.....quote:Op dinsdag 20 oktober 2015 12:48 schreef Ser_Ciappelletto het volgende:
n00bvraag: wat is een redelijke termijn tussen een eerste en tweede date?
Kennelijk niet. Wat houdt die in?quote:Op dinsdag 20 oktober 2015 12:49 schreef BeamofLight het volgende:
[..]
.....
jij kent de 3 dagen-regel blijkbaar niet
Tussen de 1 en x dagen. Wat is het toch met die stramme regeltjes voor alles.quote:Op dinsdag 20 oktober 2015 12:48 schreef Ser_Ciappelletto het volgende:
n00bvraag: wat is een redelijke termijn tussen een eerste en tweede date?
Ja ja, ik weet het. Ik moet gewoon mijn natuurlijke hosselskills de vrije loop laten en doen wat ik wil. Maar die zijn niet super ontwikkeld. Ik begin deze meid echt leuk te vinden en wil het niet verneuken door te opdringerig te zijn.quote:Op dinsdag 20 oktober 2015 12:51 schreef ElDinosaur het volgende:
[..]
Tussen de 1 en x dagen. Wat is het toch met die stramme regeltjes voor alles.Niet iedereen / iedere date is hetzelfde.
Wanneer was de eerste date?quote:Op dinsdag 20 oktober 2015 12:55 schreef Ser_Ciappelletto het volgende:
[..]
Ja ja, ik weet het. Ik moet gewoon mijn natuurlijke hosselskills de vrije loop laten en doen wat ik wil. Maar die zijn niet super ontwikkeld. Ik begin deze meid echt leuk te vinden en wil het niet verneuken door te opdringerig te zijn.
Gewoon een nieuwe date voorstellen. Kan toch geen kwaad?quote:
Haha, daar was ik juist wel bang voor. Maar goed, kappen met dat beta-gedoe en gewoon YOLO.quote:Op dinsdag 20 oktober 2015 13:16 schreef SonicVolcano het volgende:
[..]
Gewoon een nieuwe date voorstellen. Kan toch geen kwaad?
Ik moest hard lachenquote:Op dinsdag 20 oktober 2015 09:25 schreef SonicVolcano het volgende:
[..]
'Wanneer heb jij voor het laatst ge-yeehaad tijdens het rijden'?
Of
'Laat deze cowboy je temmen'
Of
'Vat geen kou, boy'
Die eerste stap moet inderdaad vaak van mannen komen, en ik geef toe ik doe daar zelf ook aan mee. Maar het is de perfecte manier om een eerste selectie te maken voor vrouwen. Mannen zijn niet zo selectief in wie ze liken voor mijn gevoel en houden dat daardoor ook wel een beetje zelf in stand.quote:Op dinsdag 20 oktober 2015 14:08 schreef K44S het volgende:
Voor als nog merk ik dat dames veel al op het oude "mannen beginnen met praten" blijven hangen.
Ik heb er weinig moeite mee, maar als ik Tinder zo merk moet ik continue het gesprek blijven voeren.
Lastig.... en ja ik stel geen sollicitatievragen (wat voor werk/opleiding doe je, wat zijn je hobby's blabla).
Ik heb momenteel 10 matches, waar van er 1/2 zelf begonnen met praten.quote:Op dinsdag 20 oktober 2015 14:11 schreef Fripsel het volgende:
[..]
Die eerste stap moet inderdaad vaak van mannen komen, en ik geef toe ik doe daar zelf ook aan mee. Maar het is de perfecte manier om een eerste selectie te maken voor vrouwen. Mannen zijn niet zo selectief in wie ze liken voor mijn gevoel en houden dat daardoor ook wel een beetje zelf in stand.
Als daarna het gesprek stroef blijft lopen, ben je misschien niet met de juiste vrouwen in gesprek?
Hoezo kunnen vrouwen niet een gesprek beginnen, jullie zijn toch geėmancipeerd tegenwoordig? Dat mannen minder selectief zijn is ook onzin hoewel je ze er altijd tussen hebt zitten.quote:Op dinsdag 20 oktober 2015 14:11 schreef Fripsel het volgende:
[..]
Die eerste stap moet inderdaad vaak van mannen komen, en ik geef toe ik doe daar zelf ook aan mee. Maar het is de perfecte manier om een eerste selectie te maken voor vrouwen. Mannen zijn niet zo selectief in wie ze liken voor mijn gevoel en houden dat daardoor ook wel een beetje zelf in stand.
Als daarna het gesprek stroef blijft lopen, ben je misschien niet met de juiste vrouwen in gesprek?
Heel plat, waarom zou ik die moeite nemen als ik na gister avond een OKculid account aangemaakt te hebben al 17 berichten heb gehad?quote:Op dinsdag 20 oktober 2015 14:30 schreef S95Sedan het volgende:
[..]
Hoezo kunnen vrouwen niet een gesprek beginnen, jullie zijn toch geėmancipeerd tegenwoordig? Dat mannen minder selectief zijn is ook onzin hoewel je ze er altijd tussen hebt zitten.
Maar ja gesprekken horen in het begin niet al stroef te lopen, dan is het gewoon niet de juiste persoon.
Omdat je dan zelf de controle hebt ipv afhankelijk bent van wat je in je inbox vindt.quote:Op dinsdag 20 oktober 2015 14:42 schreef Fripsel het volgende:
[..]
Heel plat, waarom zou ik die moeite nemen als ik na gister avond een OKculid account aangemaakt te hebben al 17 berichten heb gehad?
Het is toch ook te treurig voor woorden eigenlijk.quote:Op dinsdag 20 oktober 2015 14:42 schreef Fripsel het volgende:
[..]
Heel plat, waarom zou ik die moeite nemen als ik na gister avond een OKculid account aangemaakt te hebben al 17 berichten heb gehad?
Ja want op basis van wat foto's valt er te raden hoe iemand is. Nah.quote:Op dinsdag 20 oktober 2015 14:45 schreef fathank het volgende:
[..]
Omdat je dan zelf de controle hebt ipv afhankelijk bent van wat je in je inbox vindt.
Bij bepaalde type foto's en kleding kan je dat wel ja.quote:Op dinsdag 20 oktober 2015 14:47 schreef Fripsel het volgende:
[..]
Ja want op basis van wat foto's valt er te raden hoe iemand is. Nah.
Ja maar ik heb dus genoeg berichten om daarbinnen die selectie te maken. Je moet ergens een grens trekkenquote:Op dinsdag 20 oktober 2015 14:53 schreef SilentChaos het volgende:
[..]
Bij bepaalde type foto's en kleding kan je dat wel ja.
Als jij als eerste de regie in handen neemt kun je ook veel meer sturen. De manier waarop je een gesprek opent bepaalt voor een groot deel hoe iemand daar op reageert. Veel lui spelen gewoon een numbers game en sturen 100x 'he, neuken?'. Met een beetje mazzel bijt er iemand.quote:Op dinsdag 20 oktober 2015 14:47 schreef Fripsel het volgende:
[..]
Ja want op basis van wat foto's valt er te raden hoe iemand is. Nah.
Zou ze iets willen bewijzen denk je?quote:Op dinsdag 20 oktober 2015 14:45 schreef ElDinosaur het volgende:
[..]
Het is toch ook te treurig voor woorden eigenlijk.
Tijd voor een 'proef op de sommetje'quote:Op dinsdag 20 oktober 2015 15:08 schreef fathank het volgende:
[..]
Als jij als eerste de regie in handen neemt kun je ook veel meer sturen. De manier waarop je een gesprek opent bepaalt voor een groot deel hoe iemand daar op reageert. Veel lui spelen gewoon een numbers game en sturen 100x 'he, neuken?'. Met een beetje mazzel bijt er iemand.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |