Als je iemand nog nooit hebt gezien is dat toch best overdreven? Maar ik begrijp datingsites of apps ook nietquote:Op maandag 19 oktober 2015 10:52 schreef Helsinki het volgende:
De man waar ik contact mee heb heeft zijn profiel op de datingsite op 'inactief' gezet. Vond hij wel zo netjes omdat hij in mij geïnteresseerd is en wil onderzoeken of het iets is. Ik ben niet bekend met de dating(site) etiquette, maar doen jullie dit ook als je wat serieuzer contact hebt met iemand?
Beetje voorbarig als er nog geen date is geweest.quote:Op maandag 19 oktober 2015 10:52 schreef Helsinki het volgende:
De man waar ik contact mee heb heeft zijn profiel op de datingsite op 'inactief' gezet. Vond hij wel zo netjes omdat hij in mij geïnteresseerd is en wil onderzoeken of het iets is. Ik ben niet bekend met de dating(site) etiquette, maar doen jullie dit ook als je wat serieuzer contact hebt met iemand?
anders lees dit even terug en kijk of je jezelf nog serieus kunt nemen?quote:Op maandag 19 oktober 2015 10:18 schreef BeeGees het volgende:
[..]
mja vooral lachwekkend, ook omdat die gozer niet eens een hottie is. Vriendinnen lachen me uit als ik serieus met hem zou daten omdat hij best klein is. En ik nog wel zo denken; ga me niet 100% focussen op uiterlijk, als ie er maar gemiddeld uitziet.
haahha, maakte mij niet uit wat mensen zouden denken, alleen vriendinnen zouden wel lachen.quote:Op maandag 19 oktober 2015 10:55 schreef rhubarbje het volgende:
[..]
anders lees dit even terug en kijk of je jezelf nog serieus kunt nemen?
(Lijkt veel op deezertje inderdaad met zijn 'wat zouden mensen denken als ze ons samen zien')
ditquote:Op maandag 19 oktober 2015 10:54 schreef ElDinosaur het volgende:
[..]
Beetje voorbarig als er nog geen date is geweest.
Precies, en als een date leuk is heb je vaak toch weinig behoefte om actief bezig te gaan op de betreffende app / site.quote:Op maandag 19 oktober 2015 10:58 schreef rhubarbje het volgende:
[..]
dit
En ook na een date eigenlijk. Ik vind dat een move voor na Het Gesprek over exclusieviteit
Dat lukt aardig zo te zien.quote:Op maandag 19 oktober 2015 11:01 schreef Helsinki het volgende:
Ja, zo denk ik er ook over. Ik probeer het nog luchtig te houden allemaal.
Mijn vriend had 4 dagen na onze eerste date nog een speeddate - avond, die heeft hij gelijk afgezegd omdat hij dat netter vond.quote:Op maandag 19 oktober 2015 10:52 schreef Helsinki het volgende:
Na een eerste date is wel wat anders dan voor de eerste date, zeker als je meteen weet dat het wel goed zit.quote:Op maandag 19 oktober 2015 11:28 schreef douche-eendje het volgende:
[..]
Mijn vriend had 4 dagen na onze eerste date nog een speeddate - avond, die heeft hij gelijk afgezegd omdat hij dat netter vond.
De tegoedbon daarvan ligt nog ergens in ons huis
Na de date vind ik wel normaal als je zeker denkt te weten dat dit de ware is enzo. Bij wijze van. Maar voor de date... dan loop je een beetje hard van stapel wellicht.quote:Op maandag 19 oktober 2015 11:28 schreef douche-eendje het volgende:
[..]
Mijn vriend had 4 dagen na onze eerste date nog een speeddate - avond, die heeft hij gelijk afgezegd omdat hij dat netter vond.
De tegoedbon daarvan ligt nog ergens in ons huis
Dat je het uit eigen beweging doet na een paar dates kan ik begrijpen. Alleen het aankondigen / vertellen voelt een beetje alsof diegene het dan een heel gebaar vindt.quote:Op maandag 19 oktober 2015 11:56 schreef rhubarbje het volgende:
Hoe kun je nu na 1 date weten of het de ware is?
Ik schrik juist altijd van mensen die na een paar dates alle datingsites meteen verwijderen en zo
Doe even chill...
En ik vind het vreselijk naïef
de ware.. Ik bedoel dat je weet dat het echt heel goed zit en je zo'n mega klik hebt. Dan snap ik wel dat je geen interesse meer hebt in andere mensen.quote:Op maandag 19 oktober 2015 11:56 schreef rhubarbje het volgende:
Ik schrik juist altijd van mensen die na een paar dates alle datingsites meteen verwijderen en zo
Doe even chill...
Ik ook, maar log dan gewoon niet in?quote:Op maandag 19 oktober 2015 12:01 schreef BeeGees het volgende:
[..]
de ware.. Ik bedoel dat je weet dat het echt heel goed zit en je zo'n mega klik hebt. Dan snap ik wel dat je geen interesse meer hebt in andere mensen.
Meh, ergens kan ik het wel begrijpen. Ze denken allicht dat het het signaal stuurt dat ze 100% bereid zijn om hun date alle aandacht te geven en dat ze bereid zijn om offers te brengen om er iets van te maken. Van de ene kant is dat een sympathiek gebaar, van de andere kant is het wel een beetje dramatisch.quote:Op maandag 19 oktober 2015 11:56 schreef rhubarbje het volgende:
Doe even chill...
Genoeg mensen die gewoon nieuwe mensen willen ontmoeten en meer niet.quote:Op maandag 19 oktober 2015 14:13 schreef rhubarbje het volgende:
Nou zeg
Ik heb met veel pijn en moeite een handvol interesante opties uit de berichtjes tsunami gefiltert. Beetje leuk op een neer zitten kletsen met iemand komt ie met: Ja ik wil wel even duidelijk zijn, ik zoek alleen vriendschap
Wat doe je dan op een datingsite
Ik snap er echt niks van
Datingsite....quote:Op maandag 19 oktober 2015 14:16 schreef Faxie het volgende:
[..]
Genoeg mensen die gewoon nieuwe mensen willen ontmoeten en meer niet.
Als je gedate hebt met iemand en het lijkt wel in iets uit te kunnen groeien, dan ja. Als ik iemand überhaupt nog niet gezien heb dan niet. Wat niet wil zeggen dat ik dan nog heel actief ben op die site, maar profiel op inactief inactief, nee.quote:Op maandag 19 oktober 2015 10:52 schreef Helsinki het volgende:
date jij nog veel?quote:Op maandag 19 oktober 2015 14:24 schreef yats het volgende:
[..]
Nee, dat is gewoon vriendschappelijk afspreken.
de hele riedel, niet alleen vriendschapquote:Op maandag 19 oktober 2015 14:18 schreef ElDinosaur het volgende:
[..]
Wat had hij dan bij z'n profiel staan? Daar kan je zien waar iemand naar op zoek is.
Wat is veel? Wellicht binnenkort weer een date,ik zie t wel.quote:
Ik denk dat je nu projecteert wat voor jou werktquote:Op maandag 19 oktober 2015 14:51 schreef UitStraling het volgende:
je weet vanaf seconde een echt wel of het BAM! is of niet, voor minder moet je ook echt niet gaan.
omdat het leuk/spannend m is denk ik. En voor seks. Althans als ik kijk naar studenten.quote:Op maandag 19 oktober 2015 14:51 schreef UitStraling het volgende:
Ik snap die mensen die zoveel daten voor geen meter, er straalt toch iets onnoemlijk treurigs af dat gezoek naar iemand die jou een beetje leuk vind en andersom, zo van voorruit dan maar, we passen een beetje bij elkaar laten we maar voorzichtig iets beginnen, je weet vanaf seconde een echt wel of het BAM! is of niet, voor minder moet je ook echt niet gaan.
Tja of het moet echt om het wipje gaan dan maakt het allemaal geen zak uit.
Dat kan inderdaad, ik weet dat het eigenlijk voor mij als door de bliksem getroffen moet zijn anders ga ik net zo lief een boek lezen, halfbakken daten en om elkaar heen draaien om te bepalen of je wat voor elkaar bent is niets voor mij in ieder geval, overkomt me ook nooit.quote:Op maandag 19 oktober 2015 14:54 schreef rhubarbje het volgende:
[..]
Ik denk dat je nu projecteert wat voor jou werkt
Ik heb nergens meteen BAM bij, dus ook niet bij dates. Ik heb wat meer tijd nodig, ben wat aftastender.
Ik denk ook niet dat het erg is dat dat bij verschillende mensen verschillend werkt?
Heel soms heb ik wel dat het meteen op het eerste gezicht geweldig is, maar meestal moet ik mensen leren kennen. En bovendien weet je niet vanaf minuut 1 hoe iemand over bepaalde dingen denkt. Het is voor mij toch wel belangrijk dat dat op dezelfde hoogte zit als ik.quote:Op maandag 19 oktober 2015 14:54 schreef rhubarbje het volgende:
[..]
Ik denk dat je nu projecteert wat voor jou werkt
Ik heb nergens meteen BAM bij, dus ook niet bij dates. Ik heb wat meer tijd nodig, ben wat aftastender.
Ik denk ook niet dat het erg is dat dat bij verschillende mensen verschillend werkt?
ja precies. Hoe iemand reageert in bepaalde situaties, over dingen denkt etcquote:Op maandag 19 oktober 2015 15:07 schreef Tamashii het volgende:
[..]
Heel soms heb ik wel dat het meteen op het eerste gezicht geweldig is, maar meestal moet ik mensen leren kennen. En bovendien weet je niet vanaf minuut 1 hoe iemand over bepaalde dingen denkt. Het is voor mij toch wel belangrijk dat dat op dezelfde hoogte zit als ik.
Inderdaad. Allereerst maakt iemand bij mij een indruk qua uiterlijk en houding. En vervolgens kijk ik verder naar verbale/mentale gesteldheid. Wanneer dat fucked up is, dan is het doei.quote:Op maandag 19 oktober 2015 15:09 schreef rhubarbje het volgende:
[..]
ja precies. Hoe iemand reageert in bepaalde situaties, over dingen denkt etc
En hoe iemand kust en zo is ook wel belangrijken dat weet ik ook niet meteen
Je hebt wel een punt. Die hele leren kennen-fase, die over het algemeen vrij lang duurt, wil ik alleen nog maar meemaken met iemand die mij een wauw-gevoel geeft. Dat kan al op basis van een foto van diegene (al eerder meegemaakt). Ik ben nu op zo'n leeftijd dat ik geen zin meer heb in half werk. Daarom date ik nu voorlopig niet. Er is simpelweg gewoon niemand momenteel die mij in die zin 'raakt'.quote:Op maandag 19 oktober 2015 14:51 schreef UitStraling het volgende:
Ik snap die mensen die zoveel daten voor geen meter, er straalt toch iets onnoemlijk treurigs af dat gezoek naar iemand die jou een beetje leuk vind en andersom, zo van voorruit dan maar, we passen een beetje bij elkaar laten we maar voorzichtig iets beginnen, je weet vanaf seconde een echt wel of het BAM! is of niet, voor minder moet je ook echt niet gaan.
wauw gevoel op basis van een foto vind ik dan wel weer een beetje nerdy.quote:Op maandag 19 oktober 2015 15:11 schreef SonicVolcano het volgende:
[..]
Je hebt wel een punt. Die hele leren kennen-fase, die over het algemeen vrij lang duurt, wil ik alleen nog maar meemaken met iemand die mij een wauw-gevoel geeft. Dat kan al op basis van een foto van diegene (al eerder meegemaakt). Ik ben nu op zo'n leeftijd dat ik geen zin meer heb in half werk. Daarom date ik nu voorlopig niet. Er is simpelweg gewoon niemand momenteel die mij in die zin 'raakt'.
Dat mag je vinden. Alleen niet bij iedereen is die BAM er meteen,als die er al komt.quote:Op maandag 19 oktober 2015 14:51 schreef UitStraling het volgende:
Daten is ook best leuk over het algemeen, al is het op een gegeven moment wel fijn als het ook tot iets structureels leid. En dan doel ik niet puur op seks. Geen idee of dat voor studenten anders is. Ik heb mijn hele studententijd immers een en dezelfde partner gehad en ook niet gedate.quote:Op maandag 19 oktober 2015 14:58 schreef BeeGees het volgende:
[..]
omdat het leuk/spannend m is denk ik. En voor seks. Althans als ik kijk naar studenten.
Dit bedoel ik eigenlijk, ik investeer niet meer in iemand die ik maar een beetje leuk vind in de hoop dat ik haar leuker ga vinden naarmate ik haar leer kennen, ik wil een van de leukste vrouwen ter wereld, de rest vermaakt zich maar met anderen.quote:Op maandag 19 oktober 2015 15:11 schreef SonicVolcano het volgende:
[..]
Je hebt wel een punt. Die hele leren kennen-fase, die over het algemeen vrij lang duurt, wil ik alleen nog maar meemaken met iemand die mij een wauw-gevoel geeft. Dat kan al op basis van een foto van diegene (al eerder meegemaakt). Ik ben nu op zo'n leeftijd dat ik geen zin meer heb in half werk. Daarom date ik nu voorlopig niet. Er is simpelweg gewoon niemand momenteel die mij in die zin 'raakt'.
Dit snap ik niet helemaal. Alle datingssites zijn in principe vleeskeuringen. Waarom zou je niet bij iemand een wauw gevoel kunnen krijgen? Ik krijg dat eerder bij een foto dan bij een ingevuld profiel.quote:Op maandag 19 oktober 2015 15:15 schreef BeeGees het volgende:
[..]
wauw gevoel op basis van een foto vind ik dan wel weer een beetje nerdy.
En tot die tijd hou je het bij 'losse avondjes'?quote:Op maandag 19 oktober 2015 15:19 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Dit bedoel ik eigenlijk, ik investeer niet meer in iemand die ik maar een beetje leuk vind in de hoop dat ik haar leuker ga vinden naarmate ik haar leer kennen, ik wil een van de leukste vrouwen ter wereld, de rest vermaakt zich maar met anderen.
Ik begrijp niet hoe je op basis van een foto een heus wauw gevoel hebt. Een foto. Ik ken mensen die er prachtig uitzien op foto's, maar in real life het tegenovergestelde zijn. Een wauw gevoel zit 'm bij mij echt in andere factoren dan een plaatje. Houding, uitstraling, hoe iemand doet/is, hoe de sfeer tussen degene en mij is, alles bij elkaar eigenlijk.quote:Op maandag 19 oktober 2015 15:21 schreef SonicVolcano het volgende:
[..]
Dit snap ik niet helemaal. Alle datingssites zijn in principe vleeskeuringen. Waarom zou je niet bij iemand een wauw gevoel kunnen krijgen? Ik krijg dat eerder bij een foto dan bij een ingevuld profiel.
Dat laatste wat je zegt is logisch, dat heb ik ook. Maar hoe doe jij dat dan op Tinder? Je liket dus iedereen?quote:Op maandag 19 oktober 2015 15:26 schreef BeeGees het volgende:
[..]
Ik begrijp niet hoe je op basis van een foto een heus wauw gevoel hebt. Een foto. Ik ken mensen die er prachtig uitzien op foto's, maar in real life het tegenovergestelde zijn. Een wauw gevoel zit 'm bij mij echt in andere factoren dan een plaatje. Houding, uitstraling, hoe iemand doet/is, hoe de sfeer tussen degene en mij is, alles bij elkaar eigenlijk.
Preciesquote:Op maandag 19 oktober 2015 15:26 schreef yats het volgende:
[..]
En tot die tijd hoe je het bij 'losse avondjes'?
Als dat voor jou werktquote:
Niet zo doen, yats.quote:
Had hem al aangepastquote:
wat een onzin.quote:Op maandag 19 oktober 2015 14:51 schreef UitStraling het volgende:
Nee, als iemand er goed uitziet. En soms ook als iemand er redelijk uitziet maar een leuke lach heeft of zo. Of als ik iemand van gezicht ken en weet dat het een lekker hapje is.quote:Op maandag 19 oktober 2015 15:28 schreef SonicVolcano het volgende:
[..]
Dat laatste wat je zegt is logisch, dat heb ik ook. Maar hoe doe jij dat dan op Tinder? Je liket dus iedereen?
Het probleem is dat sommige mensen al blij zijn met 40% leuk vinden omdat ze bang zijn dat ze niemand tegenkomen of anders alleen zijn. Kijk naar de verhalen en reacties hier af en toe.quote:Op maandag 19 oktober 2015 15:19 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Dit bedoel ik eigenlijk, ik investeer niet meer in iemand die ik maar een beetje leuk vind in de hoop dat ik haar leuker ga vinden naarmate ik haar leer kennen, ik wil een van de leukste vrouwen ter wereld, de rest vermaakt zich maar met anderen.
Dat weet ik wel zeker hier en dat is zonde van de tijd en de energie, maar dat is mijn idee erover en ik heb misschien makkelijk praten.quote:Op maandag 19 oktober 2015 15:54 schreef S95Sedan het volgende:
[..]
Het probleem is dat sommige mensen al blij zijn met 40% leuk vinden omdat ze bang zijn dat ze niemand tegenkomen of anders alleen zijn. Kijk naar de verhalen en reacties hier af en toe.
Als die mensen daar zelf dan gelukkig mee zijn, is daar toch opzich ook niks mis mee?quote:Op maandag 19 oktober 2015 15:54 schreef S95Sedan het volgende:
[..]
Het probleem is dat sommige mensen al blij zijn met 40% leuk vinden omdat ze bang zijn dat ze niemand tegenkomen of anders alleen zijn. Kijk naar de verhalen en reacties hier af en toe.
Wel grappig want had het er gisteren nog over met tindermatch over. Teveel kanslozen en mensen die zich in allerlei bochten wringen om maar niet alleen te zijn.
Mwa, vind ik niet, hoeveel mensen zijn totaal ongelukkig in een relatie. Zie ze af en toe wel eens lopen dat ik mij afvraag waarom ze überhaupt nog bij elkaar zijn, straalt er gewoon vanaf.quote:Op maandag 19 oktober 2015 15:57 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Dat weet ik wel zeker hier en dat is zonde van de tijd en de energie, maar dat is mijn idee erover en ik heb misschien makkelijk praten.
Hoe ben je gelukkig daarin dan als je weet dat het het nooit helemaal gaat worden?quote:Op maandag 19 oktober 2015 15:57 schreef SiIk het volgende:
[..]
Als die mensen daar zelf dan gelukkig mee zijn, is daar toch opzich ook niks mis mee?
Op Tinder zijn veel mensen die zich in allerlei bochten wringen om maar niet alleen te zijn? Ligt er wellicht ook aan wie je likes geeft.quote:Op maandag 19 oktober 2015 15:54 schreef S95Sedan het volgende:
[..]
Wel grappig want had het er gisteren nog over met tindermatch over. Teveel kanslozen en mensen die zich in allerlei bochten wringen om maar niet alleen te zijn.
Weet ik niet. Maar met mijn eerste vriendje was ik ook nog een onzeker kuiken, en allang al blij dat iemand mij eens leuk vond. Op dat moment was dat voor mij genoegquote:Op maandag 19 oktober 2015 16:00 schreef S95Sedan het volgende:
[..]
Mwa, vind ik niet, hoeveel mensen zijn totaal ongelukkig in een relatie. Zie ze af en toe wel eens lopen dat ik mij afvraag waarom ze überhaupt nog bij elkaar zijn, straalt er gewoon vanaf.
[..]
Hoe ben je gelukkig daarin dan als je weet dat het het nooit helemaal gaat worden?
Omdat het beter is dan het alternatief?quote:Op maandag 19 oktober 2015 16:00 schreef S95Sedan het volgende:
[..]
Hoe ben je gelukkig daarin dan als je weet dat het het nooit helemaal gaat worden?
Misschien omdat je heus wel gelukkig bent bij die persoon. Althans ik kan me niet voorstellen dat je een relatie aangaat met iemand die je ongelukkig maakt.quote:Op maandag 19 oktober 2015 16:00 schreef S95Sedan het volgende:
[..]
Mwa, vind ik niet, hoeveel mensen zijn totaal ongelukkig in een relatie. Zie ze af en toe wel eens lopen dat ik mij afvraag waarom ze überhaupt nog bij elkaar zijn, straalt er gewoon vanaf.
[..]
Klopt, maar daarom ie een duidelijk profiel wel belangrijk en selectief zijn in welke personen je wat terug stuurt. Maar misschien ligt het aan mij hoor dat ik gewoon hoge eisen heb.quote:Op maandag 19 oktober 2015 16:01 schreef BeeGees het volgende:
[..]
Op Tinder zijn veel mensen die zich in allerlei bochten wringen om maar niet alleen te zijn? Ligt er wellicht ook aan wie je likes geeft.
Wat alleen zijn? Als je dat al niet eens kan hoe kan je dan iemand gelukkig maken? Naar mijn inziens niet, een relatie is niet de oplossing voor geluk namelijk en de oplossing voor 'alles'quote:Op maandag 19 oktober 2015 16:02 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Omdat het beter is dan het alternatief?
Ik snap hoe je het bedoeld maar echt logisch is het niet om dan met minder genoegen te nemen. Onzeker hoeft niet meteen te betekenen dat je geen eisen en standaarden hebt toch?quote:Op maandag 19 oktober 2015 16:02 schreef SiIk het volgende:
[..]
Weet ik niet. Maar met mijn eerste vriendje was ik ook nog een onzeker kuiken, en allang al blij dat iemand mij eens leuk vond. Op dat moment was dat voor mij genoegDus kan me er wel een voorstelling bij maken.
Als twee mensen het samen leuker hebben dan dat ze het alleen hebben, waarom zou jij daar dan over gaan zeuren?quote:Op maandag 19 oktober 2015 16:09 schreef S95Sedan het volgende:
[..]
Wat alleen zijn? Als je dat al niet eens kan hoe kan je dan iemand gelukkig maken? Naar mijn inziens niet, een relatie is niet de oplossing voor geluk namelijk en de oplossing voor 'alles'
Vaak wel natuurlijkquote:Op maandag 19 oktober 2015 16:09 schreef S95Sedan het volgende:
Onzeker hoeft niet meteen te betekenen dat je geen eisen en standaarden hebt toch?
Ik heb zulke mensen op Tinder niet gezien! Zie meer mensen die2-3 afspraakjes per week hebben om te seksen en op naar de volgenderwijsquote:Op maandag 19 oktober 2015 16:09 schreef S95Sedan het volgende:
[..]
Klopt, maar daarom ie een duidelijk profiel wel belangrijk en selectief zijn in welke personen je wat terug stuurt. Maar misschien ligt het aan mij hoor dat ik gewoon hoge eisen heb.
[..]
Wat alleen zijn? Als je dat al niet eens kan hoe kan je dan iemand gelukkig maken? Naar mijn inziens niet, een relatie is niet de oplossing voor geluk namelijk en de oplossing voor 'alles'
[..]
Ik snap hoe je het bedoeld maar echt logisch is het niet om dan met minder genoegen te nemen. Onzeker hoeft niet meteen te betekenen dat je geen eisen en standaarden hebt toch?
Ook niet leuk om over een ander te zeggen/denken dat ie niks waard is.quote:Op maandag 19 oktober 2015 16:11 schreef rhubarbje het volgende:
[..]
Vaak wel natuurlijk
Als je jezelf niets waard vind zoek je ook iets wat niet zo veel waard is. Als je snapt wat ik bedoel
Sorry,maar daar geloof ik dus echt geen donder van.Iedereen heeft een bepaalde standaard of iets dat hen in een ander persoon aan trekt.Althans,ik ken niemand die zomaar 'settelt met iemand die ze niets/weinig vinden'.quote:Op maandag 19 oktober 2015 16:11 schreef rhubarbje het volgende:
[..]
Vaak wel natuurlijk
Als je jezelf niets waard vind zoek je ook iets wat niet zo veel waard is. Als je snapt wat ik bedoel
2 a 3 verschillende dates per week? Whut?quote:Op maandag 19 oktober 2015 16:12 schreef BeeGees het volgende:
[..]
Ik heb zulke mensen op Tinder niet gezien! Zie meer mensen die2-3 afspraakjes per week hebben om te seksen en op naar de volgenderwijs
wel mensen die een relatie nemen bij gebrek aan beter, maar moeten ze zelf wetenquote:Op maandag 19 oktober 2015 16:15 schreef yats het volgende:
[..]
Sorry,maar daar geloof ik dus echt geen donder van.Iedereen heeft een bepaalde standaard of iets dat hen in een ander persoon aan trekt.Althans,ik ken niemand die zomaar 'settelt met iemand die ze niets/weinig vinden'.
[..]
2 a 3 verschillende dates per week? Whut?
Het is misschien een beetje ver door getrokken maar hoe denk je dat het werkt met mensen in relaties waar geweld/misbruik in voor komt dan?quote:Op maandag 19 oktober 2015 16:15 schreef yats het volgende:
[..]
Sorry,maar daar geloof ik dus echt geen donder van.Iedereen heeft een bepaalde standaard of iets dat hen in een ander persoon aan trekt.Althans,ik ken niemand die zomaar 'settelt met iemand die ze niets/weinig vinden'.
[..]
2 a 3 verschillende dates per week? Whut?
Ja dat zien ze dan zelf niet zo zwart wit natuurlijkquote:Op maandag 19 oktober 2015 16:13 schreef BeeGees het volgende:
[..]
Ook niet leuk om over een ander te zeggen/denken dat ie niks waard is.
Hee, mij maakt het niet uit wat ze doen, moeten ze zelf weten. Wie ben ik om daar wat van te zeggen. Maar uiteindelijk kan je er met dat soort dingen op wachten dat dat toch niet lang stand houdt.quote:Op maandag 19 oktober 2015 16:11 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Als twee mensen het samen leuker hebben dan dat ze het alleen hebben, waarom zou jij daar dan over gaan zeuren?
Laat ze lekker.
Qua uiterlijk misschien maar ik denk dat het gewoon beter is om standaarden te hebben wat dat betreft.quote:Op maandag 19 oktober 2015 16:11 schreef rhubarbje het volgende:
[..]
Vaak wel natuurlijk
Ze zitten er toch echt tussen, kan ik uit eigen ervaring zeggen.quote:Op maandag 19 oktober 2015 16:12 schreef BeeGees het volgende:
[..]
Ik heb zulke mensen op Tinder niet gezien! Zie meer mensen die2-3 afspraakjes per week hebben om te seksen en op naar de volgenderwijs
En qua gedragquote:Op maandag 19 oktober 2015 16:20 schreef S95Sedan het volgende:
[..]
[..]
Qua uiterlijk misschien maar ik denk dat het gewoon beter is om standaarden te hebben wat dat betreft.
Wat voor types zijn dat?quote:Op maandag 19 oktober 2015 16:17 schreef BeeGees het volgende:
[..]
wel mensen die een relatie nemen bij gebrek aan beter, maar moeten ze zelf weten
Jaaa joh! Ik ken ze. Gaat om de seks.
Tja, vaak speelt daar meer dan puur onzekerheid. Gek genoeg houden die mensen vaak meer van hun (mishandelende) partner dan van zichzelf. Althans, dat is mijn ervaring met de weinige mensen die ik ken met een dergelijke relatie/ervaringquote:Op maandag 19 oktober 2015 16:17 schreef rhubarbje het volgende:
[..]
Het is misschien een beetje ver door getrokken maar hoe denk je dat het werkt met mensen in relaties waar geweld/misbruik in voor komt dan?
Ik ken echt genoeg voorbeelden van mensen die zichzelf zo weinig waard vonden dat ze bij een partner waren waar ze ongelukkig van werden
Oh crapquote:Op maandag 19 oktober 2015 16:40 schreef Faxie het volgende:
Onzekere mensen kunnen overigens niet aan relaties komen, duh.
Volgende week vrijdag, 21.00 uur Den Haag Centraal. Zie je danquote:Op maandag 19 oktober 2015 17:04 schreef Fripsel het volgende:
Ik kom gewoon niemand tegen waarmee ik ook maar enigzins denk "die zou ik willen ontmoeten" laatste tijd. Beetje jammer heb juist wel in een leuke date.
Afgelopen zaterdag zag ik coffeeshop jongen lopen in de stad tijdens het uitgaan. Hand in hand met een meisje. Dus ben opeens heel blij dat hij er vrijdag niet was
Yatsie laat me nou geen bitch voelenquote:Op maandag 19 oktober 2015 17:08 schreef yats het volgende:
[..]
Volgende week vrijdag, 21.00 uur Den Haag Centraal. Zie je dan
Vraag dan ook niet om een leuke datequote:Op maandag 19 oktober 2015 17:11 schreef Fripsel het volgende:
[..]
Yatsie laat me nou geen bitch voelen
huh jAwel joh. Zoveel onzekere mensen met relaties. Je hebt zelfs die van relatie naar relatie hoppenquote:Op maandag 19 oktober 2015 16:40 schreef Faxie het volgende:
Leugens!quote:Op maandag 19 oktober 2015 17:19 schreef BeeGees het volgende:
[..]
huh jAwel joh. Zoveel onzekere mensen met relaties. Je hebt zelfs die van relatie naar relatie hoppen
dat is echt ongezond. Snap nooit dat mensen op die manier redeneren.. Nah dat zijn van die types die van relatie naar relatie gaan, maar nooit stabiele relaties kunnen hebben vanwege die onzekerheidquote:Op maandag 19 oktober 2015 16:53 schreef rhubarbje het volgende:
Erge onzekerheid is toch ook gewoon een vorm van niet van jezelf houden?
Toen ik nog heel onzeker was vond ik mezelf ook geen betere partner waard ook al wist ik ook wel dat het geen match was. Hij haalde niet uit het leven wat ik er uit wilde halen
Ook ben ik in die periode wel eens bij mensen gebleven die duidelijk niet om mij gaven terwijl ik dat wel om hen deed. Dat je echt zo'n opvulling bent
Pas toen ik mezelf meer waard vond kon ik een ander soort relaties aan gaan
Een vriendin van mij, die in een relatie zit waarvan ze zelf ook wel weet dat het niks is, zei onlangs nog iets van 'ja en dan? dan moet ik weer iets anders gaan zoeken en niemand wil me'
Dat is dan toch duidelijk onzekerheid en jezelf niet meer waard vinden dan de crap die je hebt?
maar goed, dit voelt enigszins offtopic?
natuurlijk is het ongezondquote:Op maandag 19 oktober 2015 17:21 schreef BeeGees het volgende:
[..]
dat is echt ongezond. Snap nooit dat mensen op die manier redeneren.. Nah dat zijn van die types die van relatie naar relatie gaan, maar nooit stabiele relaties kunnen hebben vanwege die onzekerheid
Ik vind het ziek ongezond, dan heb je ze echt niet op een rijtje wat mij betreft. Gaat verder dan onzekerheidquote:Op maandag 19 oktober 2015 17:22 schreef rhubarbje het volgende:
[..]
natuurlijk is het ongezond
Dat is het punt
Zoeken werkt ook niet echt Fripsie, dan straal je de verkeerde vibe uit, zo ben je weekenden aan het struinen en zo loop je onverwachts tegen iemand aan waarmee je binnen een half uur samen het behang van de uren af krabt.quote:Op maandag 19 oktober 2015 17:04 schreef Fripsel het volgende:
Ik kom gewoon niemand tegen waarmee ik ook maar enigzins denk "die zou ik willen ontmoeten" laatste tijd. Beetje jammer heb juist wel in een leuke date.
Afgelopen zaterdag zag ik coffeeshop jongen lopen in de stad tijdens het uitgaan. Hand in hand met een meisje. Dus ben opeens heel blij dat hij er vrijdag niet was
Ik zoek niet echt. Word regelmatig mee op date gevraagd etc. Maar heb gewoon bij niemand het "jaaaaa" gevoel.quote:Op maandag 19 oktober 2015 17:33 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Zoeken werkt ook niet echt Fripsie, dan straal je de verkeerde vibe uit, zo ben je weekenden aan het struinen en zo loop je onverwachts tegen iemand aan waarmee je binnen een half uur samen het behang van de uren af krabt.
Nee maar dat is ook best een redelijk zeldzaam iets, zet honderd willekeurige vrouwen op een rij en ik krijg ook maar met drie ervan zin om de knoopjes los te makenquote:Op maandag 19 oktober 2015 17:34 schreef Fripsel het volgende:
[..]
Ik zoek niet echt. Word regelmatig mee op date gevraagd etc. Maar heb gewoon bij niemand het "jaaaaa" gevoel.
jeetje wat kort door de bocht... Als of er geen onzekere mensen zijn die een relatie hebben.quote:Op maandag 19 oktober 2015 16:40 schreef Faxie het volgende:
Lees de topics er maar op na. Het is een vast gegeven.quote:Op maandag 19 oktober 2015 17:39 schreef Moeraskat het volgende:
[..]
jeetje wat kort door de bocht... Als of er geen onzekere mensen zijn die een relatie hebben.
Het is niet de onzekerheid die het voor je verpest maar de manier waarop je met je onzekerheden omgaat.quote:Op maandag 19 oktober 2015 17:53 schreef Faxie het volgende:
[..]
Lees de topics er maar op na. Het is een vast gegeven.
24 uur? Of ze is gewoon even druk?quote:Op maandag 19 oktober 2015 18:17 schreef TvhN het volgende:
Vrijdag dus een date gehad. Was gezellig, o.a. gezoend. Na afloop nog een app van haar dat ze het erg gezellig vond.
Sinds gistermiddag heb ik echter niets meer van haar gehoord. Waarom is het zo lastig om even te laten weten dat je het toch niet zo ziet zitten?Op naar de volgende maar.
Bitch pl0x. Ik ben ook onzeker en ik kan ook een date scoren. Je moet gewoon onthouden dat het voor de ander net zo raar is als voor jou.quote:Op maandag 19 oktober 2015 17:53 schreef Faxie het volgende:
[..]
Lees de topics er maar op na. Het is een vast gegeven.
Zeg dat maar tegen de heren expertsquote:Op maandag 19 oktober 2015 18:09 schreef Fripsel het volgende:
[..]
Het is niet de onzekerheid die het voor je verpest maar de manier waarop je met je onzekerheden omgaat.
Moet het eerste mens dat geen onzekerheden heeft nog tegenkomen.
En de kunst daarin is om eens in te zien dat die onzekerheid niet door je omgeving komt, of in dit geval door vrouwen, en dus ook niet iedere aanleiding die er is pakken om daartegen aan te schoppen.
Ik heb zat onzekerheden. Nog nooit een man op afgeknapt en doordat ik er ook eerlijk over ben mag het er zijn, voel ik me vrijer, en heb ik er minder last van
Ze heeft het inderdaad druk, maar dat was de voorgaande weken ook het geval en toen reageerde ze een stuk sneller.quote:Op maandag 19 oktober 2015 18:18 schreef rhubarbje het volgende:
[..]
24 uur? Of ze is gewoon even druk?
Of ze had familie verplichtingen gister, vandaag vroeg op voor werk en is dus gewoon druk bezig geweest?quote:Op maandag 19 oktober 2015 18:17 schreef TvhN het volgende:
Vrijdag dus een date gehad. Was gezellig, o.a. gezoend. Na afloop nog een app van haar dat ze het erg gezellig vond.
Sinds gistermiddag heb ik echter niets meer van haar gehoord. Waarom is het zo lastig om even te laten weten dat je het toch niet zo ziet zitten?Op naar de volgende maar.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |