misbruik van je modpowersquote:Op dinsdag 20 oktober 2015 19:40 schreef Karina het volgende:
Kuch volgens mij ging ik weer door het slotje heenBij Masterchef ook al. Ik geef mijn slome internet de schuld
Goed zo!quote:Op dinsdag 20 oktober 2015 19:42 schreef Karina het volgende:
Ik zal straks de OP weer aanpassenOp mijn PC dit hier is te sloom.
Bob Dylan ook niet.quote:Op dinsdag 20 oktober 2015 19:41 schreef Pedroso het volgende:
Geen slechte zanger, Frank Boeijen. Je verstaat 'm alleen meestal niet.
Zeg me dat het niet zo isquote:Op dinsdag 20 oktober 2015 19:41 schreef Pedroso het volgende:
Geen slechte zanger, Frank Boeijen. Je verstaat 'm alleen meestal niet.
Altijd al geweestquote:
hij moet ook geld verdienenquote:Op dinsdag 20 oktober 2015 19:47 schreef Heufd het volgende:
Snap niet waarom DWDD altijd zoveel aandacht besteed aan zo'n irrelevante artiest.
Ik kan me ook wel enigszins voorstellen dat je het op een zuipen zat als je moet optreden in Eibergen.quote:Op dinsdag 20 oktober 2015 19:46 schreef J0kkebr0k het volgende:
Oja, hier...
http://www.telegraaf.nl/t(...)hier_dronken___.html
Proleet.quote:Op dinsdag 20 oktober 2015 19:47 schreef Heufd het volgende:
Snap niet waarom DWDD altijd zoveel aandacht besteed aan zo'n irrelevante artiest.
Grote naam in de geschiedenis hoor, alleen de laatste 30 jaar is het niet veel meer...quote:Op dinsdag 20 oktober 2015 19:47 schreef Heufd het volgende:
Past wel een beetje bij 'm. Zeker niet slecht.quote:Op dinsdag 20 oktober 2015 19:48 schreef Mexicanobakker het volgende:
Doe nou niet, Frans.
Je hebt zelf mooie liedjes, maar doe dit nou niet.
Het kan stukken erger ja.quote:Op dinsdag 20 oktober 2015 19:49 schreef Pedroso het volgende:
[..]
Past wel een beetje bij 'm. Zeker niet slecht.
Zal zijn grote rol in de muziekgeschiedenis niet ontkennen, maar DWDD heeft zó vaak een item over Dylan. Kan je beter besteden aan iets van nu.quote:Op dinsdag 20 oktober 2015 19:47 schreef Pedroso het volgende:
[..]
Grote naam in de geschiedenis hoor, alleen de laatste 30 jaar is het niet veel meer...
Precies, Lubach besteedt tenminste nog aandacht aan Martin Garrix.quote:Op dinsdag 20 oktober 2015 19:50 schreef Heufd het volgende:
[..]
Zal zijn grote rol in de muziekgeschiedenis niet ontkennen, maar DWDD heeft zó vaak een item over Dylan. Kan je beter besteden aan iets van nu.
Vind het vergeleken met vroeger nog wel meevallen eigenlijk.quote:Op woensdag 21 oktober 2015 19:08 schreef OProg het volgende:
Erben die hakkelt. Je verwacht het niet.
quote:Op woensdag 21 oktober 2015 19:10 schreef Martinello het volgende:
Met open mond luisteren ze naar Jelles verhaal.
fijn dat ze zo lekker in beeld zijnquote:Op woensdag 21 oktober 2015 19:10 schreef Martinello het volgende:
Met open mond luisteren ze naar Jelles verhaal.
Deed hij vroeger ook al mais hakselen?quote:Op woensdag 21 oktober 2015 19:09 schreef Pedroso het volgende:
[..]
Vind het vergeleken met vroeger nog wel meevallen eigenlijk.
Marjon de hond mogen ze in ieder geval wel vervangen door deze dame.quote:Op woensdag 21 oktober 2015 19:17 schreef snellejelle het volgende:
We moeten hier ook zo'n weerbericht hebben![]()
![]()
Die is al jaren weg toch? Tegenwoordig hebben we Willemijn.quote:Op woensdag 21 oktober 2015 19:18 schreef Monolith het volgende:
[..]
Marjon de hond mogen ze in ieder geval wel vervangen door deze dame.
quote:Op woensdag 21 oktober 2015 19:20 schreef alors het volgende:
[..]
Doe je mond eens dichtLeuke bril trouwens
![]()
quote:
Nooit geweten over Erben.quote:Op woensdag 21 oktober 2015 19:22 schreef Pedroso het volgende:
Programma's met Down kinderen is wel erg in tegenwoordig, wordt een beetje erg veel uitgemolken.
Ik had het anders nooit herkend natuurlijk.quote:Op woensdag 21 oktober 2015 19:26 schreef alors het volgende:
In het ene shot was Coca Cola geblurred, volgende shot niet meer
Valt me nog mee jammer van die zangerquote:Op woensdag 21 oktober 2015 19:35 schreef Pedroso het volgende:
Nico vindt ze geweldig dus het zal wel niet veel zijn.
De setting is er ook niet echt naar maar niet mijn cup of tea.quote:Op woensdag 21 oktober 2015 19:36 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Valt me nog mee jammer van die zanger
Nee jij dan, jij zit er over te zeiken op het internet.quote:Op woensdag 21 oktober 2015 19:38 schreef Pedroso het volgende:
Toch verbazingwekkend dat Nico al jarenlang z'n huis-tuin en keuken versjes mag opratelen in zo'n populair programma als DWDD.
Yep, zijn er meerdere. Een Belgisch reclamebureau heeft er honderden uitgedeeld onder BN'ers.quote:Op woensdag 21 oktober 2015 19:38 schreef Felagund het volgende:
Heeft Nico nu een shirt van de rode duivels aan?
En dat mag niet ?quote:Op woensdag 21 oktober 2015 19:39 schreef Typisch het volgende:
[..]
Nee jij dan, jij zit er over te zeiken op het internet.
Dat is toch een beetje dat Zwitserleven gevoel hequote:Op woensdag 21 oktober 2015 19:39 schreef Specularium het volgende:
Wat heeft Chris het hart toch op de juiste plek.
ja, maar populair is fok al tijden niet meerquote:Op woensdag 21 oktober 2015 19:39 schreef Typisch het volgende:
[..]
Nee jij dan, jij zit er over te zeiken op het internet.
Opvolger van Barry Atsma.quote:Op woensdag 21 oktober 2015 19:40 schreef Mani89 het volgende:
Is Chris ook op de gravy train van verstandelijkgehandicaptenuitbuiting gesprongen?
Nooit last van gehad gelukkig.quote:Op woensdag 21 oktober 2015 19:42 schreef marcodej het volgende:
Superirritant lijkt me dat. Zo'n downie die rond je staat te dansen.
gewoon negeren, gaan ze vanzelf weg.quote:Op woensdag 21 oktober 2015 19:42 schreef marcodej het volgende:
Superirritant lijkt me dat. Zo'n downie die rond je staat te dansen.
Normale mensen zichzelf beter laten voelen.quote:Op woensdag 21 oktober 2015 19:42 schreef marcodej het volgende:
Wat is verder het nut of doel van deze serie? Ongemakkelijke momenten met downies vangen?
Of ze gaan een potje masturberen op de dansvloer.quote:Op woensdag 21 oktober 2015 19:42 schreef snellejelle het volgende:
[..]
gewoon negeren, gaan ze vanzelf weg.
inzicht geven in hun leven?quote:Op woensdag 21 oktober 2015 19:42 schreef marcodej het volgende:
Wat is verder het nut of doel van deze serie? Ongemakkelijke momenten met downies vangen?
tosti apparaat uit de blokker ernaastquote:Op woensdag 21 oktober 2015 19:44 schreef Mexicanobakker het volgende:
een tosti, een echt streekproduct
Hij bedoelt een sandwich.quote:Op woensdag 21 oktober 2015 19:44 schreef Mexicanobakker het volgende:
een tosti, een echt streekproduct
Een televizierring winnen.quote:Op woensdag 21 oktober 2015 19:42 schreef marcodej het volgende:
Bewaren voor het nageslacht. Tegenwoordig worden downies niet meer geboren.quote:Op woensdag 21 oktober 2015 19:42 schreef marcodej het volgende:
quote:Op woensdag 21 oktober 2015 19:48 schreef Pedroso het volgende:
Rachelle is best wel knap voor een downie.
Ik vind deze voor een downie ook niet zo lelijk hoor.quote:Op woensdag 21 oktober 2015 19:49 schreef richolio het volgende:
Als ze het niet had dan was ze volgens mij best mooi.
Ik zal geen ramengrapje makenquote:Op woensdag 21 oktober 2015 19:48 schreef marcodej het volgende:
Tobias heeft half Delft afgelebberd. Dat is nu wel duidelijk.
quote:Speelfilm ' Steve Jobs': Alexander Klöpping
Een genie. Bijna een god. Zo zien Apple-adepten Steve Jobs. Ooit begonnen met computertjes bouwen in een garage, uiteindelijk bedenker van revolutionaire producten als iPhone en iPad. Jobs is de man die van Apple een van de meest waardevolle bedrijven ter wereld maakt.
Deze week verscheen de biopic ‘Steve Jobs’, waarin ook de mindere kanten van de zijn persoon worden getoond. Zijn perfectionisme waarvoor alles moet wijken, zijn werklust waar zijn gezin onder lijdt. Alexander Klöpping heeft de film al voor ons bekeken. Heeft hij genoten?
kloptquote:Op donderdag 22 oktober 2015 19:08 schreef Tomatenboer het volgende:
Johan Cruijff en Steve Jobs, allebei schromelijk overschatte en gehypte figuren.
Ja piemeltjesgrapjes ipv moppen over je leuter.quote:Op donderdag 22 oktober 2015 19:25 schreef DrDentz het volgende:
Ik vind het niet zo grappig eigenlijk. Maarja. Piemelgrappen is een beetje vrouwenhumor toch?
ja?quote:Op donderdag 22 oktober 2015 19:25 schreef DrDentz het volgende:
Ik vind het niet zo grappig eigenlijk. Maarja. Piemelgrappen is een beetje vrouwenhumor toch?
Zijn het halfbroers?quote:Op donderdag 22 oktober 2015 19:29 schreef Furdinand het volgende:
[..]
hij schreef ook 50% van theo's shows
Was mooi iddquote:Op donderdag 22 oktober 2015 19:39 schreef Buitendam het volgende:
Dit soort pianostukken kan me niet lang genoeg duren.
Dieuwke vindt dit niet leuk, want dit is hoogstaande journalistiek!quote:Op donderdag 22 oktober 2015 19:41 schreef NoCigar het volgende:
'Iedereen, IEDEREEN'. Rot toch op met je marketinggelul, randdebiel.
Zijn gewoon #unieketalenten dit hoor.quote:Op donderdag 22 oktober 2015 19:47 schreef superniger het volgende:
Nu gaat DWDD weer een nummer verkrachten.
Ik vind dit best wel aardig hoor.quote:Op donderdag 22 oktober 2015 19:47 schreef superniger het volgende:
Nu gaat DWDD weer een nummer verkrachten.
Oh ja die vind ik ook mooi. Gek dat deze er niet in stond. Deze en hiervoor genoemde Goldfinger vind ik allebei erg 'Bonderig'.quote:Op donderdag 22 oktober 2015 19:51 schreef J0kkebr0k het volgende:
[..]
Zeker goed!
Vond deze ook goed destijds... en nog wel. Kwam niet in top 10 voor.
Eens!quote:Op donderdag 22 oktober 2015 19:53 schreef Karina het volgende:
[..]
Oh ja die vind ik ook mooi. Gek dat deze er niet in stond. Deze en hiervoor genoemde Goldfinger vind ik allebei erg 'Bonderig'.
Ik wil toch ook zelf controle houden als het even kan jaquote:Op vrijdag 23 oktober 2015 19:11 schreef Van_Poppel het volgende:
Doodeng lijkt me dat. Vind het al helemaal niks om als passagier mee te rijden...je rijdt onbewust toch mee.
En mensen die ervoor springen.quote:Op vrijdag 23 oktober 2015 19:13 schreef penny-wise het volgende:
En wegpiraten houdt ie ook rekening mee...?
Dat was een domme taxichauffeurquote:Op vrijdag 23 oktober 2015 19:14 schreef chufi het volgende:
Deze Tesla had van de week nog wat problemen in Den Haag..
[ afbeelding ]
sssttquote:Op vrijdag 23 oktober 2015 19:15 schreef eenjongen... het volgende:
[..]
Dat was een domme taxichauffeur
Ligt eraan, als je alleen rijdt blijft het saai, tenzij er standaard wifi in je auto komt.quote:Op vrijdag 23 oktober 2015 19:16 schreef Pedroso het volgende:
Wel beetje saai als je zelf niets meer hoeft te doen. Maar dat zal snel wennen denk ik.
Ik zou niet volledig durven vertrouwen op de software. Het blijven gewoon if then else opdrachten. Eén bugje en je wordt tegen een betonnen muur geplet.quote:Op vrijdag 23 oktober 2015 19:14 schreef Tagliano het volgende:
Dit is opzich geinig om te zien maar de doodsangsten die ik zou hebben als ik achter het stuur zit
Dat zal er ongetwijfeld ook standaard aankomen. Ontwikkelingen w.b auto's zal de komende 15 jaar sowieso heel snel gaan denk ik.quote:Op vrijdag 23 oktober 2015 19:17 schreef eenjongen... het volgende:
[..]
Ligt eraan, als je alleen rijdt blijft het saai, tenzij er standaard wifi in je auto komt.
Precies, laat mij maar lekker rijden. Vaak nog leuk ookquote:Op vrijdag 23 oktober 2015 19:18 schreef Van_Poppel het volgende:
[..]
Ik zou niet volledig durven vertrouwen op de software. Het blijven gewoon if then else opdrachten. Eén bugje en je wordt tegen een betonnen muur geplet.
Eerste jaren zal het ongetwijfeld nog wel aardig wat kinderziektes hebben maar daarna kun je er blind op vertrouwen.quote:Op vrijdag 23 oktober 2015 19:18 schreef Van_Poppel het volgende:
[..]
Ik zou niet volledig durven vertrouwen op de software. Het blijven gewoon if then else opdrachten. Eén bugje en je wordt tegen een betonnen muur geplet.
Nederlands leren voor zijn toekomstige bondscoachsschapquote:Op vrijdag 23 oktober 2015 19:21 schreef Pedroso het volgende:
Wat doet Jurgen Klopp daar in de studio ?
Het zal op lange termijn wel veliger zijn.quote:Op vrijdag 23 oktober 2015 19:11 schreef Van_Poppel het volgende:
Doodeng lijkt me dat. Vind het al helemaal niks om als passagier mee te rijden...je rijdt onbewust toch mee.
Nu kun je wel wat andere dingen doen met je vriendin in de autoquote:Op vrijdag 23 oktober 2015 19:23 schreef Be-Smart het volgende:
Ik wil gewoon op mijn vriendinnetje kunnen zeuren als ze de kaart op de kop houdt en we totaal de verkeerde kant op gaan. Niets auto-auto of tom-tom!
Het is ook niet zo dat technologie onfeilbaar is. Mensen zijn echter notoire zelfoverschatters, zeker wanneer de illusie van controle om de hoek komt kijken. Durf je wel bij een andere menselijke chauffeur in de auto te stappen? Zelfs de beste menselijke chauffeur is straks een grotere brokkenpiloot dan deze software.quote:Op vrijdag 23 oktober 2015 19:18 schreef Van_Poppel het volgende:
[..]
Satie is fijne muziek.quote:
proefkonijnenquote:Op vrijdag 23 oktober 2015 19:34 schreef eenjongen... het volgende:
Maar volgens mij zag ik bij try before you die ofzo wel een keer zo iets, met 1000 papiertjes in zo'n pakket ofzo, dat ging best goed
Vanaf het moment dat hij wist dat Freek te gast wasquote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |