We zijn toch allemaal kuthoeren volgens jou?quote:
Wil je ook nietquote:Op woensdag 21 oktober 2015 17:11 schreef SiIk het volgende:
[..]
Opzich heb ik je nog nooit horen praten, dus no idea
Eigenlijk weet ik niks van je, alleen dat UF zegt dat je lekker bent
Bruin/groen hier.quote:
Haha. Veel van haar keuze's kon ik me niet in vinden, maar ze had ook met regelmaat best smaak hoorquote:Op woensdag 21 oktober 2015 17:13 schreef SonicVolcano het volgende:
[..]
Wil je ook niet
UF vindt alles lekker met een piemel, dat telt niet.
"Kijk mij, ik hoor overal bij".quote:Op woensdag 21 oktober 2015 17:13 schreef ElDinosaur het volgende:
Blauwgroengrijsbruinmengelmoesje reporting in.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.A man once asked me if it hurt my head when I broke through the earth's crust on my ascension from Hell.
quote:Op woensdag 21 oktober 2015 17:14 schreef Fera het volgende:
[..]
"Kijk mij, ik hoor overal bij".
Uitslover.Ik ookSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
niet allemaal hoorquote:Op woensdag 21 oktober 2015 17:13 schreef Fera het volgende:
[..]
We zijn toch allemaal kuthoeren volgens jou?
Ik ookquote:Op woensdag 21 oktober 2015 17:13 schreef ElDinosaur het volgende:
Blauwgroengrijsbruinmengelmoesje reporting in.
Hehe. Goede MI wel. Begin van een bepaald soort film.quote:Op woensdag 21 oktober 2015 17:14 schreef SiIk het volgende:
[..]
Haha. Veel van haar keuze's kon ik me niet in vinden, maar ze had ook met regelmaat best smaak hoor
Het moment dat we erachter kwamen dat we dezelfde tindermatch hadden was ook mooi. Die was wel echt
Dat is omdat t art isquote:Op woensdag 21 oktober 2015 17:06 schreef Faxie het volgende:
[..]
Pfff Art laat anders alle pussy soppen
quote:Op woensdag 21 oktober 2015 17:17 schreef SonicVolcano het volgende:
[..]
Hehe. Goede MI wel. Begin van een bepaald soort film.
True. En niets mis met ONS of FWB als dat erin zitquote:Op woensdag 21 oktober 2015 17:08 schreef SonicVolcano het volgende:
[..]
Ach, beter dan kerstverlichting.
[..]
Kwestie van telkens tegen de verkeerde aanlopen, hoor.
Ja zoiets, alleen dan zonder drugs
Eckte Ariër.quote:Op woensdag 21 oktober 2015 17:18 schreef Harmankardon het volgende:
Blauwe ogen blond haar masterrace
Ga met hem verder datenquote:Op woensdag 21 oktober 2015 17:18 schreef SiIk het volgende:
Vorige week nog wel een knappe jongen leren kennen met blauwgrijze ogen, realiseer ik me ineens.
Jammer.quote:Op woensdag 21 oktober 2015 17:18 schreef SiIk het volgende:
[..]
Naah. Geen datewaardig exemplaar. Grote hufter die elke avond een ander doet volgens mij
Wie weet doe ik nog wel een keer een poging om em te hosselen.quote:
groenequote:Op woensdag 21 oktober 2015 17:07 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
Bruin is niet gewoon![]()
Bruine ogen
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |