Ik trap er meestal wel in jaquote:
War versta je onder verleiden?quote:Op woensdag 21 oktober 2015 17:22 schreef SiIk het volgende:
[..]
Ik trap er meestal wel in ja
Maar dat zijn dan wel de exemplaren die nog een beetje leuk tegen je doen en je proberen te verleiden, daar nam deze niet eens de moeite voor..
nooit meegemaakt, heb ze zelfquote:Op woensdag 21 oktober 2015 17:22 schreef Opsonisatie het volgende:
Ik val dus echt niet op mannen met groene ogen, dont know why
dus jij bent z'n type niet? Kan tochquote:Op woensdag 21 oktober 2015 17:22 schreef SiIk het volgende:
[..]
Maar dat zijn dan wel de exemplaren die nog een beetje leuk tegen je doen en je proberen te verleiden, daar nam deze niet eens de moeite voor..
Ik heb een zwak voor alles wat op een niet needy manier keihard met me flirtquote:Op woensdag 21 oktober 2015 17:23 schreef Harmankardon het volgende:
[..]
War versta je onder verleiden?
Lichtblauwgrijs is prachtig bij mensen met zwartbruin haar ja omgquote:Op woensdag 21 oktober 2015 17:24 schreef Moeraskat het volgende:
[..]
nooit meegemaakt, heb ze zelf![]()
LichtBlauw/grijsen sowieso donkerharige mensen
Tja hij snapt dat je niet te graag moet willenquote:Op woensdag 21 oktober 2015 17:22 schreef SiIk het volgende:
[..]
Staat genoteerd.quote:Op woensdag 21 oktober 2015 17:24 schreef SiIk het volgende:
[..]
Ik heb een zwak voor alles wat op een niet needy manier keihard met me flirt
Klinkt tegenstrijdigquote:Op woensdag 21 oktober 2015 17:24 schreef SiIk het volgende:
[..]
Ik heb een zwak voor alles wat op een niet needy manier keihard met me flirt
Nee hoor, ik mocht best een avondje langskomen.quote:Op woensdag 21 oktober 2015 17:24 schreef Moeraskat het volgende:
[..]
dus jij bent z'n type niet? Kan toch
Disclaimer: En een piemel heeft.quote:
Kleur nietquote:Op woensdag 21 oktober 2015 17:24 schreef Harmankardon het volgende:
Kleur haar en ogen boeit me geen kut.
Grappig dat veel vrouwen t vooraf weten maar er toch steeds in trappen. En dan achteraf klagen dat t zo'n klootzak isquote:Op woensdag 21 oktober 2015 17:22 schreef SiIk het volgende:
[..]
lekker door het haar woelenquote:Op woensdag 21 oktober 2015 17:25 schreef Opsonisatie het volgende:
[..]
Lichtblauwgrijs is prachtig bij mensen met zwartbruin haar ja omg
Oeiquote:Op woensdag 21 oktober 2015 17:26 schreef Samzz het volgende:
Vieze vuile tyfuskuttige hoerenhond. M'n schoenen opgevreten
.
Even hier afreageren.
O, het is niet voor mezelf. Je bent mijn type niet. :$quote:Op woensdag 21 oktober 2015 17:26 schreef SiIk het volgende:
[..]
Nee hoor, ik mocht best een avondje langskomen.
Maar volgens mij kon ie gewoon genoeg vrouwen krijgen, en vond ie t daarom niet de moeite waard er meer moeite in te steken.
Kwam gewoon elke dag een moment langs met de vraag of er nog iemand langs wilde komen enzo, dat was genoeg I guess..
[..]
Disclaimer: En een piemel heeft.
Denk dat dat klagen nog wel meevalt, eigenlijk.quote:Op woensdag 21 oktober 2015 17:26 schreef yats het volgende:
[..]
Grappig dat veel vrouwen t vooraf weten maar er toch steeds in trappen. En dan achteraf klagen dat t zo'n klootzak is
Oh, en lichtbruine ogen hier
Zal je mij niet over horen hoor, weet best waar ik aan begin.quote:Op woensdag 21 oktober 2015 17:26 schreef yats het volgende:
[..]
Grappig dat veel vrouwen t vooraf weten maar er toch steeds in trappen. En dan achteraf klagen dat t zo'n klootzak is
Je hebt een leuke man voor me?quote:Op woensdag 21 oktober 2015 17:28 schreef Fera het volgende:
[..]
O, het is niet voor mezelf. Je bent mijn type niet. :$
Ik ben echt des duivels nuquote:
ohquote:Op woensdag 21 oktober 2015 17:26 schreef SiIk het volgende:
[..]
Maar volgens mij kon ie gewoon genoeg vrouwen krijgen, en vond ie t daarom niet de moeite waard er meer moeite in te steken.
Kwam gewoon elke dag een moment langs met de vraag of er nog iemand langs wilde komen enzo, dat was genoeg I guess..
[..]
Tja en zo een heeft volop matches natuurlijk...quote:Op woensdag 21 oktober 2015 17:26 schreef SiIk het volgende:
[..]
[..]
Frustrerend hè.quote:Op woensdag 21 oktober 2015 17:26 schreef yats het volgende:
[..]
Hoho Yatsie, dat mag je niet zeggen want dat is niet zoquote:Op woensdag 21 oktober 2015 17:26 schreef yats het volgende:
[..]
Idd het zijn vooral kerels die graag willen dat vrouwen hierover klagen in mijn beleving.quote:Op woensdag 21 oktober 2015 17:28 schreef Samzz het volgende:
[..]
Denk dat dat klagen nog wel meevalt, eigenlijk.
Nog niet, maar ik kom daar nog wel een keer op terug.quote:
moest lachenquote:Op woensdag 21 oktober 2015 17:28 schreef Fera het volgende:
[..]
O, het is niet voor mezelf. Je bent mijn type niet. :$
Het is niet alsof je nu geen schoenen meer hebt tochquote:Op woensdag 21 oktober 2015 17:28 schreef Samzz het volgende:
[..]
Ik ben echt des duivels nu. Net al in de tuin een flinke schreeuw gegeven en die idioot kijkt me aan alsof ik een toeval krijg
. Krijg ik ook
.
Anywhoo, m'n eigen schuld natuurlijk.
Tof.quote:Op woensdag 21 oktober 2015 17:30 schreef Fera het volgende:
[..]
Nog niet, maar ik kom daar nog wel een keer op terug.
Ik bedoelde meer voor nice guy types als yats.quote:
Dus?quote:Op woensdag 21 oktober 2015 17:30 schreef Faxie het volgende:
[..]
Het is niet alsof je nu geen schoenen meer hebt toch
Andere mannen verpesten het voor 'mquote:Op woensdag 21 oktober 2015 17:30 schreef Fera het volgende:
[..]
Ik bedoelde meer voor nice guy types als yats.
Euh, mag ik even zelf bepalen of ik hier stevig van baal of nietquote:
En de vrouwen ook. Waarom kunnen die domme hoeren niet gewoon een keer voor een aardige gozer kiezen?quote:Op woensdag 21 oktober 2015 17:31 schreef Samzz het volgende:
[..]
Andere mannen verpesten het voor 'm. Arme arme jongen.
Ik kies altijd voor de aardige gozer. Maar wie ben ikquote:Op woensdag 21 oktober 2015 17:32 schreef Fera het volgende:
[..]
En de vrouwen ook. Waarom kunnen die domme hoeren niet gewoon een keer voor een aardige gozer kiezen?
Ik vind ze eigenlijk niet zo licht. Maar ligt er denk ik ook aan met wie je vergelijkt. :$quote:Op woensdag 21 oktober 2015 17:31 schreef Opsonisatie het volgende:
Feertje heeft wel mooie lichtbruine ogen
Vergeleken met die van mij zijn die van jou best licht hahaquote:Op woensdag 21 oktober 2015 17:32 schreef Fera het volgende:
[..]
Ik vind ze eigenlijk niet zo licht. Maar ligt er denk ik ook aan met wie je vergelijkt. :$
Ik denk vaak dat ik voor de aardige kies, maar dan laten ze soms na een tijdje hun ware aard pas zien.quote:Op woensdag 21 oktober 2015 17:32 schreef Samzz het volgende:
[..]
Ik kies altijd voor de aardige gozer. Maar wie ben ik.
Maar dat is niet jouw schuldquote:Op woensdag 21 oktober 2015 17:33 schreef Fera het volgende:
[..]
Ik denk vaak dat ik voor de aardige kies, maar dan laten ze soms na een tijdje hun ware aard pas zien.
Dat zal best ja.quote:Op woensdag 21 oktober 2015 17:33 schreef Opsonisatie het volgende:
[..]
Vergeleken met die van mij zijn die van jou best licht haha
Niet volledig natuurlijk, maar ik kan nogal impulsief ergens in duiken.quote:
Je valt niet op een aardig iemand maar op een aantrekkelijk iemandquote:Op woensdag 21 oktober 2015 17:32 schreef Fera het volgende:
[..]
En de vrouwen ook. Waarom kunnen die domme hoeren niet gewoon een keer voor een aardige gozer kiezen?
Dat herken ik wel, jaquote:Op woensdag 21 oktober 2015 17:34 schreef Fera het volgende:
[..]
Niet volledig natuurlijk, maar ik kan nogal impulsief ergens in duiken.
Je weet dat ik grapte, toch? :$quote:Op woensdag 21 oktober 2015 17:35 schreef Harmankardon het volgende:
[..]
Je valt niet op een aardig iemand maar op een aantrekkelijk iemand
Ik kan me heel erg vinden in deze zinquote:Op woensdag 21 oktober 2015 17:33 schreef Fera het volgende:
[..]
Ik denk vaak dat ik voor de aardige kies, maar dan laten ze soms na een tijdje hun ware aard pas zien.
Dat kan. Ik krijg t regelmatig te horen van vriendinnen van me, misschien vertekent dat mijn beeld een beetje?quote:Op woensdag 21 oktober 2015 17:28 schreef Samzz het volgende:
[..]
Denk dat dat klagen nog wel meevalt, eigenlijk.
Ik zeg wat ik wil.quote:Op woensdag 21 oktober 2015 17:29 schreef Faxie het volgende:
[..]
Hoho Yatsie, dat mag je niet zeggen want dat is niet zo
Van fouten maken leer je.....quote:Op woensdag 21 oktober 2015 17:46 schreef Opsonisatie het volgende:
domme fouten maken als je jong bent qua jongens
Eigenlijk wel, het zijn geen ernstige fouten of zo maar je leert er wel vanquote:Op woensdag 21 oktober 2015 17:47 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
Van fouten maken leer je.....
Of niet
quote:
Niet zozeer fouten maar een heel ander referentiekader.quote:Op woensdag 21 oktober 2015 17:47 schreef Opsonisatie het volgende:
[..]
Eigenlijk wel, het zijn geen ernstige fouten of zo maar je leert er wel van
Spijt hebben is een ander verhaal. Ik heb nergens echt spijt van. C'est la vie.quote:Op woensdag 21 oktober 2015 17:50 schreef Fripsel het volgende:
Zo blij dat ik van niemand waarmee ik in bed gelegen heb spijt heb
Viel er ook maar 1 tegen en dat was buiten m'n vriend de jongste
Mag alleen als man.quote:
Hoiquote:Op woensdag 21 oktober 2015 17:51 schreef HostiMeister het volgende:
Gewoon neuken en niet zo aanstellen, tering
#triggeredquote:
Je verwart mannen met jezelf liefjequote:Op woensdag 21 oktober 2015 17:53 schreef Royco1 het volgende:
[..]
Mannen maken toch helemaal geen fouten?
Mannen doen altijd alles goed.Vrouwen zijn het probleemquote:Op woensdag 21 oktober 2015 17:53 schreef Royco1 het volgende:
[..]
Mannen maken toch helemaal geen fouten?
Same here, hoor. Achteraf zou ik wel andere keuzes hebben gemaakt, maar hèquote:Op woensdag 21 oktober 2015 17:50 schreef Fripsel het volgende:
Zo blij dat ik van niemand waarmee ik in bed gelegen heb spijt heb
Viel er ook maar 1 tegen en dat was buiten m'n vriend de jongste
Wow, smooth.quote:Op woensdag 21 oktober 2015 17:54 schreef Yvie_lu het volgende:
[..]
Je verwart mannen met jezelf liefje
Yvie!!!!quote:Op woensdag 21 oktober 2015 17:54 schreef Yvie_lu het volgende:
[..]
Je verwart mannen met jezelf liefje
Schoenen wegzettenquote:Op woensdag 21 oktober 2015 17:54 schreef Samzz het volgende:
[..]
Same here, hoor. Achteraf zou ik wel andere keuzes hebben gemaakt, maar hè.
Zoveel geleerd van Fax en die SP-liefhebber van gisteren. Toch zonde om dat allemaal voor mijzelf te houdenquote:
Ik zat gister ook al met een notitieblokje achter m'n scherm, maar ik moet nog even oefenen.quote:Op woensdag 21 oktober 2015 17:55 schreef Yvie_lu het volgende:
[..]
Zoveel geleerd van Fax en die SP-liefhebber van gisteren. Toch zonde om dat allemaal voor mijzelf te houden
Met een beetje geluk maar een paar daagjes, lekkertjequote:
quote:Op woensdag 21 oktober 2015 17:57 schreef HostiMeister het volgende:
[..]
Met een beetje geluk maar een paar daagjes, lekkertje
Ik zou alleen de brandweerman overgeslagen hebben. Vet lullig ook "ja sorry het is heel leuk, en zolang we onze kleding aan hebben is er super veel aantrekkingskracht. Maarrrrr.. Zodra we naakt zijn droog ik spontaan op".quote:Op woensdag 21 oktober 2015 17:54 schreef Samzz het volgende:
[..]
Same here, hoor. Achteraf zou ik wel andere keuzes hebben gemaakt, maar hè.
Zei jij dat tegen hem of hij tegen jou?quote:Op woensdag 21 oktober 2015 17:58 schreef Fripsel het volgende:
[..]
Ik zou alleen de brandweerman overgeslagen hebben. Vet lullig ook "ja sorry het is heel leuk, en zolang we onze kleding aan hebben is er super veel aantrekkingskracht. Maarrrrr.. Zodra we naakt zijn droog ik spontaan op".
Ik tegen hem. Niet zo verwoord hoor maar daar kwam het wel op neer. Een man droogt niet op hequote:Op woensdag 21 oktober 2015 17:58 schreef Yvie_lu het volgende:
[..]
Zei jij dat tegen hem of hij tegen jou?
Heeft 'ie een kleine penoir?quote:Op woensdag 21 oktober 2015 17:58 schreef Fripsel het volgende:
[..]
Ik zou alleen de brandweerman overgeslagen hebben. Vet lullig ook "ja sorry het is heel leuk, en zolang we onze kleding aan hebben is er super veel aantrekkingskracht. Maarrrrr.. Zodra we naakt zijn droog ik spontaan op".
Nja misschien geen speeksel meer of stof ipv sperma. Alles kan...quote:Op woensdag 21 oktober 2015 17:59 schreef Fripsel het volgende:
[..]
Ik tegen hem. Niet zo verwoord hoor maar daar kwam het wel op neer. Een man droogt niet op he
Nee niet eens. Geen initiatief helemaal niks. Ik wil alle hoeken van de kamer zien en er niet om hoeven vragen.quote:
Mja de brandweer spuit pas als ze zijn uitgerukt dus het verbaast me dan ook weer niet.quote:Op woensdag 21 oktober 2015 18:00 schreef Fripsel het volgende:
[..]
Nee niet eens. Geen initiatief helemaal niks. Ik wil alle hoeken van de kamer zien en er niet om hoeven vragen.
Dit was gewoon saai missionaris gekrik.
Zò slechtquote:Op woensdag 21 oktober 2015 18:02 schreef Harmankardon het volgende:
[..]
Mja de brandweer spuit pas als ze zijn uitgerukt dus het verbaast me dan ook weer niet.
Kan niet eens fatsoenlijk zitten, word noord-oost getrokkenquote:
Noord Zuid werkt beter bij mijquote:Op woensdag 21 oktober 2015 18:05 schreef Samzz het volgende:
[..]
Kan niet eens fatsoenlijk zitten, word noord-oost getrokken.
Zuid? Je woont toch in Nijmegen?quote:Op woensdag 21 oktober 2015 18:07 schreef HostiMeister het volgende:
[..]
Noord Zuid werkt beter bij mij
Mwhehequote:Op woensdag 21 oktober 2015 18:09 schreef HostiMeister het volgende:
[..]
Had het over het trekken, lieverd.
wat moet jij met penoirs?quote:
Mja was wel jammer was verder wel zo'n stereotype knappe gespierde sterke brandweerman.quote:Op woensdag 21 oktober 2015 18:02 schreef Harmankardon het volgende:
[..]
Mja de brandweer spuit pas als ze zijn uitgerukt dus het verbaast me dan ook weer niet.
Ik weet wat je bedoeldequote:Op woensdag 21 oktober 2015 18:10 schreef Samzz het volgende:
[..]
Mwhehe![]()
.
Niet wat ik bedoel, though.
Zo fijn, een man die je begrijptquote:Op woensdag 21 oktober 2015 18:16 schreef HostiMeister het volgende:
[..]
Ik weet wat je bedoeldeEn wederom, begrijp ik volkomen
Oh?quote:
quote:
Ken jij er daar veel van dan? Een aantal doen een goede poging maar echt iemand begrijpen is al lastig genoeg, zeker als er ook nog eens verschil in persoonlijkheid en sekse zit.quote:
Zou je kunnen stellen. Maar in dit geval begrijpt hij mij, dat zegt ie zelfquote:Op woensdag 21 oktober 2015 18:19 schreef Chuck-N0rr1s het volgende:
[..]
Je kunt ook stellen dat jij eens een man begrijpt
Eens, hoor. Ik snap mezelf soms al niet eensquote:Op woensdag 21 oktober 2015 18:20 schreef Yvie_lu het volgende:
[..]
Ken jij er daar veel van dan? Een aantal doen een goede poging maar echt iemand begrijpen is al lastig genoeg, zeker als er ook nog eens verschil in persoonlijkheid en sekse zit.
Beide, je bent een trut en de hormonen versterken het.quote:Op woensdag 21 oktober 2015 18:22 schreef Fripsel het volgende:
Ik vind mannen vaak juist makkelijker te begrijpenBij mezelf krijg ik soms al niet eens uitgevogeld of het hormonen zijn of dat ik zo'n trut ben, laat staan dat ik dat van andere vrouwen snap
Wijsheid komt met de jaren zeg ik dan altijd maar, heeft me ook even geduurd, maar kan met recht zeggen dat ik best wel een aardige karakter judgement heb.quote:Op woensdag 21 oktober 2015 18:22 schreef Fripsel het volgende:
Ik vind mannen vaak juist makkelijker te begrijpenBij mezelf krijg ik soms al niet eens uitgevogeld of het hormonen zijn of dat ik zo'n trut ben, laat staan dat ik dat van andere vrouwen snap
Ik ken haar niet, dus mijn uitspraak moet ook met de spreekwoordelijke korrel zout genomen worden.quote:Op woensdag 21 oktober 2015 18:24 schreef Samzz het volgende:
Ik vind Frips eigenlijk helemaal geen trut.
Zie PIquote:Op woensdag 21 oktober 2015 18:20 schreef Yvie_lu het volgende:
[..]
Ken jij er daar veel van dan? Een aantal doen een goede poging maar echt iemand begrijpen is al lastig genoeg, zeker als er ook nog eens verschil in persoonlijkheid en sekse zit.
Doe ik altijdquote:Op woensdag 21 oktober 2015 18:24 schreef Royco1 het volgende:
[..]
Ik ken haar niet, dus mijn uitspraak moet ook met de spreekwoordelijke korrel zout genomen worden.
Valt meestal ook wel mee. Maar als ik hormonaal benquote:Op woensdag 21 oktober 2015 18:24 schreef Samzz het volgende:
Ik vind Frips eigenlijk helemaal geen trut.
Voel me beledigdquote:Op woensdag 21 oktober 2015 18:25 schreef Californium het volgende:
[..]
Zie PI![]()
maar serieus: Het is onmogelijk om iemand echt helemaal te begrijpen. Je kan nooit in iemands hoofd kijken, of gevoel voelen, dus uitleggen is de enige optie maar nooit 100%. Maar goed uitleggen is ook een kunst want daarin zijn ook een miljoen dingen die onduidelijk kunnen zijn… of anders geïnterpreteerd kunnen worden enz.
Maar ik heb wel mensen in mijn leven die ik goed begrijp en vice versa en Harman is er daar wel 1 van
Sorry, niet naar gekeken.quote:Op woensdag 21 oktober 2015 18:25 schreef Californium het volgende:
[..]
Zie PI![]()
maar serieus: Het is onmogelijk om iemand echt helemaal te begrijpen. Je kan nooit in iemands hoofd kijken, of gevoel voelen, dus uitleggen is de enige optie maar nooit 100%. Maar goed uitleggen is ook een kunst want daarin zijn ook een miljoen dingen die onduidelijk kunnen zijn… of anders geïnterpreteerd kunnen worden enz.
Maar ik heb wel mensen in mijn leven die ik goed begrijp en vice versa en Harman is er daar wel 1 van
Vind het echt leuk voor je dat je 't zo getroffen hebtquote:Op woensdag 21 oktober 2015 18:25 schreef Californium het volgende:
[..]
Zie PI![]()
Maar ik heb wel mensen in mijn leven die ik goed begrijp en vice versa en Harman is er daar wel 1 van. Maar heeft ook met ervaringen enzo te maken
Jij ook heel veel vlakken ookquote:
Thxquote:Op woensdag 21 oktober 2015 18:26 schreef Samzz het volgende:
[..]
Vind het echt leuk voor je dat je 't zo getroffen hebt.
Uiteraard gun ik dat iedereen ookquote:
Dat is fijn dat je dat met Harma hebtquote:Op woensdag 21 oktober 2015 18:25 schreef Californium het volgende:
[..]
Zie PI![]()
Maar ik heb wel mensen in mijn leven die ik goed begrijp en vice versa en Harman is er daar wel 1 van. Maar heeft ook met ervaringen enzo te maken
5 maanden pas kunnen oefenenquote:Op woensdag 21 oktober 2015 18:29 schreef Fripsel het volgende:
[..]
Dat is fijn dat je dat met Harma hebt![]()
Mijn vriend is er ook wel goed in en andersom maar we hebben dan ook al bijna 9 jaar kunnen oefenen.
Dat is een utopie. Maar ik gun iedereen zijn of haar gelukquote:Op woensdag 21 oktober 2015 18:29 schreef Yvie_lu het volgende:
[..]
Stel je voor dat iedereen gewoon gelukkig zou zijn
Nou als je er gewoon bewust van bent dat het ook anders had kunnen lopen en er van geniet denk ik niet dat je eerst ongelukkig had hoeven zijn om het te kunnen waarderen. Al denk ik wel dat genoeg mensen het maar als iets te vanzelfsprekend zien.quote:Op woensdag 21 oktober 2015 18:31 schreef Fripsel het volgende:
Ik denk dat je moet weten hoe het is om ongelukkig te zijn om echt geluk te beseffen
Meh dat denk ik niet, helpt wel bij relativeren, dat dan weer wel.quote:Op woensdag 21 oktober 2015 18:31 schreef Fripsel het volgende:
Ik denk dat je moet weten hoe het is om ongelukkig te zijn om echt geluk te beseffen
Hmmm... Dat denk ik niet. Ik denk wel dat het helpt, maar noodzakelijk, nee. Ik ben nooit ongelukkig geweest, maar ik ben echt heel gelukkig op het moment en ben daar heel blij omquote:Op woensdag 21 oktober 2015 18:31 schreef Fripsel het volgende:
luxe hoor.quote:Op woensdag 21 oktober 2015 18:35 schreef Samzz het volgende:
[..]
Hmmm... Dat denk ik niet. Ik denk wel dat het helpt, maar noodzakelijk, nee. Ik ben nooit ongelukkig geweest, maar ik ben echt heel gelukkig op het moment en ben daar heel blij om.
Nou ja, ietsje minder gelukkig, want dahaag schoenen. Maar verder, zen.
Dat is toch een beetje relativeren? Ik heb wel eens pijn gevoeld dus, dat voel ik nu niet zo meer dus ik ben gelukkig? Bedoel je dat zo?quote:Op woensdag 21 oktober 2015 18:35 schreef Fripsel het volgende:
Niet zozeer om het relativeren maar om van hele simpele dingen te kunnen genieten.
En dan niet zo zeer zwaar depressief/ongelukkig, maar je moet daar voor mijn gevoel wel iets voor meegemaakt hebben. Maar dat denk ik maar
Vind pijn voelen en ongelukkig zijn niet helemaal hetzelfdequote:Op woensdag 21 oktober 2015 18:38 schreef Californium het volgende:
[..]
Dat is toch een beetje relativeren? Ik heb wel eens pijn gevoeld dus, dat voel ik nu niet zo meer dus ik ben gelukkig? Bedoel je dat zo?
Voor de rest word ik altijd een beetje melancholisch door discussies over geluk en niet zoveel zin in dus ik ga wel wat anders doen
Relativeren is meer dat je tegen jezelf zegt "ok dit is kut.. Maar....". Wat ik bedoel is meet dat je kleine dingen ziet en daar oprecht blij mee kan zijn.quote:Op woensdag 21 oktober 2015 18:38 schreef Californium het volgende:
[..]
Dat is toch een beetje relativeren? Ik heb wel eens pijn gevoeld dus, dat voel ik nu niet zo meer dus ik ben gelukkig? Bedoel je dat zo?
Voor de rest word ik altijd een beetje melancholisch door discussies over geluk en niet zoveel zin in dus ik ga wel wat anders doen
Kan ik me voorstellen, ja.quote:Op woensdag 21 oktober 2015 18:43 schreef Fripsel het volgende:
Op het moment dat ik kapot ga van de pijn, voel ik me wel even goed ongelukkig volgens mij. Is dan ook wel weer over als de pijn weer weg is.
herkenbaarquote:Op woensdag 21 oktober 2015 18:38 schreef Californium het volgende:
[..]
quote:Op woensdag 21 oktober 2015 18:43 schreef FrauMilena het volgende:
Ik gok dat het voor iedereen ook gewoon een beetje anders is. Moeilijke discussie.
Heel herkenbaarquote:Op woensdag 21 oktober 2015 18:46 schreef perro. het volgende:
[..]
herkenbaar
toen ik op training ging voor thuisdialyse kwam ik op de weg erheen altijd langs een mcdrive. dus voor het spoelen soms een burger eten want voor de rest had ik een kalium, natrium, eiwit en vochtbeperking.
man man, genieten was dat dan. van een burger vd mac nota bene.
quote:Op woensdag 21 oktober 2015 18:52 schreef Lokasenna het volgende:
Ik herken niets, want ik heb nooit nare ziektes gehad. Maar ik word wel blij van hamburgers hoor.
Ach het is niet alleen kommer en kwel hoorquote:Op woensdag 21 oktober 2015 18:48 schreef Samzz het volgende:
Prijs mezelf wel echt gelukkig dat ik geen chronische ziekte heb. Lijkt me echt vreselijk.
Ik weet dat het niet alleen kommer en kwel is, toch ben ik blij dat ik niet chronisch ziek benquote:Op woensdag 21 oktober 2015 18:53 schreef Fripsel het volgende:
[..]
Ach het is niet alleen kommer en kwel hoorhet vormt je ook als mens en je leert er onder andere wel door relativeren.
Als ik dan iemand als BeeGees en topic zie openen over hoe het onterecht het is dat een chronisch ziek iemand in haar klas gematst word en hoe ze zich er echt druk over maakt..
Dan denk ik wel, je moest eens weten en ben ik blij dat m'n energie niet naar zulke nutteloze frustraties gaat
ik ben zo heeeeeeel af en toe ook wel jaloers op gezonde mensen hoor. lijkt me ergens wel normaal eigenlijk.quote:Op woensdag 21 oktober 2015 18:53 schreef Fripsel het volgende:
[..]
Ach het is niet alleen kommer en kwel hoorhet vormt je ook als mens en je leert er onder andere wel door relativeren.
Als ik dan iemand als BeeGees en topic zie openen over hoe het onterecht het is dat een chronisch ziek iemand in haar klas gematst word en hoe ze zich er echt druk over maakt..
Dan denk ik wel, je moest eens weten en ben ik blij dat m'n energie niet naar zulke nutteloze frustraties gaat
Goed zo! Ligt dat aan het feit dat je deprimerende buien kwamen door het thuiszitten of omdat je te druk bent met nadenken over de dingen waar je deprimerende buien van krijgt?quote:Op woensdag 21 oktober 2015 18:55 schreef Lokasenna het volgende:
Ik heb eigenlijk ook geen gedeprimeerde buien meer gehad sinds ik niet meer lang achter elkaar thuis zit en trouw elke dag wat vitamine d bijslik.
Dezequote:Op woensdag 21 oktober 2015 18:56 schreef perro. het volgende:
[..]
ik ben zo heeeeeeel af en toe ook wel jaloers op gezonde mensen hoor. lijkt me ergens wel normaal eigenlijk.
Oh ja natuurlijk wel. Maar niet op gezonde mensen die vervolgens dat doen met hun energiequote:Op woensdag 21 oktober 2015 18:56 schreef perro. het volgende:
[..]
ik ben zo heeeeeeel af en toe ook wel jaloers op gezonde mensen hoor. lijkt me ergens wel normaal eigenlijk.
Lijkt mij ook een hele normale jaloersheid.quote:Op woensdag 21 oktober 2015 18:56 schreef perro. het volgende:
[..]
Ik kan niet zo goed tegen het gebrek aan strakke planningen, heb ik gemerkt.quote:Op woensdag 21 oktober 2015 18:57 schreef Californium het volgende:
[..]
Goed zo! Ligt dat aan het feit dat je deprimerende buien kwamen door het thuiszitten of omdat je te druk bent met nadenken over de dingen waar je deprimerende buien van krijgt?
eensquote:Op woensdag 21 oktober 2015 18:57 schreef Fripsel het volgende:
[..]
Oh ja natuurlijk wel. Maar niet op gezonde mensen die vervolgens dat doen met hun energie
Dat mag sowiesoquote:Op woensdag 21 oktober 2015 18:58 schreef Tjacka het volgende:
Er werd voor het eerst vandaag in mijn leven de diagnose gesteld dat ik misschien faalangst heb.
Ik hoop dat ik nu met jullie mee mag praten over het zielig zijn.
Als dit dan goed werkt is dat helemaal perfect tochquote:Op woensdag 21 oktober 2015 18:58 schreef Lokasenna het volgende:
[..]
Ik kan niet zo goed tegen het gebrek aan strakke planningen, heb ik gemerkt.
Voel me er gewoon een beetje verloren bij als ik zelf mag weten wat ik op een dag allemaal kan gaan doen. Het zit me zelfs tijdens een weekje vrij al dwars.
Vooral eng dat loslaten, maar het besef achteraf hoe veel beter het voor je is, is zo fijnquote:Op woensdag 21 oktober 2015 18:58 schreef Harmankardon het volgende:
Voor mij is een van de belangrijkste kenmerken van volwassenheid het besef dat we in essentie kwetsbaarheid zijn in een menselijke verpakking. Voor een kind is het niet zo lastig om geluk te voelen, in de regel. De daaropvolgende beslissing is of je vast wil houden aan alles wat je dierbaar is of ook los kunt laten en door kunt groeien naar iets anders en hopelijk beters. Geluk zit hem dan in de mate waarin je dat lukt. En dat kan verrekte lastig zijn.
Ja als je altijd al ziek bent dan heb je waarschijnlijk al een stukje realistischere toekomstdromen en verwachtingen enzo. Aan de andere kant, mis je dan wel een stukje zorgeloze jeugd.quote:Op woensdag 21 oktober 2015 18:59 schreef perro. het volgende:
[..]
eens
meer in de zin van hun onwetendheid. hoe heerlijk dat soms moet zijn als veel dingen vanzelfsprekend zijn.
scheelt wel dat ik al vanaf mijn 1e levensjaar nierproblemen heb gehad, weet niet beter. als je later ziek wordt lijkt me dat nog veel moeilijk; je weet hoe het was om gezond/normaal te zijn.
Ik geloof dat ik die stap eindelijk van alles vast willen houden naar dingen los kunnen laten eindelijk aan het maken benquote:Op woensdag 21 oktober 2015 18:58 schreef Harmankardon het volgende:
Voor mij is een van de belangrijkste kenmerken van volwassenheid het besef dat we in essentie kwetsbaarheid zijn in een menselijke verpakking. Voor een kind is het niet zo lastig om geluk te voelen, in de regel. De daaropvolgende beslissing is of je vast wil houden aan alles wat je dierbaar is of ook los kunt laten en door kunt groeien naar iets anders en hopelijk beters. Geluk zit hem dan in de mate waarin je dat lukt. En dat kan verrekte lastig zijn.
Oh, ik hoef niet per se iets anders en beters te worden. Ik wil alleen maar meer centjes.quote:Op woensdag 21 oktober 2015 18:58 schreef Harmankardon het volgende:
dat klopt.quote:Op woensdag 21 oktober 2015 19:01 schreef Fripsel het volgende:
[..]
Ja als je altijd al ziek bent dan heb je waarschijnlijk al een stukje realistischere toekomstdromen en verwachtingen enzo. Aan de andere kant, mis je dan wel een stukje zorgeloze jeugd.
Misschien? Dus het is niet helemaal duidelijk?quote:Op woensdag 21 oktober 2015 18:58 schreef Tjacka het volgende:
Er werd voor het eerst vandaag in mijn leven de diagnose gesteld dat ik misschien faalangst heb.
Ik hoop dat ik nu met jullie mee mag praten over het zielig zijn.
Not this again.quote:Op woensdag 21 oktober 2015 19:05 schreef Lokasenna het volgende:
Oh, ik dacht dat fripsel een vriend had
Tijd voor een feestje zeg ikquote:Op woensdag 21 oktober 2015 19:10 schreef Lokasenna het volgende:
Dat is faxies eerste match die geen bot is, toch?
Oh, ik kom hier zeker te weinig. Maar ze zal wel open minded fokster zijn neem ik aan dan, oke.quote:
Ook niet-Turkse knapperds?quote:Op woensdag 21 oktober 2015 19:11 schreef Opsonisatie het volgende:
1x in mn leven getinderd met fake account, foto van ataturk. Ik werd gematcht met knapperds
Open relatiequote:Op woensdag 21 oktober 2015 19:11 schreef Lokasenna het volgende:
[..]
Oh, ik kom hier zeker te weinig. Maar ze zal wel open minded fokster zijn neem ik aan dan, oke.
Open relatie en zo. Maar dan wel eentje waarbij er actief naar dates/scharrels gezocht wordt blijkbaar.quote:Op woensdag 21 oktober 2015 19:11 schreef Lokasenna het volgende:
[..]
Oh, ik kom hier zeker te weinig. Maar ze zal wel open minded fokster zijn neem ik aan dan, oke.
quote:Op woensdag 21 oktober 2015 19:10 schreef Lokasenna het volgende:
Punt blijft dat je met fake pics niet alleen een ander in de maling neemt maar uiteindelijk ook gewoon jezelf.quote:Op woensdag 21 oktober 2015 19:13 schreef Lokasenna het volgende:
Ik vraag me af wanneer ik meer likes zou krijgen, met obvious fake pics of die van mezelf.
Ik vind het allemaal maar moeilijk te volgen. Terug naar de 90'squote:Op woensdag 21 oktober 2015 19:13 schreef -Strawberry- het volgende:
[..]
Open relatie en zo. Maar dan wel eentje waarbij er actief naar dates/scharrels gezocht wordt blijkbaar.
Ik vind een enkele man al best veel tijd kosten eigenlijk. En die zie ik niet eens wekelijks, moet je nagaan.quote:
Step by step...ooehoeeh baby....quote:Op woensdag 21 oktober 2015 19:14 schreef Yvie_lu het volgende:
[..]
Ik vind het allemaal maar moeilijk te volgen. Terug naar de 90's
Ik weet niet beterquote:Op woensdag 21 oktober 2015 19:14 schreef Lokasenna het volgende:
[..]
Ik vind een enkele man al best veel tijd kosten eigenlijk. En die zie ik niet eens wekelijks, moet je nagaan.
haha dat soort muziek is dan een mooie bijkomstigheid. Heerlijk slechtquote:Op woensdag 21 oktober 2015 19:15 schreef xFriendx het volgende:
[..]
Step by step...ooehoeeh baby....
ZO he, das een hele tijdquote:Op woensdag 21 oktober 2015 19:15 schreef Fripsel het volgende:
[..]
Ik weet niet beterwas 13 toen ik met m'n vriend kreeg dus we zijn echt in het "samen zijn" vergroeid geloof ik.
Ik vind casual seks daar niet boeiend genoeg voor. De spanning is dan het enige wat het een beetje aantrekkelijk maakt, maar dat kan ik ook wel op andere manieren beleven. En ja, ook te jaloers voor denk ik.quote:Op woensdag 21 oktober 2015 19:14 schreef Opsonisatie het volgende:
Ik zou geen open relatie willen. Ben er te jaloers voor.
yvjequote:
Ja, beetje guilty pleasure bij mijquote:Op woensdag 21 oktober 2015 19:15 schreef Yvie_lu het volgende:
[..]
haha dat soort muziek is dan een mooie bijkomstigheid. Heerlijk slecht
Of toch weer een...quote:Op woensdag 21 oktober 2015 19:10 schreef Lokasenna het volgende:
Hmm ja ieder mens is daar anders in natuurlijk. Maar voor mij gaat het zeker niet om casual seks.quote:Op woensdag 21 oktober 2015 19:16 schreef -Strawberry- het volgende:
[..]
Ik vind casual seks daar niet boeiend genoeg voor. De spanning is dan het enige wat het een beetje aantrekkelijk maakt, maar dat kan ik ook wel op andere manieren beleven. En ja, ook te jaloers voor denk ik.
Ben ook niet echt single geweest de afgelopen 4 jaar, desalniettemin vind ik het nog steeds tijdrovende zaken.quote:Op woensdag 21 oktober 2015 19:15 schreef Fripsel het volgende:
[..
Ik weet niet beterwas 13 toen ik met m'n vriend kreeg dus we zijn echt in het "samen zijn" vergroeid geloof ik.
Ik vooral sociale faalangstquote:Op woensdag 21 oktober 2015 19:09 schreef -Strawberry- het volgende:
[..]
Misschien? Dus het is niet helemaal duidelijk?
Ik weet vanaf heel jong eigenlijk al dat ik perfectionistisch en faalangstig ben.
Nou, dat. Ook echt niet meer plek in mijn hoofd voor andere mannen. Hou het liever simpel.quote:Op woensdag 21 oktober 2015 19:14 schreef Lokasenna het volgende:
[..]
Ik vind een enkele man al best veel tijd kosten eigenlijk. En die zie ik niet eens wekelijks, moet je nagaan.
Jij nu net?quote:Op woensdag 21 oktober 2015 19:18 schreef Fripsel het volgende:
[..]
Ja wie vertelt even dat er geen vrouwen op fok zitten?
Duh. De helft van de Fok!kers heeft hetquote:Op woensdag 21 oktober 2015 19:18 schreef Tjacka het volgende:
[..]
Ik vooral sociale faalangst. Ooit van gehoord?
Andere vrouwen dan?quote:Op woensdag 21 oktober 2015 19:18 schreef -Strawberry- het volgende:
[..]
Nou, dat. Ook echt niet meer plek in mijn hoofd voor andere mannen. Hou het liever simpel.
Helft?quote:Op woensdag 21 oktober 2015 19:19 schreef Californium het volgende:
[..]
Duh. De helft van de Fok!kers heeft het
Oh hoiquote:Op woensdag 21 oktober 2015 19:18 schreef Tjacka het volgende:
[..]
Ik vooral sociale faalangst. Ooit van gehoord?
Mn toendertijd fuckbuddy min of meer ook laten verwateren door tijdgebrekquote:Op woensdag 21 oktober 2015 19:18 schreef Lokasenna het volgende:
[..]
Ben ook niet echt single geweest de afgelopen 4 jaar, desalniettemin vind ik het nog steeds tijdrovende zaken.
Ik dacht dat jij Hosti wel zag zittenquote:Op woensdag 21 oktober 2015 19:19 schreef Harmankardon het volgende:
Andere vrouwen doe ik niet aan maar een lekkere kerel, kom maar op
99%?quote:
'Gezellig' neuken... Hallo yatsquote:Op woensdag 21 oktober 2015 19:20 schreef xFriendx het volgende:
[..]
Mn toendertijd fuckbuddy min of meer ook laten verwateren door tijdgebrek![]()
Ze kon alleen in het weekend. Dat werd elke week wat weer ten koste ging van met vrienden biertje doen en zo. Uiteindelijk dus maar mee gekapt. Niets ten nadele van haar overigens, was op de avonden zelf wel gewoon gezellig.
We zijn praktisch familie hè, dat zou vreemd zijn.quote:Op woensdag 21 oktober 2015 19:20 schreef MissMSX het volgende:
[..]
Ik dacht dat jij Hosti wel zag zitten
Dat moet ik elke dag horenquote:Op woensdag 21 oktober 2015 19:20 schreef MissMSX het volgende:
[..]
Ik dacht dat jij Hosti wel zag zitten
Lijkt me een betere schattingquote:
Nee. Zo bedoel ik het niet.quote:Op woensdag 21 oktober 2015 19:19 schreef Californium het volgende:
[..]
Duh. De helft van de Fok!kers heeft het
Ik ben daar niet angstig voor, ik kan het gewoon echt niet omdat ik volslagen asociaal ben. Hoe moet je dat oplossen?quote:Op woensdag 21 oktober 2015 19:20 schreef -Strawberry- het volgende:
[..]
Oh hoiIk was zo'n beetje de belichaming van sociale faalangst. Nu gaat het beter omdat ik lekkerder in mijn vel zit. Met voor groepen staan gaat het nog wel rampzalig. 1 op 1 afspreken met mensen vind ik ook nog moeilijk.
Dqod helpt je daar wel van afquote:Op woensdag 21 oktober 2015 19:22 schreef -Strawberry- het volgende:
[..]
Nee, want dan heb ik faalangst omdat ik nog nooit iets met een vrouw heb gedaan.
Je uitleven in Steenbergen?quote:Op woensdag 21 oktober 2015 19:23 schreef Lokasenna het volgende:
[..]
Ik ben daar niet angstig voor, ik kan het gewoon echt niet omdat ik volslagen asociaal ben. Hoe moet je dat oplossen?
Arme Hostiquote:Op woensdag 21 oktober 2015 19:22 schreef Harmankardon het volgende:
[..]
We zijn praktisch familie hè, dat zou vreemd zijn.
Als het nu echt familie was dan ok natuurlijk maar hier trek ik de grens.
Heb dr zelf ook last van gehad. Heel sterk. Nu is het heel stuk minder maar ik merk het nogsteeds. Idem voor Straw en nog wat andere mensen hier.quote:Op woensdag 21 oktober 2015 19:22 schreef Tjacka het volgende:
[..]
Nee. Zo bedoel ik het niet.
Laat ook maar.
Kan wel, alleen lastig in zo'n context.quote:Op woensdag 21 oktober 2015 19:23 schreef xFriendx het volgende:
[..]![]()
Ik moet aanleren dat woord 'gezellig' hier niet te gebruiken
Dat jij Hosti wel zag zitten is geen nieuws toch?quote:
Dat zijn niet mijn zwakke punten. Dat heb ik blijkbaar jaren getraind? En kan ik nu heel goed en ben ik sterk in.quote:Op woensdag 21 oktober 2015 19:20 schreef -Strawberry- het volgende:
[..]
Oh hoiIk was zo'n beetje de belichaming van sociale faalangst. Nu gaat het beter omdat ik lekkerder in mijn vel zit. Met voor groepen staan gaat het nog wel rampzalig. 1 op 1 afspreken met mensen vind ik ook nog moeilijk.
Dat zou het voor mij interessanter maar ook te ingewikkeld maken. Ik vind het al heel wat om geïnvesteerd te zijn in één persoon.quote:Op woensdag 21 oktober 2015 19:17 schreef Fripsel het volgende:
[..]
Hmm ja ieder mens is daar anders in natuurlijk. Maar voor mij gaat het zeker niet om casual seks.
Zelfs zonder yats zou 'gezellig' neuken opvallend zijn geweestquote:Op woensdag 21 oktober 2015 19:23 schreef xFriendx het volgende:
[..]![]()
Ik moet aanleren dat woord 'gezellig' hier niet te gebruiken
Ik dacht ook dat ik het heel ingewikkeld zou vinden, maar om de een of andere reden kan ik het los zien van elkaar.quote:Op woensdag 21 oktober 2015 19:25 schreef -Strawberry- het volgende:
[..]
Dat zou het voor mij interessanter maar ook te ingewikkeld maken. Ik vind het al heel wat om geïnvesteerd te zijn in één persoon.Ja, iedereen is anders. Het niet begrijpen is een ding, veroordelen wat anders. Helaas is het zo dat mensen vaak veroordelen wat ze niet snappen.
Dat om bevestiging vragen heb ik totaal niet, want daarmee stel je je kwetsbaar op (iets wat ik moeilijk kan). Sociale (faal)angst kan zich op verschillende manieren uiten natuurlijk.quote:Op woensdag 21 oktober 2015 19:24 schreef Tjacka het volgende:
[..]
Dat zijn niet mijn zwakke punten. Dat heb ik blijkbaar jaren getraind? En kan ik nu heel goed en ben ik sterk in.![]()
Ik heb het vooral dat ik het iedereen naar het zin wil maken enzo. Ik niet wil dat andere achter mij roddelen en wel dertig keer aan vrienden kan vragen of ze mij haten.
Weet dat het niet zo is. Maar zoek altijd de bevestiging.
Al doe ik dat haat je mij?
De laatste tijd ook steeds meer voor de grap.
Gezellig neuken, daar droog ik van opquote:Op woensdag 21 oktober 2015 19:26 schreef MissMSX het volgende:
[..]
Zelfs zonder yats zou 'gezellig' neuken opvallend zijn geweest
Kopje thee erbij helpt vaakquote:Op woensdag 21 oktober 2015 19:27 schreef Fripsel het volgende:
[..]
Gezellig neuken, daar droog ik van op
Hun relatie blijkbaar ook jaquote:Op woensdag 21 oktober 2015 19:27 schreef Fripsel het volgende:
[..]
Gezellig neuken, daar droog ik van op
Misschien is gezellig toch niet zo goed danquote:
En hoe heb je bepaald dat het slechts een angst was en geen werkelijkheid? Want er zijn genoeg mensen die gewoon oprecht beroerd gezelschap zijn. Bij veel angsten kun je jezelf voorhouden dat ze niet realistisch zijn maar bij deze lijkt dat me zo moeilijk.quote:Op woensdag 21 oktober 2015 19:26 schreef -Strawberry- het volgende:
[..]
Dat om bevestiging vragen heb ik totaal niet, want daarmee stel je je kwetsbaar op (iets wat ik moeilijk kan). Sociale (faal)angst kan zich op verschillende manieren uiten natuurlijk.Ik ging vooral sociale situaties vermijden en dus idd niet afspreken met mensen uit angst dat ik ze daarmee lastig zou vallen en geen leuk genoeg gezelschap ben.
Het zal verder ook veel plezier met zich meebrengen. Ook wel mooi dat jullie er hetzelfde in staan omdat je anders toch bepaalde ervaringen nooit zal hebben als je monogaam samen bent met dezelfde persoon sinds je 13e.quote:Op woensdag 21 oktober 2015 19:26 schreef Fripsel het volgende:
[..]
Ik dacht ook dat ik het heel ingewikkeld zou vinden, maar om de een of andere reden kan ik het los zien van elkaar.![]()
En niet begrijpen en veroordelen zijn natuurlijk twee verschillende dingen ja
Tuurlijk niet. Keiharde neukseks. Elkaar uit elkaar trekken. Hoe smeriger hoe beter.quote:Op woensdag 21 oktober 2015 19:28 schreef Californium het volgende:
[..]
Misschien is gezellig toch niet zo goed dan
Als ze nogsteeds met je willen afspreken zou dat een hint kunnen zijnquote:Op woensdag 21 oktober 2015 19:29 schreef Lokasenna het volgende:
[..]
En hoe heb je bepaald dat het slechts een angst was en geen werkelijkheid? Want er zijn genoeg mensen die gewoon oprecht beroerd gezelschap zijn. Bij veel angsten kun je jezelf voorhouden dat ze niet realistisch zijn maar bij deze lijkt dat me zo moeilijk.
Ik wil met jou nog wel eens naar de Vavoom hoorquote:Op woensdag 21 oktober 2015 19:30 schreef Californium het volgende:
[..]
Als ze nogsteeds met je willen afspreken zou dat een hint kunnen zijn
Ik was/ben van de eeuwige bevestiging vragen. En zelfs dan dacht is dat ze oneerlijk waren…
Ik moet altijd de grapjes maken in de groep met het voorzitten. Als puber trok ik altijd mijn shirt uit in de discotheek omdat ik altijd stoer en leuk gevonden moest worden. Misschien is het niet sociale faalangst hoor. Maar zit ik gewoon nog op mijn 21ste in mijn puberteit. Ach ik ben allang blij dat ik er allemaal achter ben gekomen.quote:Op woensdag 21 oktober 2015 19:26 schreef -Strawberry- het volgende:
[..]
Dat om bevestiging vragen heb ik totaal niet, want daarmee stel je je kwetsbaar op (iets wat ik moeilijk kan). Sociale (faal)angst kan zich op verschillende manieren uiten natuurlijk.Ik ging vooral sociale situaties vermijden en dus idd niet afspreken met mensen uit angst dat ik ze daarmee lastig zou vallen en geen leuk genoeg gezelschap ben.
En toch klinkt de vavoom als een eufemisme voor vaginaquote:Op woensdag 21 oktober 2015 19:31 schreef MissMSX het volgende:
[..]
Ik wil met jou nog wel eens naar de Vavoom hoor
alle hoeken van de kamerquote:Op woensdag 21 oktober 2015 19:30 schreef MissMSX het volgende:
[..]
Tuurlijk niet. Keiharde neukseks. Elkaar uit elkaar trekken. Hoe smeriger hoe beter.
Dat hoort seks te zijn. Niet 'gezellig'
Zou je daar problemen mee hebben?quote:Op woensdag 21 oktober 2015 19:32 schreef Harmankardon het volgende:
[..]
En toch klinkt de vavoom als een eufemisme voor vagina
budgetversie van vagisilquote:Op woensdag 21 oktober 2015 19:32 schreef Harmankardon het volgende:
[..]
En toch klinkt de vavoom als een eufemisme voor vagina
Ik heb ook wel eens af met mensen afgesproken die eigenlijk beroerd gezelschap zijn. Maar ja, anders werd ik zelf zo eenzaam.quote:Op woensdag 21 oktober 2015 19:30 schreef Californium het volgende:
[..]
Als ze nogsteeds met je willen afspreken zou dat een hint kunnen zijn
Ik was/ben van de eeuwige bevestiging vragen. En zelfs dan dacht is dat ze oneerlijk waren…
quote:Op woensdag 21 oktober 2015 19:31 schreef MissMSX het volgende:
[..]
Ik wil met jou nog wel eens naar de Vavoom hoor
Neuh, prima sapjes komen er vandaanquote:Op woensdag 21 oktober 2015 19:33 schreef MissMSX het volgende:
[..]
Zou je daar problemen mee hebben?
Kom ik met mijn voorkeur voor vanilla seks...quote:Op woensdag 21 oktober 2015 19:30 schreef MissMSX het volgende:
[..]
Tuurlijk niet. Keiharde neukseks. Elkaar uit elkaar trekken. Hoe smeriger hoe beter.
Dat hoort seks te zijn. Niet 'gezellig'
Het is gezellig als je je prettig voelt, als je het naar je zin hebt. Ik hou van gezelligquote:Op woensdag 21 oktober 2015 19:32 schreef Californium het volgende:
[..]
alle hoeken van de kamer
Gezellig vind ik zo'n kutwoord. Sinds dat mijn buitenlandse collega's wel eens gingen vragen wat nou de vertaling was en wanneer je het moest gebruiken… vind ik het eigenlijk maar een dom woord
bahquote:Op woensdag 21 oktober 2015 19:33 schreef Harmankardon het volgende:
[..]
Neuh, prima sapjes komen er vandaan
Dan kun je beter dag 2 uitkiezen. Eerst elkaar fysiek en mentaal uitwonen, en dan de restquote:Op woensdag 21 oktober 2015 19:33 schreef Californium het volgende:
[..]
Binnenkort weer eens een date. En nu wil ik ook eens met jou praten
thxquote:Op woensdag 21 oktober 2015 19:35 schreef Lokasenna het volgende:
Ook ben ik regelmatig oneerlijk geweest als mensen mij om bevestiging vroegen. Dus eigenlijk lijkt het me gewoon niet zo vergezocht om daar bang over te zijn. Als het mij een reet kon schelen zou ik er ook bang voor zijn, gelukkig heb ik daarniet echt last van tegenwoordig, sta er vrij onverschillig tegenover.
Zure sapje was goedquote:Op woensdag 21 oktober 2015 19:33 schreef Harmankardon het volgende:
[..]
Neuh, prima sapjes komen er vandaan
Wowowowowquote:Op woensdag 21 oktober 2015 19:36 schreef MissMSX het volgende:
[..]
Dan kun je beter dag 2 uitkiezen. Eerst elkaar fysiek en mentaal uitwonen, en dan de rest
Tell me I'm prettyquote:Op woensdag 21 oktober 2015 19:36 schreef FrauMilena het volgende:
Voor wat hebben jullie bevestiging nodig?
Of ze me een goede /aardige/leuke/"gezellige" vriendin vonden enz…quote:Op woensdag 21 oktober 2015 19:36 schreef FrauMilena het volgende:
Wat bedoel je precies met wel gelijkwaardig maar niet gelijk?quote:Op woensdag 21 oktober 2015 19:28 schreef Harmankardon het volgende:
Ieder zijn eigen feest maar in mijn beleving zijn de meeste open relaties wel gelijkwaardig maar niet gelijk. Het is al verrekte lastig om met twee personen een goede gesloten relatie op te bouwen en vast te houden, laat staan als er anderen in en uit fietsen.
En ja, ik heb het allemaal aan den lijve meegemaakt.
Juiste lijn ikeameubelsquote:Op woensdag 21 oktober 2015 19:36 schreef FrauMilena het volgende:
Dat mensen je okay vinden en je geen sukkel bentquote:Op woensdag 21 oktober 2015 19:36 schreef FrauMilena het volgende:
Misschien moest ik ook maar es aansluiten dan.quote:Op woensdag 21 oktober 2015 19:36 schreef MissMSX het volgende:
[..]
Dan kun je beter dag 2 uitkiezen. Eerst elkaar fysiek en mentaal uitwonen, en dan de rest
Moet nu weg, raincheckquote:Op woensdag 21 oktober 2015 19:38 schreef Fripsel het volgende:
[..]
Wat bedoel je precies met wel gelijkwaardig maar niet gelijk?
En so what als je een sukkel bent? Ik ken bijna niemand die ik niet op een bepaalde manier een sukkel vind.quote:Op woensdag 21 oktober 2015 19:38 schreef VoornaamAchternaam het volgende:
[..]
Dat mensen je okay vinden en je geen sukkel bent
Het is ook meer dat ik het tegen iedereen duizend keer zei op een dag. Dan verwacht je het ook terug. Maar niemand doet dat natuurlijk.quote:Op woensdag 21 oktober 2015 19:37 schreef Californium het volgende:
[..]
Of ze me een goede /aardige/leuke/"gezellige" vriendin vonden enz…
Je bent niet meer anoniem meer inmiddels dussequote:Op woensdag 21 oktober 2015 19:38 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Misschien moest ik ook maar es aansluiten dan.
De frisheid van je gezicht.quote:Op woensdag 21 oktober 2015 19:36 schreef FrauMilena het volgende:
Nooit de bevestiging ontvangen dat ik oké ben dus nu wil ik daarom niet.quote:Op woensdag 21 oktober 2015 19:39 schreef Californium het volgende:
[..]
Je bent niet meer anoniem meer inmiddels dusse
Ik heb geen idee hoe je eruit ziet dus dat gaat ietwat lastig.quote:
Oh zo, vast wel toch?quote:Op woensdag 21 oktober 2015 19:37 schreef Californium het volgende:
[..]
Of ze me een goede /aardige/leuke/"gezellige" vriendin vonden enz…
quote:
Merk je vanzelf toch?quote:Op woensdag 21 oktober 2015 19:38 schreef VoornaamAchternaam het volgende:
[..]
Dat mensen je okay vinden en je geen sukkel bent
Dat heb ik niet, want deels was het gewoon werkelijkheid. Maar op het moment dat mensen mij bleven uitnodigen voor dingen en ook graag met me leken af te spreken, kreeg ik wel iets meer vertrouwen in het feit dat ik geen vervelend gezelschap was.quote:Op woensdag 21 oktober 2015 19:29 schreef Lokasenna het volgende:
[..]
En hoe heb je bepaald dat het slechts een angst was en geen werkelijkheid? Want er zijn genoeg mensen die gewoon oprecht beroerd gezelschap zijn. Bij veel angsten kun je jezelf voorhouden dat ze niet realistisch zijn maar bij deze lijkt dat me zo moeilijk.
Iedereen heeft wel wat inderdaad.quote:Op woensdag 21 oktober 2015 19:39 schreef Lokasenna het volgende:
[..]
En so what als je een sukkel bent? Ik ken bijna niemand die ik niet op een bepaalde manier een sukkel vind.
Vervelend jochie ben je ook.quote:
Alles. Maar ik vraag er nooit om :$quote:Op woensdag 21 oktober 2015 19:36 schreef FrauMilena het volgende:
Gezelli seksquote:Op woensdag 21 oktober 2015 19:34 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Kom ik met mijn voorkeur voor vanilla seks...
Je bent oké.quote:Op woensdag 21 oktober 2015 19:41 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Nooit de bevestiging ontvangen dat ik oké ben dus nu wil ik daarom niet.
Van wat ik zo waarneem ben je best een prettige persoonlijkheid.quote:Op woensdag 21 oktober 2015 19:43 schreef -Strawberry- het volgende:
[..]
Alles. Maar ik vraag er nooit om :$
JE BENT OKEquote:Op woensdag 21 oktober 2015 19:41 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Nooit de bevestiging ontvangen dat ik oké ben dus nu wil ik daarom niet.
Ja hoorquote:Op woensdag 21 oktober 2015 19:41 schreef FrauMilena het volgende:
[..]
Ik heb geen idee hoe je eruit ziet dus dat gaat ietwat lastig.
[..]
Oh zo, vast wel toch?
quote:Op woensdag 21 oktober 2015 19:32 schreef Tjacka het volgende:
[..]
Ik moet altijd de grapjes maken in de groep met het voorzitten. Als puber trok ik altijd mijn shirt uit in de discotheek omdat ik altijd stoer en leuk gevonden moest worden. Misschien is het niet sociale faalangst hoor. Maar zit ik gewoon nog op mijn 21ste in mijn puberteit. Ach ik ben allang blij dat ik er allemaal achter ben gekomen.Nu heb ik een hoop om aan te werken. En dat komt wel goed met mijn humor dat weet ik zeker.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |