Snap ikquote:Op woensdag 21 oktober 2015 16:39 schreef Barbusse het volgende:
[..]
Daarom vier ik dus ook geen carnaval
Ik zal jouw eens aanranden!quote:Op woensdag 21 oktober 2015 16:38 schreef Harmankardon het volgende:
Als je met carnaval naar een fatsoenlijke Limburgse of Brabantse stad gaat en je kunt dan niemand regelen dan wordt het idd lastig. Sterker nog, zelfs mannen worden dan regelmatig aangerand.
quote:Op woensdag 21 oktober 2015 16:43 schreef Californium het volgende:
[..]
Ik zal jouw eens aanranden!
/voorspelbaar
Hahahaquote:
quote:Op woensdag 21 oktober 2015 16:41 schreef Harmankardon het volgende:
[..]
Wanneer jullie willen want ik ga niet mee
quote:
Wie immerquote:
Ik begrijp dat jij dat snapt.quote:
Apfelstrudelquote:
Nein, dankequote:
Carnavalquote:Op woensdag 21 oktober 2015 16:38 schreef Harmankardon het volgende:
Als je met carnaval naar een fatsoenlijke Limburgse of Brabantse stad gaat en je kunt dan niemand regelen dan wordt het idd lastig. Sterker nog, zelfs mannen worden dan regelmatig aangerand.
Zo'n hipstertent is het niet hoorquote:Op woensdag 21 oktober 2015 16:39 schreef UitStraling het volgende:
[..]
De W2 is wel echt iets voor jou ja, als ze daar meer dan tien bezoekers hebben gaan die tien spontaan explosief kotsen omdat het te commercieel is.
Komende zomer als het EK bezig is lekker naar antwerpen en gent daar de chickies playen als zielige ollander. Succes gegarandeerdquote:
Grapje Fax, weet je toch?quote:
Ook Sonicstruggles hoor, Faxiequote:
Jij hebt toch al 10 chicks achter je aan zodra je een foto in US zet?quote:Op woensdag 21 oktober 2015 16:53 schreef SonicVolcano het volgende:
[..]
Ook Sonicstruggles hoor, Faxie
Waarvan jij er één bent toch?quote:Op woensdag 21 oktober 2015 16:55 schreef SiIk het volgende:
[..]
Jij hebt toch al 10 chicks achter je aan zodra je een foto in US zet?
Idem hier, niets om je voor te schamenquote:Op woensdag 21 oktober 2015 16:53 schreef SonicVolcano het volgende:
[..]
Ook Sonicstruggles hoor, Faxie
Soppende tienermeisjes zekerquote:Op woensdag 21 oktober 2015 16:55 schreef SiIk het volgende:
[..]
Jij hebt toch al 10 chicks achter je aan zodra je een foto in US zet?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |