gym moet ik daar aan denkenquote:Op donderdag 22 oktober 2015 10:51 schreef Chloroform het volgende:
[..]
Deden wij vroeger met gym altijd laatste les voor vakantie
Weet je wat wij altijd als laatste les deden?quote:Op donderdag 22 oktober 2015 10:51 schreef Chloroform het volgende:
[..]
Deden wij vroeger met gym altijd laatste les voor vakantie
Ja plsquote:Op donderdag 22 oktober 2015 10:51 schreef gianni61 het volgende:
[..]
je wil gewoon dat er nog eens ouderwets een neusopmerking gemaakt wordt he?
Als je nooit mee mocht doen of altijd als laatste werd uitgekozen, dan snap ik dat je die trauma's gauw wil vergeten.quote:Op donderdag 22 oktober 2015 10:53 schreef Che_ het volgende:
[..]
Weet je wat wij altijd als laatste les deden?![]()
![]()
Denk je dat ik dat ga onthoudenhahah schandalig
Ben je 50 ofzo dat je dat niet meer weet :squote:Op donderdag 22 oktober 2015 10:53 schreef Che_ het volgende:
[..]
Weet je wat wij altijd als laatste les deden?![]()
![]()
Denk je dat ik dat ga onthoudenhahah schandalig
lolquote:Op donderdag 22 oktober 2015 10:54 schreef Chloroform het volgende:
[..]
Als je nooit mee mocht doen of altijd als laatste werd uitgekozen, dan snap ik dat je die trauma's gauw wil vergeten.
Ja doeiquote:Op donderdag 22 oktober 2015 10:48 schreef Frozen-assassin het volgende:
[..]
Dat is wel ernstig inderdaad.. Maar ja.. 90% van 16-jarigen weet ook niet wie Martin Luther King is of Nelson Mandela of of of
Ik bepaalde wat voor oefening we deden. Dat weet ik nog welquote:Op donderdag 22 oktober 2015 10:54 schreef Chloroform het volgende:
[..]
Als je nooit mee mocht doen of altijd als laatste werd uitgekozen, dan snap ik dat je die trauma's gauw wil vergeten.
Bij ons mochten de mongooltjes van de klas ook altijd kiezenquote:Op donderdag 22 oktober 2015 10:59 schreef Che_ het volgende:
[..]
Ik bepaalde wat voor oefening we deden. Dat weet ik nog wel
Er was wel vaak onenigheid. De Iraanse meiden wilden altijd: 'Geen nosso van osso' spelen. Was ook een lichamelijke activiteit, zeiden ze.quote:Op donderdag 22 oktober 2015 11:03 schreef Chloroform het volgende:
[..]
Bij ons mochten de mongooltjes van de klas ook altijd kiezen
watquote:Op donderdag 22 oktober 2015 11:05 schreef Che_ het volgende:
[..]
Er was wel vaak onenigheid. De Iraanse meiden wilden altijd: 'Geen nosso van osso' spelen. Was ook een lichamelijke activiteit, zeiden ze.
Tja...
Niet eens een glimlach, beetje matig dezequote:Op donderdag 22 oktober 2015 11:05 schreef Che_ het volgende:
[..]
Er was wel vaak onenigheid. De Iraanse meiden wilden altijd: 'Geen nosso van osso' spelen. Was ook een lichamelijke activiteit, zeiden ze.
Tja...
Zou bal tegen je assje aangooien.quote:
Kan jij glimlachen dan?quote:Op donderdag 22 oktober 2015 11:08 schreef Chloroform het volgende:
[..]
Niet eens een glimlach, beetje matig deze
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |