abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_156944188
quote:
0s.gif Op maandag 19 oktober 2015 14:24 schreef yats het volgende:

[..]

Nee, dat is gewoon vriendschappelijk afspreken.
date jij nog veel?
pi_156944245
quote:
0s.gif Op maandag 19 oktober 2015 14:18 schreef ElDinosaur het volgende:

[..]

Wat had hij dan bij z'n profiel staan? Daar kan je zien waar iemand naar op zoek is.
de hele riedel, niet alleen vriendschap
He said how many sugars do you like in your tea?
I said forget about the sugar have a spoon full of me,
[Rhu SC]Deel 1 dus? O+
Your job is to feed me, do me and die
  maandag 19 oktober 2015 @ 14:38:20 #128
416931 yats
(non) Average Joe
pi_156944421
quote:
1s.gif Op maandag 19 oktober 2015 14:25 schreef BeeGees het volgende:

[..]

date jij nog veel?
Wat is veel? Wellicht binnenkort weer een date,ik zie t wel.
Many persons have a wrong idea of what constitutes true happiness. It is not attained through self-gratification but through fidelity to a worthy purpose.
[ Bericht 0% gewijzigd door yats op 11-11-2011 11:22 ]
  maandag 19 oktober 2015 @ 14:50:37 #129
262 Re
Kiss & Swallow
pi_156944650
weer wat posts weg, niet op de man spelen en hou het on topic
04-08-11, 02-02-12, 20-06-14, 13-08-15
pi_156944666
Ik snap die mensen die zoveel daten voor geen meter, er straalt toch iets onnoemlijk treurigs af dat gezoek naar iemand die jou een beetje leuk vind en andersom, zo van voorruit dan maar, we passen een beetje bij elkaar laten we maar voorzichtig iets beginnen, je weet vanaf seconde een echt wel of het BAM! is of niet, voor minder moet je ook echt niet gaan.
Tja of het moet echt om het wipje gaan dan maakt het allemaal geen zak uit.
pi_156944746
quote:
0s.gif Op maandag 19 oktober 2015 14:51 schreef UitStraling het volgende:
je weet vanaf seconde een echt wel of het BAM! is of niet, voor minder moet je ook echt niet gaan.

Ik denk dat je nu projecteert wat voor jou werkt
Ik heb nergens meteen BAM bij, dus ook niet bij dates. Ik heb wat meer tijd nodig, ben wat aftastender.

Ik denk ook niet dat het erg is dat dat bij verschillende mensen verschillend werkt?
[Rhu SC]Deel 1 dus? O+
pi_156944843
quote:
Ik snap die mensen die zoveel daten voor geen meter, er straalt toch iets onnoemlijk treurigs af dat gezoek naar iemand die jou een beetje leuk vind en andersom, zo van voorruit dan maar, we passen een beetje bij elkaar laten we maar voorzichtig iets beginnen, je weet vanaf seconde een echt wel of het BAM! is of niet, voor minder moet je ook echt niet gaan.
omdat het leuk/spannend m is denk ik. En voor seks. Althans als ik kijk naar studenten.
pi_156944875
dat kan in FB

[ Bericht 96% gewijzigd door Re op 19-10-2015 15:01:23 ]
pi_156944984
quote:
0s.gif Op maandag 19 oktober 2015 14:54 schreef rhubarbje het volgende:

[..]

Ik heb nergens meteen BAM bij, dus ook niet bij dates. Ik heb wat meer tijd nodig, ben wat aftastender.

Ik denk ook niet dat het erg is dat dat bij verschillende mensen verschillend werkt?
Dat kan inderdaad, ik weet dat het eigenlijk voor mij als door de bliksem getroffen moet zijn anders ga ik net zo lief een boek lezen, halfbakken daten en om elkaar heen draaien om te bepalen of je wat voor elkaar bent is niets voor mij in ieder geval, overkomt me ook nooit.
pi_156945034
quote:
0s.gif Op maandag 19 oktober 2015 14:54 schreef rhubarbje het volgende:

[..]

Heel soms heb ik wel dat het meteen op het eerste gezicht geweldig is, maar meestal moet ik mensen leren kennen. En bovendien weet je niet vanaf minuut 1 hoe iemand over bepaalde dingen denkt. Het is voor mij toch wel belangrijk dat dat op dezelfde hoogte zit als ik.
I wonder if the stars sign, the life that is to be mine. - Enya
pi_156945081
quote:
0s.gif Op maandag 19 oktober 2015 15:07 schreef Tamashii het volgende:

[..]

Heel soms heb ik wel dat het meteen op het eerste gezicht geweldig is, maar meestal moet ik mensen leren kennen. En bovendien weet je niet vanaf minuut 1 hoe iemand over bepaalde dingen denkt. Het is voor mij toch wel belangrijk dat dat op dezelfde hoogte zit als ik.
ja precies. Hoe iemand reageert in bepaalde situaties, over dingen denkt etc
En hoe iemand kust en zo is ook wel belangrijk :@ en dat weet ik ook niet meteen
[Rhu SC]Deel 1 dus? O+
pi_156945110
quote:
1s.gif Op maandag 19 oktober 2015 15:09 schreef rhubarbje het volgende:

[..]

ja precies. Hoe iemand reageert in bepaalde situaties, over dingen denkt etc
En hoe iemand kust en zo is ook wel belangrijk :@ en dat weet ik ook niet meteen
Inderdaad. Allereerst maakt iemand bij mij een indruk qua uiterlijk en houding. En vervolgens kijk ik verder naar verbale/mentale gesteldheid. Wanneer dat fucked up is, dan is het doei. :9
I wonder if the stars sign, the life that is to be mine. - Enya
  maandag 19 oktober 2015 @ 15:11:06 #138
261943 SonicVolcano
Hotter than hell
pi_156945115
quote:
Je hebt wel een punt. Die hele leren kennen-fase, die over het algemeen vrij lang duurt, wil ik alleen nog maar meemaken met iemand die mij een wauw-gevoel geeft. Dat kan al op basis van een foto van diegene (al eerder meegemaakt). Ik ben nu op zo'n leeftijd dat ik geen zin meer heb in half werk. Daarom date ik nu voorlopig niet. Er is simpelweg gewoon niemand momenteel die mij in die zin 'raakt'.
The ordinary teacher tells. The good teacher explains. The superior teacher demonstrates. The best teacher inspires.
pi_156945213
quote:
7s.gif Op maandag 19 oktober 2015 15:11 schreef SonicVolcano het volgende:

[..]

Je hebt wel een punt. Die hele leren kennen-fase, die over het algemeen vrij lang duurt, wil ik alleen nog maar meemaken met iemand die mij een wauw-gevoel geeft. Dat kan al op basis van een foto van diegene (al eerder meegemaakt). Ik ben nu op zo'n leeftijd dat ik geen zin meer heb in half werk. Daarom date ik nu voorlopig niet. Er is simpelweg gewoon niemand momenteel die mij in die zin 'raakt'.
wauw gevoel op basis van een foto vind ik dan wel weer een beetje nerdy.

Of een klein beetje raar.. Een foto zegt niet zoveel.
pi_156945274
Ik date ook geen mensen die mijn interesse niet op de een of andere manier aanwakkeren (wat er voor zorgt dat ik misschien een handvol nieuwe dates per jaar heb? nou ja het jaar is nog niet om)

Maar ik heb ook genoeg dates gehad om te weten dat het dan nog niet zo veel voorspelt
Het kan nog een suffe date zijn
Of een gewone date waarbij ik niet van mijn sokken geblazen ben maar waarbij die optie er wel is als je elkaar wat langer ziet
[Rhu SC]Deel 1 dus? O+
  maandag 19 oktober 2015 @ 15:18:36 #141
416931 yats
(non) Average Joe
pi_156945280
quote:
Dat mag je vinden. Alleen niet bij iedereen is die BAM er meteen,als die er al komt.

quote:
1s.gif Op maandag 19 oktober 2015 14:58 schreef BeeGees het volgende:

[..]

omdat het leuk/spannend m is denk ik. En voor seks. Althans als ik kijk naar studenten.
Daten is ook best leuk over het algemeen, al is het op een gegeven moment wel fijn als het ook tot iets structureels leid. En dan doel ik niet puur op seks. Geen idee of dat voor studenten anders is. Ik heb mijn hele studententijd immers een en dezelfde partner gehad en ook niet gedate.
Many persons have a wrong idea of what constitutes true happiness. It is not attained through self-gratification but through fidelity to a worthy purpose.
pi_156945299
quote:
7s.gif Op maandag 19 oktober 2015 15:11 schreef SonicVolcano het volgende:

[..]

Dit bedoel ik eigenlijk, ik investeer niet meer in iemand die ik maar een beetje leuk vind in de hoop dat ik haar leuker ga vinden naarmate ik haar leer kennen, ik wil een van de leukste vrouwen ter wereld, de rest vermaakt zich maar met anderen.

[ Bericht 0% gewijzigd door UitStraling op 19-10-2015 15:25:47 ]
  maandag 19 oktober 2015 @ 15:21:43 #143
261943 SonicVolcano
Hotter than hell
pi_156945327
quote:
1s.gif Op maandag 19 oktober 2015 15:15 schreef BeeGees het volgende:

[..]

wauw gevoel op basis van een foto vind ik dan wel weer een beetje nerdy.
Dit snap ik niet helemaal. Alle datingssites zijn in principe vleeskeuringen. Waarom zou je niet bij iemand een wauw gevoel kunnen krijgen? Ik krijg dat eerder bij een foto dan bij een ingevuld profiel.
The ordinary teacher tells. The good teacher explains. The superior teacher demonstrates. The best teacher inspires.
  maandag 19 oktober 2015 @ 15:26:47 #144
416931 yats
(non) Average Joe
pi_156945421
quote:
0s.gif Op maandag 19 oktober 2015 15:19 schreef UitStraling het volgende:

[..]

Dit bedoel ik eigenlijk, ik investeer niet meer in iemand die ik maar een beetje leuk vind in de hoop dat ik haar leuker ga vinden naarmate ik haar leer kennen, ik wil een van de leukste vrouwen ter wereld, de rest vermaakt zich maar met anderen.
En tot die tijd hou je het bij 'losse avondjes'?
pi_156945425
quote:
7s.gif Op maandag 19 oktober 2015 15:21 schreef SonicVolcano het volgende:

[..]

Dit snap ik niet helemaal. Alle datingssites zijn in principe vleeskeuringen. Waarom zou je niet bij iemand een wauw gevoel kunnen krijgen? Ik krijg dat eerder bij een foto dan bij een ingevuld profiel.
Ik begrijp niet hoe je op basis van een foto een heus wauw gevoel hebt. Een foto. Ik ken mensen die er prachtig uitzien op foto's, maar in real life het tegenovergestelde zijn. Een wauw gevoel zit 'm bij mij echt in andere factoren dan een plaatje. Houding, uitstraling, hoe iemand doet/is, hoe de sfeer tussen degene en mij is, alles bij elkaar eigenlijk.

Had dus nooit gedacht dat mensen dat bij een foto al kunnen krijgen, interessant!
  maandag 19 oktober 2015 @ 15:28:51 #146
261943 SonicVolcano
Hotter than hell
pi_156945465
quote:
1s.gif Op maandag 19 oktober 2015 15:26 schreef BeeGees het volgende:

[..]

Ik begrijp niet hoe je op basis van een foto een heus wauw gevoel hebt. Een foto. Ik ken mensen die er prachtig uitzien op foto's, maar in real life het tegenovergestelde zijn. Een wauw gevoel zit 'm bij mij echt in andere factoren dan een plaatje. Houding, uitstraling, hoe iemand doet/is, hoe de sfeer tussen degene en mij is, alles bij elkaar eigenlijk.
Dat laatste wat je zegt is logisch, dat heb ik ook. Maar hoe doe jij dat dan op Tinder? Je liket dus iedereen?
pi_156945478
quote:
0s.gif Op maandag 19 oktober 2015 15:26 schreef yats het volgende:

[..]

En tot die tijd hoe je het bij 'losse avondjes'?
Precies ;)
  maandag 19 oktober 2015 @ 15:29:57 #148
416931 yats
(non) Average Joe
pi_156945492
quote:
0s.gif Op maandag 19 oktober 2015 15:29 schreef UitStraling het volgende:

[..]

Precies ;)
Als dat voor jou werkt
  maandag 19 oktober 2015 @ 15:30:27 #149
261943 SonicVolcano
Hotter than hell
pi_156945502
quote:
0s.gif Op maandag 19 oktober 2015 15:29 schreef yats het volgende:

[..]

Good for you
Niet zo doen, yats.
  maandag 19 oktober 2015 @ 15:32:13 #150
416931 yats
(non) Average Joe
pi_156945532
quote:
7s.gif Op maandag 19 oktober 2015 15:30 schreef SonicVolcano het volgende:

[..]

Niet zo doen, yats.
Had hem al aangepast
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')