date jij nog veel?quote:Op maandag 19 oktober 2015 14:24 schreef yats het volgende:
[..]
Nee, dat is gewoon vriendschappelijk afspreken.
de hele riedel, niet alleen vriendschapquote:Op maandag 19 oktober 2015 14:18 schreef ElDinosaur het volgende:
[..]
Wat had hij dan bij z'n profiel staan? Daar kan je zien waar iemand naar op zoek is.
Wat is veel? Wellicht binnenkort weer een date,ik zie t wel.quote:
Ik denk dat je nu projecteert wat voor jou werktquote:Op maandag 19 oktober 2015 14:51 schreef UitStraling het volgende:
je weet vanaf seconde een echt wel of het BAM! is of niet, voor minder moet je ook echt niet gaan.
omdat het leuk/spannend m is denk ik. En voor seks. Althans als ik kijk naar studenten.quote:Op maandag 19 oktober 2015 14:51 schreef UitStraling het volgende:
Ik snap die mensen die zoveel daten voor geen meter, er straalt toch iets onnoemlijk treurigs af dat gezoek naar iemand die jou een beetje leuk vind en andersom, zo van voorruit dan maar, we passen een beetje bij elkaar laten we maar voorzichtig iets beginnen, je weet vanaf seconde een echt wel of het BAM! is of niet, voor minder moet je ook echt niet gaan.
Tja of het moet echt om het wipje gaan dan maakt het allemaal geen zak uit.
Dat kan inderdaad, ik weet dat het eigenlijk voor mij als door de bliksem getroffen moet zijn anders ga ik net zo lief een boek lezen, halfbakken daten en om elkaar heen draaien om te bepalen of je wat voor elkaar bent is niets voor mij in ieder geval, overkomt me ook nooit.quote:Op maandag 19 oktober 2015 14:54 schreef rhubarbje het volgende:
[..]
Ik denk dat je nu projecteert wat voor jou werkt
Ik heb nergens meteen BAM bij, dus ook niet bij dates. Ik heb wat meer tijd nodig, ben wat aftastender.
Ik denk ook niet dat het erg is dat dat bij verschillende mensen verschillend werkt?
Heel soms heb ik wel dat het meteen op het eerste gezicht geweldig is, maar meestal moet ik mensen leren kennen. En bovendien weet je niet vanaf minuut 1 hoe iemand over bepaalde dingen denkt. Het is voor mij toch wel belangrijk dat dat op dezelfde hoogte zit als ik.quote:Op maandag 19 oktober 2015 14:54 schreef rhubarbje het volgende:
[..]
Ik denk dat je nu projecteert wat voor jou werkt
Ik heb nergens meteen BAM bij, dus ook niet bij dates. Ik heb wat meer tijd nodig, ben wat aftastender.
Ik denk ook niet dat het erg is dat dat bij verschillende mensen verschillend werkt?
ja precies. Hoe iemand reageert in bepaalde situaties, over dingen denkt etcquote:Op maandag 19 oktober 2015 15:07 schreef Tamashii het volgende:
[..]
Heel soms heb ik wel dat het meteen op het eerste gezicht geweldig is, maar meestal moet ik mensen leren kennen. En bovendien weet je niet vanaf minuut 1 hoe iemand over bepaalde dingen denkt. Het is voor mij toch wel belangrijk dat dat op dezelfde hoogte zit als ik.
Inderdaad. Allereerst maakt iemand bij mij een indruk qua uiterlijk en houding. En vervolgens kijk ik verder naar verbale/mentale gesteldheid. Wanneer dat fucked up is, dan is het doei.quote:Op maandag 19 oktober 2015 15:09 schreef rhubarbje het volgende:
[..]
ja precies. Hoe iemand reageert in bepaalde situaties, over dingen denkt etc
En hoe iemand kust en zo is ook wel belangrijken dat weet ik ook niet meteen
Je hebt wel een punt. Die hele leren kennen-fase, die over het algemeen vrij lang duurt, wil ik alleen nog maar meemaken met iemand die mij een wauw-gevoel geeft. Dat kan al op basis van een foto van diegene (al eerder meegemaakt). Ik ben nu op zo'n leeftijd dat ik geen zin meer heb in half werk. Daarom date ik nu voorlopig niet. Er is simpelweg gewoon niemand momenteel die mij in die zin 'raakt'.quote:Op maandag 19 oktober 2015 14:51 schreef UitStraling het volgende:
Ik snap die mensen die zoveel daten voor geen meter, er straalt toch iets onnoemlijk treurigs af dat gezoek naar iemand die jou een beetje leuk vind en andersom, zo van voorruit dan maar, we passen een beetje bij elkaar laten we maar voorzichtig iets beginnen, je weet vanaf seconde een echt wel of het BAM! is of niet, voor minder moet je ook echt niet gaan.
wauw gevoel op basis van een foto vind ik dan wel weer een beetje nerdy.quote:Op maandag 19 oktober 2015 15:11 schreef SonicVolcano het volgende:
[..]
Je hebt wel een punt. Die hele leren kennen-fase, die over het algemeen vrij lang duurt, wil ik alleen nog maar meemaken met iemand die mij een wauw-gevoel geeft. Dat kan al op basis van een foto van diegene (al eerder meegemaakt). Ik ben nu op zo'n leeftijd dat ik geen zin meer heb in half werk. Daarom date ik nu voorlopig niet. Er is simpelweg gewoon niemand momenteel die mij in die zin 'raakt'.
Dat mag je vinden. Alleen niet bij iedereen is die BAM er meteen,als die er al komt.quote:Op maandag 19 oktober 2015 14:51 schreef UitStraling het volgende:
Daten is ook best leuk over het algemeen, al is het op een gegeven moment wel fijn als het ook tot iets structureels leid. En dan doel ik niet puur op seks. Geen idee of dat voor studenten anders is. Ik heb mijn hele studententijd immers een en dezelfde partner gehad en ook niet gedate.quote:Op maandag 19 oktober 2015 14:58 schreef BeeGees het volgende:
[..]
omdat het leuk/spannend m is denk ik. En voor seks. Althans als ik kijk naar studenten.
Dit bedoel ik eigenlijk, ik investeer niet meer in iemand die ik maar een beetje leuk vind in de hoop dat ik haar leuker ga vinden naarmate ik haar leer kennen, ik wil een van de leukste vrouwen ter wereld, de rest vermaakt zich maar met anderen.quote:Op maandag 19 oktober 2015 15:11 schreef SonicVolcano het volgende:
[..]
Je hebt wel een punt. Die hele leren kennen-fase, die over het algemeen vrij lang duurt, wil ik alleen nog maar meemaken met iemand die mij een wauw-gevoel geeft. Dat kan al op basis van een foto van diegene (al eerder meegemaakt). Ik ben nu op zo'n leeftijd dat ik geen zin meer heb in half werk. Daarom date ik nu voorlopig niet. Er is simpelweg gewoon niemand momenteel die mij in die zin 'raakt'.
Dit snap ik niet helemaal. Alle datingssites zijn in principe vleeskeuringen. Waarom zou je niet bij iemand een wauw gevoel kunnen krijgen? Ik krijg dat eerder bij een foto dan bij een ingevuld profiel.quote:Op maandag 19 oktober 2015 15:15 schreef BeeGees het volgende:
[..]
wauw gevoel op basis van een foto vind ik dan wel weer een beetje nerdy.
En tot die tijd hou je het bij 'losse avondjes'?quote:Op maandag 19 oktober 2015 15:19 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Dit bedoel ik eigenlijk, ik investeer niet meer in iemand die ik maar een beetje leuk vind in de hoop dat ik haar leuker ga vinden naarmate ik haar leer kennen, ik wil een van de leukste vrouwen ter wereld, de rest vermaakt zich maar met anderen.
Ik begrijp niet hoe je op basis van een foto een heus wauw gevoel hebt. Een foto. Ik ken mensen die er prachtig uitzien op foto's, maar in real life het tegenovergestelde zijn. Een wauw gevoel zit 'm bij mij echt in andere factoren dan een plaatje. Houding, uitstraling, hoe iemand doet/is, hoe de sfeer tussen degene en mij is, alles bij elkaar eigenlijk.quote:Op maandag 19 oktober 2015 15:21 schreef SonicVolcano het volgende:
[..]
Dit snap ik niet helemaal. Alle datingssites zijn in principe vleeskeuringen. Waarom zou je niet bij iemand een wauw gevoel kunnen krijgen? Ik krijg dat eerder bij een foto dan bij een ingevuld profiel.
Dat laatste wat je zegt is logisch, dat heb ik ook. Maar hoe doe jij dat dan op Tinder? Je liket dus iedereen?quote:Op maandag 19 oktober 2015 15:26 schreef BeeGees het volgende:
[..]
Ik begrijp niet hoe je op basis van een foto een heus wauw gevoel hebt. Een foto. Ik ken mensen die er prachtig uitzien op foto's, maar in real life het tegenovergestelde zijn. Een wauw gevoel zit 'm bij mij echt in andere factoren dan een plaatje. Houding, uitstraling, hoe iemand doet/is, hoe de sfeer tussen degene en mij is, alles bij elkaar eigenlijk.
Preciesquote:Op maandag 19 oktober 2015 15:26 schreef yats het volgende:
[..]
En tot die tijd hoe je het bij 'losse avondjes'?
Als dat voor jou werktquote:
Niet zo doen, yats.quote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |