Ik ben gewoon groupie en doe alsof.quote:
Nee hoor. Nooit meegemaakt.quote:Op woensdag 21 oktober 2015 16:55 schreef SiIk het volgende:
[..]
Jij hebt toch al 10 chicks achter je aan zodra je een foto in US zet?
Wat is jouw type dan?quote:Op woensdag 21 oktober 2015 16:57 schreef SiIk het volgende:
[..]
Ik ben gewoon groupie en doe alsof.
Volgens mij is Sonic helemaal niet zo m'n type
Maar niet echt genoeg foto's gezien om daar een goed oordeel over te kunnen vellen.
Heb ik die waslijst hier niet laatst al eens gepost?quote:
Hehe. Als ik iemands type ben, gaat de vlag uit.quote:Op woensdag 21 oktober 2015 16:57 schreef SiIk het volgende:
[..]
Ik ben gewoon groupie en doe alsof.
Volgens mij is Sonic helemaal niet zo m'n type
Maar niet echt genoeg foto's gezien om daar een goed oordeel over te kunnen vellen.
Ik kom hier niet zo vaak meer hè.quote:Op woensdag 21 oktober 2015 16:59 schreef SiIk het volgende:
[..]
Heb ik die waslijst hier niet laatst al eens gepost?
Ik ook nietquote:
M'n DM is open voor picsquote:Op woensdag 21 oktober 2015 16:59 schreef SonicVolcano het volgende:
[..]
Hehe. Als ik iemands type ben, gaat de vlag uit.
Smooth.quote:
Qua uiterlijk lijkt het wel bij een breed publiek te scoren. Maar heb je dan zo'n opmerkelijke persoonlijkheid?quote:Op woensdag 21 oktober 2015 16:59 schreef SonicVolcano het volgende:
[..]
Vast wel...quote:Op woensdag 21 oktober 2015 17:01 schreef Opsonisatie het volgende:
Maar er zijn geen fokkers met blauwgrijze ogen
Gewoon een paar keer op slaan. Niet te hard, anders wordt het paars.quote:Op woensdag 21 oktober 2015 17:01 schreef Opsonisatie het volgende:
quote:Op woensdag 21 oktober 2015 17:02 schreef Fera het volgende:
[..]
Gewoon een paar keer op slaan. Niet te hard, anders wordt het paars.
Die fase bereik ik al amper, dat ze je willen leren kennen. En als ik die bereik, laten ze niks meer van zich horen.quote:Op woensdag 21 oktober 2015 17:01 schreef Fera het volgende:
[..]
Qua uiterlijk lijkt het wel bij een breed publiek te scoren. Maar heb je dan zo'n opmerkelijke persoonlijkheid?
De bescheidenheid siert je gozerquote:Op woensdag 21 oktober 2015 16:59 schreef SonicVolcano het volgende:
[..]
Ik ken er eentjequote:Op woensdag 21 oktober 2015 17:01 schreef Opsonisatie het volgende:
Geloof er niks vanquote:Op woensdag 21 oktober 2015 16:53 schreef SonicVolcano het volgende:
[..]
Ook Sonicstruggles hoor, Faxie
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |