Er is een verschil tussen iets frustrerend vinden, en gefrustreerd zijnquote:Op dinsdag 20 oktober 2015 00:28 schreef Faxie het volgende:
[..]
Gefrustreerde mensen zijn niet aantrekkelijkIk kan het weten toch
Pas maar op, je bent goed op wegquote:Op dinsdag 20 oktober 2015 00:29 schreef Fripsel het volgende:
[..]
Er is een verschil tussen iets frustrerend vinden, en gefrustreerd zijn
Iets frustrerend vinden is niet hetzelfde als gefrustreerd zijn.quote:Op dinsdag 20 oktober 2015 00:28 schreef Faxie het volgende:
[..]
Gefrustreerde mensen zijn niet aantrekkelijkIk kan het weten toch
Had dit echt niet gelezen :$quote:Op dinsdag 20 oktober 2015 00:29 schreef Fripsel het volgende:
[..]
Er is een verschil tussen iets frustrerend vinden, en gefrustreerd zijn
Toe maarquote:Op dinsdag 20 oktober 2015 01:24 schreef broccoli. het volgende:
Iets van een uur verder, zit nu met 2 mensen te praten die zowel redelijk aantrekkelijk zijn als waar ik goed mee kan praten
En wat is quasi grappig in dit geval?quote:Op dinsdag 20 oktober 2015 07:07 schreef Faxie het volgende:
Nou even een fototje geswitcht op Tinder met een foute rieten cowboyhoed en een grote glimlach met een korte quasi grappige tekst eronder.
Ben benieuwd
"Ik raas met mijn kite over het strand, hopend dat ik in jouw schoot beland."quote:Op dinsdag 20 oktober 2015 09:00 schreef ElDinosaur het volgende:
[..]
En wat is quasi grappig in dit geval?
Zou rechts swipen, #nohomo.quote:Op dinsdag 20 oktober 2015 09:04 schreef El_Thijs het volgende:
[..]
"Ik raas met mijn kite over het strand, hopend dat ik in jouw schoot beland."
Klinkt als een tekst van Blofquote:Op dinsdag 20 oktober 2015 09:04 schreef El_Thijs het volgende:
[..]
"Ik raas met mijn kite over het strand, hopend dat ik in jouw schoot beland."
Refrein:quote:
Met zoiets heb ik mijn huidige vriendin op PaiQ weten te versierenquote:
'Wanneer heb jij voor het laatst ge-yeehaad tijdens het rijden'?quote:Op dinsdag 20 oktober 2015 09:00 schreef ElDinosaur het volgende:
[..]
En wat is quasi grappig in dit geval?
Dat komt omdat ze denken dat je thuis niet aan je trekken komt.quote:Op maandag 19 oktober 2015 22:02 schreef Fripsel het volgende:
[..]
Ja en ergens snap ik dat ook niet.
Hoe gaat dat bij daten zonder open relatie? Vraag je dan ook in een eerste gesprek of iemand kinky is, en komt een man daar dan mee weg?
Zelfs als het in dat geval ook om makkelijk scoren gaat?
Save a horse, ride a cowboyquote:Op dinsdag 20 oktober 2015 09:25 schreef SonicVolcano het volgende:
[..]
'Wanneer heb jij voor het laatst ge-yeehaad tijdens het rijden'?
Of
'Laat deze cowboy je temmen'
Of
'Vat geen kou, boy'
waarom date je niet meer? Iets leuks gevonden?quote:Op dinsdag 20 oktober 2015 10:25 schreef Grote_vriendelijke_reus het volgende:
GVD, nu toch weer zin om tinder aan te zetten, misschien alleen al om die leuk verzonnen profiel tekst XD
Ik ben weer weg, gezien ik op het moment niet meer date, kom wel weer terug met drama verhalen achter af haha. Tot die tijd lees ik gewoon wel weer mee ^^
Helaas niet, maar over +- 3 dagen ga ik voor 8 dagen op citytrip. Dus nu nog dates "regelen" is een beetje kansloos. En ben wel even klaar na die 8ste, tijd om gewoon leuke mensen (vrouwen) tegen te komen in het 'echt'.quote:Op dinsdag 20 oktober 2015 10:30 schreef rhubarbje het volgende:
[..]
waarom date je niet meer? Iets leuks gevonden?
Oh maar in het echt ontmoete mensen mogen ook!quote:Op dinsdag 20 oktober 2015 10:57 schreef Grote_vriendelijke_reus het volgende:
[..]
Helaas niet, maar over +- 3 dagen ga ik voor 8 dagen op citytrip. Dus nu nog dates "regelen" is een beetje kansloos. En ben wel even klaar na die 8ste, tijd om gewoon leuke mensen (vrouwen) tegen te komen in het 'echt'.
Beetje zinloos om off-topic te gaan met nul input ban mijn kant.
Meld mij wel weer als er wat op de planning staat.
Het is ook het dating(site) topic. Er hoeven niet persé datingsites aan te pas te komen om hier te mogen posten.quote:Op dinsdag 20 oktober 2015 10:57 schreef Grote_vriendelijke_reus het volgende:
[..]
Helaas niet, maar over +- 3 dagen ga ik voor 8 dagen op citytrip. Dus nu nog dates "regelen" is een beetje kansloos. En ben wel even klaar na die 8ste, tijd om gewoon leuke mensen (vrouwen) tegen te komen in het 'echt'.
Beetje zinloos om off-topic te gaan met nul input van mijn kant vrees ik.
Meld mij wel weer als er wat op de planning staat.
Dankjewelquote:Op dinsdag 20 oktober 2015 10:58 schreef rhubarbje het volgende:
[..]
Oh maar in het echt ontmoete mensen mogen ook!
Maar ik snap het. Succes en veel plezier op citytrip
True, maar ook zonder sites/apps/whatever heb ik even geen dates meer op de planning staan. Dusja, point taken I guessquote:Op dinsdag 20 oktober 2015 10:59 schreef ElDinosaur het volgende:
[..]
Het is ook het dating(site) topic. Er hoeven niet persé datingsites aan te pas te komen om hier te mogen posten.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |