Daar ligt mijn punt niet.quote:Op dinsdag 20 oktober 2015 15:57 schreef CyberTijn het volgende:
Wat een gedoe zeg over het contact na een eerste / tweede / zoveelste date.
Ik sluit mijn dates af met 2 vragen:
- Heb je het leuk gehad?
- Zit er wat jou betreft een vervolg in?
Indien op beide vragen "ja" het antwoord is, pak allebei je telefoon en prik een datum / tijdstip voor het vervolg. Indien op een van beide vragen twijfelachtig wordt geantwoord, weet je ook genoeg.
Easy as that.
hmmm ik heb toch liever later een berichtje anders zou ik me wat voor het blok gezet voelen. En ik heb soms ook even tijd nodig om te bedenken wat ik wilquote:Op dinsdag 20 oktober 2015 15:57 schreef CyberTijn het volgende:
Wat een gedoe zeg over het contact na een eerste / tweede / zoveelste date.
Ik sluit mijn dates af met 2 vragen:
- Heb je het leuk gehad?
Indien op beide vragen "ja" het antwoord is, pak allebei je telefoon en prik een datum / tijdstip voor het vervolg. Indien op een van beide vragen twijfelachtig wordt geantwoord, weet je ook genoeg.
Easy as that.
Idd... en anders ruik je het wel aan je vingerquote:Op dinsdag 20 oktober 2015 16:10 schreef ook_gek het volgende:
Je merkt al vaak bij het gedag zeggen van een date hoe het er voor staat.
Je maakt je ook te veel zorgen johquote:Op dinsdag 20 oktober 2015 17:25 schreef Ser_Ciappelletto het volgende:
Shit mannen, vanavond tweede date.
[ afbeelding ]
Dit voelt nu al ongemakkelijk.quote:Op dinsdag 20 oktober 2015 15:57 schreef CyberTijn het volgende:
- Heb je het leuk gehad?
Tadaaquote:Op dinsdag 20 oktober 2015 17:25 schreef Ser_Ciappelletto het volgende:
[ afbeelding ]
Zo bedoelde ik het niet. Ik had het over de stortvloed aan berichten die de gemiddelde vrouw krijgt op dating sites.quote:Op dinsdag 20 oktober 2015 15:11 schreef SonicVolcano het volgende:
[..]
Zou ze iets willen bewijzen denk je?
quote:Op dinsdag 20 oktober 2015 17:25 schreef Ser_Ciappelletto het volgende:
[ afbeelding ]
quote:Op dinsdag 20 oktober 2015 16:23 schreef rhubarbje het volgende:
[..]
hmmm ik heb toch liever later een berichtje anders zou ik me wat voor het blok gezet voelen. En ik heb soms ook even tijd nodig om te bedenken wat ik wil
Interessant. Dank voor jullie inzichtenquote:Op dinsdag 20 oktober 2015 17:55 schreef thenxero het volgende:
[..]
Dit voelt nu al ongemakkelijk.
1) Je merkt wel of ze het leuk had
2) Je merkt wel hoe ze reageert als je even later een date voorstelt.
Je zet er wel druk op zo.
Ik geef zelf aan of ik het leuk vond, daar gaat het voor mij persoonlijk ook om bij een date. Dat is meestal ook wel genoeg om er uit te krijgen wat zij er van vond. Voordeel daarvan is dat je niet overkomt alsof je bevestiging aan het zoeken bent.quote:Op dinsdag 20 oktober 2015 18:35 schreef CyberTijn het volgende:
[..]
[..]
Interessant. Dank voor jullie inzichten
"Ik weet het nog niet" is overigens ook een prima antwoord. Het maakt in ieder geval wel duidelijk bij wie de bal ligt om aan te geven in een later stadium of er een vervolg date in zit.
Ik zie nu wel in dat deze vragen inderdaad een bepaalde druk op de ander kunnen leggen.
Dat zijn toch gewoon likes die je eerder al hebt uitgedeeld? Moeten die dan verwijderd worden omdat je opeens op een andere locatie zit?quote:Op dinsdag 20 oktober 2015 18:38 schreef ElDinosaur het volgende:
[..]
Ik geef zelf aan of ik het leuk vond, daar gaat het voor mij persoonlijk ook om bij een date. Dat is meestal ook wel genoeg om er uit te krijgen wat zij er van vond. Voordeel daarvan is dat je niet overkomt alsof je bevestiging aan het zoeken bent.
Tinder is ook lekker traag met updaten van locatie.. Wat heb ik nou aan matches in Groningen.![]()
![]()
Nee, mijn locatie stond nog de hele avond op Groningen terwijl ik alweer 200km verderop zat.quote:Op woensdag 21 oktober 2015 08:28 schreef Fripsel het volgende:
[..]
Dat zijn toch gewoon likes die je eerder al hebt uitgedeeld? Moeten die dan verwijderd worden omdat je opeens op een andere locatie zit?
Vanaf die leeftijd gaat het bergafwaarts. Voor vrouwen dan. Mannen worden juist aantrekkelijkerquote:Op woensdag 21 oktober 2015 08:26 schreef Deezertje het volgende:
Valt op dat er een hoop 27-jarigen op datingsites zitten... Is dat zo'n leeftijd dat iedereen weer op zoek is ofzo?
Waarom bijt hij zijn kind?quote:Hij (uit Turkije): Do you believe in taste?
Ik (in het engels): Dat is niet iets om in te geloven? Maar goed, je woont in Turkije (en mijn profiel is in het Nederlands dus die heb je ook al niet gelezen) dus dit word niks. Succes verder
Hij: We are free within our imagination..I am now in Holland in my mind..thinking doesn't know boundary. Taste is belief. .coz biting ur lover or kid defined love emotions but biting someone by hungryness is defined hanibalism. Obviously have seen u know English and better to write..
Wut.quote:Op woensdag 21 oktober 2015 11:04 schreef rhubarbje het volgende:
Deze moet ik even delen, kreeg ik net in mijn inboxje:
[..]
Waarom bijt hij zijn kind?
Dan heb jij nog nooit mijn tinder stapel met mannen van 31-49 doorgebladerd...quote:Op woensdag 21 oktober 2015 09:00 schreef SonicVolcano het volgende:
[..]
Vanaf die leeftijd gaat het bergafwaarts. Voor vrouwen dan. Mannen worden juist aantrekkelijker
Vaak helaas wel met kinderenquote:Op woensdag 21 oktober 2015 11:12 schreef ook_gek het volgende:
Tussen de 28 en 34 jaar is de grootste groep vrijgezellen had ik laatst gelezen.
Dat hoop ik. Zie er niet echt mannelijk uit voor mijn leeftijd, schatten mij altijd 18...quote:Op woensdag 21 oktober 2015 09:00 schreef SonicVolcano het volgende:
[..]
Vanaf die leeftijd gaat het bergafwaarts. Voor vrouwen dan. Mannen worden juist aantrekkelijker
Waarom moet jij bij alles een of ander vast omlijnd verhaal verzinnen van hoe het leven van die mensen moet zijn en hoe dat dan ook voor iedereen uit die categorie zo moet zijn?quote:Op woensdag 21 oktober 2015 11:14 schreef Deezertje het volgende:
[..]
27 is volgens mij net zo'n leeftijd dat je 1-2 serieuze relaties hebt gehad maar die na een paar jaar toch niet 'de ware' blijken. Tijd om een keuze te maken dus.
Joh, je bepaalt zelf hoe oud je eruit ziet. Trek een overhemd aan en laat een baard staan, dan ben je plots 30. Scheer jezelf en doe een CoolCat-shirt aan, en je bent weer 16.quote:Op woensdag 21 oktober 2015 11:14 schreef Deezertje het volgende:
[..]
Dat hoop ik. Zie er niet echt mannelijk uit voor mijn leeftijd, schatten mij altijd 18...Ben bijna 7 jaar ouder hoor
Dus dan heb ik nog een mooie weg te gaan
27 als vrouw is nog best schappelijk hoor, mits geen kinderen en gescheiden. Anders ga je het al wat lastiger krijgen. 27 is volgens mij net zo'n leeftijd dat je 1-2 serieuze relaties hebt gehad maar die na een paar jaar toch niet 'de ware' blijken. Tijd om een keuze te maken dus.
Ze zullen het alsnog makkelijker hebben dan jij met deze kromme denkwijze.quote:Op woensdag 21 oktober 2015 11:14 schreef Deezertje het volgende:
[..]
mits geen kinderen en gescheiden. Anders ga je het al wat lastiger krijgen.
beetje letterlijke vertaling van taste denk ikquote:Op woensdag 21 oktober 2015 11:04 schreef rhubarbje het volgende:
Deze moet ik even delen, kreeg ik net in mijn inboxje:
[..]
Waarom bijt hij zijn kind?
Nou ja daarnaast zie ik nog wel wat meer mis met het berichtjequote:Op woensdag 21 oktober 2015 11:51 schreef Re het volgende:
[..]
beetje letterlijke vertaling van taste denk ik
Autisme, he.quote:Op woensdag 21 oktober 2015 11:15 schreef rhubarbje het volgende:
[..]
Waarom moet jij bij alles een of ander vast omlijnd verhaal verzinnen van hoe het leven van die mensen moet zijn en hoe dat dan ook voor iedereen uit die categorie zo moet zijn?
Het erge is dat je het niet los kunt laten en daar nog beslissingen op baseert ook
klein beetje maarquote:Op woensdag 21 oktober 2015 11:59 schreef rhubarbje het volgende:
[..]
Nou ja daarnaast zie ik nog wel wat meer mis met het berichtje
quote:Op woensdag 21 oktober 2015 11:08 schreef DancingPhoebe het volgende:
[..]
Dan heb jij nog nooit mijn tinder stapel met mannen van 31-49 doorgebladerd...
Ervaringsdeskundige meldt zich.quote:Op woensdag 21 oktober 2015 11:12 schreef ook_gek het volgende:
Tussen de 28 en 34 jaar is de grootste groep vrijgezellen had ik laatst gelezen.
Serieus...quote:Op woensdag 21 oktober 2015 09:00 schreef SonicVolcano het volgende:
[..]
Ik lieg nooitquote:
Whehe.quote:Op woensdag 21 oktober 2015 15:23 schreef Chai het volgende:
25 is voor een man nog best schappelijk, mits een sociaal leven en niet de behoefte overal een relatie uit te willen halen. Volgens mij is dat echt zo'n punt in het leven dat je de keuze moet maken om het anders aan te pakken en te erkennen dat je inderdaad anders bent. Vrouwen boven de 20 knappen echt af op mannen zonder enige vorm van zelfreflectie die heel negatief in het leven staan. Als je op die leeftijd nog niet in staat bent om in te zien dat je op die vlakken schromelijk tekort schiet moet je accepteren dat huisje, boompje, beestje er voor jou misschien niet in inzit.
Crap, val ik daar precies tussen in. Er is nog hoop.quote:Op woensdag 21 oktober 2015 11:12 schreef ook_gek het volgende:
Trouw met dr! Dit zijn de betere chicksquote:Op woensdag 21 oktober 2015 11:28 schreef UitStraling het volgende:
Gisteren spontaan in een impuls afgesproken met een dame van mijn werk, samen naar mijn huis gereden, snel even gedouched en samen wat gaan eten buitenshuis, al lichtelijk aangeschoten weer naar mijn huis, drankflessen op tafel, buikpijn gekregen van de slappe lach en het dansen en keelpijn van het elkaar toezingen van flauwe kutliedjes, veel te laat geworden en een lichte kater nu maar ik zit nu met een grijns na te genieten van een heerlijke en epische avond/nacht
Nou trouwen is niets voor een vrije vogel als ik maar ik ga haar vanavond wel urenlang verwennen en daarna zien we welquote:Op woensdag 21 oktober 2015 15:44 schreef K44S het volgende:
[..]
Trouw met dr! Dit zijn de betere chicks
Waarom laat je het altijd zo vies klinkenquote:Op woensdag 21 oktober 2015 15:47 schreef UitStraling het volgende:
[..]
ik ga haar vanavond wel urenlang verwennen en daarna zien we wel
Ik gaf ook een beetje over in mijn mond.quote:Op woensdag 21 oktober 2015 16:13 schreef rhubarbje het volgende:
[..]
Waarom laat je het altijd zo vies klinken
Dat zegt genoeg over jouquote:Op woensdag 21 oktober 2015 16:13 schreef rhubarbje het volgende:
[..]
Waarom laat je het altijd zo vies klinken
Ik bleef juist hangen bij "urenlang". Geversquote:Op woensdag 21 oktober 2015 16:17 schreef DancingPhoebe het volgende:
[..]
Ik gaf ook een beetje over in mijn mond.
Dan word je Thaise bruidegom met de post verwacht?quote:Op woensdag 21 oktober 2015 16:44 schreef eefje801 het volgende:
[..]
Ik bleef juist hangen bij "urenlang". Gevers
Verder ben ik opgelucht dat ik over een maand niet meer in de grootste groep vrijgezellen thuishoor, dat biedt perspectieven!
Mijn ervaring is dat mensen / mannen die dat zeggen dat het (bijna) altijd tegenvaltquote:Op woensdag 21 oktober 2015 16:44 schreef eefje801 het volgende:
Ik bleef juist hangen bij "urenlang". Gevers
Ja preciesquote:Op woensdag 21 oktober 2015 16:51 schreef Cue_ het volgende:
[..]
Mijn ervaring is dat mensen / mannen die dat zeggen dat het (bijna) altijd tegenvalt
Ben er dus een beetje allergisch voor geworden
Jij kent UitStraling niet?quote:Op woensdag 21 oktober 2015 16:51 schreef rhubarbje het volgende:
[..]
Ja precies
Alleen mannen die nooit seks hebben praten er zo overHet heeft iets hijgerigs vind ik
Of nou ja, dat zijn mijn associaties
Mmmm, dat wordt vast lekker genieten, vriendje.quote:Op woensdag 21 oktober 2015 15:47 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Nou trouwen is niets voor een vrije vogel als ik maar ik ga haar vanavond wel urenlang verwennen en daarna zien we wel
WTFquote:Op woensdag 21 oktober 2015 16:56 schreef SonicVolcano het volgende:
[..]
Jij kent UitStraling niet?
Je hebt in deze reeks twee extremen: Deezertje en UitStraling. Daarbij hoort ook de Deezertje en UitStraling-schaal.
Als je zegt dat je een 8 scoort op de UitStraling-schaal, dat houdt in dat je niet moet zeiken. Ben je dat echter op de Deezertje-schaal, dan heb je wel hulp nodig.
quote:Op woensdag 21 oktober 2015 17:02 schreef DancingPhoebe het volgende:
Ik heb er zo'n Oibibiobeeld bij. Iemand in veel te veel veel te witte kleren, die je heel warm en lang en belangstellend aanstaart en begripvol knikt. Maar niet knippert. Heel lang.
Ik prijs me nu gelukkig een gnoompje te zijn...quote:Op woensdag 21 oktober 2015 17:05 schreef UitStraling het volgende:
[..]![]()
Ik staar alleen maar naar bloedmooie vrouwen en totaal niet begripvol en warm maar zoals een ratelslang naar een klein hamstertje met kraaloogjes staart.
Mee eensch welquote:Op woensdag 21 oktober 2015 16:56 schreef SonicVolcano het volgende:
[..]
Je hebt in deze reeks twee extremen: Deezertje en UitStraling. Daarbij hoort ook de Deezertje en UitStraling-schaal.
Als je zegt dat je een 8 scoort op de UitStraling-schaal, dat houdt in dat je niet moet zeiken. Ben je dat echter op de Deezertje-schaal, dan heb je wel hulp nodig.
quote:Op woensdag 21 oktober 2015 16:56 schreef SonicVolcano het volgende:
[..]
Hij is uiteraard wel lid van het nationale basketbalteamquote:Op woensdag 21 oktober 2015 16:48 schreef SonicVolcano het volgende:
[..]
Dan word je Thaise bruidegom met de post verwacht?
Oh maar het moet ook niet gezegd worden. Wat op dit forum gedeeld wordt blijft hopelijk op dit forum. Dat soort gedachtes moet je uitvoeren. Niet over praten met je date neequote:Op woensdag 21 oktober 2015 16:51 schreef Cue_ het volgende:
[..]
Mijn ervaring is dat mensen / mannen die dat zeggen dat het (bijna) altijd tegenvalt
Ben er dus een beetje allergisch voor geworden
Want alleen mensen die positief in het leven staan en goed kunnen reflecteren doen aan huisje, boompje, beestje. Jup. De grootste debielen doen er nog aan; helaas.quote:Op woensdag 21 oktober 2015 15:23 schreef Chai het volgende:
25 is voor een man nog best schappelijk, mits een sociaal leven en niet de behoefte overal een relatie uit te willen halen. Volgens mij is dat echt zo'n punt in het leven dat je de keuze moet maken om het anders aan te pakken en te erkennen dat je inderdaad anders bent. Vrouwen boven de 20 knappen echt af op mannen zonder enige vorm van zelfreflectie die heel negatief in het leven staan. Als je op die leeftijd nog niet in staat bent om in te zien dat je op die vlakken schromelijk tekort schiet moet je accepteren dat huisje, boompje, beestje er voor jou misschien niet in inzit.
Ik vind persoonlijk faxie en bij tijd en wijle yats hoger scoren dan uitstraling (no pun intended)quote:Op woensdag 21 oktober 2015 16:56 schreef SonicVolcano het volgende:
[..]
Jouw overdreven woordkeuze maakt het een beetje sneu, meer is het niet!quote:
komt vanwege het feit dat we weten dat t niet zo'n adonis is (wel fijn voor m dat ie t denkt van zichzelf daar niet van)quote:Op woensdag 21 oktober 2015 17:46 schreef eefje801 het volgende:
[..]
Ik vind persoonlijk faxie en bij tijd en wijle yats hoger scoren dan uitstraling (no pun intended)
Er staat toch, er misschien niet inzit.quote:Op woensdag 21 oktober 2015 17:45 schreef BeeGees het volgende:
[..]
Want alleen mensen die positief in het leven staan en goed kunnen reflecteren doen aan huisje, boompje, beestje. Jup. De grootste debielen doen er nog aan; helaas.
je bedoelt denk ik casanova. Adonis heeft niets te maken met bedkwaliteitenquote:Op woensdag 21 oktober 2015 17:52 schreef BeeGees het volgende:
[..]
komt vanwege het feit dat we weten dat t niet zo'n adonis is (wel fijn voor m dat ie t denkt van zichzelf daar niet van)
Ik denk dat je daar ook wonderwel bij past, ik zou zeggen, jaag ze op en verslind zequote:Op woensdag 21 oktober 2015 17:46 schreef eefje801 het volgende:
[..]
Ik vind persoonlijk faxie en bij tijd en wijle yats hoger scoren dan uitstraling (no pun intended)
Gaat er een foto van hem rond dan?quote:Op woensdag 21 oktober 2015 17:52 schreef BeeGees het volgende:
[..]
komt vanwege het feit dat we weten dat t niet zo'n adonis is (wel fijn voor m dat ie t denkt van zichzelf daar niet van)
Ik heb een foto van hem gezien en vind 'm eigenlijk best aantrekkelijk. Maar is kwestie van smaak vermoed ikquote:
Echt!!! Ik wil ook!!quote:Op woensdag 21 oktober 2015 18:30 schreef Fripsel het volgende:
[..]
Ik heb een foto van hem gezien en vind 'm eigenlijk best aantrekkelijk. Maar is kwestie van smaak vermoed ik
Van Fax?quote:Op woensdag 21 oktober 2015 18:30 schreef Fripsel het volgende:
[..]
Ik heb een foto van hem gezien en vind 'm eigenlijk best aantrekkelijk. Maar is kwestie van smaak vermoed ik
hij vindt zichzelf gruwelijk lekker dus bedoelde het welquote:Op woensdag 21 oktober 2015 17:53 schreef eefje801 het volgende:
[..]
je bedoelt denk ik casanova. Adonis heeft niets te maken met bedkwaliteiten
ha! Wat cutequote:Op woensdag 21 oktober 2015 19:25 schreef Fripsel het volgende:
Fax heb ik ook foto's van. En hij heeft me een superlike gegeven op tinder
ga ik niet meer met hem datenquote:Op woensdag 21 oktober 2015 19:25 schreef Fripsel het volgende:
Nou dat wordt neuken!quote:Op woensdag 21 oktober 2015 19:25 schreef Fripsel het volgende:
true truequote:Op woensdag 21 oktober 2015 19:28 schreef Godshand het volgende:
[..]
Nou dat wordt neuken!
Ach, beter dat je jezelf goed ziet, dan dat je jezelf omlaag praat. Werkt vaak beter dus punt voor Uitstraling
Whut omdat hij een ander een superlike heeft gegeven ga je hem niet meer daten?quote:Op woensdag 21 oktober 2015 19:28 schreef BeeGees het volgende:
[..]
ga ik niet meer met hem daten
Hoop dat je hem wel een superlike hebt teruggegeven
zou m niet daten, maar moet eerlijk zeggen dat ik bizar snel afknap jaquote:Op woensdag 21 oktober 2015 19:34 schreef Fripsel het volgende:
[..]
Whut omdat hij een ander een superlike heeft gegeven ga je hem niet meer daten?![]()
Ik zou zeggen: faxie RUNNN
Nouja ik zou daarvoor rennen als man dat. Hoe uit zich dat dan wel niet als je een echte relatie hebt? Oogkleppen op?quote:Op woensdag 21 oktober 2015 19:41 schreef BeeGees het volgende:
[..]
zou m niet daten, maar moet eerlijk zeggen dat ik bizar snel afknap ja
Weet niet of iemand dan moet rennen
ik was niet serieus hequote:Op woensdag 21 oktober 2015 19:42 schreef Fripsel het volgende:
[..]
Nouja ik zou daarvoor rennen als man dat. Hoe uit zich dat dan wel niet als je een echte relatie hebt? Oogkleppen op?
Oh gelukkig schrok alquote:Op woensdag 21 oktober 2015 19:45 schreef BeeGees het volgende:
[..]
ik was niet serieus he(dacht dat dat duidelijk was) maar ik zou wel afknappen van tevoren op bepaald gedrag of bepaalde handelingen ja, daar kom ik eerlijk voor uit. Misschien dat ik daardoor nooit slaag in de liefde.
Dat je geen matches hebt? Ja, dat is best genant.quote:Op woensdag 21 oktober 2015 21:02 schreef Deezertje het volgende:
Al ruim twee weken geen match meer gehad op Tinder. Is het daar echt zo stil of is die app gewoon compleet brak? Profiel maar weer aangemaakt en kom echt weer dezelfde meiden tegen als altijd... sommige al meer dan een jaarBest gênant dit..
Ja maar ik al twee wekenquote:Op woensdag 21 oktober 2015 21:11 schreef -0- het volgende:
Soms is die app ook brak geloof ik, gisteren had ik geen matches, toen heb ik denk ik 3/4 mensen geliked en vandaag had ik 7 matches toen ik inlogde.
Het is niet alsof ze dan een date of relatie met je moeten nemen ofzo.quote:Op woensdag 21 oktober 2015 21:13 schreef Deezertje het volgende:
[..]
Ja maar ik al twee wekenVroeger had ik ook een paar matches per dag... Kom sommige meiden echt op alle apps/sites tegen en zelfs in real life maar gewoon geen enkele like/reactie
Best balen dan, want ze zitten er niet voor niks op zoveel platforms denk ik dan...
Nee klopt, maar Paiq is dan weer het andere uiterste.. net weer een super leuk gesprek gehad met iemand hier uit de buurt, klikte goed.. tot de foto's zichtbaar waren.Toen was 't gesprek over. Dus de voorsortering die je bij Tinder hebt, heb je bij Paiq achteraf. En wat heb je dan aan een leuk gesprek? Helemaal niets, want je wordt gewoon afgewezen op je foto's. Bij Tinder wellicht ook, maar dan ben je iig geen match en heeft er geen gesprek plaatsgevonden.quote:Op woensdag 21 oktober 2015 21:23 schreef the85mc het volgende:
[..]
Het is niet alsof ze dan een date of relatie met je moeten nemen ofzo.
Misschien zijn ze gelukkiger alleen, dan in een ongelukkige relatie..
dus als ze dan foto's zien, drukken ze je weg en ben je geen match meer of zo?quote:Op woensdag 21 oktober 2015 21:41 schreef Deezertje het volgende:
[..]
Nee klopt, maar Paiq is dan weer het andere uiterste.. net weer een super leuk gesprek gehad met iemand hier uit de buurt, klikte goed.. tot de foto's zichtbaar waren.Toen was 't gesprek over. Dus de voorsortering die je bij Tinder hebt, heb je bij Paiq achteraf. En wat heb je dan aan een leuk gesprek? Helemaal niets, want je wordt gewoon afgewezen op je foto's. Bij Tinder wellicht ook, maar dan ben je iig geen match en heeft er geen gesprek plaatsgevonden.
Joh, ik heb een vreselijke rotkop en ben ook nog eens volkomen niet fotogeniek, en mij lukt het ook. Misschien moet je wat persoonlijkheid kweken in plaats van voortdurend te mekkeren.quote:Op woensdag 21 oktober 2015 21:46 schreef Deezertje het volgende:
Jep. Geen mogelijkheid tot contact meer, gewoon verdwenen uit je lijstje.
Paiq is daarom ook geen echte datingsite. Je kan dagen chatten zonder ook maar éen match over te houden en heeft het dus alleen maar tijd gekost want je kan later niet weer contact opnemen. Maar goed. da's het hele principe van de site: eerst een leuk gesprek voeren (of meestal maar lullen totdat je elkaar foto's kan zien) en dat is dan het moment van de waarheid... 9 vd 10 keer volgt er dan een pop-up en is de speeddate ten einde... Glashard soms, want ik heb echt leuke en geen standaard gesprekken.
Versiercoach 2quote:
dat het voor jou niet werkt maakt het niet opeens geen datingsitequote:Op woensdag 21 oktober 2015 21:46 schreef Deezertje het volgende:
Jep. Geen mogelijkheid tot contact meer, gewoon verdwenen uit je lijstje.
Paiq is daarom ook geen echte datingsite. Je kan dagen chatten zonder ook maar éen match over te houden en heeft het dus alleen maar tijd gekost want je kan later niet weer contact opnemen. Maar goed. da's het hele principe van de site: eerst een leuk gesprek voeren (of meestal maar lullen totdat je elkaar foto's kan zien) en dat is dan het moment van de waarheid... 9 vd 10 keer volgt er dan een pop-up en is de speeddate ten einde... Glashard soms, want ik heb echt leuke en geen standaard gesprekken.
Dat doortrekkend bestaan datingsites dus helemaal niet. ..quote:Op woensdag 21 oktober 2015 22:29 schreef rhubarbje het volgende:
[..]
dat het voor jou niet werkt maakt het niet opeens geen datingsite
Bah die ene coach/vent is echt walgelijk.quote:Op woensdag 21 oktober 2015 22:10 schreef BeeGees het volgende:
Kijk 3onderzoekt nu, toepasselijk voor hier.
Ik vind die date coach een grotere kneus dan de deelnemersquote:Op woensdag 21 oktober 2015 22:53 schreef Deezertje het volgende:
Valt nog mee die gasten die er aan meedoen...Niet eens zo heel lelijk ofzo, wel wanhopig. Niet echt handig om dan meteen naar Polen te gaan, maar voor de basis wel makkelijk en je hebt ook niet echt iets te verliezen want in het buitenland ben je vogelvrij enzo
Nederlandse dames zullen hier wel niet van gediend zijn haha, Polen zijn best verlegen...
Vent een Poolse maakt gehakt van je,quote:Op woensdag 21 oktober 2015 22:53 schreef Deezertje het volgende:
Valt nog mee die gasten die er aan meedoen...Niet eens zo heel lelijk ofzo, wel wanhopig. Niet echt handig om dan meteen naar Polen te gaan, maar voor de basis wel makkelijk en je hebt ook niet echt iets te verliezen want in het buitenland ben je vogelvrij enzo
Nederlandse dames zullen hier wel niet van gediend zijn haha, Polen zijn best verlegen...
Open deur? Negeer die jongen toch eens!quote:Op woensdag 21 oktober 2015 21:57 schreef Ser_Ciappelletto het volgende:
[..]
Joh, ik heb een vreselijke rotkop en ben ook nog eens volkomen niet fotogeniek, en mij lukt het ook. Misschien moet je wat persoonlijkheid kweken in plaats van voortdurend te mekkeren.
Dan ben je dus geen persoon dat qua uiterlijk als qua gesprek niet interessant genoeg bent. Ik had juist de meeste date's via paiq. En ik trek echt geen zalen vol. Lullen daar in tegen kan ik als brugman.quote:Op woensdag 21 oktober 2015 21:41 schreef Deezertje het volgende:
[..]
Nee klopt, maar Paiq is dan weer het andere uiterste.. net weer een super leuk gesprek gehad met iemand hier uit de buurt, klikte goed.. tot de foto's zichtbaar waren.Toen was 't gesprek over. Dus de voorsortering die je bij Tinder hebt, heb je bij Paiq achteraf. En wat heb je dan aan een leuk gesprek? Helemaal niets, want je wordt gewoon afgewezen op je foto's. Bij Tinder wellicht ook, maar dan ben je iig geen match en heeft er geen gesprek plaatsgevonden.
Je moet denken als een autoverkoper zeg ik dan op mijn beurt.quote:Op woensdag 21 oktober 2015 22:58 schreef ook_gek het volgende:
[..]
Dan ben je dus geen persoon dat qua uiterlijk als qua gesprek niet interessant genoeg bent. Ik had juist de meeste date's via paiq. En ik trek echt geen zalen vol. Lullen daar in tegen kan ik als brugman.
Ik zag het ook.quote:Op woensdag 21 oktober 2015 22:46 schreef Fripsel het volgende:
[..]
Bah die ene coach/vent is echt walgelijk.
Mannelijk maar toch vrouwelijk dat ben ik. Het beste van twee kanten in een doosje, vol humor openlijkheid, en soms een beetje geilheid. Hoiquote:Op woensdag 21 oktober 2015 22:59 schreef Fripsel het volgende:
Vrouwen vallen ook niet perse op het smoothste hoofd. Doe mij maar een echte vent
Ben je nu een man of een vrouw?quote:Op woensdag 21 oktober 2015 23:01 schreef Yummie-Yum het volgende:
[..]
Mannelijk maar toch vrouwelijk dat ben ik. Het beste van twee kanten in een doosje, vol humor openlijkheid, en soms een beetje geilheid. Hoi
Je moet kunnen lachen en huilen met iemand. Je leven moet een extra toevoeging krijgen met je partner. Niet iets opvullen maar echt iets toevoegen, iets speciaals. En dat gaat verder dan uiterlijk.quote:Op woensdag 21 oktober 2015 22:59 schreef Yummie-Yum het volgende:
[..]
Je moet denken als een autoverkoper zeg ik dan op mijn beurt.
Hoe de wind staat schijnbaar hokjes zijn zo passequote:
Ook dat, maar als met iemand ben die niets zegt of lekker kletst dan ben ik al snel klaar mee.quote:Op woensdag 21 oktober 2015 23:05 schreef ook_gek het volgende:
[..]
Je moet kunnen lachen en huilen met iemand. Je leven moet een extra toevoeging krijgen met je partner. Niet iets opvullen maar echt iets toevoegen, iets speciaals. En dat gaat verder dan uiterlijk.
Maar dan voegt die persoon ook niks toequote:Op woensdag 21 oktober 2015 23:06 schreef Yummie-Yum het volgende:
Ook dat, maar als met iemand ben die niets zegt of lekker kletst dan ben ik al snel klaar mee.
zeg altijd zo de baard kan eraf, net als wat overgewicht. Moeilijk gedoe altijdquote:Op woensdag 21 oktober 2015 23:08 schreef K44S het volgende:
Alsdus. Nu op tinder mee gemaakt. 2 vrouwen die een man met baard niet aantrekkelijk of"je sexier vinden zonder baard".
Nee mijn baard is verzorgd.. maar .... hef de match dan op
Dat is kloppend.quote:Op woensdag 21 oktober 2015 23:08 schreef ook_gek het volgende:
[..]
Maar dan voegt die persoon ook niks toe
Dat is wel heul kort door de bocht.quote:Op woensdag 21 oktober 2015 23:08 schreef ook_gek het volgende:
[..]
Maar dan voegt die persoon ook niks toe
Rare vergelijk.quote:Op woensdag 21 oktober 2015 23:11 schreef Yummie-Yum het volgende:
[..]
zeg altijd zo de baard kan eraf, net als wat overgewicht. Moeilijk gedoe altijd
[..]
Dat is kloppend.
Als iemand bij je zit, tegen over je zit en niks doet of zegt, dan voegt ze letterlijk niks toe toch? En je vergelijking snap ik al helemaal nietquote:Op woensdag 21 oktober 2015 23:11 schreef K44S het volgende:
[..]
Dat is wel heul kort door de bocht.
Ik ken een dame via tinder.. welk ik niet heul aantrekkelijk vind. Maar wel veel mee kan lachen en binnenkort een avondje mee ga stappen.
Aldus.
Er zijn ook gewoon mensen die vol/dik/hoejehetnoemenwil aantrekkelijk vind zonder dat ze feeders zijn hoorquote:Op woensdag 21 oktober 2015 23:12 schreef K44S het volgende:
[..]
Rare vergelijk.
Overgewicht is niet gezond.
Een baard vind de persoon in kwestie aantrekkelijk of niet.
(Ok je hebt feeders maar dat is een ander punt.)
Dus als iemand gevoelens voor je krijgt en hij/zij heeft overgewicht dan schrijf je diegene af. Ik dus niet maar zal wel aangeven dat ik daar iets aan gedaan wil zien worden, en als ik diegene persoonlijkheid leuk vind bereid ben om hem/haar te helpen met afvallen. Wil men dat niet, dan houd het wel op. Er word op vandaag een extreme bijna ziekelijke obsessie neergelegd op schoonheid, over tien jaar ziet diegene er ook slechter uit. Zo zie ik het, kijken in de toekomst is lastig voor velen...quote:Op woensdag 21 oktober 2015 23:12 schreef K44S het volgende:
[..]
Rare vergelijk.
Overgewicht is niet gezond.
Een baard vind de persoon in kwestie aantrekkelijk of niet.
(Ok je hebt feeders maar dat is een ander punt.)
Mollig kan soms best mooi zijn of wat dikkerquote:Op woensdag 21 oktober 2015 23:18 schreef Fripsel het volgende:
[..]
Er zijn ook gewoon mensen die vol/dik/hoejehetnoemenwil aantrekkelijk vind zonder dat ze feeders zijn hoor
Dat hangt grotendeels af van de persoon. Sommige mensen staat het goed, anderen niet.quote:Op woensdag 21 oktober 2015 23:19 schreef Yummie-Yum het volgende:
[..]
Mollig kan soms best mooi zijn of wat dikker
Is ook zo, wat best wel triest is. Vooral met Tinder en andere apps zie je dat. En ook hoe men gekleed is, best triest heb een iets jongere kennis overal schulden maar wel mooi gekleed, uitgaan, auto en dat soort zaken. Hij is onwijs populair, en dat snap ik nietquote:Op woensdag 21 oktober 2015 23:23 schreef ook_gek het volgende:
Ik heb soms het idee dat men hun date / partner als troffe gebruikt dan dat het hun om de persoon zelf gaat.
Je ziet dat op dating site's ook. Ipv een normale foto allemaal foto shoot foto's enz.
Is ook zo.quote:Op woensdag 21 oktober 2015 23:24 schreef Ser_Ciappelletto het volgende:
[..]
Dat hangt grotendeels af van de persoon. Sommige mensen staat het goed, anderen niet.
Net als bijna alles, eigenlijk...
nehquote:Op woensdag 21 oktober 2015 17:55 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Ik denk dat je daar ook wonderwel bij past, ik zou zeggen, jaag ze op en verslind ze
Na ja dat is beter dan vinden dat je een rotkop hebtquote:Op woensdag 21 oktober 2015 19:23 schreef BeeGees het volgende:
[..]
hij vindt zichzelf gruwelijk lekker dus bedoelde het wel
Maar ik denk altijd; beter jezelf mooi vinden ook al is de waarheid misschien anders!Hahaha
Je kunt dat beter gewoon toegeven dan doen alsof je een fotomodel bent terwijl baby's van je schrikken.quote:Op woensdag 21 oktober 2015 23:29 schreef eefje801 het volgende:
[..]
Na ja dat is beter dan vinden dat je een rotkop hebt
Uitstraling is gewoon een matige trol.
Je pakt wat je pakken kan?quote:Op woensdag 21 oktober 2015 22:48 schreef Yummie-Yum het volgende:
Moet eens wat minder overal op duiken merk ik
Een onbeschrijfelijke kutkneus. Bijna ongeloofwaardig dat mensen daadwerkelijk zo kunnen zijn en denken succes te hebben.quote:Op woensdag 21 oktober 2015 22:46 schreef Fripsel het volgende:
[..]
Bah die ene coach/vent is echt walgelijk.
wtf?quote:
Brr mensen die zichzelf boven andere plaatsen en met hun interpretatie de plank echt misslaan.quote:Op woensdag 21 oktober 2015 23:38 schreef Yummie-Yum het volgende:
Maar laten we ook gewoon toegeven dat op vandaag iedereen van mening is, dat hun het helemaal zijn, en helemaal hot zijn. Dat ze een geweldig leven hebben en enorm veel vrienden hebben een topbaan hebben en een geweldige studie hebben.
Kijk je eens achter de voordeur om het zo te noemen word het ineens allemaal anders, en weiger al heel mijn leven om daaraan mee te doen. En in veel gevallen word dat wel gewaardeerd. Want ik ben altijd en overal...
quote:Op woensdag 21 oktober 2015 17:46 schreef eefje801 het volgende:
[..]
Ik weet niet of ik dit nu als compliment moet zien of niet?quote:Op woensdag 21 oktober 2015 17:46 schreef eefje801 het volgende:
[..]
Is goed, wanneer?quote:
neequote:Op donderdag 22 oktober 2015 00:55 schreef yats het volgende:
[..]
Ik weet niet of ik dit nu als compliment moet zien of niet?
Oef, ik heb dan al een afspraak staan met een erg leuke vrouw. Lastig hoor dit.quote:
Bestaan die?quote:Op donderdag 22 oktober 2015 01:11 schreef yats het volgende:
[..]
Oef, ik heb dan al een afspraak staan met een erg leuke vrouw. Lastig hoor dit.
Gezellig. Ik neem dropjes mee!quote:Op donderdag 22 oktober 2015 01:11 schreef yats het volgende:
[..]
Oef, ik heb dan al een afspraak staan met een erg leuke vrouw. Lastig hoor dit.
Toch wel zoute he? Dan ben ik overtuigd!quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |