Ik trap er meestal wel in jaquote:
War versta je onder verleiden?quote:Op woensdag 21 oktober 2015 17:22 schreef SiIk het volgende:
[..]
Ik trap er meestal wel in ja
Maar dat zijn dan wel de exemplaren die nog een beetje leuk tegen je doen en je proberen te verleiden, daar nam deze niet eens de moeite voor..
nooit meegemaakt, heb ze zelfquote:Op woensdag 21 oktober 2015 17:22 schreef Opsonisatie het volgende:
Ik val dus echt niet op mannen met groene ogen, dont know why
dus jij bent z'n type niet? Kan tochquote:Op woensdag 21 oktober 2015 17:22 schreef SiIk het volgende:
[..]
Maar dat zijn dan wel de exemplaren die nog een beetje leuk tegen je doen en je proberen te verleiden, daar nam deze niet eens de moeite voor..
Ik heb een zwak voor alles wat op een niet needy manier keihard met me flirtquote:Op woensdag 21 oktober 2015 17:23 schreef Harmankardon het volgende:
[..]
War versta je onder verleiden?
Lichtblauwgrijs is prachtig bij mensen met zwartbruin haar ja omgquote:Op woensdag 21 oktober 2015 17:24 schreef Moeraskat het volgende:
[..]
nooit meegemaakt, heb ze zelf![]()
LichtBlauw/grijsen sowieso donkerharige mensen
Tja hij snapt dat je niet te graag moet willenquote:Op woensdag 21 oktober 2015 17:22 schreef SiIk het volgende:
[..]
Staat genoteerd.quote:Op woensdag 21 oktober 2015 17:24 schreef SiIk het volgende:
[..]
Ik heb een zwak voor alles wat op een niet needy manier keihard met me flirt
Klinkt tegenstrijdigquote:Op woensdag 21 oktober 2015 17:24 schreef SiIk het volgende:
[..]
Ik heb een zwak voor alles wat op een niet needy manier keihard met me flirt
Nee hoor, ik mocht best een avondje langskomen.quote:Op woensdag 21 oktober 2015 17:24 schreef Moeraskat het volgende:
[..]
dus jij bent z'n type niet? Kan toch
Disclaimer: En een piemel heeft.quote:
Kleur nietquote:Op woensdag 21 oktober 2015 17:24 schreef Harmankardon het volgende:
Kleur haar en ogen boeit me geen kut.
Grappig dat veel vrouwen t vooraf weten maar er toch steeds in trappen. En dan achteraf klagen dat t zo'n klootzak isquote:Op woensdag 21 oktober 2015 17:22 schreef SiIk het volgende:
[..]
lekker door het haar woelenquote:Op woensdag 21 oktober 2015 17:25 schreef Opsonisatie het volgende:
[..]
Lichtblauwgrijs is prachtig bij mensen met zwartbruin haar ja omg
Oeiquote:Op woensdag 21 oktober 2015 17:26 schreef Samzz het volgende:
Vieze vuile tyfuskuttige hoerenhond. M'n schoenen opgevreten
.
Even hier afreageren.
O, het is niet voor mezelf. Je bent mijn type niet. :$quote:Op woensdag 21 oktober 2015 17:26 schreef SiIk het volgende:
[..]
Nee hoor, ik mocht best een avondje langskomen.
Maar volgens mij kon ie gewoon genoeg vrouwen krijgen, en vond ie t daarom niet de moeite waard er meer moeite in te steken.
Kwam gewoon elke dag een moment langs met de vraag of er nog iemand langs wilde komen enzo, dat was genoeg I guess..
[..]
Disclaimer: En een piemel heeft.
Denk dat dat klagen nog wel meevalt, eigenlijk.quote:Op woensdag 21 oktober 2015 17:26 schreef yats het volgende:
[..]
Grappig dat veel vrouwen t vooraf weten maar er toch steeds in trappen. En dan achteraf klagen dat t zo'n klootzak is
Oh, en lichtbruine ogen hier
Zal je mij niet over horen hoor, weet best waar ik aan begin.quote:Op woensdag 21 oktober 2015 17:26 schreef yats het volgende:
[..]
Grappig dat veel vrouwen t vooraf weten maar er toch steeds in trappen. En dan achteraf klagen dat t zo'n klootzak is
Je hebt een leuke man voor me?quote:Op woensdag 21 oktober 2015 17:28 schreef Fera het volgende:
[..]
O, het is niet voor mezelf. Je bent mijn type niet. :$
Ik ben echt des duivels nuquote:
ohquote:Op woensdag 21 oktober 2015 17:26 schreef SiIk het volgende:
[..]
Maar volgens mij kon ie gewoon genoeg vrouwen krijgen, en vond ie t daarom niet de moeite waard er meer moeite in te steken.
Kwam gewoon elke dag een moment langs met de vraag of er nog iemand langs wilde komen enzo, dat was genoeg I guess..
[..]
Tja en zo een heeft volop matches natuurlijk...quote:Op woensdag 21 oktober 2015 17:26 schreef SiIk het volgende:
[..]
[..]
Frustrerend hè.quote:Op woensdag 21 oktober 2015 17:26 schreef yats het volgende:
[..]
Hoho Yatsie, dat mag je niet zeggen want dat is niet zoquote:Op woensdag 21 oktober 2015 17:26 schreef yats het volgende:
[..]
Idd het zijn vooral kerels die graag willen dat vrouwen hierover klagen in mijn beleving.quote:Op woensdag 21 oktober 2015 17:28 schreef Samzz het volgende:
[..]
Denk dat dat klagen nog wel meevalt, eigenlijk.
Nog niet, maar ik kom daar nog wel een keer op terug.quote:
moest lachenquote:Op woensdag 21 oktober 2015 17:28 schreef Fera het volgende:
[..]
O, het is niet voor mezelf. Je bent mijn type niet. :$
Het is niet alsof je nu geen schoenen meer hebt tochquote:Op woensdag 21 oktober 2015 17:28 schreef Samzz het volgende:
[..]
Ik ben echt des duivels nu. Net al in de tuin een flinke schreeuw gegeven en die idioot kijkt me aan alsof ik een toeval krijg
. Krijg ik ook
.
Anywhoo, m'n eigen schuld natuurlijk.
Tof.quote:Op woensdag 21 oktober 2015 17:30 schreef Fera het volgende:
[..]
Nog niet, maar ik kom daar nog wel een keer op terug.
Ik bedoelde meer voor nice guy types als yats.quote:
Dus?quote:Op woensdag 21 oktober 2015 17:30 schreef Faxie het volgende:
[..]
Het is niet alsof je nu geen schoenen meer hebt toch
Andere mannen verpesten het voor 'mquote:Op woensdag 21 oktober 2015 17:30 schreef Fera het volgende:
[..]
Ik bedoelde meer voor nice guy types als yats.
Euh, mag ik even zelf bepalen of ik hier stevig van baal of nietquote:
En de vrouwen ook. Waarom kunnen die domme hoeren niet gewoon een keer voor een aardige gozer kiezen?quote:Op woensdag 21 oktober 2015 17:31 schreef Samzz het volgende:
[..]
Andere mannen verpesten het voor 'm. Arme arme jongen.
Ik kies altijd voor de aardige gozer. Maar wie ben ikquote:Op woensdag 21 oktober 2015 17:32 schreef Fera het volgende:
[..]
En de vrouwen ook. Waarom kunnen die domme hoeren niet gewoon een keer voor een aardige gozer kiezen?
Ik vind ze eigenlijk niet zo licht. Maar ligt er denk ik ook aan met wie je vergelijkt. :$quote:Op woensdag 21 oktober 2015 17:31 schreef Opsonisatie het volgende:
Feertje heeft wel mooie lichtbruine ogen
Vergeleken met die van mij zijn die van jou best licht hahaquote:Op woensdag 21 oktober 2015 17:32 schreef Fera het volgende:
[..]
Ik vind ze eigenlijk niet zo licht. Maar ligt er denk ik ook aan met wie je vergelijkt. :$
Ik denk vaak dat ik voor de aardige kies, maar dan laten ze soms na een tijdje hun ware aard pas zien.quote:Op woensdag 21 oktober 2015 17:32 schreef Samzz het volgende:
[..]
Ik kies altijd voor de aardige gozer. Maar wie ben ik.
Maar dat is niet jouw schuldquote:Op woensdag 21 oktober 2015 17:33 schreef Fera het volgende:
[..]
Ik denk vaak dat ik voor de aardige kies, maar dan laten ze soms na een tijdje hun ware aard pas zien.
Dat zal best ja.quote:Op woensdag 21 oktober 2015 17:33 schreef Opsonisatie het volgende:
[..]
Vergeleken met die van mij zijn die van jou best licht haha
Niet volledig natuurlijk, maar ik kan nogal impulsief ergens in duiken.quote:
Je valt niet op een aardig iemand maar op een aantrekkelijk iemandquote:Op woensdag 21 oktober 2015 17:32 schreef Fera het volgende:
[..]
En de vrouwen ook. Waarom kunnen die domme hoeren niet gewoon een keer voor een aardige gozer kiezen?
Dat herken ik wel, jaquote:Op woensdag 21 oktober 2015 17:34 schreef Fera het volgende:
[..]
Niet volledig natuurlijk, maar ik kan nogal impulsief ergens in duiken.
Je weet dat ik grapte, toch? :$quote:Op woensdag 21 oktober 2015 17:35 schreef Harmankardon het volgende:
[..]
Je valt niet op een aardig iemand maar op een aantrekkelijk iemand
Ik kan me heel erg vinden in deze zinquote:Op woensdag 21 oktober 2015 17:33 schreef Fera het volgende:
[..]
Ik denk vaak dat ik voor de aardige kies, maar dan laten ze soms na een tijdje hun ware aard pas zien.
Dat kan. Ik krijg t regelmatig te horen van vriendinnen van me, misschien vertekent dat mijn beeld een beetje?quote:Op woensdag 21 oktober 2015 17:28 schreef Samzz het volgende:
[..]
Denk dat dat klagen nog wel meevalt, eigenlijk.
Ik zeg wat ik wil.quote:Op woensdag 21 oktober 2015 17:29 schreef Faxie het volgende:
[..]
Hoho Yatsie, dat mag je niet zeggen want dat is niet zo
Van fouten maken leer je.....quote:Op woensdag 21 oktober 2015 17:46 schreef Opsonisatie het volgende:
domme fouten maken als je jong bent qua jongens
Eigenlijk wel, het zijn geen ernstige fouten of zo maar je leert er wel vanquote:Op woensdag 21 oktober 2015 17:47 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
Van fouten maken leer je.....
Of niet
quote:
Niet zozeer fouten maar een heel ander referentiekader.quote:Op woensdag 21 oktober 2015 17:47 schreef Opsonisatie het volgende:
[..]
Eigenlijk wel, het zijn geen ernstige fouten of zo maar je leert er wel van
Spijt hebben is een ander verhaal. Ik heb nergens echt spijt van. C'est la vie.quote:Op woensdag 21 oktober 2015 17:50 schreef Fripsel het volgende:
Zo blij dat ik van niemand waarmee ik in bed gelegen heb spijt heb
Viel er ook maar 1 tegen en dat was buiten m'n vriend de jongste
Mag alleen als man.quote:
Hoiquote:Op woensdag 21 oktober 2015 17:51 schreef HostiMeister het volgende:
Gewoon neuken en niet zo aanstellen, tering
#triggeredquote:
Je verwart mannen met jezelf liefjequote:Op woensdag 21 oktober 2015 17:53 schreef Royco1 het volgende:
[..]
Mannen maken toch helemaal geen fouten?
Mannen doen altijd alles goed.Vrouwen zijn het probleemquote:Op woensdag 21 oktober 2015 17:53 schreef Royco1 het volgende:
[..]
Mannen maken toch helemaal geen fouten?
Same here, hoor. Achteraf zou ik wel andere keuzes hebben gemaakt, maar hèquote:Op woensdag 21 oktober 2015 17:50 schreef Fripsel het volgende:
Zo blij dat ik van niemand waarmee ik in bed gelegen heb spijt heb
Viel er ook maar 1 tegen en dat was buiten m'n vriend de jongste
Wow, smooth.quote:Op woensdag 21 oktober 2015 17:54 schreef Yvie_lu het volgende:
[..]
Je verwart mannen met jezelf liefje
Yvie!!!!quote:Op woensdag 21 oktober 2015 17:54 schreef Yvie_lu het volgende:
[..]
Je verwart mannen met jezelf liefje
Schoenen wegzettenquote:Op woensdag 21 oktober 2015 17:54 schreef Samzz het volgende:
[..]
Same here, hoor. Achteraf zou ik wel andere keuzes hebben gemaakt, maar hè.
Zoveel geleerd van Fax en die SP-liefhebber van gisteren. Toch zonde om dat allemaal voor mijzelf te houdenquote:
Ik zat gister ook al met een notitieblokje achter m'n scherm, maar ik moet nog even oefenen.quote:Op woensdag 21 oktober 2015 17:55 schreef Yvie_lu het volgende:
[..]
Zoveel geleerd van Fax en die SP-liefhebber van gisteren. Toch zonde om dat allemaal voor mijzelf te houden
Met een beetje geluk maar een paar daagjes, lekkertjequote:
quote:Op woensdag 21 oktober 2015 17:57 schreef HostiMeister het volgende:
[..]
Met een beetje geluk maar een paar daagjes, lekkertje
Ik zou alleen de brandweerman overgeslagen hebben. Vet lullig ook "ja sorry het is heel leuk, en zolang we onze kleding aan hebben is er super veel aantrekkingskracht. Maarrrrr.. Zodra we naakt zijn droog ik spontaan op".quote:Op woensdag 21 oktober 2015 17:54 schreef Samzz het volgende:
[..]
Same here, hoor. Achteraf zou ik wel andere keuzes hebben gemaakt, maar hè.
Zei jij dat tegen hem of hij tegen jou?quote:Op woensdag 21 oktober 2015 17:58 schreef Fripsel het volgende:
[..]
Ik zou alleen de brandweerman overgeslagen hebben. Vet lullig ook "ja sorry het is heel leuk, en zolang we onze kleding aan hebben is er super veel aantrekkingskracht. Maarrrrr.. Zodra we naakt zijn droog ik spontaan op".
Ik tegen hem. Niet zo verwoord hoor maar daar kwam het wel op neer. Een man droogt niet op hequote:Op woensdag 21 oktober 2015 17:58 schreef Yvie_lu het volgende:
[..]
Zei jij dat tegen hem of hij tegen jou?
Heeft 'ie een kleine penoir?quote:Op woensdag 21 oktober 2015 17:58 schreef Fripsel het volgende:
[..]
Ik zou alleen de brandweerman overgeslagen hebben. Vet lullig ook "ja sorry het is heel leuk, en zolang we onze kleding aan hebben is er super veel aantrekkingskracht. Maarrrrr.. Zodra we naakt zijn droog ik spontaan op".
Nja misschien geen speeksel meer of stof ipv sperma. Alles kan...quote:Op woensdag 21 oktober 2015 17:59 schreef Fripsel het volgende:
[..]
Ik tegen hem. Niet zo verwoord hoor maar daar kwam het wel op neer. Een man droogt niet op he
Nee niet eens. Geen initiatief helemaal niks. Ik wil alle hoeken van de kamer zien en er niet om hoeven vragen.quote:
Mja de brandweer spuit pas als ze zijn uitgerukt dus het verbaast me dan ook weer niet.quote:Op woensdag 21 oktober 2015 18:00 schreef Fripsel het volgende:
[..]
Nee niet eens. Geen initiatief helemaal niks. Ik wil alle hoeken van de kamer zien en er niet om hoeven vragen.
Dit was gewoon saai missionaris gekrik.
Zò slechtquote:Op woensdag 21 oktober 2015 18:02 schreef Harmankardon het volgende:
[..]
Mja de brandweer spuit pas als ze zijn uitgerukt dus het verbaast me dan ook weer niet.
Kan niet eens fatsoenlijk zitten, word noord-oost getrokkenquote:
Noord Zuid werkt beter bij mijquote:Op woensdag 21 oktober 2015 18:05 schreef Samzz het volgende:
[..]
Kan niet eens fatsoenlijk zitten, word noord-oost getrokken.
Zuid? Je woont toch in Nijmegen?quote:Op woensdag 21 oktober 2015 18:07 schreef HostiMeister het volgende:
[..]
Noord Zuid werkt beter bij mij
Mwhehequote:Op woensdag 21 oktober 2015 18:09 schreef HostiMeister het volgende:
[..]
Had het over het trekken, lieverd.
wat moet jij met penoirs?quote:
Mja was wel jammer was verder wel zo'n stereotype knappe gespierde sterke brandweerman.quote:Op woensdag 21 oktober 2015 18:02 schreef Harmankardon het volgende:
[..]
Mja de brandweer spuit pas als ze zijn uitgerukt dus het verbaast me dan ook weer niet.
Ik weet wat je bedoeldequote:Op woensdag 21 oktober 2015 18:10 schreef Samzz het volgende:
[..]
Mwhehe![]()
.
Niet wat ik bedoel, though.
Zo fijn, een man die je begrijptquote:Op woensdag 21 oktober 2015 18:16 schreef HostiMeister het volgende:
[..]
Ik weet wat je bedoeldeEn wederom, begrijp ik volkomen
Oh?quote:
quote:
Ken jij er daar veel van dan? Een aantal doen een goede poging maar echt iemand begrijpen is al lastig genoeg, zeker als er ook nog eens verschil in persoonlijkheid en sekse zit.quote:
Zou je kunnen stellen. Maar in dit geval begrijpt hij mij, dat zegt ie zelfquote:Op woensdag 21 oktober 2015 18:19 schreef Chuck-N0rr1s het volgende:
[..]
Je kunt ook stellen dat jij eens een man begrijpt
Eens, hoor. Ik snap mezelf soms al niet eensquote:Op woensdag 21 oktober 2015 18:20 schreef Yvie_lu het volgende:
[..]
Ken jij er daar veel van dan? Een aantal doen een goede poging maar echt iemand begrijpen is al lastig genoeg, zeker als er ook nog eens verschil in persoonlijkheid en sekse zit.
Beide, je bent een trut en de hormonen versterken het.quote:Op woensdag 21 oktober 2015 18:22 schreef Fripsel het volgende:
Ik vind mannen vaak juist makkelijker te begrijpenBij mezelf krijg ik soms al niet eens uitgevogeld of het hormonen zijn of dat ik zo'n trut ben, laat staan dat ik dat van andere vrouwen snap
Wijsheid komt met de jaren zeg ik dan altijd maar, heeft me ook even geduurd, maar kan met recht zeggen dat ik best wel een aardige karakter judgement heb.quote:Op woensdag 21 oktober 2015 18:22 schreef Fripsel het volgende:
Ik vind mannen vaak juist makkelijker te begrijpenBij mezelf krijg ik soms al niet eens uitgevogeld of het hormonen zijn of dat ik zo'n trut ben, laat staan dat ik dat van andere vrouwen snap
Ik ken haar niet, dus mijn uitspraak moet ook met de spreekwoordelijke korrel zout genomen worden.quote:Op woensdag 21 oktober 2015 18:24 schreef Samzz het volgende:
Ik vind Frips eigenlijk helemaal geen trut.
Zie PIquote:Op woensdag 21 oktober 2015 18:20 schreef Yvie_lu het volgende:
[..]
Ken jij er daar veel van dan? Een aantal doen een goede poging maar echt iemand begrijpen is al lastig genoeg, zeker als er ook nog eens verschil in persoonlijkheid en sekse zit.
Doe ik altijdquote:Op woensdag 21 oktober 2015 18:24 schreef Royco1 het volgende:
[..]
Ik ken haar niet, dus mijn uitspraak moet ook met de spreekwoordelijke korrel zout genomen worden.
Valt meestal ook wel mee. Maar als ik hormonaal benquote:Op woensdag 21 oktober 2015 18:24 schreef Samzz het volgende:
Ik vind Frips eigenlijk helemaal geen trut.
Voel me beledigdquote:Op woensdag 21 oktober 2015 18:25 schreef Californium het volgende:
[..]
Zie PI![]()
maar serieus: Het is onmogelijk om iemand echt helemaal te begrijpen. Je kan nooit in iemands hoofd kijken, of gevoel voelen, dus uitleggen is de enige optie maar nooit 100%. Maar goed uitleggen is ook een kunst want daarin zijn ook een miljoen dingen die onduidelijk kunnen zijn… of anders geïnterpreteerd kunnen worden enz.
Maar ik heb wel mensen in mijn leven die ik goed begrijp en vice versa en Harman is er daar wel 1 van
Sorry, niet naar gekeken.quote:Op woensdag 21 oktober 2015 18:25 schreef Californium het volgende:
[..]
Zie PI![]()
maar serieus: Het is onmogelijk om iemand echt helemaal te begrijpen. Je kan nooit in iemands hoofd kijken, of gevoel voelen, dus uitleggen is de enige optie maar nooit 100%. Maar goed uitleggen is ook een kunst want daarin zijn ook een miljoen dingen die onduidelijk kunnen zijn… of anders geïnterpreteerd kunnen worden enz.
Maar ik heb wel mensen in mijn leven die ik goed begrijp en vice versa en Harman is er daar wel 1 van
Vind het echt leuk voor je dat je 't zo getroffen hebtquote:Op woensdag 21 oktober 2015 18:25 schreef Californium het volgende:
[..]
Zie PI![]()
Maar ik heb wel mensen in mijn leven die ik goed begrijp en vice versa en Harman is er daar wel 1 van. Maar heeft ook met ervaringen enzo te maken
Jij ook heel veel vlakken ookquote:
Thxquote:Op woensdag 21 oktober 2015 18:26 schreef Samzz het volgende:
[..]
Vind het echt leuk voor je dat je 't zo getroffen hebt.
Uiteraard gun ik dat iedereen ookquote:
Dat is fijn dat je dat met Harma hebtquote:Op woensdag 21 oktober 2015 18:25 schreef Californium het volgende:
[..]
Zie PI![]()
Maar ik heb wel mensen in mijn leven die ik goed begrijp en vice versa en Harman is er daar wel 1 van. Maar heeft ook met ervaringen enzo te maken
5 maanden pas kunnen oefenenquote:Op woensdag 21 oktober 2015 18:29 schreef Fripsel het volgende:
[..]
Dat is fijn dat je dat met Harma hebt![]()
Mijn vriend is er ook wel goed in en andersom maar we hebben dan ook al bijna 9 jaar kunnen oefenen.
Dat is een utopie. Maar ik gun iedereen zijn of haar gelukquote:Op woensdag 21 oktober 2015 18:29 schreef Yvie_lu het volgende:
[..]
Stel je voor dat iedereen gewoon gelukkig zou zijn
Nou als je er gewoon bewust van bent dat het ook anders had kunnen lopen en er van geniet denk ik niet dat je eerst ongelukkig had hoeven zijn om het te kunnen waarderen. Al denk ik wel dat genoeg mensen het maar als iets te vanzelfsprekend zien.quote:Op woensdag 21 oktober 2015 18:31 schreef Fripsel het volgende:
Ik denk dat je moet weten hoe het is om ongelukkig te zijn om echt geluk te beseffen
Meh dat denk ik niet, helpt wel bij relativeren, dat dan weer wel.quote:Op woensdag 21 oktober 2015 18:31 schreef Fripsel het volgende:
Ik denk dat je moet weten hoe het is om ongelukkig te zijn om echt geluk te beseffen
Hmmm... Dat denk ik niet. Ik denk wel dat het helpt, maar noodzakelijk, nee. Ik ben nooit ongelukkig geweest, maar ik ben echt heel gelukkig op het moment en ben daar heel blij omquote:Op woensdag 21 oktober 2015 18:31 schreef Fripsel het volgende:
luxe hoor.quote:Op woensdag 21 oktober 2015 18:35 schreef Samzz het volgende:
[..]
Hmmm... Dat denk ik niet. Ik denk wel dat het helpt, maar noodzakelijk, nee. Ik ben nooit ongelukkig geweest, maar ik ben echt heel gelukkig op het moment en ben daar heel blij om.
Nou ja, ietsje minder gelukkig, want dahaag schoenen. Maar verder, zen.
Dat is toch een beetje relativeren? Ik heb wel eens pijn gevoeld dus, dat voel ik nu niet zo meer dus ik ben gelukkig? Bedoel je dat zo?quote:Op woensdag 21 oktober 2015 18:35 schreef Fripsel het volgende:
Niet zozeer om het relativeren maar om van hele simpele dingen te kunnen genieten.
En dan niet zo zeer zwaar depressief/ongelukkig, maar je moet daar voor mijn gevoel wel iets voor meegemaakt hebben. Maar dat denk ik maar
Vind pijn voelen en ongelukkig zijn niet helemaal hetzelfdequote:Op woensdag 21 oktober 2015 18:38 schreef Californium het volgende:
[..]
Dat is toch een beetje relativeren? Ik heb wel eens pijn gevoeld dus, dat voel ik nu niet zo meer dus ik ben gelukkig? Bedoel je dat zo?
Voor de rest word ik altijd een beetje melancholisch door discussies over geluk en niet zoveel zin in dus ik ga wel wat anders doen
Relativeren is meer dat je tegen jezelf zegt "ok dit is kut.. Maar....". Wat ik bedoel is meet dat je kleine dingen ziet en daar oprecht blij mee kan zijn.quote:Op woensdag 21 oktober 2015 18:38 schreef Californium het volgende:
[..]
Dat is toch een beetje relativeren? Ik heb wel eens pijn gevoeld dus, dat voel ik nu niet zo meer dus ik ben gelukkig? Bedoel je dat zo?
Voor de rest word ik altijd een beetje melancholisch door discussies over geluk en niet zoveel zin in dus ik ga wel wat anders doen
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |