Mwhehequote:Op woensdag 21 oktober 2015 18:09 schreef HostiMeister het volgende:
[..]
Had het over het trekken, lieverd.
wat moet jij met penoirs?quote:
Mja was wel jammer was verder wel zo'n stereotype knappe gespierde sterke brandweerman.quote:Op woensdag 21 oktober 2015 18:02 schreef Harmankardon het volgende:
[..]
Mja de brandweer spuit pas als ze zijn uitgerukt dus het verbaast me dan ook weer niet.
Ik weet wat je bedoeldequote:Op woensdag 21 oktober 2015 18:10 schreef Samzz het volgende:
[..]
Mwhehe![]()
.
Niet wat ik bedoel, though.
Zo fijn, een man die je begrijptquote:Op woensdag 21 oktober 2015 18:16 schreef HostiMeister het volgende:
[..]
Ik weet wat je bedoeldeEn wederom, begrijp ik volkomen
Oh?quote:
quote:
Ken jij er daar veel van dan? Een aantal doen een goede poging maar echt iemand begrijpen is al lastig genoeg, zeker als er ook nog eens verschil in persoonlijkheid en sekse zit.quote:
Zou je kunnen stellen. Maar in dit geval begrijpt hij mij, dat zegt ie zelfquote:Op woensdag 21 oktober 2015 18:19 schreef Chuck-N0rr1s het volgende:
[..]
Je kunt ook stellen dat jij eens een man begrijpt
Eens, hoor. Ik snap mezelf soms al niet eensquote:Op woensdag 21 oktober 2015 18:20 schreef Yvie_lu het volgende:
[..]
Ken jij er daar veel van dan? Een aantal doen een goede poging maar echt iemand begrijpen is al lastig genoeg, zeker als er ook nog eens verschil in persoonlijkheid en sekse zit.
Beide, je bent een trut en de hormonen versterken het.quote:Op woensdag 21 oktober 2015 18:22 schreef Fripsel het volgende:
Ik vind mannen vaak juist makkelijker te begrijpenBij mezelf krijg ik soms al niet eens uitgevogeld of het hormonen zijn of dat ik zo'n trut ben, laat staan dat ik dat van andere vrouwen snap
Wijsheid komt met de jaren zeg ik dan altijd maar, heeft me ook even geduurd, maar kan met recht zeggen dat ik best wel een aardige karakter judgement heb.quote:Op woensdag 21 oktober 2015 18:22 schreef Fripsel het volgende:
Ik vind mannen vaak juist makkelijker te begrijpenBij mezelf krijg ik soms al niet eens uitgevogeld of het hormonen zijn of dat ik zo'n trut ben, laat staan dat ik dat van andere vrouwen snap
Ik ken haar niet, dus mijn uitspraak moet ook met de spreekwoordelijke korrel zout genomen worden.quote:Op woensdag 21 oktober 2015 18:24 schreef Samzz het volgende:
Ik vind Frips eigenlijk helemaal geen trut.
Zie PIquote:Op woensdag 21 oktober 2015 18:20 schreef Yvie_lu het volgende:
[..]
Ken jij er daar veel van dan? Een aantal doen een goede poging maar echt iemand begrijpen is al lastig genoeg, zeker als er ook nog eens verschil in persoonlijkheid en sekse zit.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |