Helemaal mee eensquote:
Biggetjequote:Op woensdag 21 oktober 2015 15:56 schreef Fripsel het volgende:
[..]
Ja knap he![]()
One size fits al, kan de boom in.
quote:Op woensdag 21 oktober 2015 16:02 schreef Fripsel het volgende:
[..]
Ik wilde vragen, hoe maak je die smiley maar quote nu en zie dat het een url is
Ben wel eens benieuwd hoeveel procent van jouw reacties enkel een fucking smiley zijn.quote:
quote:Op woensdag 21 oktober 2015 16:05 schreef HostiMeister het volgende:
[..]
Ben wel eens benieuwd hoeveel procent van jouw reacties enkel een fucking smiley zijn.
Hij heeft graag "het laatste woord" volgens mij.quote:Op woensdag 21 oktober 2015 16:05 schreef HostiMeister het volgende:
[..]
Ben wel eens benieuwd hoeveel procent van jouw reacties enkel een fucking smiley zijn.
quote:Op woensdag 21 oktober 2015 16:05 schreef HostiMeister het volgende:
[..]
Faxie moet het hebben van zijn uiterlijk en uitstralingquote:Op woensdag 21 oktober 2015 16:05 schreef HostiMeister het volgende:
[..]
Ben jij z'n wingmen ja?quote:Op woensdag 21 oktober 2015 16:10 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Faxie moet het hebben van zijn uiterlijk en uitstraling
Ik raak altijd in de war van welke vorm van poepen ze nu bedoelen en wat daarin van mij verwacht word. Lastig.quote:Op woensdag 21 oktober 2015 16:16 schreef Fripsel het volgende:
Ik vind dat Vlaams accent altijd zo'n afknapper bij mannen.
Mijn bil is perfectquote:Op woensdag 21 oktober 2015 16:00 schreef HostiMeister het volgende:
[..]
Helemaal mee eensLiever wat meer vet op de bips dan te weinig, imho
welbespraaktquote:Op woensdag 21 oktober 2015 16:18 schreef Fripsel het volgende:
Eloquent? Help me even, ik ben blont.
Gaan we ruilen dan? :$quote:
Was het maar zo....quote:Op woensdag 21 oktober 2015 16:14 schreef Harmankardon het volgende:
Faxie neukt regelmatig half België aan gort en zit hier lekker de boel te trollen
Goddomme ja, kut!quote:
Kan er zelf nooit van afblijvenquote:Op woensdag 21 oktober 2015 16:21 schreef HostiMeister het volgende:
[..]
Jouw bil mag er inderdaad wezen ja
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |