Of ze heeft het nu echt druk? Of ze was voorheen druk met werk zodat ze tussendoor kon appen, en nu op een andere manier. Of ze heeft gewoon even geen zin om te praten.quote:Op maandag 19 oktober 2015 18:24 schreef TvhN het volgende:
[..]
Ze heeft het inderdaad druk, maar dat was de voorgaande weken ook het geval en toen reageerde ze een stuk sneller.
Echt waar? Had ik niet verwacht juist.Hier op fok laat je niet zien dat je super kritisch bent, van wat ik een beetje heb gelezen danquote:Op maandag 19 oktober 2015 17:35 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Nee maar dat is ook best een redelijk zeldzaam iets, zet honderd willekeurige vrouwen op een rij en ik krijg ook maar met drie ervan zin om de knoopjes los te maken
Die gedachte komt me heeeeeel bekend voor, ontmoet genoeg met mensen maar heb eigenlijk met niemand zoiets van "wauw, ik ben super geďnteresseerd in je persoon en wil je beter leren kennen". Het is het allemaal net niet.quote:Op maandag 19 oktober 2015 17:04 schreef Fripsel het volgende:
Ik kom gewoon niemand tegen waarmee ik ook maar enigzins denk "die zou ik willen ontmoeten" laatste tijd. Beetje jammer heb juist wel in een leuke date.
En dat is de ware liefde dan of gewoon een ideale sekspartner waar je meteen een BAM klik mee hebt?quote:Op maandag 19 oktober 2015 17:33 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Zoeken werkt ook niet echt Fripsie, dan straal je de verkeerde vibe uit, zo ben je weekenden aan het struinen en zo loop je onverwachts tegen iemand aan waarmee je binnen een half uur samen het behang van de uren af krabt.
Ja en klinkt misschien stom, maar heel veel mannen reageren zo enthousiast overdreven blij geďnteresseerd dat ik daar juist ook weer van afschrikquote:Op maandag 19 oktober 2015 18:48 schreef Mandéra het volgende:
[..]
Die gedachte komt me heeeeeel bekend voor, ontmoet genoeg met mensen maar heb eigenlijk met niemand zoiets van "wauw, ik ben super geďnteresseerd in je persoon en wil je beter leren kennen". Het is het allemaal net niet.
Via de datingsites/apps?quote:Op maandag 19 oktober 2015 18:48 schreef Fripsel het volgende:
[..]
Ja en klinkt misschien stom, maar heel veel mannen reageren zo enthousiast overdreven blij geďnteresseerd dat ik daar juist ook weer van afschrik
Jup, je kunt ook teveel je best willen doen zeggen ze he.quote:Op maandag 19 oktober 2015 18:48 schreef Fripsel het volgende:
[..]
Ja en klinkt misschien stom, maar heel veel mannen reageren zo enthousiast overdreven blij geďnteresseerd dat ik daar juist ook weer van afschrik
Ja. In 1 gesprek 3x noemen dat je een afspraak wel ziet zitten, vragen hoe m'n favoriete date eruit ziet etc. En dat dan soms tijdens een eerste kennismakingsgesprek.quote:
Kut, dit had ik iets eerder moeten lezen. Heb haar net een app gestuurd met de vraag of ze het druk heeft met studie/werk.quote:Op maandag 19 oktober 2015 18:27 schreef Fripsel het volgende:
[..]
Of ze had familie verplichtingen gister, vandaag vroeg op voor werk en is dus gewoon druk bezig geweest?
Om maar iets te bedenken. Zoveel redenen ga niet meteen van het ergste uit, word je niet leuker van.
Owjee, nu wil je te graagquote:Op maandag 19 oktober 2015 19:35 schreef TvhN het volgende:
[..]
Kut, dit had ik iets eerder moeten lezen. Heb haar net een app gestuurd met de vraag of ze het druk heeft met studie/werk.
Ja, dat herken ik wel, de interesse neemt dan van mijn kant af.quote:Op maandag 19 oktober 2015 18:48 schreef Fripsel het volgende:
[..]
quote:Op maandag 19 oktober 2015 18:48 schreef Fripsel het volgende:
[..]
Jullie vrouwen zijn vreemd.quote:Op maandag 19 oktober 2015 19:54 schreef Helsinki het volgende:
[..]
Ja, dat herken ik wel, de interesse neemt dan van mijn kant af.
Er is een verschil tussen interesse tonen en er maar op door blijven zagen.quote:Op maandag 19 oktober 2015 19:57 schreef K44S het volgende:
[..]
[..]
Jullie vrouwen zijn vreemd.
Als er geen interesse wordt getoond is het niet goed, wordt er wel interesse getoond is het te creepy
Nee, interesse tonen is goed. Maar van een iets te enthousiaste vent krijg ik kriebels. Is gekoppeld aan wanhoop en wanhoop vind ik niet bepaald aantrekkelijk.quote:Op maandag 19 oktober 2015 19:57 schreef K44S het volgende:
[..]
[..]
Als er geen interesse wordt getoond is het niet goed, wordt er wel interesse getoond is het te creepy
Heb jij een open relatie?quote:Op maandag 19 oktober 2015 20:05 schreef Fripsel het volgende:
[..]
Er is een verschil tussen interesse tonen en er maar op door blijven zagen.
Daarnaast is dat vaak nog voor er een leuk gesprek geweest is. Dan zien ze een foto, of horen ze van m'n open relatie en opeens ben ik reuze interessant.
Ik wil gewoon weet eens leuk contact waarbij een man geďnteresseerd is in wie ik ben en niet iemand die me zo snel mogelijk wil ontmoeten om me in bed te lullen
En wij moeten maar gokken wat t juiste is...Verdomd lastig ditquote:Op maandag 19 oktober 2015 19:57 schreef K44S het volgende:
[..]
[..]
Succes!quote:Op maandag 19 oktober 2015 20:26 schreef TvhN het volgende:
[..]
Ze reageerde binnen 15 minuten.
Ik zal wel wat afstand gaan nemen.
Bedankt. Ze begint zelfs weer dingen te vragen. Nu moet ik natuurlijk even een dag wachten met het geven van een reactie.quote:
Doe gewoon wat denkt dat goed is en maak je niet zo druk.quote:Op maandag 19 oktober 2015 20:55 schreef TvhN het volgende:
[..]
Bedankt. Ze begint zelfs weer dingen te vragen. Nu moet ik natuurlijk even een dag wachten met het geven van een reactie.
Men koppelt open relatie aan sex relatie. Want die willen sex met een andere man en lief en leed delen met hun partner. Dat denkt men vaak, dus heel gek is die gedachte niet.quote:Op maandag 19 oktober 2015 20:05 schreef Fripsel het volgende:
Daarnaast is dat vaak nog voor er een leuk gesprek geweest is. Dan zien ze een foto, of horen ze van m'n open relatie en opeens ben ik reuze interessant.
Ik wil gewoon weet eens leuk contact waarbij een man geďnteresseerd is in wie ik ben en niet iemand die me zo snel mogelijk wil ontmoeten om me in bed te lullen
Ik zeg niet dat het gek is, het is alleen wel frustrerend.quote:Op maandag 19 oktober 2015 21:19 schreef ook_gek het volgende:
[..]
Men koppelt open relatie aan sex relatie. Want die willen sex met een andere man en lief en leed delen met hun partner. Dat denkt men vaak, dus heel gek is die gedachte niet.
Die bestaanquote:Op maandag 19 oktober 2015 20:05 schreef Fripsel het volgende:
[..]
Er is een verschil tussen interesse tonen en er maar op door blijven zagen.
Hmmquote:Op maandag 19 oktober 2015 20:06 schreef Helsinki het volgende:
[..]
Nee, interesse tonen is goed. Maar van een iets te enthousiaste vent krijg ik kriebels. Is gekoppeld aan wanhoop en wanhoop vind ik niet bepaald aantrekkelijk.
Mwah, Yats, ik kan bij jou nog het probleem "waarderen"... in de zin dat je niet hele compleet theorieën in de wereld gooit.quote:Op maandag 19 oktober 2015 20:30 schreef yats het volgende:
[..]
En wij moeten maar gokken wat t juiste is...Verdomd lastig dit
[..]
Succes!
Het is voornamelijk in hokjes denken. Maar snap je frustratie wel.quote:Op maandag 19 oktober 2015 21:31 schreef Fripsel het volgende:
[..]
Ik zeg niet dat het gek is, het is alleen wel frustrerend.
Ja en ergens snap ik dat ook niet.quote:Op maandag 19 oktober 2015 21:58 schreef ook_gek het volgende:
[..]
Het is voornamelijk in hokjes denken. Maar snap je frustratie wel.
Dat verschilt per persoon. Meestal heb ik het op een eerste date niet echt over seks,tenzij de sfeer er wel heel duidelijk naar is. Kinky of niet, wat iemand wil etc ontdek je verder vanzelf wel,dat hoef je niet te vragen. Hoe verlopen jouw gesprekken wat dat betreft?quote:Op maandag 19 oktober 2015 22:02 schreef Fripsel het volgende:
[..]
Ja en ergens snap ik dat ook niet.
Hoe gaat dat bij daten zonder open relatie? Vraag je dan ook in een eerste gesprek of iemand kinky is, en komt een man daar dan mee weg?
Zelfs als het in dat geval ook om makkelijk scoren gaat?
Ik heb het niet over een eerste date maar echt over het eerste contact.quote:Op maandag 19 oktober 2015 22:31 schreef yats het volgende:
[..]
Dat verschilt per persoon. Meestal heb ik het op een eerste date niet echt over seks,tenzij de sfeer er wel heel duidelijk naar is. Kinky of niet, wat iemand wil etc ontdek je verder vanzelf wel,dat hoef je niet te vragen. Hoe verlopen jouw gesprekken wat dat betreft?
Oh, dan begin ik er ook zeker nog niet over. Ik wil eerst ontdekken of iemand überhaupt een beetje humor heeft en hoe ze over een aantal dingen denkt.quote:Op maandag 19 oktober 2015 22:40 schreef Fripsel het volgende:
[..]
Ik heb het niet over een eerste date maar echt over het eerste contact.
Met zulke mannen hoef ik echt niet op date.
Jij wilt dus echt weer verliefd worden op een ander? Denk je dat je ooit iemand treft waarmee je zo'n binding krijgt als met je huidige vriend? Iemand die je door en door kent?quote:Op maandag 19 oktober 2015 22:02 schreef Fripsel het volgende:
[..]
Hoe gaat dat bij daten zonder open relatie? Vraag je dan ook in een eerste gesprek of iemand kinky is, en komt een man daar dan mee weg?
Ik word altijd afgeschrikt door mensen die mij online gaan bedreigen. Komt vaker voor dan je denkt.quote:Op maandag 19 oktober 2015 18:48 schreef Fripsel het volgende:
[..]
Verliefdheid zoeken is onmogelijk, dat overkomt je op het moment dat je de andere kant op kijkt zonder dat je het verwacht.quote:Op maandag 19 oktober 2015 23:09 schreef SonicVolcano het volgende:
[..]
Jij wilt dus echt weer verliefd worden op een ander? Denk je dat je ooit iemand treft waarmee je zo'n binding krijgt als met je huidige vriend? Iemand die je door en door kent?
Zo ja, hoe doe je dat met samenwonen of kinderen bijv?
Hoe bedreigen?quote:Op maandag 19 oktober 2015 23:19 schreef Faeroer het volgende:
[..]
Ik word altijd afgeschrikt door mensen die mij online gaan bedreigen. Komt vaker voor dan je denkt.
En dat neem je serieus?quote:Op maandag 19 oktober 2015 23:26 schreef Faeroer het volgende:
[..]
Gewoon dat ze mij kapot willen maken etc.
heb je het uitgemaakt in de wintertijd?quote:Op maandag 19 oktober 2015 23:28 schreef Faeroer het volgende:
[..]
Helaas wel. M'n ex bleef bv voor m'n huis zitten en ging maar niet weg.
Hartje zomer.quote:Op maandag 19 oktober 2015 23:31 schreef K44S het volgende:
[..]
heb je het uitgemaakt in de wintertijd?
quote:Op maandag 19 oktober 2015 23:28 schreef Faeroer het volgende:
[..]
Helaas wel. M'n ex bleef bv voor m'n huis zitten en ging maar niet weg.
Ik?quote:
Wat is er met je crush gebeurd?quote:Op maandag 19 oktober 2015 23:32 schreef broccoli. het volgende:
Ik zie dit topic nu pas, het ziet er wel vermakelijk uit.
Iig, ik heb nu OkCupid, Knuz en Tinder geprobeerd, alledrie met weinig succes. Ga nu Paiq proberen, op aanraden van een vriend. Niet dat ik echt zoek, maar het is altijd mooi meegenomen om nieuwe mensen te leren kennen.
Op OkCupid zat het alleen maar vol met van die buitenlandse hipsters. Wel een Nederlander gezien die er vrij aantrekkelijk uit zag, maar na een paar berichtjes over en weer bleek hij heel onverschillig te zijn.
Op Knuz had ik een leuke gozer gesproken, qua innerlijk en interesses was hij echt mijn type, we leken ook echt ziek veel op mekaar als persoon. Maar opeens stuurde hij niks meer terug.
En daarnaast ook nog een iemand gesproken die vroeger op FOK! zat, maar die FOK! wilde aanklagen omdat ze zijn account niet wilde verwijderen. Vond hij niet kunnen enzulks.Hij was ook ziek wanhopig, stuurde me 10 selfies achter mekaar terwijl ik om 1 specifiek detail vroeg (hoe hij eruit zag met bril op), vertelde hoe stoer hij wel niet was toen hij 14 was. Ja nou daar heb ik nu ook heel veel aan.
Op Tinder heb ik met een pretentieuze student zitten ouwehoeren, en het kwam erop neer dat ik minderwaardig was en hij superieur. Zo van: Ja met jouw muziek heb ik echt niks, zijn allemaal van die domme kale leeghoofden, dit dat.
Ik: Wat voor muziek luister jij dan?
Hij: Kensington
Dan ben je wat mij betreft geen haar beter. Als je mijn muzieksmaak dist, heb dan alsjeblieft een aparte muzieksmaak.
Nou, dat is mijn verhaal. Sorry voor de lange post.
Mijn crush heeft geloof ik niet zoveel interesse in mij. Heb hem iets van een maand niet gesproken, weer aangesproken en het gesprek viel al dood na een paar zinnen. Van zijn kant uit trouwens.quote:
Whut?quote:Op maandag 19 oktober 2015 23:40 schreef Maryn. het volgende:
15 tindermatches in 2 dagen.. Nu nog ff aan die chat skills werken
Gefrustreerde mensen zijn niet aantrekkelijkquote:Op maandag 19 oktober 2015 21:31 schreef Fripsel het volgende:
[..]
Ik zeg niet dat het gek is, het is alleen wel frustrerend.
Er is een verschil tussen iets frustrerend vinden, en gefrustreerd zijnquote:Op dinsdag 20 oktober 2015 00:28 schreef Faxie het volgende:
[..]
Gefrustreerde mensen zijn niet aantrekkelijkIk kan het weten toch
Pas maar op, je bent goed op wegquote:Op dinsdag 20 oktober 2015 00:29 schreef Fripsel het volgende:
[..]
Er is een verschil tussen iets frustrerend vinden, en gefrustreerd zijn
Iets frustrerend vinden is niet hetzelfde als gefrustreerd zijn.quote:Op dinsdag 20 oktober 2015 00:28 schreef Faxie het volgende:
[..]
Gefrustreerde mensen zijn niet aantrekkelijkIk kan het weten toch
Had dit echt niet gelezen :$quote:Op dinsdag 20 oktober 2015 00:29 schreef Fripsel het volgende:
[..]
Er is een verschil tussen iets frustrerend vinden, en gefrustreerd zijn
Toe maarquote:Op dinsdag 20 oktober 2015 01:24 schreef broccoli. het volgende:
Iets van een uur verder, zit nu met 2 mensen te praten die zowel redelijk aantrekkelijk zijn als waar ik goed mee kan praten
En wat is quasi grappig in dit geval?quote:Op dinsdag 20 oktober 2015 07:07 schreef Faxie het volgende:
Nou even een fototje geswitcht op Tinder met een foute rieten cowboyhoed en een grote glimlach met een korte quasi grappige tekst eronder.
Ben benieuwd
"Ik raas met mijn kite over het strand, hopend dat ik in jouw schoot beland."quote:Op dinsdag 20 oktober 2015 09:00 schreef ElDinosaur het volgende:
[..]
En wat is quasi grappig in dit geval?
Zou rechts swipen, #nohomo.quote:Op dinsdag 20 oktober 2015 09:04 schreef El_Thijs het volgende:
[..]
"Ik raas met mijn kite over het strand, hopend dat ik in jouw schoot beland."
Klinkt als een tekst van Blofquote:Op dinsdag 20 oktober 2015 09:04 schreef El_Thijs het volgende:
[..]
"Ik raas met mijn kite over het strand, hopend dat ik in jouw schoot beland."
Refrein:quote:
Met zoiets heb ik mijn huidige vriendin op PaiQ weten te versierenquote:
'Wanneer heb jij voor het laatst ge-yeehaad tijdens het rijden'?quote:Op dinsdag 20 oktober 2015 09:00 schreef ElDinosaur het volgende:
[..]
En wat is quasi grappig in dit geval?
Dat komt omdat ze denken dat je thuis niet aan je trekken komt.quote:Op maandag 19 oktober 2015 22:02 schreef Fripsel het volgende:
[..]
Save a horse, ride a cowboyquote:Op dinsdag 20 oktober 2015 09:25 schreef SonicVolcano het volgende:
[..]
'Wanneer heb jij voor het laatst ge-yeehaad tijdens het rijden'?
Of
'Laat deze cowboy je temmen'
Of
'Vat geen kou, boy'
waarom date je niet meer? Iets leuks gevonden?quote:Op dinsdag 20 oktober 2015 10:25 schreef Grote_vriendelijke_reus het volgende:
GVD, nu toch weer zin om tinder aan te zetten, misschien alleen al om die leuk verzonnen profiel tekst XD
Ik ben weer weg, gezien ik op het moment niet meer date, kom wel weer terug met drama verhalen achter af haha. Tot die tijd lees ik gewoon wel weer mee ^^
Helaas niet, maar over +- 3 dagen ga ik voor 8 dagen op citytrip. Dus nu nog dates "regelen" is een beetje kansloos. En ben wel even klaar na die 8ste, tijd om gewoon leuke mensen (vrouwen) tegen te komen in het 'echt'.quote:Op dinsdag 20 oktober 2015 10:30 schreef rhubarbje het volgende:
[..]
waarom date je niet meer? Iets leuks gevonden?
Oh maar in het echt ontmoete mensen mogen ook!quote:Op dinsdag 20 oktober 2015 10:57 schreef Grote_vriendelijke_reus het volgende:
[..]
Helaas niet, maar over +- 3 dagen ga ik voor 8 dagen op citytrip. Dus nu nog dates "regelen" is een beetje kansloos. En ben wel even klaar na die 8ste, tijd om gewoon leuke mensen (vrouwen) tegen te komen in het 'echt'.
Beetje zinloos om off-topic te gaan met nul input ban mijn kant.
Meld mij wel weer als er wat op de planning staat.
Het is ook het dating(site) topic. Er hoeven niet persé datingsites aan te pas te komen om hier te mogen posten.quote:Op dinsdag 20 oktober 2015 10:57 schreef Grote_vriendelijke_reus het volgende:
[..]
Helaas niet, maar over +- 3 dagen ga ik voor 8 dagen op citytrip. Dus nu nog dates "regelen" is een beetje kansloos. En ben wel even klaar na die 8ste, tijd om gewoon leuke mensen (vrouwen) tegen te komen in het 'echt'.
Beetje zinloos om off-topic te gaan met nul input van mijn kant vrees ik.
Meld mij wel weer als er wat op de planning staat.
Dankjewelquote:Op dinsdag 20 oktober 2015 10:58 schreef rhubarbje het volgende:
[..]
Oh maar in het echt ontmoete mensen mogen ook!
Maar ik snap het. Succes en veel plezier op citytrip
True, maar ook zonder sites/apps/whatever heb ik even geen dates meer op de planning staan. Dusja, point taken I guessquote:Op dinsdag 20 oktober 2015 10:59 schreef ElDinosaur het volgende:
[..]
Het is ook het dating(site) topic. Er hoeven niet persé datingsites aan te pas te komen om hier te mogen posten.
.....quote:Op dinsdag 20 oktober 2015 12:48 schreef Ser_Ciappelletto het volgende:
n00bvraag: wat is een redelijke termijn tussen een eerste en tweede date?
Kennelijk niet. Wat houdt die in?quote:Op dinsdag 20 oktober 2015 12:49 schreef BeamofLight het volgende:
[..]
.....
jij kent de 3 dagen-regel blijkbaar niet
Tussen de 1 en x dagen. Wat is het toch met die stramme regeltjes voor alles.quote:Op dinsdag 20 oktober 2015 12:48 schreef Ser_Ciappelletto het volgende:
n00bvraag: wat is een redelijke termijn tussen een eerste en tweede date?
Ja ja, ik weet het. Ik moet gewoon mijn natuurlijke hosselskills de vrije loop laten en doen wat ik wil. Maar die zijn niet super ontwikkeld. Ik begin deze meid echt leuk te vinden en wil het niet verneuken door te opdringerig te zijn.quote:Op dinsdag 20 oktober 2015 12:51 schreef ElDinosaur het volgende:
[..]
Tussen de 1 en x dagen. Wat is het toch met die stramme regeltjes voor alles.Niet iedereen / iedere date is hetzelfde.
Wanneer was de eerste date?quote:Op dinsdag 20 oktober 2015 12:55 schreef Ser_Ciappelletto het volgende:
[..]
Ja ja, ik weet het. Ik moet gewoon mijn natuurlijke hosselskills de vrije loop laten en doen wat ik wil. Maar die zijn niet super ontwikkeld. Ik begin deze meid echt leuk te vinden en wil het niet verneuken door te opdringerig te zijn.
Gewoon een nieuwe date voorstellen. Kan toch geen kwaad?quote:
Haha, daar was ik juist wel bang voor. Maar goed, kappen met dat beta-gedoe en gewoon YOLO.quote:Op dinsdag 20 oktober 2015 13:16 schreef SonicVolcano het volgende:
[..]
Gewoon een nieuwe date voorstellen. Kan toch geen kwaad?
Ik moest hard lachenquote:Op dinsdag 20 oktober 2015 09:25 schreef SonicVolcano het volgende:
[..]
'Wanneer heb jij voor het laatst ge-yeehaad tijdens het rijden'?
Of
'Laat deze cowboy je temmen'
Of
'Vat geen kou, boy'
Die eerste stap moet inderdaad vaak van mannen komen, en ik geef toe ik doe daar zelf ook aan mee. Maar het is de perfecte manier om een eerste selectie te maken voor vrouwen. Mannen zijn niet zo selectief in wie ze liken voor mijn gevoel en houden dat daardoor ook wel een beetje zelf in stand.quote:Op dinsdag 20 oktober 2015 14:08 schreef K44S het volgende:
Voor als nog merk ik dat dames veel al op het oude "mannen beginnen met praten" blijven hangen.
Ik heb er weinig moeite mee, maar als ik Tinder zo merk moet ik continue het gesprek blijven voeren.
Lastig.... en ja ik stel geen sollicitatievragen (wat voor werk/opleiding doe je, wat zijn je hobby's blabla).
Ik heb momenteel 10 matches, waar van er 1/2 zelf begonnen met praten.quote:Op dinsdag 20 oktober 2015 14:11 schreef Fripsel het volgende:
[..]
Die eerste stap moet inderdaad vaak van mannen komen, en ik geef toe ik doe daar zelf ook aan mee. Maar het is de perfecte manier om een eerste selectie te maken voor vrouwen. Mannen zijn niet zo selectief in wie ze liken voor mijn gevoel en houden dat daardoor ook wel een beetje zelf in stand.
Als daarna het gesprek stroef blijft lopen, ben je misschien niet met de juiste vrouwen in gesprek?
Hoezo kunnen vrouwen niet een gesprek beginnen, jullie zijn toch geëmancipeerd tegenwoordig? Dat mannen minder selectief zijn is ook onzin hoewel je ze er altijd tussen hebt zitten.quote:Op dinsdag 20 oktober 2015 14:11 schreef Fripsel het volgende:
[..]
Die eerste stap moet inderdaad vaak van mannen komen, en ik geef toe ik doe daar zelf ook aan mee. Maar het is de perfecte manier om een eerste selectie te maken voor vrouwen. Mannen zijn niet zo selectief in wie ze liken voor mijn gevoel en houden dat daardoor ook wel een beetje zelf in stand.
Als daarna het gesprek stroef blijft lopen, ben je misschien niet met de juiste vrouwen in gesprek?
Heel plat, waarom zou ik die moeite nemen als ik na gister avond een OKculid account aangemaakt te hebben al 17 berichten heb gehad?quote:Op dinsdag 20 oktober 2015 14:30 schreef S95Sedan het volgende:
[..]
Hoezo kunnen vrouwen niet een gesprek beginnen, jullie zijn toch geëmancipeerd tegenwoordig? Dat mannen minder selectief zijn is ook onzin hoewel je ze er altijd tussen hebt zitten.
Maar ja gesprekken horen in het begin niet al stroef te lopen, dan is het gewoon niet de juiste persoon.
Omdat je dan zelf de controle hebt ipv afhankelijk bent van wat je in je inbox vindt.quote:Op dinsdag 20 oktober 2015 14:42 schreef Fripsel het volgende:
[..]
Heel plat, waarom zou ik die moeite nemen als ik na gister avond een OKculid account aangemaakt te hebben al 17 berichten heb gehad?
Het is toch ook te treurig voor woorden eigenlijk.quote:Op dinsdag 20 oktober 2015 14:42 schreef Fripsel het volgende:
[..]
Heel plat, waarom zou ik die moeite nemen als ik na gister avond een OKculid account aangemaakt te hebben al 17 berichten heb gehad?
Ja want op basis van wat foto's valt er te raden hoe iemand is. Nah.quote:Op dinsdag 20 oktober 2015 14:45 schreef fathank het volgende:
[..]
Omdat je dan zelf de controle hebt ipv afhankelijk bent van wat je in je inbox vindt.
Bij bepaalde type foto's en kleding kan je dat wel ja.quote:Op dinsdag 20 oktober 2015 14:47 schreef Fripsel het volgende:
[..]
Ja want op basis van wat foto's valt er te raden hoe iemand is. Nah.
Ja maar ik heb dus genoeg berichten om daarbinnen die selectie te maken. Je moet ergens een grens trekkenquote:Op dinsdag 20 oktober 2015 14:53 schreef SilentChaos het volgende:
[..]
Bij bepaalde type foto's en kleding kan je dat wel ja.
Als jij als eerste de regie in handen neemt kun je ook veel meer sturen. De manier waarop je een gesprek opent bepaalt voor een groot deel hoe iemand daar op reageert. Veel lui spelen gewoon een numbers game en sturen 100x 'he, neuken?'. Met een beetje mazzel bijt er iemand.quote:Op dinsdag 20 oktober 2015 14:47 schreef Fripsel het volgende:
[..]
Ja want op basis van wat foto's valt er te raden hoe iemand is. Nah.
Zou ze iets willen bewijzen denk je?quote:Op dinsdag 20 oktober 2015 14:45 schreef ElDinosaur het volgende:
[..]
Het is toch ook te treurig voor woorden eigenlijk.
Tijd voor een 'proef op de sommetje'quote:Op dinsdag 20 oktober 2015 15:08 schreef fathank het volgende:
[..]
Als jij als eerste de regie in handen neemt kun je ook veel meer sturen. De manier waarop je een gesprek opent bepaalt voor een groot deel hoe iemand daar op reageert. Veel lui spelen gewoon een numbers game en sturen 100x 'he, neuken?'. Met een beetje mazzel bijt er iemand.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |