Als je iemand nog nooit hebt gezien is dat toch best overdreven? Maar ik begrijp datingsites of apps ook nietquote:Op maandag 19 oktober 2015 10:52 schreef Helsinki het volgende:
De man waar ik contact mee heb heeft zijn profiel op de datingsite op 'inactief' gezet. Vond hij wel zo netjes omdat hij in mij geïnteresseerd is en wil onderzoeken of het iets is. Ik ben niet bekend met de dating(site) etiquette, maar doen jullie dit ook als je wat serieuzer contact hebt met iemand?
Beetje voorbarig als er nog geen date is geweest.quote:Op maandag 19 oktober 2015 10:52 schreef Helsinki het volgende:
De man waar ik contact mee heb heeft zijn profiel op de datingsite op 'inactief' gezet. Vond hij wel zo netjes omdat hij in mij geïnteresseerd is en wil onderzoeken of het iets is. Ik ben niet bekend met de dating(site) etiquette, maar doen jullie dit ook als je wat serieuzer contact hebt met iemand?
anders lees dit even terug en kijk of je jezelf nog serieus kunt nemen?quote:Op maandag 19 oktober 2015 10:18 schreef BeeGees het volgende:
[..]
mja vooral lachwekkend, ook omdat die gozer niet eens een hottie is. Vriendinnen lachen me uit als ik serieus met hem zou daten omdat hij best klein is. En ik nog wel zo denken; ga me niet 100% focussen op uiterlijk, als ie er maar gemiddeld uitziet.
haahha, maakte mij niet uit wat mensen zouden denken, alleen vriendinnen zouden wel lachen.quote:Op maandag 19 oktober 2015 10:55 schreef rhubarbje het volgende:
[..]
anders lees dit even terug en kijk of je jezelf nog serieus kunt nemen?
(Lijkt veel op deezertje inderdaad met zijn 'wat zouden mensen denken als ze ons samen zien')
ditquote:Op maandag 19 oktober 2015 10:54 schreef ElDinosaur het volgende:
[..]
Beetje voorbarig als er nog geen date is geweest.
Precies, en als een date leuk is heb je vaak toch weinig behoefte om actief bezig te gaan op de betreffende app / site.quote:Op maandag 19 oktober 2015 10:58 schreef rhubarbje het volgende:
[..]
dit
En ook na een date eigenlijk. Ik vind dat een move voor na Het Gesprek over exclusieviteit
Dat lukt aardig zo te zien.quote:Op maandag 19 oktober 2015 11:01 schreef Helsinki het volgende:
Ja, zo denk ik er ook over. Ik probeer het nog luchtig te houden allemaal.
Mijn vriend had 4 dagen na onze eerste date nog een speeddate - avond, die heeft hij gelijk afgezegd omdat hij dat netter vond.quote:Op maandag 19 oktober 2015 10:52 schreef Helsinki het volgende:
Na een eerste date is wel wat anders dan voor de eerste date, zeker als je meteen weet dat het wel goed zit.quote:Op maandag 19 oktober 2015 11:28 schreef douche-eendje het volgende:
[..]
Mijn vriend had 4 dagen na onze eerste date nog een speeddate - avond, die heeft hij gelijk afgezegd omdat hij dat netter vond.
De tegoedbon daarvan ligt nog ergens in ons huis
Na de date vind ik wel normaal als je zeker denkt te weten dat dit de ware is enzo. Bij wijze van. Maar voor de date... dan loop je een beetje hard van stapel wellicht.quote:Op maandag 19 oktober 2015 11:28 schreef douche-eendje het volgende:
[..]
Mijn vriend had 4 dagen na onze eerste date nog een speeddate - avond, die heeft hij gelijk afgezegd omdat hij dat netter vond.
De tegoedbon daarvan ligt nog ergens in ons huis
Dat je het uit eigen beweging doet na een paar dates kan ik begrijpen. Alleen het aankondigen / vertellen voelt een beetje alsof diegene het dan een heel gebaar vindt.quote:Op maandag 19 oktober 2015 11:56 schreef rhubarbje het volgende:
Hoe kun je nu na 1 date weten of het de ware is?
Ik schrik juist altijd van mensen die na een paar dates alle datingsites meteen verwijderen en zo
Doe even chill...
En ik vind het vreselijk naïef
de ware.. Ik bedoel dat je weet dat het echt heel goed zit en je zo'n mega klik hebt. Dan snap ik wel dat je geen interesse meer hebt in andere mensen.quote:Op maandag 19 oktober 2015 11:56 schreef rhubarbje het volgende:
Ik schrik juist altijd van mensen die na een paar dates alle datingsites meteen verwijderen en zo
Doe even chill...
Ik ook, maar log dan gewoon niet in?quote:Op maandag 19 oktober 2015 12:01 schreef BeeGees het volgende:
[..]
de ware.. Ik bedoel dat je weet dat het echt heel goed zit en je zo'n mega klik hebt. Dan snap ik wel dat je geen interesse meer hebt in andere mensen.
Meh, ergens kan ik het wel begrijpen. Ze denken allicht dat het het signaal stuurt dat ze 100% bereid zijn om hun date alle aandacht te geven en dat ze bereid zijn om offers te brengen om er iets van te maken. Van de ene kant is dat een sympathiek gebaar, van de andere kant is het wel een beetje dramatisch.quote:Op maandag 19 oktober 2015 11:56 schreef rhubarbje het volgende:
Doe even chill...
Genoeg mensen die gewoon nieuwe mensen willen ontmoeten en meer niet.quote:Op maandag 19 oktober 2015 14:13 schreef rhubarbje het volgende:
Nou zeg
Ik heb met veel pijn en moeite een handvol interesante opties uit de berichtjes tsunami gefiltert. Beetje leuk op een neer zitten kletsen met iemand komt ie met: Ja ik wil wel even duidelijk zijn, ik zoek alleen vriendschap
Wat doe je dan op een datingsite
Ik snap er echt niks van
Datingsite....quote:Op maandag 19 oktober 2015 14:16 schreef Faxie het volgende:
[..]
Genoeg mensen die gewoon nieuwe mensen willen ontmoeten en meer niet.
Als je gedate hebt met iemand en het lijkt wel in iets uit te kunnen groeien, dan ja. Als ik iemand überhaupt nog niet gezien heb dan niet. Wat niet wil zeggen dat ik dan nog heel actief ben op die site, maar profiel op inactief inactief, nee.quote:Op maandag 19 oktober 2015 10:52 schreef Helsinki het volgende:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |