Snap ikquote:Op woensdag 21 oktober 2015 16:39 schreef Barbusse het volgende:
[..]
Daarom vier ik dus ook geen carnaval
Ik zal jouw eens aanranden!quote:Op woensdag 21 oktober 2015 16:38 schreef Harmankardon het volgende:
Als je met carnaval naar een fatsoenlijke Limburgse of Brabantse stad gaat en je kunt dan niemand regelen dan wordt het idd lastig. Sterker nog, zelfs mannen worden dan regelmatig aangerand.
quote:Op woensdag 21 oktober 2015 16:43 schreef Californium het volgende:
[..]
Ik zal jouw eens aanranden!
/voorspelbaar
Hahahaquote:
quote:Op woensdag 21 oktober 2015 16:41 schreef Harmankardon het volgende:
[..]
Wanneer jullie willen want ik ga niet mee
quote:
Wie immerquote:
Ik begrijp dat jij dat snapt.quote:
Apfelstrudelquote:
Nein, dankequote:
Carnavalquote:Op woensdag 21 oktober 2015 16:38 schreef Harmankardon het volgende:
Als je met carnaval naar een fatsoenlijke Limburgse of Brabantse stad gaat en je kunt dan niemand regelen dan wordt het idd lastig. Sterker nog, zelfs mannen worden dan regelmatig aangerand.
Zo'n hipstertent is het niet hoorquote:Op woensdag 21 oktober 2015 16:39 schreef UitStraling het volgende:
[..]
De W2 is wel echt iets voor jou ja, als ze daar meer dan tien bezoekers hebben gaan die tien spontaan explosief kotsen omdat het te commercieel is.
Komende zomer als het EK bezig is lekker naar antwerpen en gent daar de chickies playen als zielige ollander. Succes gegarandeerdquote:
Grapje Fax, weet je toch?quote:
Ook Sonicstruggles hoor, Faxiequote:
Jij hebt toch al 10 chicks achter je aan zodra je een foto in US zet?quote:Op woensdag 21 oktober 2015 16:53 schreef SonicVolcano het volgende:
[..]
Ook Sonicstruggles hoor, Faxie
Waarvan jij er één bent toch?quote:Op woensdag 21 oktober 2015 16:55 schreef SiIk het volgende:
[..]
Jij hebt toch al 10 chicks achter je aan zodra je een foto in US zet?
Idem hier, niets om je voor te schamenquote:Op woensdag 21 oktober 2015 16:53 schreef SonicVolcano het volgende:
[..]
Soppende tienermeisjes zekerquote:Op woensdag 21 oktober 2015 16:55 schreef SiIk het volgende:
[..]
Ik ben gewoon groupie en doe alsof.quote:
Nee hoor. Nooit meegemaakt.quote:Op woensdag 21 oktober 2015 16:55 schreef SiIk het volgende:
[..]
Wat is jouw type dan?quote:Op woensdag 21 oktober 2015 16:57 schreef SiIk het volgende:
[..]
Ik ben gewoon groupie en doe alsof.
Volgens mij is Sonic helemaal niet zo m'n type
Maar niet echt genoeg foto's gezien om daar een goed oordeel over te kunnen vellen.
Heb ik die waslijst hier niet laatst al eens gepost?quote:
Hehe. Als ik iemands type ben, gaat de vlag uit.quote:Op woensdag 21 oktober 2015 16:57 schreef SiIk het volgende:
[..]
Ik ben gewoon groupie en doe alsof.
Volgens mij is Sonic helemaal niet zo m'n type
Maar niet echt genoeg foto's gezien om daar een goed oordeel over te kunnen vellen.
Ik kom hier niet zo vaak meer hè.quote:Op woensdag 21 oktober 2015 16:59 schreef SiIk het volgende:
[..]
Heb ik die waslijst hier niet laatst al eens gepost?
Ik ook nietquote:
M'n DM is open voor picsquote:Op woensdag 21 oktober 2015 16:59 schreef SonicVolcano het volgende:
[..]
Hehe. Als ik iemands type ben, gaat de vlag uit.
Smooth.quote:
Qua uiterlijk lijkt het wel bij een breed publiek te scoren. Maar heb je dan zo'n opmerkelijke persoonlijkheid?quote:Op woensdag 21 oktober 2015 16:59 schreef SonicVolcano het volgende:
[..]
Vast wel...quote:Op woensdag 21 oktober 2015 17:01 schreef Opsonisatie het volgende:
Maar er zijn geen fokkers met blauwgrijze ogen
Gewoon een paar keer op slaan. Niet te hard, anders wordt het paars.quote:Op woensdag 21 oktober 2015 17:01 schreef Opsonisatie het volgende:
quote:Op woensdag 21 oktober 2015 17:02 schreef Fera het volgende:
[..]
Gewoon een paar keer op slaan. Niet te hard, anders wordt het paars.
Die fase bereik ik al amper, dat ze je willen leren kennen. En als ik die bereik, laten ze niks meer van zich horen.quote:Op woensdag 21 oktober 2015 17:01 schreef Fera het volgende:
[..]
Qua uiterlijk lijkt het wel bij een breed publiek te scoren. Maar heb je dan zo'n opmerkelijke persoonlijkheid?
De bescheidenheid siert je gozerquote:Op woensdag 21 oktober 2015 16:59 schreef SonicVolcano het volgende:
[..]
Ik ken er eentjequote:Op woensdag 21 oktober 2015 17:01 schreef Opsonisatie het volgende:
Geloof er niks vanquote:Op woensdag 21 oktober 2015 16:53 schreef SonicVolcano het volgende:
[..]
Rare vrouwmensen kom jij tegen. Of mijn geslacht is gewoon bedorven. Misschien moet ik me maar om laten bouwen.quote:Op woensdag 21 oktober 2015 17:03 schreef SonicVolcano het volgende:
[..]
Die fase bereik ik al amper, dat ze je willen leren kennen. En als ik die bereik, laten ze niks meer van zich horen.
Dus ik ga vanaf nu alleen maar voor seks en FWB
Rrrrrrightquote:Op woensdag 21 oktober 2015 16:59 schreef Harmankardon het volgende:
Met Faxie gaat helemaal goedkomen, die treft op een gegeven moment een goeie MILF en dat is dat.
Ik heb blauwgrijze ogenquote:Op woensdag 21 oktober 2015 17:01 schreef Opsonisatie het volgende:
Pfff Art laat anders alle pussy soppenquote:Op woensdag 21 oktober 2015 17:05 schreef SiIk het volgende:
Het is dat Friese accent. Daar knapt elke vrouw op af.
Ik ken er een die dat niet doet. Helaas voor sonic is ze al bezet.quote:Op woensdag 21 oktober 2015 17:05 schreef SiIk het volgende:
Ik merkte ook niet echt een sterk Fries accent bij Art.quote:Op woensdag 21 oktober 2015 17:06 schreef Faxie het volgende:
[..]
Pfff Art laat anders alle pussy soppen
Zolang ie z'n mond houdt jaquote:Op woensdag 21 oktober 2015 17:06 schreef Faxie het volgende:
[..]
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Why get married and make one man miserable when I can stay single and make thousands miserable? -Carrie Snow
Op woensdag 21 oktober 2015 14:26 schreef kanovinnie het volgende:
Silk is niet hosselbaar voor een simpele sterveling als ik.
Bruin is niet gewoonquote:Op woensdag 21 oktober 2015 17:05 schreef Opsonisatie het volgende:
[..]
Wie
[..]
Helaas niet, gewoon bruine ogen
Dat komt door zijn badboy-image en zijn vele bansquote:Op woensdag 21 oktober 2015 17:06 schreef Faxie het volgende:
[..]
Ach, beter dan kerstverlichting.quote:
Kwestie van telkens tegen de verkeerde aanlopen, hoor.quote:Op woensdag 21 oktober 2015 17:05 schreef Fera het volgende:
[..]
Rare vrouwmensen kom jij tegen. Of mijn geslacht is gewoon bedorven. Misschien moet ik me maar om laten bouwen.
Lekker sex, drugs and rock 'n roll a la Hank Moody?
Badboysquote:Op woensdag 21 oktober 2015 17:07 schreef Harmankardon het volgende:
[..]
Dat komt door zijn badboy-image en zijn vele bans
Oh jaquote:Op woensdag 21 oktober 2015 17:06 schreef Opsonisatie het volgende:
[..]
Mooie oogkleur
Maar ik had het over fokkers, niet foksters
Nou ja, vraag maar aan Faxie. Er zitten geen goeie tussen blijkbaar.quote:Op woensdag 21 oktober 2015 17:08 schreef SonicVolcano het volgende:
[..]
Ach, beter dan kerstverlichting.
[..]
Kwestie van telkens tegen de verkeerde aanlopen, hoor.
Ja zoiets, alleen dan zonder drugs
quote:
Trut.quote:Op woensdag 21 oktober 2015 17:05 schreef SiIk het volgende:
Thnx Feer.quote:
Geil.quote:Op woensdag 21 oktober 2015 17:10 schreef SonicVolcano het volgende:
Gelukkig kan ik ook erg Brits EngelsEn een beetje Schots.
De waarheid mag gezegd worden.quote:
Opzich heb ik je nog nooit horen praten, dus no ideaquote:Op woensdag 21 oktober 2015 17:09 schreef SonicVolcano het volgende:
[..]
Trut.
Terwijl ik niet eens Fries ben opgevoed
quote:Op woensdag 21 oktober 2015 17:07 schreef SiIk het volgende:
[..]
Zolang ie z'n mond houdt jaZ'n mond is druk bezig met andere dingen tochSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
quote:Op woensdag 21 oktober 2015 17:09 schreef Fera het volgende:
[..]
Nou ja, vraag maar aan Faxie. Er zitten geen goeie tussen blijkbaar.
We zijn toch allemaal kuthoeren volgens jou?quote:
Wil je ook nietquote:Op woensdag 21 oktober 2015 17:11 schreef SiIk het volgende:
[..]
Opzich heb ik je nog nooit horen praten, dus no idea
Eigenlijk weet ik niks van je, alleen dat UF zegt dat je lekker bent
Bruin/groen hier.quote:
Haha. Veel van haar keuze's kon ik me niet in vinden, maar ze had ook met regelmaat best smaak hoorquote:Op woensdag 21 oktober 2015 17:13 schreef SonicVolcano het volgende:
[..]
Wil je ook niet
UF vindt alles lekker met een piemel, dat telt niet.
"Kijk mij, ik hoor overal bij".quote:Op woensdag 21 oktober 2015 17:13 schreef ElDinosaur het volgende:
Blauwgroengrijsbruinmengelmoesje reporting in.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.A man once asked me if it hurt my head when I broke through the earth's crust on my ascension from Hell.
quote:Op woensdag 21 oktober 2015 17:14 schreef Fera het volgende:
[..]
"Kijk mij, ik hoor overal bij".
Uitslover.Ik ookSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
niet allemaal hoorquote:Op woensdag 21 oktober 2015 17:13 schreef Fera het volgende:
[..]
We zijn toch allemaal kuthoeren volgens jou?
Ik ookquote:Op woensdag 21 oktober 2015 17:13 schreef ElDinosaur het volgende:
Blauwgroengrijsbruinmengelmoesje reporting in.
Hehe. Goede MI wel. Begin van een bepaald soort film.quote:Op woensdag 21 oktober 2015 17:14 schreef SiIk het volgende:
[..]
Haha. Veel van haar keuze's kon ik me niet in vinden, maar ze had ook met regelmaat best smaak hoor
Het moment dat we erachter kwamen dat we dezelfde tindermatch hadden was ook mooi. Die was wel echt
Dat is omdat t art isquote:Op woensdag 21 oktober 2015 17:06 schreef Faxie het volgende:
[..]
quote:Op woensdag 21 oktober 2015 17:17 schreef SonicVolcano het volgende:
[..]
Hehe. Goede MI wel. Begin van een bepaald soort film.
True. En niets mis met ONS of FWB als dat erin zitquote:Op woensdag 21 oktober 2015 17:08 schreef SonicVolcano het volgende:
[..]
Ach, beter dan kerstverlichting.
[..]
Kwestie van telkens tegen de verkeerde aanlopen, hoor.
Ja zoiets, alleen dan zonder drugs
Eckte Ariër.quote:Op woensdag 21 oktober 2015 17:18 schreef Harmankardon het volgende:
Blauwe ogen blond haar masterrace
Ga met hem verder datenquote:Op woensdag 21 oktober 2015 17:18 schreef SiIk het volgende:
Vorige week nog wel een knappe jongen leren kennen met blauwgrijze ogen, realiseer ik me ineens.
Jammer.quote:Op woensdag 21 oktober 2015 17:18 schreef SiIk het volgende:
[..]
Naah. Geen datewaardig exemplaar. Grote hufter die elke avond een ander doet volgens mij
Wie weet doe ik nog wel een keer een poging om em te hosselen.quote:
groenequote:Op woensdag 21 oktober 2015 17:07 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
Bruin is niet gewoon![]()
Bruine ogen
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |