Versiercoach 2quote:
dat het voor jou niet werkt maakt het niet opeens geen datingsitequote:Op woensdag 21 oktober 2015 21:46 schreef Deezertje het volgende:
Jep. Geen mogelijkheid tot contact meer, gewoon verdwenen uit je lijstje.
Paiq is daarom ook geen echte datingsite. Je kan dagen chatten zonder ook maar éen match over te houden en heeft het dus alleen maar tijd gekost want je kan later niet weer contact opnemen. Maar goed. da's het hele principe van de site: eerst een leuk gesprek voeren (of meestal maar lullen totdat je elkaar foto's kan zien) en dat is dan het moment van de waarheid... 9 vd 10 keer volgt er dan een pop-up en is de speeddate ten einde... Glashard soms, want ik heb echt leuke en geen standaard gesprekken.
Dat doortrekkend bestaan datingsites dus helemaal niet. ..quote:Op woensdag 21 oktober 2015 22:29 schreef rhubarbje het volgende:
[..]
dat het voor jou niet werkt maakt het niet opeens geen datingsite
Bah die ene coach/vent is echt walgelijk.quote:Op woensdag 21 oktober 2015 22:10 schreef BeeGees het volgende:
Kijk 3onderzoekt nu, toepasselijk voor hier.
Ik vind die date coach een grotere kneus dan de deelnemersquote:Op woensdag 21 oktober 2015 22:53 schreef Deezertje het volgende:
Valt nog mee die gasten die er aan meedoen...Niet eens zo heel lelijk ofzo, wel wanhopig. Niet echt handig om dan meteen naar Polen te gaan, maar voor de basis wel makkelijk en je hebt ook niet echt iets te verliezen want in het buitenland ben je vogelvrij enzo
Nederlandse dames zullen hier wel niet van gediend zijn haha, Polen zijn best verlegen...
Vent een Poolse maakt gehakt van je,quote:Op woensdag 21 oktober 2015 22:53 schreef Deezertje het volgende:
Valt nog mee die gasten die er aan meedoen...Niet eens zo heel lelijk ofzo, wel wanhopig. Niet echt handig om dan meteen naar Polen te gaan, maar voor de basis wel makkelijk en je hebt ook niet echt iets te verliezen want in het buitenland ben je vogelvrij enzo
Nederlandse dames zullen hier wel niet van gediend zijn haha, Polen zijn best verlegen...
Open deur? Negeer die jongen toch eens!quote:Op woensdag 21 oktober 2015 21:57 schreef Ser_Ciappelletto het volgende:
[..]
Joh, ik heb een vreselijke rotkop en ben ook nog eens volkomen niet fotogeniek, en mij lukt het ook. Misschien moet je wat persoonlijkheid kweken in plaats van voortdurend te mekkeren.
Dan ben je dus geen persoon dat qua uiterlijk als qua gesprek niet interessant genoeg bent. Ik had juist de meeste date's via paiq. En ik trek echt geen zalen vol. Lullen daar in tegen kan ik als brugman.quote:Op woensdag 21 oktober 2015 21:41 schreef Deezertje het volgende:
[..]
Nee klopt, maar Paiq is dan weer het andere uiterste.. net weer een super leuk gesprek gehad met iemand hier uit de buurt, klikte goed.. tot de foto's zichtbaar waren.Toen was 't gesprek over. Dus de voorsortering die je bij Tinder hebt, heb je bij Paiq achteraf. En wat heb je dan aan een leuk gesprek? Helemaal niets, want je wordt gewoon afgewezen op je foto's. Bij Tinder wellicht ook, maar dan ben je iig geen match en heeft er geen gesprek plaatsgevonden.
Je moet denken als een autoverkoper zeg ik dan op mijn beurt.quote:Op woensdag 21 oktober 2015 22:58 schreef ook_gek het volgende:
[..]
Dan ben je dus geen persoon dat qua uiterlijk als qua gesprek niet interessant genoeg bent. Ik had juist de meeste date's via paiq. En ik trek echt geen zalen vol. Lullen daar in tegen kan ik als brugman.
Ik zag het ook.quote:Op woensdag 21 oktober 2015 22:46 schreef Fripsel het volgende:
[..]
Bah die ene coach/vent is echt walgelijk.
Mannelijk maar toch vrouwelijk dat ben ik. Het beste van twee kanten in een doosje, vol humor openlijkheid, en soms een beetje geilheid. Hoiquote:Op woensdag 21 oktober 2015 22:59 schreef Fripsel het volgende:
Vrouwen vallen ook niet perse op het smoothste hoofd. Doe mij maar een echte vent
Ben je nu een man of een vrouw?quote:Op woensdag 21 oktober 2015 23:01 schreef Yummie-Yum het volgende:
[..]
Mannelijk maar toch vrouwelijk dat ben ik. Het beste van twee kanten in een doosje, vol humor openlijkheid, en soms een beetje geilheid. Hoi
Je moet kunnen lachen en huilen met iemand. Je leven moet een extra toevoeging krijgen met je partner. Niet iets opvullen maar echt iets toevoegen, iets speciaals. En dat gaat verder dan uiterlijk.quote:Op woensdag 21 oktober 2015 22:59 schreef Yummie-Yum het volgende:
[..]
Je moet denken als een autoverkoper zeg ik dan op mijn beurt.
Hoe de wind staat schijnbaar hokjes zijn zo passequote:
Ook dat, maar als met iemand ben die niets zegt of lekker kletst dan ben ik al snel klaar mee.quote:Op woensdag 21 oktober 2015 23:05 schreef ook_gek het volgende:
[..]
Je moet kunnen lachen en huilen met iemand. Je leven moet een extra toevoeging krijgen met je partner. Niet iets opvullen maar echt iets toevoegen, iets speciaals. En dat gaat verder dan uiterlijk.
Maar dan voegt die persoon ook niks toequote:Op woensdag 21 oktober 2015 23:06 schreef Yummie-Yum het volgende:
Ook dat, maar als met iemand ben die niets zegt of lekker kletst dan ben ik al snel klaar mee.
zeg altijd zo de baard kan eraf, net als wat overgewicht. Moeilijk gedoe altijdquote:Op woensdag 21 oktober 2015 23:08 schreef K44S het volgende:
Alsdus. Nu op tinder mee gemaakt. 2 vrouwen die een man met baard niet aantrekkelijk of"je sexier vinden zonder baard".
Nee mijn baard is verzorgd.. maar .... hef de match dan op
Dat is kloppend.quote:Op woensdag 21 oktober 2015 23:08 schreef ook_gek het volgende:
[..]
Maar dan voegt die persoon ook niks toe
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |