misbruik van je modpowersquote:Op dinsdag 20 oktober 2015 19:40 schreef Karina het volgende:
Kuch volgens mij ging ik weer door het slotje heenBij Masterchef ook al. Ik geef mijn slome internet de schuld
Goed zo!quote:Op dinsdag 20 oktober 2015 19:42 schreef Karina het volgende:
Ik zal straks de OP weer aanpassenOp mijn PC dit hier is te sloom.
Bob Dylan ook niet.quote:Op dinsdag 20 oktober 2015 19:41 schreef Pedroso het volgende:
Geen slechte zanger, Frank Boeijen. Je verstaat 'm alleen meestal niet.
Zeg me dat het niet zo isquote:Op dinsdag 20 oktober 2015 19:41 schreef Pedroso het volgende:
Geen slechte zanger, Frank Boeijen. Je verstaat 'm alleen meestal niet.
Altijd al geweestquote:
hij moet ook geld verdienenquote:Op dinsdag 20 oktober 2015 19:47 schreef Heufd het volgende:
Snap niet waarom DWDD altijd zoveel aandacht besteed aan zo'n irrelevante artiest.
Ik kan me ook wel enigszins voorstellen dat je het op een zuipen zat als je moet optreden in Eibergen.quote:Op dinsdag 20 oktober 2015 19:46 schreef J0kkebr0k het volgende:
Oja, hier...
http://www.telegraaf.nl/t(...)hier_dronken___.html
Proleet.quote:Op dinsdag 20 oktober 2015 19:47 schreef Heufd het volgende:
Snap niet waarom DWDD altijd zoveel aandacht besteed aan zo'n irrelevante artiest.
Grote naam in de geschiedenis hoor, alleen de laatste 30 jaar is het niet veel meer...quote:Op dinsdag 20 oktober 2015 19:47 schreef Heufd het volgende:
Past wel een beetje bij 'm. Zeker niet slecht.quote:Op dinsdag 20 oktober 2015 19:48 schreef Mexicanobakker het volgende:
Doe nou niet, Frans.
Je hebt zelf mooie liedjes, maar doe dit nou niet.
Het kan stukken erger ja.quote:Op dinsdag 20 oktober 2015 19:49 schreef Pedroso het volgende:
[..]
Past wel een beetje bij 'm. Zeker niet slecht.
Zal zijn grote rol in de muziekgeschiedenis niet ontkennen, maar DWDD heeft zó vaak een item over Dylan. Kan je beter besteden aan iets van nu.quote:Op dinsdag 20 oktober 2015 19:47 schreef Pedroso het volgende:
[..]
Grote naam in de geschiedenis hoor, alleen de laatste 30 jaar is het niet veel meer...
Precies, Lubach besteedt tenminste nog aandacht aan Martin Garrix.quote:Op dinsdag 20 oktober 2015 19:50 schreef Heufd het volgende:
[..]
Zal zijn grote rol in de muziekgeschiedenis niet ontkennen, maar DWDD heeft zó vaak een item over Dylan. Kan je beter besteden aan iets van nu.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |