abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  dinsdag 20 oktober 2015 @ 15:17:30 #1
261943 SonicVolcano
Hotter than hell
pi_156968392
Welkom bij het grote Fok! Datingsite-ervaringen topic!
Hou je van daten? Vind je mensen leuk en het andere geslacht dus ook? Wil je gewoon een beetje ouwehoeren over je avonturen op datingsites en de dates die daar uit voortvloeren? Welkom!

Vind je het andere geslacht eng en durf je de cassiere nog niet eens aan te kijken? Laat staan een normaal gesprek met een lekkertje te voeren? Probeer het eens hierrr en hopelijk tot ziens. Of niet.

Woon je in Den Haag en wil je dat graag tot ENORM vervelens toe laten weten? Het boeit werkelijk niemand geen reet en ook dat kan elders. Evenals reacties die louter uit debiele smileys bestaan en verder geen enkele toegevoegde waarde hebben overigens, begin een poezie album.

Discussies over BMI en maximum gewicht bij je droompartner in spé? Na voor de 6.000.000ste keer op herhalingsoefening te gaan hier doet dat de ogen enigszins bloeden, dus daarrr gaarne. Serieus.

PUA-adventures en wijze guruadviezen, volgens het boekje, ook graag niet in dit topic. Nobody cuuuuuuuurrrrrrrrrrrs. Je hebt de wijsheid niet in pacht, je you tube tutorials hebben de wijsheid niet in pacht en niemand is geïnteresseerd in je Excel document. Indien je graag ongevraagd en onwelkom advies spuit verwijzen we je naar hier.

Oh. En dat gemekker over welke datingsites er nu zoal beschikbaar zijn? Lees de OP, blinde.

Datingsites:
Alternatief Daten, • Badoo, • E-Matching, • FOK! Fotoboek, • Friendscout24, • Knuz, • Lexa, • next·lover, • OKcupid, • Pepper, • Paiq, • Parship, • Relatieklik, • Relatieplanet, • Singlesplace, • Tagged

• En tot slot wordt er in dit topic en via het FoBo ook flink gedate!

De Daters
Datelijst is achterhaald en niemand houdt hem bij, dus de daters vind je in dit topic

The ordinary teacher tells. The good teacher explains. The superior teacher demonstrates. The best teacher inspires.
pi_156968628
-

[ Bericht 34% gewijzigd door Grote_vriendelijke_reus op 20-10-2015 17:48:14 ]
pi_156969376
Wat een gedoe zeg over het contact na een eerste / tweede / zoveelste date.
Ik sluit mijn dates af met 2 vragen:

- Heb je het leuk gehad?
- Zit er wat jou betreft een vervolg in?

Indien op beide vragen "ja" het antwoord is, pak allebei je telefoon en prik een datum / tijdstip voor het vervolg. Indien op een van beide vragen twijfelachtig wordt geantwoord, weet je ook genoeg.
Easy as that.
  dinsdag 20 oktober 2015 @ 16:10:25 #4
17337 ook_gek
doet ie anders nooit
pi_156969650
Je merkt al vaak bij het gedag zeggen van een date hoe het er voor staat.
Alle hoeren kunnen vertrekken, zolang de man nog z'n handen heeft om zelf te kunnen trekken.
Never underestimate the power of stupid people in a large group
  dinsdag 20 oktober 2015 @ 16:19:05 #5
416020 K44S
The bearded man
pi_156969835
quote:
0s.gif Op dinsdag 20 oktober 2015 15:57 schreef CyberTijn het volgende:

- Heb je het leuk gehad?

Indien op beide vragen "ja" het antwoord is, pak allebei je telefoon en prik een datum / tijdstip voor het vervolg. Indien op een van beide vragen twijfelachtig wordt geantwoord, weet je ook genoeg.
Easy as that.
Daar ligt mijn punt niet.

Ondanks dat Tinder extreem lage drempel wat daten is, verbaas ik mij over het initiatief van dames. Maar het zelfde geldt voor in het echte leven :).

Hoe vaak ik dames hoor zeggen:"Oeh, dames houden van lange kerels met een diepe stem".

Ik zal hoogstwaarschijnlijk toch nog een soort onzekerheid uitstralen want ik word nooit eens spontaan aangesproken.

Of ik moet gewoon eens geen oordopjes in de trein in doen. Maar ook in de kroeg heb ik dat niet.

Tevens is deze post niet bedoelt als jankpost, meer een constatering.
The bearded man: “So many good tunes, I didn't have time to shave!”
pi_156969869
Ik heb eigenlijk vooral leuk contact met mensen die ik heb aangesproken.
Mijn okc inbox is nog steeds druk bezocht maar de kwaliteit is bedroevend laag

Als iemand me leuk lijkt open ik gerust het contact
En als iemand me leuk genoeg lijkt investeer ik ook in zorgen dat dat contact blijft lopen
Maar ik moet eerlijk zeggen dat er nu een paar mensen tussen zitten waarvan ik nog niet zo goed weet wat ik er van vind (ik vind ze niet stom, anders waren ze al afgevallen. Maar ik sta ook niet te springen van enthousiasme). Daarbij leunt gesprek veel meer op wat zij er in stoppen. Spreken ze me aan prima, en zorgen ze voor een leuk gesprek ook prima maar ik stop er weinig in

/inzicht in de vrouwlijke (of alleen mijn) psyche
He said how many sugars do you like in your tea?
I said forget about the sugar have a spoon full of me,
[Rhu SC]Deel 1 dus? O+
Your job is to feed me, do me and die
pi_156969941
quote:

- Heb je het leuk gehad?

Easy as that.
hmmm ik heb toch liever later een berichtje anders zou ik me wat voor het blok gezet voelen. En ik heb soms ook even tijd nodig om te bedenken wat ik wil
[Rhu SC]Deel 1 dus? O+
  dinsdag 20 oktober 2015 @ 16:25:06 #8
44800 SilentChaos
Rehab is for quitters...
pi_156969963
quote:
0s.gif Op dinsdag 20 oktober 2015 16:10 schreef ook_gek het volgende:
Je merkt al vaak bij het gedag zeggen van een date hoe het er voor staat.
Idd... en anders ruik je het wel aan je vinger :+
A morning of awkwardness is far better than a night of loneliness...
I won't go down in history, but I will go down on your sister...
Freedom is just another word for missing someone...
Satisfaction is the death of desire...
  dinsdag 20 oktober 2015 @ 17:25:26 #9
308438 Ser_Ciappelletto
Semi-professionele SJW
pi_156971050
Shit mannen, vanavond tweede date. :D

dinsdag 20 oktober 2015 @ 17:53:33 #10
416020 K44S
The bearded man
pi_156971519
quote:
0s.gif Op dinsdag 20 oktober 2015 17:25 schreef Ser_Ciappelletto het volgende:

[ afbeelding ]
Je maakt je ook te veel zorgen joh
  dinsdag 20 oktober 2015 @ 17:55:15 #11
308438 Ser_Ciappelletto
Semi-professionele SJW
pi_156971561
quote:
0s.gif Op dinsdag 20 oktober 2015 17:53 schreef K44S het volgende:

[..]

Je maakt je ook te veel zorgen joh
Dat blijkt. :P
pi_156971573
quote:
- Heb je het leuk gehad?
Dit voelt nu al ongemakkelijk.

1) Je merkt wel of ze het leuk had
2) Je merkt wel hoe ze reageert als je even later een date voorstelt.

Je zet er wel druk op zo.
  dinsdag 20 oktober 2015 @ 18:17:54 #13
261943 SonicVolcano
Hotter than hell
pi_156971925
quote:

[ afbeelding ]
Tadaa :)

Veel plezier!
The ordinary teacher tells. The good teacher explains. The superior teacher demonstrates. The best teacher inspires.
pi_156972156
quote:
7s.gif Op dinsdag 20 oktober 2015 15:11 schreef SonicVolcano het volgende:

[..]

Zou ze iets willen bewijzen denk je?
Zo bedoelde ik het niet. Ik had het over de stortvloed aan berichten die de gemiddelde vrouw krijgt op dating sites.

quote:

[ afbeelding ]
_O-. Stoppen met miepen.
pi_156972187
quote:
1s.gif Op dinsdag 20 oktober 2015 16:23 schreef rhubarbje het volgende:

[..]

hmmm ik heb toch liever later een berichtje anders zou ik me wat voor het blok gezet voelen. En ik heb soms ook even tijd nodig om te bedenken wat ik wil
quote:
10s.gif Op dinsdag 20 oktober 2015 17:55 schreef thenxero het volgende:

[..]

Dit voelt nu al ongemakkelijk.

1) Je merkt wel of ze het leuk had
2) Je merkt wel hoe ze reageert als je even later een date voorstelt.

Je zet er wel druk op zo.
Interessant. Dank voor jullie inzichten :)

"Ik weet het nog niet" is overigens ook een prima antwoord. Het maakt in ieder geval wel duidelijk bij wie de bal ligt om aan te geven in een later stadium of er een vervolg date in zit.

Ik zie nu wel in dat deze vragen inderdaad een bepaalde druk op de ander kunnen leggen.
pi_156972254
quote:
0s.gif Op dinsdag 20 oktober 2015 18:35 schreef CyberTijn het volgende:

[..]

[..]

Interessant. Dank voor jullie inzichten :)

"Ik weet het nog niet" is overigens ook een prima antwoord. Het maakt in ieder geval wel duidelijk bij wie de bal ligt om aan te geven in een later stadium of er een vervolg date in zit.

Ik zie nu wel in dat deze vragen inderdaad een bepaalde druk op de ander kunnen leggen.
Ik geef zelf aan of ik het leuk vond, daar gaat het voor mij persoonlijk ook om bij een date. Dat is meestal ook wel genoeg om er uit te krijgen wat zij er van vond. Voordeel daarvan is dat je niet overkomt alsof je bevestiging aan het zoeken bent.

Tinder is ook lekker traag met updaten van locatie.. Wat heb ik nou aan matches in Groningen. ;( :')

[ Bericht 11% gewijzigd door ElDinosaur op 20-10-2015 19:20:28 ]
pi_156985085
Valt op dat er een hoop 27-jarigen op datingsites zitten... Is dat zo'n leeftijd dat iedereen weer op zoek is ofzo? :P
pi_156985113
quote:
0s.gif Op dinsdag 20 oktober 2015 18:38 schreef ElDinosaur het volgende:

[..]

Ik geef zelf aan of ik het leuk vond, daar gaat het voor mij persoonlijk ook om bij een date. Dat is meestal ook wel genoeg om er uit te krijgen wat zij er van vond. Voordeel daarvan is dat je niet overkomt alsof je bevestiging aan het zoeken bent.

Tinder is ook lekker traag met updaten van locatie.. Wat heb ik nou aan matches in Groningen. ;( :')
Dat zijn toch gewoon likes die je eerder al hebt uitgedeeld? Moeten die dan verwijderd worden omdat je opeens op een andere locatie zit?
pi_156985165
quote:
1s.gif Op woensdag 21 oktober 2015 08:28 schreef Fripsel het volgende:

[..]

Dat zijn toch gewoon likes die je eerder al hebt uitgedeeld? Moeten die dan verwijderd worden omdat je opeens op een andere locatie zit?
Nee, mijn locatie stond nog de hele avond op Groningen terwijl ik alweer 200km verderop zat.
  woensdag 21 oktober 2015 @ 09:00:15 #20
261943 SonicVolcano
Hotter than hell
pi_156985486
quote:
0s.gif Op woensdag 21 oktober 2015 08:26 schreef Deezertje het volgende:
Valt op dat er een hoop 27-jarigen op datingsites zitten... Is dat zo'n leeftijd dat iedereen weer op zoek is ofzo? :P
Vanaf die leeftijd gaat het bergafwaarts. Voor vrouwen dan. Mannen worden juist aantrekkelijker :)
pi_156987520
Deze moet ik even delen, kreeg ik net in mijn inboxje:

quote:
Hij (uit Turkije): Do you believe in taste?
Ik (in het engels): Dat is niet iets om in te geloven? Maar goed, je woont in Turkije (en mijn profiel is in het Nederlands dus die heb je ook al niet gelezen) dus dit word niks. Succes verder
Hij: We are free within our imagination..I am now in Holland in my mind..thinking doesn't know boundary. Taste is belief. .coz biting ur lover or kid defined love emotions but biting someone by hungryness is defined hanibalism. Obviously have seen u know English and better to write..
Waarom bijt hij zijn kind?
[Rhu SC]Deel 1 dus? O+
pi_156987549
quote:
0s.gif Op woensdag 21 oktober 2015 11:04 schreef rhubarbje het volgende:

[..]

Wut. :')
pi_156987624
quote:
7s.gif Op woensdag 21 oktober 2015 09:00 schreef SonicVolcano het volgende:

[..]

Vanaf die leeftijd gaat het bergafwaarts. Voor vrouwen dan. Mannen worden juist aantrekkelijker :)
Dan heb jij nog nooit mijn tinder stapel met mannen van 31-49 doorgebladerd...
I'll be walking home after drinking all my pennies. I'll keep passing the open windows. I'll dance, even if I have nowhere to do it but in my own living room.
~ How do I feel this good, sober?
~ For the night is dark and full of terrors
  woensdag 21 oktober 2015 @ 11:12:03 #24
17337 ook_gek
doet ie anders nooit
pi_156987692
Tussen de 28 en 34 jaar is de grootste groep vrijgezellen had ik laatst gelezen.
Alle hoeren kunnen vertrekken, zolang de man nog z'n handen heeft om zelf te kunnen trekken.
  woensdag 21 oktober 2015 @ 11:13:35 #25
44800 SilentChaos
Rehab is for quitters...
pi_156987719
quote:
0s.gif Op woensdag 21 oktober 2015 11:12 schreef ook_gek het volgende:
Tussen de 28 en 34 jaar is de grootste groep vrijgezellen had ik laatst gelezen.
Vaak helaas wel met kinderen ;(
A morning of awkwardness is far better than a night of loneliness...
I won't go down in history, but I will go down on your sister...
Freedom is just another word for missing someone...
Satisfaction is the death of desire...
pi_156987730
quote:

[..]

Dat hoop ik. Zie er niet echt mannelijk uit voor mijn leeftijd, schatten mij altijd 18... :') Ben bijna 7 jaar ouder hoor :P Dus dan heb ik nog een mooie weg te gaan :) 27 als vrouw is nog best schappelijk hoor, mits geen kinderen en gescheiden. Anders ga je het al wat lastiger krijgen. 27 is volgens mij net zo'n leeftijd dat je 1-2 serieuze relaties hebt gehad maar die na een paar jaar toch niet 'de ware' blijken. Tijd om een keuze te maken dus.
pi_156987764
quote:
0s.gif Op woensdag 21 oktober 2015 11:14 schreef Deezertje het volgende:

[..]

27 is volgens mij net zo'n leeftijd dat je 1-2 serieuze relaties hebt gehad maar die na een paar jaar toch niet 'de ware' blijken. Tijd om een keuze te maken dus.
Waarom moet jij bij alles een of ander vast omlijnd verhaal verzinnen van hoe het leven van die mensen moet zijn en hoe dat dan ook voor iedereen uit die categorie zo moet zijn?
Het erge is dat je het niet los kunt laten en daar nog beslissingen op baseert ook
[Rhu SC]Deel 1 dus? O+
  woensdag 21 oktober 2015 @ 11:19:27 #28
308438 Ser_Ciappelletto
Semi-professionele SJW
pi_156987838
quote:

[..]

Dat hoop ik. Zie er niet echt mannelijk uit voor mijn leeftijd, schatten mij altijd 18... :') Ben bijna 7 jaar ouder hoor :P Dus dan heb ik nog een mooie weg te gaan :) 27 als vrouw is nog best schappelijk hoor, mits geen kinderen en gescheiden. Anders ga je het al wat lastiger krijgen. 27 is volgens mij net zo'n leeftijd dat je 1-2 serieuze relaties hebt gehad maar die na een paar jaar toch niet 'de ware' blijken. Tijd om een keuze te maken dus.
Joh, je bepaalt zelf hoe oud je eruit ziet. Trek een overhemd aan en laat een baard staan, dan ben je plots 30. Scheer jezelf en doe een CoolCat-shirt aan, en je bent weer 16.
pi_156987896
quote:

[..]

mits geen kinderen en gescheiden. Anders ga je het al wat lastiger krijgen.
Ze zullen het alsnog makkelijker hebben dan jij met deze kromme denkwijze. :N
pi_156988016
Gisteren spontaan in een impuls afgesproken met een dame van mijn werk, samen naar mijn huis gereden, snel even gedouched en samen wat gaan eten buitenshuis, al lichtelijk aangeschoten weer naar mijn huis, drankflessen op tafel, buikpijn gekregen van de slappe lach en het dansen en keelpijn van het elkaar toezingen van flauwe kutliedjes, veel te laat geworden en een lichte kater nu maar ik zit nu met een grijns na te genieten van een heerlijke en epische avond/nacht _O_
  woensdag 21 oktober 2015 @ 11:51:08 #31
262 Re
Kiss & Swallow
pi_156988475
quote:
0s.gif Op woensdag 21 oktober 2015 11:04 schreef rhubarbje het volgende:

[..]

beetje letterlijke vertaling van taste denk ik :P
04-08-11, 02-02-12, 20-06-14, 13-08-15
pi_156988672
quote:
3s.gif Op woensdag 21 oktober 2015 11:51 schreef Re het volgende:

[..]

beetje letterlijke vertaling van taste denk ik :P
Nou ja daarnaast zie ik nog wel wat meer mis met het berichtje :P
[Rhu SC]Deel 1 dus? O+
pi_156988723
quote:
0s.gif Op woensdag 21 oktober 2015 11:15 schreef rhubarbje het volgende:

[..]

Waarom moet jij bij alles een of ander vast omlijnd verhaal verzinnen van hoe het leven van die mensen moet zijn en hoe dat dan ook voor iedereen uit die categorie zo moet zijn?
Het erge is dat je het niet los kunt laten en daar nog beslissingen op baseert ook
Autisme, he.
Op maandag 5 september 2016 23:16 schreef -Deluzion- het volgende:
En ik antwoord liever niet op Fascination. aka Alex Vause.
  woensdag 21 oktober 2015 @ 12:08:25 #34
262 Re
Kiss & Swallow
pi_156988890
quote:
0s.gif Op woensdag 21 oktober 2015 11:59 schreef rhubarbje het volgende:

[..]

Nou ja daarnaast zie ik nog wel wat meer mis met het berichtje :P
klein beetje maar :o, I guess you don't have good taste in men, or children
04-08-11, 02-02-12, 20-06-14, 13-08-15
  woensdag 21 oktober 2015 @ 12:35:20 #35
261943 SonicVolcano
Hotter than hell
pi_156989503
quote:
0s.gif Op woensdag 21 oktober 2015 11:08 schreef DancingPhoebe het volgende:

[..]

Dan heb jij nog nooit mijn tinder stapel met mannen van 31-49 doorgebladerd...
:D

Ach, ik quotte Deezertje he, dan krijg je dat.
  woensdag 21 oktober 2015 @ 14:24:12 #36
416931 yats
(non) Average Joe
pi_156991995
quote:
Ervaringsdeskundige meldt zich.
Many persons have a wrong idea of what constitutes true happiness. It is not attained through self-gratification but through fidelity to a worthy purpose.
[ Bericht 0% gewijzigd door yats op 11-11-2011 11:22 ]
pi_156992126
quote:

[..]

Serieus...
  woensdag 21 oktober 2015 @ 15:04:50 #38
261943 SonicVolcano
Hotter than hell
pi_156992680
quote:
10s.gif Op woensdag 21 oktober 2015 14:33 schreef BeeGees het volgende:

[..]

Serieus...
Ik lieg nooit :)
pi_156993014
25 is voor een man nog best schappelijk, mits een sociaal leven en niet de behoefte overal een relatie uit te willen halen. Volgens mij is dat echt zo'n punt in het leven dat je de keuze moet maken om het anders aan te pakken en te erkennen dat je inderdaad anders bent. Vrouwen boven de 20 knappen echt af op mannen zonder enige vorm van zelfreflectie die heel negatief in het leven staan. Als je op die leeftijd nog niet in staat bent om in te zien dat je op die vlakken schromelijk tekort schiet moet je accepteren dat huisje, boompje, beestje er voor jou misschien niet in inzit.
pi_156993172
quote:
7s.gif Op woensdag 21 oktober 2015 15:23 schreef Chai het volgende:
25 is voor een man nog best schappelijk, mits een sociaal leven en niet de behoefte overal een relatie uit te willen halen. Volgens mij is dat echt zo'n punt in het leven dat je de keuze moet maken om het anders aan te pakken en te erkennen dat je inderdaad anders bent. Vrouwen boven de 20 knappen echt af op mannen zonder enige vorm van zelfreflectie die heel negatief in het leven staan. Als je op die leeftijd nog niet in staat bent om in te zien dat je op die vlakken schromelijk tekort schiet moet je accepteren dat huisje, boompje, beestje er voor jou misschien niet in inzit.
Whehe.
pi_156993278
quote:
Crap, val ik daar precies tussen in. Er is nog hoop. :P Kinderen... liever nog even niet, dankuwel.

Hoe kom je aan die wijsheid?
  woensdag 21 oktober 2015 @ 15:44:23 #42
416020 K44S
The bearded man
pi_156993557
quote:
10s.gif Op woensdag 21 oktober 2015 11:28 schreef UitStraling het volgende:
Gisteren spontaan in een impuls afgesproken met een dame van mijn werk, samen naar mijn huis gereden, snel even gedouched en samen wat gaan eten buitenshuis, al lichtelijk aangeschoten weer naar mijn huis, drankflessen op tafel, buikpijn gekregen van de slappe lach en het dansen en keelpijn van het elkaar toezingen van flauwe kutliedjes, veel te laat geworden en een lichte kater nu maar ik zit nu met een grijns na te genieten van een heerlijke en epische avond/nacht _O_
Trouw met dr! Dit zijn de betere chicks :D
pi_156993634
quote:
2s.gif Op woensdag 21 oktober 2015 15:44 schreef K44S het volgende:

[..]

Trouw met dr! Dit zijn de betere chicks :D
Nou trouwen is niets voor een vrije vogel als ik maar ik ga haar vanavond wel urenlang verwennen en daarna zien we wel ;)
pi_156994159
Oke ik geef het op
Ik ga niet meer elk berichtje (aardig) beantwoorden

Nou ik heb het toch 6 dagen vol gehouden. Dat was vast langer dan iemand hier dacht *O*
[Rhu SC]Deel 1 dus? O+
pi_156994172
quote:
0s.gif Op woensdag 21 oktober 2015 15:47 schreef UitStraling het volgende:

[..]

ik ga haar vanavond wel urenlang verwennen en daarna zien we wel ;)
Waarom laat je het altijd zo vies klinken ;(
[Rhu SC]Deel 1 dus? O+
pi_156994260
quote:
0s.gif Op woensdag 21 oktober 2015 16:13 schreef rhubarbje het volgende:

[..]

Ik gaf ook een beetje over in mijn mond.
I'll be walking home after drinking all my pennies. I'll keep passing the open windows. I'll dance, even if I have nowhere to do it but in my own living room.
pi_156994297
Van verwennen krijg je kotsneigingen? :?
pi_156994337
quote:
0s.gif Op woensdag 21 oktober 2015 16:13 schreef rhubarbje het volgende:

[..]

Dat zegt genoeg over jou ;)
  woensdag 21 oktober 2015 @ 16:44:31 #49
322770 eefje801
Where's the pie?
pi_156994914
quote:
0s.gif Op woensdag 21 oktober 2015 16:17 schreef DancingPhoebe het volgende:

[..]

Ik gaf ook een beetje over in mijn mond.
Ik bleef juist hangen bij "urenlang". Gevers O+

Verder ben ik opgelucht dat ik over een maand niet meer in de grootste groep vrijgezellen thuishoor, dat biedt perspectieven!
  woensdag 21 oktober 2015 @ 16:48:41 #50
261943 SonicVolcano
Hotter than hell
pi_156995035
quote:
14s.gif Op woensdag 21 oktober 2015 16:44 schreef eefje801 het volgende:

[..]

Verder ben ik opgelucht dat ik over een maand niet meer in de grootste groep vrijgezellen thuishoor, dat biedt perspectieven!
Dan word je Thaise bruidegom met de post verwacht?
  woensdag 21 oktober 2015 @ 16:51:04 #51
267443 Cue_
Cuecumbergirl
pi_156995097
quote:
14s.gif Op woensdag 21 oktober 2015 16:44 schreef eefje801 het volgende:

Mijn ervaring is dat mensen / mannen die dat zeggen dat het (bijna) altijd tegenvalt :')
Ben er dus een beetje allergisch voor geworden
pi_156995114
quote:
7s.gif Op woensdag 21 oktober 2015 16:51 schreef Cue_ het volgende:

[..]

Mijn ervaring is dat mensen / mannen die dat zeggen dat het (bijna) altijd tegenvalt :')
Ja precies
Alleen mannen die nooit seks hebben praten er zo over :P Het heeft iets hijgerigs vind ik

Of nou ja, dat zijn mijn associaties
[Rhu SC]Deel 1 dus? O+
  woensdag 21 oktober 2015 @ 16:56:17 #53
261943 SonicVolcano
Hotter than hell
pi_156995233
quote:
0s.gif Op woensdag 21 oktober 2015 16:51 schreef rhubarbje het volgende:

[..]

Ja precies
Alleen mannen die nooit seks hebben praten er zo over :P Het heeft iets hijgerigs vind ik

Of nou ja, dat zijn mijn associaties
Jij kent UitStraling niet?

Je hebt in deze reeks twee extremen: Deezertje en UitStraling. Daarbij hoort ook de Deezertje en UitStraling-schaal.

Als je zegt dat je een 8 scoort op de UitStraling-schaal, dat houdt in dat je niet moet zeiken. Ben je dat echter op de Deezertje-schaal, dan heb je wel hulp nodig.
pi_156995268
quote:
0s.gif Op woensdag 21 oktober 2015 15:47 schreef UitStraling het volgende:

[..]

Nou trouwen is niets voor een vrije vogel als ik maar ik ga haar vanavond wel urenlang verwennen en daarna zien we wel ;)
Mmmm, dat wordt vast lekker genieten, vriendje. ;)
pi_156995332
quote:
7s.gif Op woensdag 21 oktober 2015 16:56 schreef SonicVolcano het volgende:

[..]

Je hebt in deze reeks twee extremen: Deezertje en UitStraling. Daarbij hoort ook de Deezertje en UitStraling-schaal.

Als je zegt dat je een 8 scoort op de UitStraling-schaal, dat houdt in dat je niet moet zeiken. Ben je dat echter op de Deezertje-schaal, dan heb je wel hulp nodig.
WTF _O-
pi_156995373
Ik heb er zo'n Oibibiobeeld bij. Iemand in veel te veel veel te witte kleren, die je heel warm en lang en belangstellend aanstaart en begripvol knikt. Maar niet knippert. Heel lang.
pi_156995425
Ik meer die man-bijt-hond-man met zijn fietsen
[Rhu SC]Deel 1 dus? O+
pi_156995454
quote:
0s.gif Op woensdag 21 oktober 2015 17:02 schreef DancingPhoebe het volgende:
Ik heb er zo'n Oibibiobeeld bij. Iemand in veel te veel veel te witte kleren, die je heel warm en lang en belangstellend aanstaart en begripvol knikt. Maar niet knippert. Heel lang.
_O-
Ik staar alleen maar naar bloedmooie vrouwen en totaal niet begripvol en warm maar zoals een ratelslang naar een klein hamstertje met kraaloogjes staart.
pi_156995472
quote:
0s.gif Op woensdag 21 oktober 2015 17:05 schreef UitStraling het volgende:

[..]

_O-
Ik staar alleen maar naar bloedmooie vrouwen en totaal niet begripvol en warm maar zoals een ratelslang naar een klein hamstertje met kraaloogjes staart.
Ik prijs me nu gelukkig een gnoompje te zijn...
  woensdag 21 oktober 2015 @ 17:06:38 #60
416020 K44S
The bearded man
pi_156995478
quote:

[..]

Mee eensch wel
pi_156995675
quote:

[..]

_O-
  woensdag 21 oktober 2015 @ 17:43:36 #62
322770 eefje801
Where's the pie?
pi_156996307
quote:
10s.gif Op woensdag 21 oktober 2015 16:48 schreef SonicVolcano het volgende:

[..]

Dan word je Thaise bruidegom met de post verwacht?
Hij is uiteraard wel lid van het nationale basketbalteam ;)
  woensdag 21 oktober 2015 @ 17:45:13 #63
322770 eefje801
Where's the pie?
pi_156996330
quote:
7s.gif Op woensdag 21 oktober 2015 16:51 schreef Cue_ het volgende:

[..]

Oh maar het moet ook niet gezegd worden. Wat op dit forum gedeeld wordt blijft hopelijk op dit forum. Dat soort gedachtes moet je uitvoeren. Niet over praten met je date nee :)
pi_156996344
quote:
7s.gif Op woensdag 21 oktober 2015 15:23 schreef Chai het volgende:
Want alleen mensen die positief in het leven staan en goed kunnen reflecteren doen aan huisje, boompje, beestje. Jup. De grootste debielen doen er nog aan; helaas.
  woensdag 21 oktober 2015 @ 17:46:35 #65
322770 eefje801
Where's the pie?
pi_156996359
quote:

[..]

Ik vind persoonlijk faxie en bij tijd en wijle yats hoger scoren dan uitstraling (no pun intended)
pi_156996374
quote:
0s.gif Op woensdag 21 oktober 2015 16:21 schreef UitStraling het volgende:

[..]

Dat zegt genoeg over jou ;)
Jouw overdreven woordkeuze maakt het een beetje sneu, meer is het niet! :P Verwennen is goed natuurlijk!
pi_156996472
quote:
12s.gif Op woensdag 21 oktober 2015 17:46 schreef eefje801 het volgende:

[..]

Ik vind persoonlijk faxie en bij tijd en wijle yats hoger scoren dan uitstraling (no pun intended)
komt vanwege het feit dat we weten dat t niet zo'n adonis is (wel fijn voor m dat ie t denkt van zichzelf daar niet van)
pi_156996478
quote:
14s.gif Op woensdag 21 oktober 2015 17:45 schreef BeeGees het volgende:

[..]

Want alleen mensen die positief in het leven staan en goed kunnen reflecteren doen aan huisje, boompje, beestje. Jup. De grootste debielen doen er nog aan; helaas.
Er staat toch, er misschien niet inzit.
  woensdag 21 oktober 2015 @ 17:53:18 #69
322770 eefje801
Where's the pie?
pi_156996492
quote:
1s.gif Op woensdag 21 oktober 2015 17:52 schreef BeeGees het volgende:

[..]

komt vanwege het feit dat we weten dat t niet zo'n adonis is (wel fijn voor m dat ie t denkt van zichzelf daar niet van)
je bedoelt denk ik casanova. Adonis heeft niets te maken met bedkwaliteiten ;)
pi_156996526
quote:

[..]

Ik denk dat je daar ook wonderwel bij past, ik zou zeggen, jaag ze op en verslind ze :Y
  woensdag 21 oktober 2015 @ 18:13:03 #71
267443 Cue_
Cuecumbergirl
pi_156996814
quote:
1s.gif Op woensdag 21 oktober 2015 17:52 schreef BeeGees het volgende:

[..]

Gaat er een foto van hem rond dan?
pi_156997156
quote:
1s.gif Op woensdag 21 oktober 2015 18:13 schreef Cue_ het volgende:

[..]

Gaat er een foto van hem rond dan?
Ik heb een foto van hem gezien en vind 'm eigenlijk best aantrekkelijk. Maar is kwestie van smaak vermoed ik :P
pi_156997172
quote:
1s.gif Op woensdag 21 oktober 2015 18:30 schreef Fripsel het volgende:

[..]

Ik heb een foto van hem gezien en vind 'm eigenlijk best aantrekkelijk. Maar is kwestie van smaak vermoed ik :P
Echt!!! Ik wil ook!!
[Rhu SC]Deel 1 dus? O+
  woensdag 21 oktober 2015 @ 18:34:06 #74
261943 SonicVolcano
Hotter than hell
pi_156997222
:')
  woensdag 21 oktober 2015 @ 19:04:16 #75
401892 Helsinki
Avec persévérance.
pi_156997825
Daten dan.
pi_156998024
quote:
1s.gif Op woensdag 21 oktober 2015 18:30 schreef Fripsel het volgende:

[..]

Van Fax? :P
[b] Op zondag 14 november 2010 18:11 schreef liesje1979 het volgende:[/b]
Zo is daar Godshand, met zijn sarcastische toon,
Die regelmatig een topic voorziet van spot en hoon.
pi_156998356
quote:
7s.gif Op woensdag 21 oktober 2015 17:53 schreef eefje801 het volgende:

[..]

je bedoelt denk ik casanova. Adonis heeft niets te maken met bedkwaliteiten ;)
hij vindt zichzelf gruwelijk lekker dus bedoelde het wel :P

Maar ik denk altijd; beter jezelf mooi vinden ook al is de waarheid misschien anders! :) Hahaha
pi_156998373
quote:
5s.gif Op woensdag 21 oktober 2015 19:11 schreef Godshand het volgende:

[..]

Van Fax? :P
We hebben het over Uitstraling! De koning van het daten.
pi_156998390
Fax heb ik ook foto's van. En hij heeft me een superlike gegeven op tinder _O-
pi_156998411
quote:
0s.gif Op woensdag 21 oktober 2015 19:25 schreef Fripsel het volgende:
ha! Wat cute
[Rhu SC]Deel 1 dus? O+
pi_156998423
quote:
0s.gif Op woensdag 21 oktober 2015 19:04 schreef Helsinki het volgende:
Daten dan.
Topic brengt daten op gang. Dat is positief. :9
pi_156998492
quote:
ga ik niet meer met hem daten :{

Hoop dat je hem wel een superlike hebt teruggegeven :P
pi_156998496
quote:
Nou dat wordt neuken!

Ach, beter dat je jezelf goed ziet, dan dat je jezelf omlaag praat. Werkt vaak beter dus punt voor Uitstraling ^O^
[b] Op zondag 14 november 2010 18:11 schreef liesje1979 het volgende:[/b]
Zo is daar Godshand, met zijn sarcastische toon,
Die regelmatig een topic voorziet van spot en hoon.
pi_156998585
quote:
14s.gif Op woensdag 21 oktober 2015 19:28 schreef Godshand het volgende:

[..]

Nou dat wordt neuken!

Ach, beter dat je jezelf goed ziet, dan dat je jezelf omlaag praat. Werkt vaak beter dus punt voor Uitstraling ^O^
true true :)
pi_156998670
quote:
1s.gif Op woensdag 21 oktober 2015 19:28 schreef BeeGees het volgende:

[..]

ga ik niet meer met hem daten :{

Hoop dat je hem wel een superlike hebt teruggegeven :P
Whut omdat hij een ander een superlike heeft gegeven ga je hem niet meer daten? :|W

Ik zou zeggen: faxie RUNNN :9
pi_156998825
quote:
1s.gif Op woensdag 21 oktober 2015 19:34 schreef Fripsel het volgende:

[..]

Whut omdat hij een ander een superlike heeft gegeven ga je hem niet meer daten? :|W

Ik zou zeggen: faxie RUNNN :9
zou m niet daten, maar moet eerlijk zeggen dat ik bizar snel afknap ja

Weet niet of iemand dan moet rennen :P
pi_156998852
quote:
1s.gif Op woensdag 21 oktober 2015 19:41 schreef BeeGees het volgende:

[..]

zou m niet daten, maar moet eerlijk zeggen dat ik bizar snel afknap ja

Weet niet of iemand dan moet rennen :P
Nouja ik zou daarvoor rennen als man dat. Hoe uit zich dat dan wel niet als je een echte relatie hebt? Oogkleppen op?
pi_156998950
quote:
1s.gif Op woensdag 21 oktober 2015 19:42 schreef Fripsel het volgende:

[..]

Nouja ik zou daarvoor rennen als man dat. Hoe uit zich dat dan wel niet als je een echte relatie hebt? Oogkleppen op?
ik was niet serieus he :P (dacht dat dat duidelijk was) maar ik zou wel afknappen van tevoren op bepaald gedrag of bepaalde handelingen ja, daar kom ik eerlijk voor uit. Misschien dat ik daardoor nooit slaag in de liefde. :P
pi_156998988
quote:
1s.gif Op woensdag 21 oktober 2015 19:45 schreef BeeGees het volgende:

[..]

ik was niet serieus he :P (dacht dat dat duidelijk was) maar ik zou wel afknappen van tevoren op bepaald gedrag of bepaalde handelingen ja, daar kom ik eerlijk voor uit. Misschien dat ik daardoor nooit slaag in de liefde. :P
Oh gelukkig schrok al :P je weet het nooit bij fokkers he.
pi_157001716
Al ruim twee weken geen match meer gehad op Tinder. Is het daar echt zo stil of is die app gewoon compleet brak? Profiel maar weer aangemaakt en kom echt weer dezelfde meiden tegen als altijd... sommige al meer dan een jaar :P Best gênant dit..
pi_157001967
quote:
0s.gif Op woensdag 21 oktober 2015 21:02 schreef Deezertje het volgende:
Al ruim twee weken geen match meer gehad op Tinder. Is het daar echt zo stil of is die app gewoon compleet brak? Profiel maar weer aangemaakt en kom echt weer dezelfde meiden tegen als altijd... sommige al meer dan een jaar :P Best gênant dit..
Dat je geen matches hebt? Ja, dat is best genant.
pi_157002110
Soms is die app ook brak geloof ik, gisteren had ik geen matches, toen heb ik denk ik 3/4 mensen geliked en vandaag had ik 7 matches toen ik inlogde.
pi_157002186
quote:
0s.gif Op woensdag 21 oktober 2015 21:11 schreef -0- het volgende:
Soms is die app ook brak geloof ik, gisteren had ik geen matches, toen heb ik denk ik 3/4 mensen geliked en vandaag had ik 7 matches toen ik inlogde.
Ja maar ik al twee weken :P Vroeger had ik ook een paar matches per dag... Kom sommige meiden echt op alle apps/sites tegen en zelfs in real life maar gewoon geen enkele like/reactie :P Best balen dan, want ze zitten er niet voor niks op zoveel platforms denk ik dan...
pi_157002599
quote:
0s.gif Op woensdag 21 oktober 2015 21:13 schreef Deezertje het volgende:

[..]

Ja maar ik al twee weken :P Vroeger had ik ook een paar matches per dag... Kom sommige meiden echt op alle apps/sites tegen en zelfs in real life maar gewoon geen enkele like/reactie :P Best balen dan, want ze zitten er niet voor niks op zoveel platforms denk ik dan...
Het is niet alsof ze dan een date of relatie met je moeten nemen ofzo.
Misschien zijn ze gelukkiger alleen, dan in een ongelukkige relatie..
pi_157003308
quote:
1s.gif Op woensdag 21 oktober 2015 21:23 schreef the85mc het volgende:

[..]

Het is niet alsof ze dan een date of relatie met je moeten nemen ofzo.
Misschien zijn ze gelukkiger alleen, dan in een ongelukkige relatie..
Nee klopt, maar Paiq is dan weer het andere uiterste.. net weer een super leuk gesprek gehad met iemand hier uit de buurt, klikte goed.. tot de foto's zichtbaar waren.Toen was 't gesprek over. Dus de voorsortering die je bij Tinder hebt, heb je bij Paiq achteraf. En wat heb je dan aan een leuk gesprek? Helemaal niets, want je wordt gewoon afgewezen op je foto's. Bij Tinder wellicht ook, maar dan ben je iig geen match en heeft er geen gesprek plaatsgevonden.
pi_157003337
quote:
0s.gif Op woensdag 21 oktober 2015 21:41 schreef Deezertje het volgende:

[..]

Nee klopt, maar Paiq is dan weer het andere uiterste.. net weer een super leuk gesprek gehad met iemand hier uit de buurt, klikte goed.. tot de foto's zichtbaar waren.Toen was 't gesprek over. Dus de voorsortering die je bij Tinder hebt, heb je bij Paiq achteraf. En wat heb je dan aan een leuk gesprek? Helemaal niets, want je wordt gewoon afgewezen op je foto's. Bij Tinder wellicht ook, maar dan ben je iig geen match en heeft er geen gesprek plaatsgevonden.
dus als ze dan foto's zien, drukken ze je weg en ben je geen match meer of zo?
pi_157003378
Klaag klaag klaag
pi_157003516
Jep. Geen mogelijkheid tot contact meer, gewoon verdwenen uit je lijstje.
Paiq is daarom ook geen echte datingsite. Je kan dagen chatten zonder ook maar éen match over te houden en heeft het dus alleen maar tijd gekost want je kan later niet weer contact opnemen. Maar goed. da's het hele principe van de site: eerst een leuk gesprek voeren (of meestal maar lullen totdat je elkaar foto's kan zien) en dat is dan het moment van de waarheid... 9 vd 10 keer volgt er dan een pop-up en is de speeddate ten einde... Glashard soms, want ik heb echt leuke en geen standaard gesprekken.
pi_157003839
Dat is echt klote ja, hoe zie jij eruit dan? :P
  woensdag 21 oktober 2015 @ 21:57:44 #100
308438 Ser_Ciappelletto
Semi-professionele SJW
pi_157003930
quote:
0s.gif Op woensdag 21 oktober 2015 21:46 schreef Deezertje het volgende:
Paiq is daarom ook geen echte datingsite. Je kan dagen chatten zonder ook maar éen match over te houden en heeft het dus alleen maar tijd gekost want je kan later niet weer contact opnemen. Maar goed. da's het hele principe van de site: eerst een leuk gesprek voeren (of meestal maar lullen totdat je elkaar foto's kan zien) en dat is dan het moment van de waarheid... 9 vd 10 keer volgt er dan een pop-up en is de speeddate ten einde... Glashard soms, want ik heb echt leuke en geen standaard gesprekken.
Joh, ik heb een vreselijke rotkop en ben ook nog eens volkomen niet fotogeniek, en mij lukt het ook. Misschien moet je wat persoonlijkheid kweken in plaats van voortdurend te mekkeren.
pi_157004114
Hahahah

Als je leuke gesprekken hebt en zodra je foto te zien is je wordt weggeklikt dan mág je best mekkeren toch. :P
pi_157004403
Kijk 3onderzoekt nu, toepasselijk voor hier.
pi_157004940
quote:
0s.gif Op woensdag 21 oktober 2015 22:10 schreef BeeGees het volgende:
3onderzoekt
Versiercoach 2
vandaag om 22:05
Ze zijn razend populair, maar ook zwaar omstreden: versiercoaches. Kortgeleden kwam versiercoach Julien Blanc wereldwijd in het nieuws vanwege zijn vrouwonvriendelijke versiermethode. Ondanks de storm van protest blijven versiercoaches onverminderd populair. Wereldwijd volgen duizenden wanhopige mannen hun lezingen, kopen hun boeken en betalen daar grif voor. Ook in Nederland. 3Onderzoekt duikt in de wondere wereld van de versiercoaches. Anne-Mar Zwart gaat met een aantal versiercoaches en hun leerlingen op vrouwenjacht in Polen. Hoever zijn deze 'cursisten' bereid te gaan voor dé ultieme date? Johan Eikelboom bekijkt de versiercoaches van de andere kant: hij wordt zelf versiercoach en krijgt de opdracht de radeloze Omar aan een vriendin te helpen.

Deel 1 was vorige week :P
Maar goed hoe representatief is dat wanneer er een cameraploeg meegaat als je de club in duikt? Tja... dan maken zelfs de wanhopigste mannen kans want camera = macht
--

Tja, eigenlijk is Paiq hetzelfde als dat je op een datingsite een leuk berichtje stuurt naar een dame, ze vervolgens op je profiel kijkt maar nikst terugstuurt... ook een verkapte afwijzing/ geen interesse dus. Maar dan ben je niet zoveel tijd kwijt.
pi_157005107
quote:
0s.gif Op woensdag 21 oktober 2015 21:46 schreef Deezertje het volgende:
dat het voor jou niet werkt maakt het niet opeens geen datingsite :')
[Rhu SC]Deel 1 dus? O+
pi_157005158
quote:
1s.gif Op woensdag 21 oktober 2015 22:29 schreef rhubarbje het volgende:

[..]

dat het voor jou niet werkt maakt het niet opeens geen datingsite :')
Dat doortrekkend bestaan datingsites dus helemaal niet. ..
pi_157005184
Wel mooie Poolse dames trouwens :P

Versiercoaches
Deel 1: http://www.npo.nl/3onderzoekt/14-10-2015/VPWON_1239872
Deel 2: http://www.npo.nl/3onderzoekt/21-10-2015/VPWON_1239873

[ Bericht 58% gewijzigd door Deezertje op 21-10-2015 22:38:03 ]
pi_157005533
quote:
0s.gif Op woensdag 21 oktober 2015 22:31 schreef Deezertje het volgende:
Wel mooie Poolse dames trouwens :P
Boek een weekendje Warschau, hosteltje erbij.
pi_157005821
quote:
0s.gif Op woensdag 21 oktober 2015 22:10 schreef BeeGees het volgende:
Kijk 3onderzoekt nu, toepasselijk voor hier.
Bah die ene coach/vent is echt walgelijk. :r
pi_157005888
Moet eens wat minder overal op duiken merk ik :')
pi_157006049
Valt nog mee die gasten die er aan meedoen... :P Niet eens zo heel lelijk ofzo, wel wanhopig. Niet echt handig om dan meteen naar Polen te gaan, maar voor de basis wel makkelijk en je hebt ook niet echt iets te verliezen want in het buitenland ben je vogelvrij enzo :P Nederlandse dames zullen hier wel niet van gediend zijn haha, Polen zijn best verlegen...
pi_157006089
quote:
0s.gif Op woensdag 21 oktober 2015 22:53 schreef Deezertje het volgende:
Valt nog mee die gasten die er aan meedoen... :P Niet eens zo heel lelijk ofzo, wel wanhopig. Niet echt handig om dan meteen naar Polen te gaan, maar voor de basis wel makkelijk en je hebt ook niet echt iets te verliezen want in het buitenland ben je vogelvrij enzo :P Nederlandse dames zullen hier wel niet van gediend zijn haha, Polen zijn best verlegen...
Ik vind die date coach een grotere kneus dan de deelnemers :')
pi_157006111
quote:
0s.gif Op woensdag 21 oktober 2015 22:53 schreef Deezertje het volgende:
Vent een Poolse maakt gehakt van je, :')
  woensdag 21 oktober 2015 @ 22:56:55 #113
416020 K44S
The bearded man
pi_157006167
quote:
0s.gif Op woensdag 21 oktober 2015 21:57 schreef Ser_Ciappelletto het volgende:

[..]

Joh, ik heb een vreselijke rotkop en ben ook nog eens volkomen niet fotogeniek, en mij lukt het ook. Misschien moet je wat persoonlijkheid kweken in plaats van voortdurend te mekkeren.
Open deur? Negeer die jongen toch eens!

On: nog steeds niks
  woensdag 21 oktober 2015 @ 22:58:37 #114
17337 ook_gek
doet ie anders nooit
pi_157006220
quote:
0s.gif Op woensdag 21 oktober 2015 21:41 schreef Deezertje het volgende:

[..]

Dan ben je dus geen persoon dat qua uiterlijk als qua gesprek niet interessant genoeg bent. Ik had juist de meeste date's via paiq. En ik trek echt geen zalen vol. Lullen daar in tegen kan ik als brugman.

Veel poolse damens zijn op stap om een rijke man aan de haak te slaan. nederlandse mannen doen het vaak goed. In verhouding zijn ze financieel vermogend en ze behandelen vrouwen met respect.
pi_157006243
quote:
1s.gif Op woensdag 21 oktober 2015 22:58 schreef ook_gek het volgende:

[..]

Dan ben je dus geen persoon dat qua uiterlijk als qua gesprek niet interessant genoeg bent. Ik had juist de meeste date's via paiq. En ik trek echt geen zalen vol. Lullen daar in tegen kan ik als brugman.
Je moet denken als een autoverkoper zeg ik dan op mijn beurt.
pi_157006244
Vrouwen vallen ook niet perse op het smoothste hoofd. Doe mij maar een echte vent :Y
pi_157006288
quote:
1s.gif Op woensdag 21 oktober 2015 22:46 schreef Fripsel het volgende:

[..]

Ik zag het ook. :r Wat een walgelijk figuur.
pi_157006326
quote:
0s.gif Op woensdag 21 oktober 2015 22:59 schreef Fripsel het volgende:
Vrouwen vallen ook niet perse op het smoothste hoofd. Doe mij maar een echte vent :Y
Mannelijk maar toch vrouwelijk dat ben ik. Het beste van twee kanten in een doosje, vol humor openlijkheid, en soms een beetje geilheid. Hoi :*
pi_157006344
Sorry :')
pi_157006370
quote:
0s.gif Op woensdag 21 oktober 2015 23:01 schreef Yummie-Yum het volgende:

[..]

Mannelijk maar toch vrouwelijk dat ben ik. Het beste van twee kanten in een doosje, vol humor openlijkheid, en soms een beetje geilheid. Hoi :*
Ben je nu een man of een vrouw? _O-
  woensdag 21 oktober 2015 @ 23:05:14 #121
17337 ook_gek
doet ie anders nooit
pi_157006478
quote:
0s.gif Op woensdag 21 oktober 2015 22:59 schreef Yummie-Yum het volgende:

[..]

Je moet denken als een autoverkoper zeg ik dan op mijn beurt.
Je moet kunnen lachen en huilen met iemand. Je leven moet een extra toevoeging krijgen met je partner. Niet iets opvullen maar echt iets toevoegen, iets speciaals. En dat gaat verder dan uiterlijk.
pi_157006506
quote:
1s.gif Op woensdag 21 oktober 2015 23:02 schreef Fripsel het volgende:

[..]

Ben je nu een man of een vrouw? _O-
Hoe de wind staat schijnbaar hokjes zijn zo passe _O_

quote:
1s.gif Op woensdag 21 oktober 2015 23:05 schreef ook_gek het volgende:

[..]

Je moet kunnen lachen en huilen met iemand. Je leven moet een extra toevoeging krijgen met je partner. Niet iets opvullen maar echt iets toevoegen, iets speciaals. En dat gaat verder dan uiterlijk.
Ook dat, maar als met iemand ben die niets zegt of lekker kletst dan ben ik al snel klaar mee.
  woensdag 21 oktober 2015 @ 23:08:15 #123
416020 K44S
The bearded man
pi_157006598
Alsdus. Nu op tinder mee gemaakt. 2 vrouwen die een man met baard niet aantrekkelijk of"je sexier vinden zonder baard".

Nee mijn baard is verzorgd.. maar .... hef de match dan op :')
  woensdag 21 oktober 2015 @ 23:08:27 #124
17337 ook_gek
doet ie anders nooit
pi_157006602
quote:
0s.gif Op woensdag 21 oktober 2015 23:06 schreef Yummie-Yum het volgende:

Ook dat, maar als met iemand ben die niets zegt of lekker kletst dan ben ik al snel klaar mee.
Maar dan voegt die persoon ook niks toe ;)
pi_157006703
quote:
0s.gif Op woensdag 21 oktober 2015 23:08 schreef K44S het volgende:
Alsdus. Nu op tinder mee gemaakt. 2 vrouwen die een man met baard niet aantrekkelijk of"je sexier vinden zonder baard".

Nee mijn baard is verzorgd.. maar .... hef de match dan op :')
zeg altijd zo de baard kan eraf, net als wat overgewicht. Moeilijk gedoe altijd ;(

quote:
1s.gif Op woensdag 21 oktober 2015 23:08 schreef ook_gek het volgende:

[..]

Dat is kloppend.
  woensdag 21 oktober 2015 @ 23:11:34 #126
416020 K44S
The bearded man
pi_157006705
quote:
1s.gif Op woensdag 21 oktober 2015 23:08 schreef ook_gek het volgende:

[..]

Dat is wel heul kort door de bocht.

Ik ken een dame via tinder.. welk ik niet heul aantrekkelijk vind. Maar wel veel mee kan lachen en binnenkort een avondje mee ga stappen.

Aldus.
  woensdag 21 oktober 2015 @ 23:12:54 #127
416020 K44S
The bearded man
pi_157006748
quote:
0s.gif Op woensdag 21 oktober 2015 23:11 schreef Yummie-Yum het volgende:

[..]

zeg altijd zo de baard kan eraf, net als wat overgewicht. Moeilijk gedoe altijd ;(

[..]

Dat is kloppend.
Rare vergelijk.

Overgewicht is niet gezond.

Een baard vind de persoon in kwestie aantrekkelijk of niet.

(Ok je hebt feeders maar dat is een ander punt.)
  woensdag 21 oktober 2015 @ 23:17:54 #128
17337 ook_gek
doet ie anders nooit
pi_157006904
quote:
1s.gif Op woensdag 21 oktober 2015 23:11 schreef K44S het volgende:

[..]

Dat is wel heul kort door de bocht.

Ik ken een dame via tinder.. welk ik niet heul aantrekkelijk vind. Maar wel veel mee kan lachen en binnenkort een avondje mee ga stappen.

Aldus.
Als iemand bij je zit, tegen over je zit en niks doet of zegt, dan voegt ze letterlijk niks toe toch? En je vergelijking snap ik al helemaal niet :D je komt met een vergelijking van het totaal tegen over gestelde :D
pi_157006921
quote:
1s.gif Op woensdag 21 oktober 2015 23:12 schreef K44S het volgende:

[..]

Rare vergelijk.

Er zijn ook gewoon mensen die vol/dik/hoejehetnoemenwil aantrekkelijk vind zonder dat ze feeders zijn hoor :')
pi_157006934
quote:
1s.gif Op woensdag 21 oktober 2015 23:12 schreef K44S het volgende:

[..]

Rare vergelijk.

Dus als iemand gevoelens voor je krijgt en hij/zij heeft overgewicht dan schrijf je diegene af. Ik dus niet maar zal wel aangeven dat ik daar iets aan gedaan wil zien worden, en als ik diegene persoonlijkheid leuk vind bereid ben om hem/haar te helpen met afvallen. Wil men dat niet, dan houd het wel op. Er word op vandaag een extreme bijna ziekelijke obsessie neergelegd op schoonheid, over tien jaar ziet diegene er ook slechter uit. Zo zie ik het, kijken in de toekomst is lastig voor velen...
pi_157006955
quote:
1s.gif Op woensdag 21 oktober 2015 23:18 schreef Fripsel het volgende:

[..]

Er zijn ook gewoon mensen die vol/dik/hoejehetnoemenwil aantrekkelijk vind zonder dat ze feeders zijn hoor :')
Mollig kan soms best mooi zijn of wat dikker :@
  woensdag 21 oktober 2015 @ 23:23:39 #132
17337 ook_gek
doet ie anders nooit
pi_157007053
Ik heb soms het idee dat men hun date / partner als troffe gebruikt dan dat het hun om de persoon zelf gaat.

Je ziet dat op dating site's ook. Ipv een normale foto allemaal foto shoot foto's enz.
  woensdag 21 oktober 2015 @ 23:24:27 #133
308438 Ser_Ciappelletto
Semi-professionele SJW
pi_157007076
quote:
0s.gif Op woensdag 21 oktober 2015 23:19 schreef Yummie-Yum het volgende:

[..]

Mollig kan soms best mooi zijn of wat dikker :@
Dat hangt grotendeels af van de persoon. Sommige mensen staat het goed, anderen niet.

Net als bijna alles, eigenlijk...
pi_157007110
quote:
0s.gif Op woensdag 21 oktober 2015 23:23 schreef ook_gek het volgende:
Ik heb soms het idee dat men hun date / partner als troffe gebruikt dan dat het hun om de persoon zelf gaat.

Je ziet dat op dating site's ook. Ipv een normale foto allemaal foto shoot foto's enz.
Is ook zo, wat best wel triest is. Vooral met Tinder en andere apps zie je dat. En ook hoe men gekleed is, best triest heb een iets jongere kennis overal schulden maar wel mooi gekleed, uitgaan, auto en dat soort zaken. Hij is onwijs populair, en dat snap ik niet :')
pi_157007118
quote:
0s.gif Op woensdag 21 oktober 2015 23:24 schreef Ser_Ciappelletto het volgende:

[..]

Dat hangt grotendeels af van de persoon. Sommige mensen staat het goed, anderen niet.

Net als bijna alles, eigenlijk...
Is ook zo.
  woensdag 21 oktober 2015 @ 23:26:20 #136
322770 eefje801
Where's the pie?
pi_157007131
quote:
10s.gif Op woensdag 21 oktober 2015 17:55 schreef UitStraling het volgende:

[..]

Ik denk dat je daar ook wonderwel bij past, ik zou zeggen, jaag ze op en verslind ze :Y
neh
  woensdag 21 oktober 2015 @ 23:29:31 #137
322770 eefje801
Where's the pie?
pi_157007218
quote:
1s.gif Op woensdag 21 oktober 2015 19:23 schreef BeeGees het volgende:

[..]

hij vindt zichzelf gruwelijk lekker dus bedoelde het wel :P

Maar ik denk altijd; beter jezelf mooi vinden ook al is de waarheid misschien anders! :) Hahaha
Na ja dat is beter dan vinden dat je een rotkop hebt ;)
Uitstraling is gewoon een matige trol.
  woensdag 21 oktober 2015 @ 23:31:27 #138
308438 Ser_Ciappelletto
Semi-professionele SJW
pi_157007265
quote:
7s.gif Op woensdag 21 oktober 2015 23:29 schreef eefje801 het volgende:

[..]

Na ja dat is beter dan vinden dat je een rotkop hebt ;)
Uitstraling is gewoon een matige trol.
Je kunt dat beter gewoon toegeven dan doen alsof je een fotomodel bent terwijl baby's van je schrikken.
pi_157007378
quote:
0s.gif Op woensdag 21 oktober 2015 22:48 schreef Yummie-Yum het volgende:
Moet eens wat minder overal op duiken merk ik :')
Je pakt wat je pakken kan?
pi_157007409
quote:
1s.gif Op woensdag 21 oktober 2015 23:35 schreef BeeGees het volgende:

[..]

Je pakt wat je pakken kan?
Niet in die zin... :)
pi_157007443
quote:
1s.gif Op woensdag 21 oktober 2015 22:46 schreef Fripsel het volgende:

[..]

Een onbeschrijfelijke kutkneus. Bijna ongeloofwaardig dat mensen daadwerkelijk zo kunnen zijn en denken succes te hebben.

Moest lachen om z'n blik toen dat donkere meisje hem afwees en hij zei dat hij belangrijker is omdat hij blank is. Echt zo trots was ie dat hij dat had gezegd :') :')
pi_157007453
quote:
0s.gif Op woensdag 21 oktober 2015 23:36 schreef Yummie-Yum het volgende:

[..]

Niet in die zin... :)
Wat bedoelde je? :P
pi_157007477
Maar laten we ook gewoon toegeven dat op vandaag iedereen van mening is, dat hun het helemaal zijn, en helemaal hot zijn. Dat ze een geweldig leven hebben en enorm veel vrienden hebben een topbaan hebben en een geweldige studie hebben.

Kijk je eens achter de voordeur om het zo te noemen word het ineens allemaal anders, en weiger al heel mijn leven om daaraan mee te doen. En in veel gevallen word dat wel gewaardeerd. Want ik ben altijd en overal...
pi_157007763
quote:
0s.gif Op woensdag 21 oktober 2015 23:38 schreef Yummie-Yum het volgende:
Want ik ben altijd en overal...
wtf? :D
[Rhu SC]Deel 1 dus? O+
pi_157007779
quote:
1s.gif Op woensdag 21 oktober 2015 23:48 schreef rhubarbje het volgende:

[..]

wtf? :D
Dat zegt iedereen over mij, niet ik ;(
pi_157007864
quote:
0s.gif Op woensdag 21 oktober 2015 23:38 schreef Yummie-Yum het volgende:
Maar laten we ook gewoon toegeven dat op vandaag iedereen van mening is, dat hun het helemaal zijn, en helemaal hot zijn. Dat ze een geweldig leven hebben en enorm veel vrienden hebben een topbaan hebben en een geweldige studie hebben.

Kijk je eens achter de voordeur om het zo te noemen word het ineens allemaal anders, en weiger al heel mijn leven om daaraan mee te doen. En in veel gevallen word dat wel gewaardeerd. Want ik ben altijd en overal...
Brr mensen die zichzelf boven andere plaatsen en met hun interpretatie de plank echt misslaan.
pi_157008453
quote:

[..]

:o
  donderdag 22 oktober 2015 @ 00:55:11 #148
416931 yats
(non) Average Joe
pi_157008812
quote:

[..]

Ik weet niet of ik dit nu als compliment moet zien of niet?
Many persons have a wrong idea of what constitutes true happiness. It is not attained through self-gratification but through fidelity to a worthy purpose.
  donderdag 22 oktober 2015 @ 00:56:37 #149
416931 yats
(non) Average Joe
pi_157008828
quote:
0s.gif Op woensdag 21 oktober 2015 19:04 schreef Helsinki het volgende:
Daten dan.
Is goed, wanneer?
pi_157008834
quote:
11s.gif Op donderdag 22 oktober 2015 00:55 schreef yats het volgende:

[..]

Ik weet niet of ik dit nu als compliment moet zien of niet?
nee
  donderdag 22 oktober 2015 @ 01:05:33 #151
401892 Helsinki
Avec persévérance.
pi_157008914
quote:
12s.gif Op donderdag 22 oktober 2015 00:56 schreef yats het volgende:

[..]

Is goed, wanneer?
Zaterdag om 14:00 uur?
  donderdag 22 oktober 2015 @ 01:11:30 #152
416931 yats
(non) Average Joe
pi_157008982
quote:
0s.gif Op donderdag 22 oktober 2015 01:05 schreef Helsinki het volgende:

[..]

Zaterdag om 14:00 uur?
Oef, ik heb dan al een afspraak staan met een erg leuke vrouw. Lastig hoor dit.
pi_157009011
quote:
12s.gif Op donderdag 22 oktober 2015 01:11 schreef yats het volgende:

[..]

Bestaan die?
  donderdag 22 oktober 2015 @ 01:32:15 #154
401892 Helsinki
Avec persévérance.
pi_157009168
quote:
12s.gif Op donderdag 22 oktober 2015 01:11 schreef yats het volgende:

[..]

Gezellig. Ik neem dropjes mee!
  donderdag 22 oktober 2015 @ 01:34:08 #155
416931 yats
(non) Average Joe
pi_157009182
quote:
0s.gif Op donderdag 22 oktober 2015 01:32 schreef Helsinki het volgende:

[..]

Gezellig. Ik neem dropjes mee!
Toch wel zoute he? Dan ben ik overtuigd!

*belt de andere vrouw af om met Helsinki drop te gaan eten*
pi_157009226
Dit topic riekt naar mensen die niet zouden misstaan in IHHNNG _O_
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')