abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_156947153
Onzekere mensen kunnen overigens niet aan relaties komen, duh.
  maandag 19 oktober 2015 @ 16:50:13 #177
416931 yats
(non) Average Joe
pi_156947367
quote:
1s.gif Op maandag 19 oktober 2015 16:17 schreef BeeGees het volgende:

[..]

wel mensen die een relatie nemen bij gebrek aan beter, maar moeten ze zelf weten

Jaaa joh! Ik ken ze. Gaat om de seks.
Wat voor types zijn dat?

quote:
0s.gif Op maandag 19 oktober 2015 16:17 schreef rhubarbje het volgende:

[..]

Het is misschien een beetje ver door getrokken maar hoe denk je dat het werkt met mensen in relaties waar geweld/misbruik in voor komt dan?

Ik ken echt genoeg voorbeelden van mensen die zichzelf zo weinig waard vonden dat ze bij een partner waren waar ze ongelukkig van werden
Tja, vaak speelt daar meer dan puur onzekerheid. Gek genoeg houden die mensen vaak meer van hun (mishandelende) partner dan van zichzelf. Althans, dat is mijn ervaring met de weinige mensen die ik ken met een dergelijke relatie/ervaring

quote:
0s.gif Op maandag 19 oktober 2015 16:40 schreef Faxie het volgende:
Oh crap -O-
Many persons have a wrong idea of what constitutes true happiness. It is not attained through self-gratification but through fidelity to a worthy purpose.
[ Bericht 0% gewijzigd door yats op 11-11-2011 11:22 ]
pi_156947451
Erge onzekerheid is toch ook gewoon een vorm van niet van jezelf houden?

Toen ik nog heel onzeker was vond ik mezelf ook geen betere partner waard ook al wist ik ook wel dat het geen match was. Hij haalde niet uit het leven wat ik er uit wilde halen
Ook ben ik in die periode wel eens bij mensen gebleven die duidelijk niet om mij gaven terwijl ik dat wel om hen deed. Dat je echt zo'n opvulling bent
Pas toen ik mezelf meer waard vond kon ik een ander soort relaties aan gaan

Een vriendin van mij, die in een relatie zit waarvan ze zelf ook wel weet dat het niks is, zei onlangs nog iets van 'ja en dan? dan moet ik weer iets anders gaan zoeken en niemand wil me'
Dat is dan toch duidelijk onzekerheid en jezelf niet meer waard vinden dan de crap die je hebt?

maar goed, dit voelt enigszins offtopic?
He said how many sugars do you like in your tea?
I said forget about the sugar have a spoon full of me,
[Rhu SC]Deel 1 dus? O+
Your job is to feed me, do me and die
pi_156947818
Ik kom gewoon niemand tegen waarmee ik ook maar enigzins denk "die zou ik willen ontmoeten" laatste tijd. Beetje jammer heb juist wel in een leuke date.

Afgelopen zaterdag zag ik coffeeshop jongen lopen in de stad tijdens het uitgaan. Hand in hand met een meisje. Dus ben opeens heel blij dat hij er vrijdag niet was :+
  maandag 19 oktober 2015 @ 17:08:57 #180
416931 yats
(non) Average Joe
pi_156947912
quote:
0s.gif Op maandag 19 oktober 2015 17:04 schreef Fripsel het volgende:
Ik kom gewoon niemand tegen waarmee ik ook maar enigzins denk "die zou ik willen ontmoeten" laatste tijd. Beetje jammer heb juist wel in een leuke date.

Afgelopen zaterdag zag ik coffeeshop jongen lopen in de stad tijdens het uitgaan. Hand in hand met een meisje. Dus ben opeens heel blij dat hij er vrijdag niet was :+
Volgende week vrijdag, 21.00 uur Den Haag Centraal. Zie je dan :*
Many persons have a wrong idea of what constitutes true happiness. It is not attained through self-gratification but through fidelity to a worthy purpose.
pi_156947978
quote:
11s.gif Op maandag 19 oktober 2015 17:08 schreef yats het volgende:

[..]

Volgende week vrijdag, 21.00 uur Den Haag Centraal. Zie je dan :*
Yatsie laat me nou geen bitch voelen -O-
  maandag 19 oktober 2015 @ 17:18:54 #182
416931 yats
(non) Average Joe
pi_156948178
quote:
1s.gif Op maandag 19 oktober 2015 17:11 schreef Fripsel het volgende:

[..]

Yatsie laat me nou geen bitch voelen -O-
Vraag dan ook niet om een leuke date
pi_156948196
quote:
huh jAwel joh. Zoveel onzekere mensen met relaties. Je hebt zelfs die van relatie naar relatie hoppen :P
pi_156948213
quote:
1s.gif Op maandag 19 oktober 2015 17:19 schreef BeeGees het volgende:

[..]

huh jAwel joh. Zoveel onzekere mensen met relaties. Je hebt zelfs die van relatie naar relatie hoppen :P
Leugens!
pi_156948256
quote:
0s.gif Op maandag 19 oktober 2015 16:53 schreef rhubarbje het volgende:
Erge onzekerheid is toch ook gewoon een vorm van niet van jezelf houden?

Toen ik nog heel onzeker was vond ik mezelf ook geen betere partner waard ook al wist ik ook wel dat het geen match was. Hij haalde niet uit het leven wat ik er uit wilde halen
Ook ben ik in die periode wel eens bij mensen gebleven die duidelijk niet om mij gaven terwijl ik dat wel om hen deed. Dat je echt zo'n opvulling bent
Pas toen ik mezelf meer waard vond kon ik een ander soort relaties aan gaan

Een vriendin van mij, die in een relatie zit waarvan ze zelf ook wel weet dat het niks is, zei onlangs nog iets van 'ja en dan? dan moet ik weer iets anders gaan zoeken en niemand wil me'
Dat is dan toch duidelijk onzekerheid en jezelf niet meer waard vinden dan de crap die je hebt?

maar goed, dit voelt enigszins offtopic?
dat is echt ongezond. Snap nooit dat mensen op die manier redeneren.. Nah dat zijn van die types die van relatie naar relatie gaan, maar nooit stabiele relaties kunnen hebben vanwege die onzekerheid
pi_156948285
quote:
1s.gif Op maandag 19 oktober 2015 17:21 schreef BeeGees het volgende:

[..]

dat is echt ongezond. Snap nooit dat mensen op die manier redeneren.. Nah dat zijn van die types die van relatie naar relatie gaan, maar nooit stabiele relaties kunnen hebben vanwege die onzekerheid
natuurlijk is het ongezond :D
Dat is het punt
[Rhu SC]Deel 1 dus? O+
pi_156948361
quote:
1s.gif Op maandag 19 oktober 2015 17:22 schreef rhubarbje het volgende:

[..]

natuurlijk is het ongezond :D
Dat is het punt
Ik vind het ziek ongezond, dan heb je ze echt niet op een rijtje wat mij betreft. Gaat verder dan onzekerheid

Ik ben ook onzeker over bepaalde punten maar moet er niet aan denken om in een ellendige relatie te zitten. Liever alleen.

Maar heeft eigenlijk niks te maken met daten :P
pi_156948572
quote:
0s.gif Op maandag 19 oktober 2015 17:04 schreef Fripsel het volgende:

Zoeken werkt ook niet echt Fripsie, dan straal je de verkeerde vibe uit, zo ben je weekenden aan het struinen en zo loop je onverwachts tegen iemand aan waarmee je binnen een half uur samen het behang van de uren af krabt.
pi_156948599
quote:
0s.gif Op maandag 19 oktober 2015 17:33 schreef UitStraling het volgende:

[..]

Zoeken werkt ook niet echt Fripsie, dan straal je de verkeerde vibe uit, zo ben je weekenden aan het struinen en zo loop je onverwachts tegen iemand aan waarmee je binnen een half uur samen het behang van de uren af krabt.
Ik zoek niet echt. Word regelmatig mee op date gevraagd etc. Maar heb gewoon bij niemand het "jaaaaa" gevoel.
pi_156948643
quote:
1s.gif Op maandag 19 oktober 2015 17:34 schreef Fripsel het volgende:

[..]

Ik zoek niet echt. Word regelmatig mee op date gevraagd etc. Maar heb gewoon bij niemand het "jaaaaa" gevoel.
Nee maar dat is ook best een redelijk zeldzaam iets, zet honderd willekeurige vrouwen op een rij en ik krijg ook maar met drie ervan zin om de knoopjes los te maken ;)
  maandag 19 oktober 2015 @ 17:39:15 #191
355931 Moeraskat
Gemorste gedachten.
pi_156948726
quote:
jeetje wat kort door de bocht... Als of er geen onzekere mensen zijn die een relatie hebben. :')
Wat je niet doodt, zorgt er alleen voor dat je vreemd overkomt in intieme situaties.
pi_156949066
quote:
1s.gif Op maandag 19 oktober 2015 17:39 schreef Moeraskat het volgende:

[..]

jeetje wat kort door de bocht... Als of er geen onzekere mensen zijn die een relatie hebben. :')
Lees de topics er maar op na. Het is een vast gegeven.
  maandag 19 oktober 2015 @ 18:04:53 #193
157922 fathank
Wie baas is bakt koekjes.
pi_156949294
Klagen helpt je daarentegen wel aan een date danwel relatie
Behulpzaam als een waterkraan.
Op woensdag 29 april 2015 16:30 schreef seto het volgende:
als je niet #teamhenk bent ben je gewoon een *weggeFopt*homo
pi_156949410
quote:
1s.gif Op maandag 19 oktober 2015 17:53 schreef Faxie het volgende:

[..]

Het is niet de onzekerheid die het voor je verpest maar de manier waarop je met je onzekerheden omgaat.

Moet het eerste mens dat geen onzekerheden heeft nog tegenkomen.

En de kunst daarin is om eens in te zien dat die onzekerheid niet door je omgeving komt, of in dit geval door vrouwen, en dus ook niet iedere aanleiding die er is pakken om daartegen aan te schoppen.

Ik heb zat onzekerheden. Nog nooit een man op afgeknapt en doordat ik er ook eerlijk over ben mag het er zijn, voel ik me vrijer, en heb ik er minder last van :)
pi_156949561
Vrijdag dus een date gehad. Was gezellig, o.a. gezoend. Na afloop nog een app van haar dat ze het erg gezellig vond.

Sinds gistermiddag heb ik echter niets meer van haar gehoord. Waarom is het zo lastig om even te laten weten dat je het toch niet zo ziet zitten? :') Op naar de volgende maar.
pi_156949591
quote:
10s.gif Op maandag 19 oktober 2015 18:17 schreef TvhN het volgende:
Vrijdag dus een date gehad. Was gezellig, o.a. gezoend. Na afloop nog een app van haar dat ze het erg gezellig vond.

Sinds gistermiddag heb ik echter niets meer van haar gehoord. Waarom is het zo lastig om even te laten weten dat je het toch niet zo ziet zitten? :') Op naar de volgende maar.
24 uur? Of ze is gewoon even druk?
[Rhu SC]Deel 1 dus? O+
  maandag 19 oktober 2015 @ 18:18:41 #197
308438 Ser_Ciappelletto
Semi-professionele SJW
pi_156949592
quote:
1s.gif Op maandag 19 oktober 2015 17:53 schreef Faxie het volgende:

[..]

Bitch pl0x. Ik ben ook onzeker en ik kan ook een date scoren. Je moet gewoon onthouden dat het voor de ander net zo raar is als voor jou.
pi_156949596
quote:
1s.gif Op maandag 19 oktober 2015 18:09 schreef Fripsel het volgende:

[..]

Het is niet de onzekerheid die het voor je verpest maar de manier waarop je met je onzekerheden omgaat.

Moet het eerste mens dat geen onzekerheden heeft nog tegenkomen.

En de kunst daarin is om eens in te zien dat die onzekerheid niet door je omgeving komt, of in dit geval door vrouwen, en dus ook niet iedere aanleiding die er is pakken om daartegen aan te schoppen.

Ik heb zat onzekerheden. Nog nooit een man op afgeknapt en doordat ik er ook eerlijk over ben mag het er zijn, voel ik me vrijer, en heb ik er minder last van :)
Zeg dat maar tegen de heren experts :)
pi_156949758
quote:
1s.gif Op maandag 19 oktober 2015 18:18 schreef rhubarbje het volgende:

[..]

24 uur? Of ze is gewoon even druk?
Ze heeft het inderdaad druk, maar dat was de voorgaande weken ook het geval en toen reageerde ze een stuk sneller.
pi_156949809
quote:
10s.gif Op maandag 19 oktober 2015 18:17 schreef TvhN het volgende:

Of ze had familie verplichtingen gister, vandaag vroeg op voor werk en is dus gewoon druk bezig geweest? ;)

Om maar iets te bedenken. Zoveel redenen ga niet meteen van het ergste uit, word je niet leuker van. :)
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')