Ik vind een enkele man al best veel tijd kosten eigenlijk. En die zie ik niet eens wekelijks, moet je nagaan.quote:
Step by step...ooehoeeh baby....quote:Op woensdag 21 oktober 2015 19:14 schreef Yvie_lu het volgende:
[..]
Ik vind het allemaal maar moeilijk te volgen. Terug naar de 90's
Ik weet niet beterquote:Op woensdag 21 oktober 2015 19:14 schreef Lokasenna het volgende:
[..]
Ik vind een enkele man al best veel tijd kosten eigenlijk. En die zie ik niet eens wekelijks, moet je nagaan.
haha dat soort muziek is dan een mooie bijkomstigheid. Heerlijk slechtquote:Op woensdag 21 oktober 2015 19:15 schreef xFriendx het volgende:
[..]
Step by step...ooehoeeh baby....
ZO he, das een hele tijdquote:Op woensdag 21 oktober 2015 19:15 schreef Fripsel het volgende:
[..]
Ik weet niet beterwas 13 toen ik met m'n vriend kreeg dus we zijn echt in het "samen zijn" vergroeid geloof ik.
Ik vind casual seks daar niet boeiend genoeg voor. De spanning is dan het enige wat het een beetje aantrekkelijk maakt, maar dat kan ik ook wel op andere manieren beleven. En ja, ook te jaloers voor denk ik.quote:Op woensdag 21 oktober 2015 19:14 schreef Opsonisatie het volgende:
Ik zou geen open relatie willen. Ben er te jaloers voor.
yvjequote:
Ja, beetje guilty pleasure bij mijquote:Op woensdag 21 oktober 2015 19:15 schreef Yvie_lu het volgende:
[..]
haha dat soort muziek is dan een mooie bijkomstigheid. Heerlijk slecht
Of toch weer een...quote:Op woensdag 21 oktober 2015 19:10 schreef Lokasenna het volgende:
Dat is faxies eerste match die geen bot is, toch?
Hmm ja ieder mens is daar anders in natuurlijk. Maar voor mij gaat het zeker niet om casual seks.quote:Op woensdag 21 oktober 2015 19:16 schreef -Strawberry- het volgende:
[..]
Ik vind casual seks daar niet boeiend genoeg voor. De spanning is dan het enige wat het een beetje aantrekkelijk maakt, maar dat kan ik ook wel op andere manieren beleven. En ja, ook te jaloers voor denk ik.
Ben ook niet echt single geweest de afgelopen 4 jaar, desalniettemin vind ik het nog steeds tijdrovende zaken.quote:Op woensdag 21 oktober 2015 19:15 schreef Fripsel het volgende:
[..
Ik weet niet beterwas 13 toen ik met m'n vriend kreeg dus we zijn echt in het "samen zijn" vergroeid geloof ik.
Ik vooral sociale faalangstquote:Op woensdag 21 oktober 2015 19:09 schreef -Strawberry- het volgende:
[..]
Misschien? Dus het is niet helemaal duidelijk?
Ik weet vanaf heel jong eigenlijk al dat ik perfectionistisch en faalangstig ben.
Nou, dat. Ook echt niet meer plek in mijn hoofd voor andere mannen. Hou het liever simpel.quote:Op woensdag 21 oktober 2015 19:14 schreef Lokasenna het volgende:
[..]
Ik vind een enkele man al best veel tijd kosten eigenlijk. En die zie ik niet eens wekelijks, moet je nagaan.
Jij nu net?quote:Op woensdag 21 oktober 2015 19:18 schreef Fripsel het volgende:
[..]
Ja wie vertelt even dat er geen vrouwen op fok zitten?
Duh. De helft van de Fok!kers heeft hetquote:Op woensdag 21 oktober 2015 19:18 schreef Tjacka het volgende:
[..]
Ik vooral sociale faalangst. Ooit van gehoord?
Andere vrouwen dan?quote:Op woensdag 21 oktober 2015 19:18 schreef -Strawberry- het volgende:
[..]
Nou, dat. Ook echt niet meer plek in mijn hoofd voor andere mannen. Hou het liever simpel.
Helft?quote:Op woensdag 21 oktober 2015 19:19 schreef Californium het volgende:
[..]
Duh. De helft van de Fok!kers heeft het
Oh hoiquote:Op woensdag 21 oktober 2015 19:18 schreef Tjacka het volgende:
[..]
Ik vooral sociale faalangst. Ooit van gehoord?
Mn toendertijd fuckbuddy min of meer ook laten verwateren door tijdgebrekquote:Op woensdag 21 oktober 2015 19:18 schreef Lokasenna het volgende:
[..]
Ben ook niet echt single geweest de afgelopen 4 jaar, desalniettemin vind ik het nog steeds tijdrovende zaken.
Ik dacht dat jij Hosti wel zag zittenquote:Op woensdag 21 oktober 2015 19:19 schreef Harmankardon het volgende:
Andere vrouwen doe ik niet aan maar een lekkere kerel, kom maar op
99%?quote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |