Rare vrouwmensen kom jij tegen. Of mijn geslacht is gewoon bedorven. Misschien moet ik me maar om laten bouwen.quote:Op woensdag 21 oktober 2015 17:03 schreef SonicVolcano het volgende:
[..]
Die fase bereik ik al amper, dat ze je willen leren kennen. En als ik die bereik, laten ze niks meer van zich horen.
Dus ik ga vanaf nu alleen maar voor seks en FWB
Rrrrrrightquote:Op woensdag 21 oktober 2015 16:59 schreef Harmankardon het volgende:
Met Faxie gaat helemaal goedkomen, die treft op een gegeven moment een goeie MILF en dat is dat.
Ik heb blauwgrijze ogenquote:Op woensdag 21 oktober 2015 17:01 schreef Opsonisatie het volgende:
Maar er zijn geen fokkers met blauwgrijze ogen
Pfff Art laat anders alle pussy soppenquote:Op woensdag 21 oktober 2015 17:05 schreef SiIk het volgende:
Het is dat Friese accent. Daar knapt elke vrouw op af.
Ik ken er een die dat niet doet. Helaas voor sonic is ze al bezet.quote:Op woensdag 21 oktober 2015 17:05 schreef SiIk het volgende:
Ik merkte ook niet echt een sterk Fries accent bij Art.quote:Op woensdag 21 oktober 2015 17:06 schreef Faxie het volgende:
[..]
Pfff Art laat anders alle pussy soppen
Zolang ie z'n mond houdt jaquote:Op woensdag 21 oktober 2015 17:06 schreef Faxie het volgende:
[..]
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Why get married and make one man miserable when I can stay single and make thousands miserable? -Carrie Snow
Op woensdag 21 oktober 2015 14:26 schreef kanovinnie het volgende:
Silk is niet hosselbaar voor een simpele sterveling als ik.
Bruin is niet gewoonquote:Op woensdag 21 oktober 2015 17:05 schreef Opsonisatie het volgende:
[..]
Wie
[..]
Helaas niet, gewoon bruine ogen
Dat komt door zijn badboy-image en zijn vele bansquote:Op woensdag 21 oktober 2015 17:06 schreef Faxie het volgende:
[..]
Ach, beter dan kerstverlichting.quote:
Kwestie van telkens tegen de verkeerde aanlopen, hoor.quote:Op woensdag 21 oktober 2015 17:05 schreef Fera het volgende:
[..]
Rare vrouwmensen kom jij tegen. Of mijn geslacht is gewoon bedorven. Misschien moet ik me maar om laten bouwen.
Lekker sex, drugs and rock 'n roll a la Hank Moody?
Badboysquote:Op woensdag 21 oktober 2015 17:07 schreef Harmankardon het volgende:
[..]
Dat komt door zijn badboy-image en zijn vele bans
Oh jaquote:Op woensdag 21 oktober 2015 17:06 schreef Opsonisatie het volgende:
[..]
Mooie oogkleur
Maar ik had het over fokkers, niet foksters
Nou ja, vraag maar aan Faxie. Er zitten geen goeie tussen blijkbaar.quote:Op woensdag 21 oktober 2015 17:08 schreef SonicVolcano het volgende:
[..]
Ach, beter dan kerstverlichting.
[..]
Kwestie van telkens tegen de verkeerde aanlopen, hoor.
Ja zoiets, alleen dan zonder drugs
quote:
Trut.quote:Op woensdag 21 oktober 2015 17:05 schreef SiIk het volgende:
Thnx Feer.quote:
Geil.quote:Op woensdag 21 oktober 2015 17:10 schreef SonicVolcano het volgende:
Gelukkig kan ik ook erg Brits EngelsEn een beetje Schots.
De waarheid mag gezegd worden.quote:
Opzich heb ik je nog nooit horen praten, dus no ideaquote:Op woensdag 21 oktober 2015 17:09 schreef SonicVolcano het volgende:
[..]
Trut.
Terwijl ik niet eens Fries ben opgevoed
quote:Op woensdag 21 oktober 2015 17:07 schreef SiIk het volgende:
[..]
Zolang ie z'n mond houdt jaZ'n mond is druk bezig met andere dingen tochSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
quote:Op woensdag 21 oktober 2015 17:09 schreef Fera het volgende:
[..]
Nou ja, vraag maar aan Faxie. Er zitten geen goeie tussen blijkbaar.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |