Je weet dat ik grapte, toch? :$quote:Op woensdag 21 oktober 2015 17:35 schreef Harmankardon het volgende:
[..]
Je valt niet op een aardig iemand maar op een aantrekkelijk iemand
Ik kan me heel erg vinden in deze zinquote:Op woensdag 21 oktober 2015 17:33 schreef Fera het volgende:
[..]
Ik denk vaak dat ik voor de aardige kies, maar dan laten ze soms na een tijdje hun ware aard pas zien.
Dat kan. Ik krijg t regelmatig te horen van vriendinnen van me, misschien vertekent dat mijn beeld een beetje?quote:Op woensdag 21 oktober 2015 17:28 schreef Samzz het volgende:
[..]
Denk dat dat klagen nog wel meevalt, eigenlijk.
Ik zeg wat ik wil.quote:Op woensdag 21 oktober 2015 17:29 schreef Faxie het volgende:
[..]
Hoho Yatsie, dat mag je niet zeggen want dat is niet zo
Van fouten maken leer je.....quote:Op woensdag 21 oktober 2015 17:46 schreef Opsonisatie het volgende:
domme fouten maken als je jong bent qua jongens
Eigenlijk wel, het zijn geen ernstige fouten of zo maar je leert er wel vanquote:Op woensdag 21 oktober 2015 17:47 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
Van fouten maken leer je.....
Of niet
quote:
Niet zozeer fouten maar een heel ander referentiekader.quote:Op woensdag 21 oktober 2015 17:47 schreef Opsonisatie het volgende:
[..]
Eigenlijk wel, het zijn geen ernstige fouten of zo maar je leert er wel van
Spijt hebben is een ander verhaal. Ik heb nergens echt spijt van. C'est la vie.quote:Op woensdag 21 oktober 2015 17:50 schreef Fripsel het volgende:
Zo blij dat ik van niemand waarmee ik in bed gelegen heb spijt heb
Viel er ook maar 1 tegen en dat was buiten m'n vriend de jongste
Mag alleen als man.quote:
Hoiquote:Op woensdag 21 oktober 2015 17:51 schreef HostiMeister het volgende:
Gewoon neuken en niet zo aanstellen, tering
#triggeredquote:
Je verwart mannen met jezelf liefjequote:Op woensdag 21 oktober 2015 17:53 schreef Royco1 het volgende:
[..]
Mannen maken toch helemaal geen fouten?
Mannen doen altijd alles goed.Vrouwen zijn het probleemquote:Op woensdag 21 oktober 2015 17:53 schreef Royco1 het volgende:
[..]
Mannen maken toch helemaal geen fouten?
Same here, hoor. Achteraf zou ik wel andere keuzes hebben gemaakt, maar hèquote:Op woensdag 21 oktober 2015 17:50 schreef Fripsel het volgende:
Zo blij dat ik van niemand waarmee ik in bed gelegen heb spijt heb
Viel er ook maar 1 tegen en dat was buiten m'n vriend de jongste
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |