Helemaal mee eensquote:
Biggetjequote:Op woensdag 21 oktober 2015 15:56 schreef Fripsel het volgende:
[..]
Ja knap he![]()
One size fits al, kan de boom in.
quote:Op woensdag 21 oktober 2015 16:02 schreef Fripsel het volgende:
[..]
Ik wilde vragen, hoe maak je die smiley maar quote nu en zie dat het een url is
Ben wel eens benieuwd hoeveel procent van jouw reacties enkel een fucking smiley zijn.quote:
quote:Op woensdag 21 oktober 2015 16:05 schreef HostiMeister het volgende:
[..]
Ben wel eens benieuwd hoeveel procent van jouw reacties enkel een fucking smiley zijn.
Hij heeft graag "het laatste woord" volgens mij.quote:Op woensdag 21 oktober 2015 16:05 schreef HostiMeister het volgende:
[..]
Ben wel eens benieuwd hoeveel procent van jouw reacties enkel een fucking smiley zijn.
quote:Op woensdag 21 oktober 2015 16:05 schreef HostiMeister het volgende:
[..]
Faxie moet het hebben van zijn uiterlijk en uitstralingquote:Op woensdag 21 oktober 2015 16:05 schreef HostiMeister het volgende:
[..]
Ben jij z'n wingmen ja?quote:Op woensdag 21 oktober 2015 16:10 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Faxie moet het hebben van zijn uiterlijk en uitstraling
Ik raak altijd in de war van welke vorm van poepen ze nu bedoelen en wat daarin van mij verwacht word. Lastig.quote:Op woensdag 21 oktober 2015 16:16 schreef Fripsel het volgende:
Ik vind dat Vlaams accent altijd zo'n afknapper bij mannen.
Mijn bil is perfectquote:Op woensdag 21 oktober 2015 16:00 schreef HostiMeister het volgende:
[..]
Helemaal mee eensLiever wat meer vet op de bips dan te weinig, imho
welbespraaktquote:Op woensdag 21 oktober 2015 16:18 schreef Fripsel het volgende:
Eloquent? Help me even, ik ben blont.
Gaan we ruilen dan? :$quote:
Was het maar zo....quote:Op woensdag 21 oktober 2015 16:14 schreef Harmankardon het volgende:
Faxie neukt regelmatig half België aan gort en zit hier lekker de boel te trollen
Goddomme ja, kut!quote:
Kan er zelf nooit van afblijvenquote:Op woensdag 21 oktober 2015 16:21 schreef HostiMeister het volgende:
[..]
Jouw bil mag er inderdaad wezen ja
Snap ikquote:
Ik denk wel dat dat een goede stapstad is voor Fax.quote:Op woensdag 21 oktober 2015 16:23 schreef Harmankardon het volgende:
[..]
Avondje uitgaan in s'-Uitstralingbosch met de pussymaster
Ik durf nooit te praten in de buurt van chicks. Horen ze dat ik een vuige boerinnenslet ben :$quote:Op woensdag 21 oktober 2015 16:25 schreef HostiMeister het volgende:
Ik mag blijkbaar niets over accenten zeggen hier, insert MissMsx
Dat wel zeker, als je in Den Bosch nog geen vrouwtje kunt scoren dan spring maar van een hoog flatgebouw afquote:Op woensdag 21 oktober 2015 16:27 schreef SiIk het volgende:
[..]
Ik denk wel dat dat een goede stapstad is voor Fax.
Godverquote:Op woensdag 21 oktober 2015 16:31 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Dat wel zeker, als je in Den Bosch nog geen vrouwtje kunt scoren dan spring maar van een hoog flatgebouw af
Zo bedoelde ik het niet, en in dat opzicht heb ik er ook geen ervaring mee, maar als jij het zegtquote:Op woensdag 21 oktober 2015 16:31 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Dat wel zeker, als je in Den Bosch nog geen vrouwtje kunt scoren dan spring maar van een hoog flatgebouw af
W2 en de Toonzaal bevielen me welquote:Op woensdag 21 oktober 2015 16:27 schreef SiIk het volgende:
[..]
Ik denk wel dat dat een goede stapstad is voor Fax.
Ik krijg er geen geluid bij hierquote:Op woensdag 21 oktober 2015 16:34 schreef Barbusse het volgende:
Dqod-actie: http://img-9gag-fun.9cache.com/photo/aGRobN5_460sv.mp4
Mijn beide billen zijn perfectquote:
Daarom vier ik dus ook geen carnavalquote:Op woensdag 21 oktober 2015 16:38 schreef Harmankardon het volgende:
Als je met carnaval naar een fatsoenlijke Limburgse of Brabantse stad gaat en je kunt dan niemand regelen dan wordt het idd lastig. Sterker nog, zelfs mannen worden dan regelmatig aangerand.
Da's mooiquote:
De W2 is wel echt iets voor jou ja, als ze daar meer dan tien bezoekers hebben gaan die tien spontaan explosief kotsen omdat het te commercieel is.quote:
Ik zeg doen. Wanneer?quote:Op woensdag 21 oktober 2015 16:23 schreef Harmankardon het volgende:
[..]
Avondje uitgaan in s'-Uitstralingbosch met de pussymaster
quote:
Lieve toettie zo hequote:
Ehmquote:Op woensdag 21 oktober 2015 16:31 schreef UitStraling het volgende:
[..]
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Many persons have a wrong idea of what constitutes true happiness. It is not attained through self-gratification but through fidelity to a worthy purpose.
[ Bericht 0% gewijzigd door yats op 11-11-2011 11:22 ]
Snap ikquote:Op woensdag 21 oktober 2015 16:39 schreef Barbusse het volgende:
[..]
Daarom vier ik dus ook geen carnaval
Ik zal jouw eens aanranden!quote:Op woensdag 21 oktober 2015 16:38 schreef Harmankardon het volgende:
Als je met carnaval naar een fatsoenlijke Limburgse of Brabantse stad gaat en je kunt dan niemand regelen dan wordt het idd lastig. Sterker nog, zelfs mannen worden dan regelmatig aangerand.
quote:Op woensdag 21 oktober 2015 16:43 schreef Californium het volgende:
[..]
Ik zal jouw eens aanranden!
/voorspelbaar
Hahahaquote:
quote:Op woensdag 21 oktober 2015 16:41 schreef Harmankardon het volgende:
[..]
Wanneer jullie willen want ik ga niet mee
quote:
Wie immerquote:
Ik begrijp dat jij dat snapt.quote:
Apfelstrudelquote:
Nein, dankequote:
Carnavalquote:Op woensdag 21 oktober 2015 16:38 schreef Harmankardon het volgende:
Zo'n hipstertent is het niet hoorquote:Op woensdag 21 oktober 2015 16:39 schreef UitStraling het volgende:
[..]
De W2 is wel echt iets voor jou ja, als ze daar meer dan tien bezoekers hebben gaan die tien spontaan explosief kotsen omdat het te commercieel is.
Komende zomer als het EK bezig is lekker naar antwerpen en gent daar de chickies playen als zielige ollander. Succes gegarandeerdquote:
Grapje Fax, weet je toch?quote:
Ook Sonicstruggles hoor, Faxiequote:
Jij hebt toch al 10 chicks achter je aan zodra je een foto in US zet?quote:Op woensdag 21 oktober 2015 16:53 schreef SonicVolcano het volgende:
[..]
Ook Sonicstruggles hoor, Faxie
Waarvan jij er één bent toch?quote:Op woensdag 21 oktober 2015 16:55 schreef SiIk het volgende:
[..]
Jij hebt toch al 10 chicks achter je aan zodra je een foto in US zet?
Idem hier, niets om je voor te schamenquote:Op woensdag 21 oktober 2015 16:53 schreef SonicVolcano het volgende:
[..]
Ook Sonicstruggles hoor, Faxie
Soppende tienermeisjes zekerquote:Op woensdag 21 oktober 2015 16:55 schreef SiIk het volgende:
[..]
Jij hebt toch al 10 chicks achter je aan zodra je een foto in US zet?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |