Wat voor types zijn dat?quote:Op maandag 19 oktober 2015 16:17 schreef BeeGees het volgende:
[..]
wel mensen die een relatie nemen bij gebrek aan beter, maar moeten ze zelf weten
Jaaa joh! Ik ken ze. Gaat om de seks.
Tja, vaak speelt daar meer dan puur onzekerheid. Gek genoeg houden die mensen vaak meer van hun (mishandelende) partner dan van zichzelf. Althans, dat is mijn ervaring met de weinige mensen die ik ken met een dergelijke relatie/ervaringquote:Op maandag 19 oktober 2015 16:17 schreef rhubarbje het volgende:
[..]
Het is misschien een beetje ver door getrokken maar hoe denk je dat het werkt met mensen in relaties waar geweld/misbruik in voor komt dan?
Ik ken echt genoeg voorbeelden van mensen die zichzelf zo weinig waard vonden dat ze bij een partner waren waar ze ongelukkig van werden
Oh crapquote:Op maandag 19 oktober 2015 16:40 schreef Faxie het volgende:
Onzekere mensen kunnen overigens niet aan relaties komen, duh.
Volgende week vrijdag, 21.00 uur Den Haag Centraal. Zie je danquote:Op maandag 19 oktober 2015 17:04 schreef Fripsel het volgende:
Ik kom gewoon niemand tegen waarmee ik ook maar enigzins denk "die zou ik willen ontmoeten" laatste tijd. Beetje jammer heb juist wel in een leuke date.
Afgelopen zaterdag zag ik coffeeshop jongen lopen in de stad tijdens het uitgaan. Hand in hand met een meisje. Dus ben opeens heel blij dat hij er vrijdag niet was
Yatsie laat me nou geen bitch voelenquote:Op maandag 19 oktober 2015 17:08 schreef yats het volgende:
[..]
Volgende week vrijdag, 21.00 uur Den Haag Centraal. Zie je dan
Vraag dan ook niet om een leuke datequote:Op maandag 19 oktober 2015 17:11 schreef Fripsel het volgende:
[..]
Yatsie laat me nou geen bitch voelen
huh jAwel joh. Zoveel onzekere mensen met relaties. Je hebt zelfs die van relatie naar relatie hoppenquote:Op maandag 19 oktober 2015 16:40 schreef Faxie het volgende:
Leugens!quote:Op maandag 19 oktober 2015 17:19 schreef BeeGees het volgende:
[..]
huh jAwel joh. Zoveel onzekere mensen met relaties. Je hebt zelfs die van relatie naar relatie hoppen
dat is echt ongezond. Snap nooit dat mensen op die manier redeneren.. Nah dat zijn van die types die van relatie naar relatie gaan, maar nooit stabiele relaties kunnen hebben vanwege die onzekerheidquote:Op maandag 19 oktober 2015 16:53 schreef rhubarbje het volgende:
Erge onzekerheid is toch ook gewoon een vorm van niet van jezelf houden?
Toen ik nog heel onzeker was vond ik mezelf ook geen betere partner waard ook al wist ik ook wel dat het geen match was. Hij haalde niet uit het leven wat ik er uit wilde halen
Ook ben ik in die periode wel eens bij mensen gebleven die duidelijk niet om mij gaven terwijl ik dat wel om hen deed. Dat je echt zo'n opvulling bent
Pas toen ik mezelf meer waard vond kon ik een ander soort relaties aan gaan
Een vriendin van mij, die in een relatie zit waarvan ze zelf ook wel weet dat het niks is, zei onlangs nog iets van 'ja en dan? dan moet ik weer iets anders gaan zoeken en niemand wil me'
Dat is dan toch duidelijk onzekerheid en jezelf niet meer waard vinden dan de crap die je hebt?
maar goed, dit voelt enigszins offtopic?
natuurlijk is het ongezondquote:Op maandag 19 oktober 2015 17:21 schreef BeeGees het volgende:
[..]
dat is echt ongezond. Snap nooit dat mensen op die manier redeneren.. Nah dat zijn van die types die van relatie naar relatie gaan, maar nooit stabiele relaties kunnen hebben vanwege die onzekerheid
Ik vind het ziek ongezond, dan heb je ze echt niet op een rijtje wat mij betreft. Gaat verder dan onzekerheidquote:Op maandag 19 oktober 2015 17:22 schreef rhubarbje het volgende:
[..]
natuurlijk is het ongezond
Dat is het punt
Zoeken werkt ook niet echt Fripsie, dan straal je de verkeerde vibe uit, zo ben je weekenden aan het struinen en zo loop je onverwachts tegen iemand aan waarmee je binnen een half uur samen het behang van de uren af krabt.quote:Op maandag 19 oktober 2015 17:04 schreef Fripsel het volgende:
Ik kom gewoon niemand tegen waarmee ik ook maar enigzins denk "die zou ik willen ontmoeten" laatste tijd. Beetje jammer heb juist wel in een leuke date.
Afgelopen zaterdag zag ik coffeeshop jongen lopen in de stad tijdens het uitgaan. Hand in hand met een meisje. Dus ben opeens heel blij dat hij er vrijdag niet was
Ik zoek niet echt. Word regelmatig mee op date gevraagd etc. Maar heb gewoon bij niemand het "jaaaaa" gevoel.quote:Op maandag 19 oktober 2015 17:33 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Zoeken werkt ook niet echt Fripsie, dan straal je de verkeerde vibe uit, zo ben je weekenden aan het struinen en zo loop je onverwachts tegen iemand aan waarmee je binnen een half uur samen het behang van de uren af krabt.
Nee maar dat is ook best een redelijk zeldzaam iets, zet honderd willekeurige vrouwen op een rij en ik krijg ook maar met drie ervan zin om de knoopjes los te makenquote:Op maandag 19 oktober 2015 17:34 schreef Fripsel het volgende:
[..]
Ik zoek niet echt. Word regelmatig mee op date gevraagd etc. Maar heb gewoon bij niemand het "jaaaaa" gevoel.
jeetje wat kort door de bocht... Als of er geen onzekere mensen zijn die een relatie hebben.quote:Op maandag 19 oktober 2015 16:40 schreef Faxie het volgende:
Lees de topics er maar op na. Het is een vast gegeven.quote:Op maandag 19 oktober 2015 17:39 schreef Moeraskat het volgende:
[..]
jeetje wat kort door de bocht... Als of er geen onzekere mensen zijn die een relatie hebben.
Het is niet de onzekerheid die het voor je verpest maar de manier waarop je met je onzekerheden omgaat.quote:Op maandag 19 oktober 2015 17:53 schreef Faxie het volgende:
[..]
Lees de topics er maar op na. Het is een vast gegeven.
24 uur? Of ze is gewoon even druk?quote:Op maandag 19 oktober 2015 18:17 schreef TvhN het volgende:
Vrijdag dus een date gehad. Was gezellig, o.a. gezoend. Na afloop nog een app van haar dat ze het erg gezellig vond.
Sinds gistermiddag heb ik echter niets meer van haar gehoord. Waarom is het zo lastig om even te laten weten dat je het toch niet zo ziet zitten?Op naar de volgende maar.
Bitch pl0x. Ik ben ook onzeker en ik kan ook een date scoren. Je moet gewoon onthouden dat het voor de ander net zo raar is als voor jou.quote:Op maandag 19 oktober 2015 17:53 schreef Faxie het volgende:
[..]
Lees de topics er maar op na. Het is een vast gegeven.
Zeg dat maar tegen de heren expertsquote:Op maandag 19 oktober 2015 18:09 schreef Fripsel het volgende:
[..]
Het is niet de onzekerheid die het voor je verpest maar de manier waarop je met je onzekerheden omgaat.
Moet het eerste mens dat geen onzekerheden heeft nog tegenkomen.
En de kunst daarin is om eens in te zien dat die onzekerheid niet door je omgeving komt, of in dit geval door vrouwen, en dus ook niet iedere aanleiding die er is pakken om daartegen aan te schoppen.
Ik heb zat onzekerheden. Nog nooit een man op afgeknapt en doordat ik er ook eerlijk over ben mag het er zijn, voel ik me vrijer, en heb ik er minder last van
Ze heeft het inderdaad druk, maar dat was de voorgaande weken ook het geval en toen reageerde ze een stuk sneller.quote:Op maandag 19 oktober 2015 18:18 schreef rhubarbje het volgende:
[..]
24 uur? Of ze is gewoon even druk?
Of ze had familie verplichtingen gister, vandaag vroeg op voor werk en is dus gewoon druk bezig geweest?quote:Op maandag 19 oktober 2015 18:17 schreef TvhN het volgende:
Vrijdag dus een date gehad. Was gezellig, o.a. gezoend. Na afloop nog een app van haar dat ze het erg gezellig vond.
Sinds gistermiddag heb ik echter niets meer van haar gehoord. Waarom is het zo lastig om even te laten weten dat je het toch niet zo ziet zitten?Op naar de volgende maar.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |