quote:Op donderdag 22 oktober 2015 11:49 schreef xcachet het volgende:
[..]
Krijgen docenten de zomervakantie ook gewoon doorbetaald?
Hahaquote:Op donderdag 22 oktober 2015 11:49 schreef Che_ het volgende:
[..]
Ik voelde me heerlijk vandaag. Maar hele dag is fucked up door een internet forum. Kan het mentaal niet meer aan...
Nee, in de zomer werken we allemaal als aardbeienplukkerquote:Op donderdag 22 oktober 2015 11:49 schreef xcachet het volgende:
[..]
Krijgen docenten de zomervakantie ook gewoon doorbetaald?
Knusquote:Op donderdag 22 oktober 2015 11:50 schreef JimmyDean het volgende:
[..]
Zelfde als u.
Volgens mij, ik verwar jou vaak met Chai.
quote:
Lekkerquote:Op donderdag 22 oktober 2015 11:51 schreef Chloroform het volgende:
[..]
Nee, in de zomer werken we allemaal als aardbeienplukker
np cachequote:
Stepping Stones.quote:Op donderdag 22 oktober 2015 11:51 schreef Chloroform het volgende:
[..]
Knus
Welke methode gebruiken jullie
Zo zo, dat is wel wat zwaarder dan koffie zuipen en kinderen afblaffen. Is vast lastig, die omschakeling naar echt moeten werken.quote:Op donderdag 22 oktober 2015 11:51 schreef Chloroform het volgende:
[..]
Nee, in de zomer werken we allemaal als aardbeienplukker
Wij ook. Heb keer stage gelopen op een school waar ze Go For It gebruiken. Gare zooiquote:
Altijd zwaar depressief in de zomer ja, ripquote:Op donderdag 22 oktober 2015 11:53 schreef Catkiller het volgende:
[..]
Zo zo, dat is wel wat zwaarder dan koffie zuipen en kinderen afblaffen. Is vast lastig, die omschakeling naar echt moeten werken.
Oh dat ken ik niet, er is wel treurig spul in de handel.quote:Op donderdag 22 oktober 2015 11:54 schreef Chloroform het volgende:
[..]
Wij ook. Heb keer stage gelopen op een school waar ze Go For It gebruiken. Gare zooi
quote:
Chill voor docenten wel.quote:Op donderdag 22 oktober 2015 11:54 schreef 2NutZ het volgende:
Go For it is sws beter dan stepping stones
morgen is het vrijdag. dan ligt het niveau sowieso lagerquote:Op donderdag 22 oktober 2015 11:55 schreef xcachet het volgende:
[..]
Probeer het anders morgen nog eens
Oh jij geeft ook lesquote:Op donderdag 22 oktober 2015 11:54 schreef 2NutZ het volgende:
Go For it is sws beter dan stepping stones
Zal ik doen, ik bereid alvast een goeie oneliner voorquote:Op donderdag 22 oktober 2015 11:55 schreef xcachet het volgende:
[..]
Maar je loopt nog stage dus? Hoeveelste jaar?quote:Op donderdag 22 oktober 2015 11:55 schreef JimmyDean het volgende:
[..]
Oh dat ken ik niet, er is wel treurig spul in de handel.
Bedankt, juf. Neuken?quote:Op donderdag 22 oktober 2015 11:50 schreef Chloroform het volgende:
[..]
Haha![]()
Wow kijk, je hebt me laten lachen.
Tuurlijk. Mensen zijn gulzig naar mijn kennis.quote:
Gulzig vind ik zo'n naar woord ehquote:Op donderdag 22 oktober 2015 11:56 schreef 2NutZ het volgende:
[..]
Tuurlijk. Mensen zijn gulzig naar mijn kennis.
Is dit een interview?quote:Op donderdag 22 oktober 2015 11:56 schreef Chloroform het volgende:
[..]
Maar je loopt nog stage dus? Hoeveelste jaar?
Juist zo'nquote:Op donderdag 22 oktober 2015 11:57 schreef Chloroform het volgende:
[..]
Gulzig vind ik zo'n naar woord eh
dreiquote:Op donderdag 22 oktober 2015 11:56 schreef Chloroform het volgende:
[..]
Maar je loopt nog stage dus? Hoeveelste jaar?
Heel goedquote:Op donderdag 22 oktober 2015 11:56 schreef Frozen-assassin het volgende:
[..]
Zal ik doen, ik bereid alvast een goeie oneliner voor
Ik zie ook altijd gelijk een slet voor me met haar mond en gezicht vol zaad idd.quote:Op donderdag 22 oktober 2015 11:57 schreef Chloroform het volgende:
[..]
Gulzig vind ik zo'n naar woord eh
Geen leraar Nederlands, hoop ik?quote:Op donderdag 22 oktober 2015 11:56 schreef 2NutZ het volgende:
[..]
Tuurlijk. Mensen zijn gulzig naar mijn kennis.
Daarom ben ik er op vrijdag nooit.quote:Op donderdag 22 oktober 2015 11:55 schreef gianni61 het volgende:
[..]
morgen is het vrijdag. dan ligt het niveau sowieso lager
quote:
quote:Op donderdag 22 oktober 2015 11:55 schreef xcachet het volgende:
[..]
quote:
Fylax Friday morgen.quote:Op donderdag 22 oktober 2015 11:58 schreef xcachet het volgende:
[..]
Daarom ben ik er op vrijdag nooit.
Denk dat je daar een SOA van krijgt.quote:
quote:Op donderdag 22 oktober 2015 11:58 schreef xcachet het volgende:
[..]
Daarom ben ik er op vrijdag nooit.
Beetje vragen naar het bekende he, ditquote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |