abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  zondag 18 oktober 2015 @ 18:48:13 #51
308438 Ser_Ciappelletto
Semi-professionele SJW
pi_156926206
quote:
0s.gif Op zondag 18 oktober 2015 18:20 schreef ElDinosaur het volgende:

[..]

Volgende keer gaat het weer een stuk soepeler. :) Nog wel contact gehad met d'r naderhand?
Ja, de hele dag al zitten appen. Ze zei dat ze het leuk had gevonden, dus ik heb het in ieder geval niet verneukt. :') En zoals je zegt: het wordt vanzelf beter.
pi_156926321
Oeh dat is een heel goed teken! Go you!
He said how many sugars do you like in your tea?
I said forget about the sugar have a spoon full of me,
[Rhu SC]Deel 1 dus? O+
Your job is to feed me, do me and die
pi_156926712
quote:
0s.gif Op zondag 18 oktober 2015 18:48 schreef Ser_Ciappelletto het volgende:

[..]

Ja, de hele dag al zitten appen. Ze zei dat ze het leuk had gevonden, dus ik heb het in ieder geval niet verneukt. :') En zoals je zegt: het wordt vanzelf beter.
Leuk man!
pi_156927263
quote:
0s.gif Op zondag 18 oktober 2015 18:48 schreef Ser_Ciappelletto het volgende:

[..]

Dan komt het allemaal wel goed.
pi_156933723
quote:
0s.gif Op zondag 18 oktober 2015 22:35 schreef ElDinosaur het volgende:

[..]

Ik app soms ook wel eens weken voordat er afgesproken wordt. Komt soms gewoon niet uit, daarnaast ben je er zelf bij wat je allemaal deelt voordat je elkaar ziet. Als je je hele ziel al bloot legt voordat je elkaar ziet.. tja dan creeer je bepaalde verwachten en wordt het gewoon awkward.

Die verhaaltjes zijn leuk, maar komen gewoon neer op slechte dates. Het waren ook faal dates geweest als ze maar een dag of 3 hadden geappt met elkaar.

[..]

Hé, ik miste de langspeelplaat al. O+ Het is niet extra lullig als ze je niet liken, waarom zouden ze je ineens moeten liken omdat je bij elkaar in de buurt woont?
Nou ja na 3 dagen heb ik iig nog niet zulke verwachtingen opgebouwd. Die meid ging dus in een week tijd al meerdere keren skypen, bellen en 100 selfies sturen. Dan heb je alles al gedaan behalve de fysieke ontmoeting. En dan kan je je toch ineens storen aan zijn houding, zenuwtrekjes, geur, uiterlijk etc.

En wat betreft de locatie: tja zij herkennen mij ook, want ik kom veel meiden geregeld tegen... Maar ik bedoel: als ze je in het echte leven al negeren/ niets van je moeten en je komt ze online ineens tegen en probeert dan wat.. maar je hoort niks terug of alleen profielbezoek terug, tja dan mag je de conclusie wel trekken toch? Ik heb het over studiegenoten, mensen die verderop wonen, mensen die je op straat ziet etc.
pi_156933798
quote:
0s.gif Op zondag 18 oktober 2015 22:42 schreef Deezertje het volgende:

[..]

Nou ja na 3 dagen heb ik iig nog niet zulke verwachtingen opgebouwd. Die meid ging dus in een week tijd al meerdere keren skypen, bellen en 100 selfies sturen. Dan heb je alles al gedaan behalve de fysieke ontmoeting. En dan kan je je toch ineens storen aan zijn houding, zenuwtrekjes, geur, uiterlijk etc.
Daarom moet je ook niet alles al via app vertellen aan iemand. :') Hou het luchtig en rek de tijd tot een date.

quote:
En wat betreft de locatie: tja zij herkennen mij ook, want ik kom veel meiden geregeld tegen... Maar ik bedoel: als ze je in het echte leven al negeren/ niets van je moeten en je komt ze online ineens tegen en probeert dan wat.. maar je hoort niks terug of alleen profielbezoek terug, tja dan mag je de conclusie wel trekken toch? Ik heb het over studiegenoten, mensen die verderop wonen, mensen die je op straat ziet etc.
Ja, online is niets anders dan offline. Als ze je niet leuk vinden ga je online niet ineens wel een reactie krijgen. Ik zie niet in hoe het ander is.
  zondag 18 oktober 2015 @ 22:46:18 #57
61646 Copycat
I am a trigger hippie
pi_156933863
Het gaat hier om eigen ervaringen. Niet om die van wildvreemden op andere websites.

Posts worden dan ook verwijderd.
Curiosity cultured the cat
Hoge dames vangen veel wind
Whadda ya hear! Whadda ya say!
What is any ocean but a multitude of drops?
  zondag 18 oktober 2015 @ 22:47:15 #58
402989 japiedevlugge
weer die clown en die acrobaat
pi_156933910
Gaat inderdaad om welke manier je met elkaar appt/mailt enz. Niet op de versiertoer gaan, zeker niets romantisch, een complimentje kan maar bonter moet je het over het algemeen niet maken. Dat moet allemaal gewoon IRL gebeuren. Verder ook niet elkaars fantasie te veel de loop laten, merk je dat het bij de ander gebeurd een beetje subtiel relativeren enzo.

Kans is aanwezig als de ander daar nog nieuw in is en van nature wel enthousiast wil worden dat kan schuren maar ja tis niet anders. Die hel van teleurstellingen heb ik ook de eerste keer meegemaakt en daar zit ik dus ook niet meer op te wachten :P
Grijp ze!
  zondag 18 oktober 2015 @ 22:48:37 #59
61646 Copycat
I am a trigger hippie
pi_156933967
Rest laat ik staan, maar haal je 'ervaringen' dus niet meer van andere sites. Gaat nergens over.
Curiosity cultured the cat
Hoge dames vangen veel wind
Whadda ya hear! Whadda ya say!
What is any ocean but a multitude of drops?
pi_156933994
quote:

[..]

dat mag je ook al als ze je 1x negeren hoor :')
[Rhu SC]Deel 1 dus? O+
pi_156934164
quote:
2s.gif Op zondag 18 oktober 2015 22:48 schreef Copycat het volgende:
Rest laat ik staan, maar haal je 'ervaringen' dus niet meer van andere sites. Gaat nergens over.
Gebruikte ik meer om hier de discussie aan te zwengelen.. De grootste valkuil van online daten is vooraf teveel info inwinnen/appen en verwachtingen kweken dat het eigenlijk alleen maar kan tegenvallen... Ik wil gewoon sneller afspreken, en mocht er een datum geprikt worden die 2 weken verderop is ook niet dagelijks meer blijven appen. Je moet wat spanning bewaren voor de date zelf.

Had 't zelf ook eens hoor. Vooraf haar ff op FB gecheckt. Zag ik heel veel vakantiefoto's voorbij komen... Nou op de date begon ze dus ineens over die vakantie, ik merkte meteen dat ik amper geïnteresseerd was want ik wist al wat ik kon verwachten (maar zij wist dat dus niet), dus eigenlijk de spontaniteit voor mezelf verpest. Moest me inhouden om niet te zeggen: 'ohja, dat heb ik gezien/gelezen etc.' :P
pi_156934282
Je doet dat toch zelf? Ik snap het probleem echt niet.. Waarom iemand opzoeken op Facebook voordat je op date gaat?
pi_156934332
We hoeven toch geen discussies te voeren omdat het even stil is? Dit onderwerp is ook al heel vaak besproken en het speelt nu voor niemand
[Rhu SC]Deel 1 dus? O+
pi_156934365
Ontopic: nieuwe foto op Happn.. matches, matches everywhere. :9
pi_156934407
Wat is happn?
[Rhu SC]Deel 1 dus? O+
pi_156934588
quote:
0s.gif Op zondag 18 oktober 2015 22:59 schreef rhubarbje het volgende:
Wat is happn?
App waarbij je mensen te zien krijgt die binnen een straal van 500 meter oid van je zijn geweest.
  zondag 18 oktober 2015 @ 23:09:06 #67
349633 SiIk
Echt zijde
pi_156934806
quote:

[..]

Ik vind dat juist niet raar.
Soms voegen studiegenootjes ofzo mij wel eens toe op facebook, die dan in de wandelgangen nog nooit hoi hebben gezegd. Echt niet dat ik ze ga accepteren dan. Als ik m'n hele studie op facebook moet hebben blijf ik bezig :')
Met zo'n app is dat misschien iets anders, maar dan nog. Als je elkaar zo vaak ziet, heb dan de ballen om iets in het echt te zeggen, denk ik dan.
Why get married and make one man miserable when I can stay single and make thousands miserable? -Carrie Snow
Op woensdag 21 oktober 2015 14:26 schreef kanovinnie het volgende:
Silk is niet hosselbaar voor een simpele sterveling als ik.
  zondag 18 oktober 2015 @ 23:19:17 #68
416931 yats
(non) Average Joe
pi_156935126
quote:
0s.gif Op zondag 18 oktober 2015 22:53 schreef Deezertje het volgende:

[..]

Gebruikte ik meer om hier de discussie aan te zwengelen.. De grootste valkuil van online daten is vooraf teveel info inwinnen/appen en verwachtingen kweken dat het eigenlijk alleen maar kan tegenvallen... Ik wil gewoon sneller afspreken, en mocht er een datum geprikt worden die 2 weken verderop is ook niet dagelijks meer blijven appen. Je moet wat spanning bewaren voor de date zelf.

Had 't zelf ook eens hoor. Vooraf haar ff op FB gecheckt. Zag ik heel veel vakantiefoto's voorbij komen... Nou op de date begon ze dus ineens over die vakantie, ik merkte meteen dat ik amper geïnteresseerd was want ik wist al wat ik kon verwachten (maar zij wist dat dus niet), dus eigenlijk de spontaniteit voor mezelf verpest. Moest me inhouden om niet te zeggen: 'ohja, dat heb ik gezien/gelezen etc.' :P
Vreemd, daar heb ik nou nooit last van. Althans, ik ga eigenlijk nooit een date vooraf bewust opzoeken en heb over het algemeen genoeg gespreksstof,zelfs na een tijd appen. Natuurlijk is er niets mis met snel afspreken (dat doe ik liever ook), maar ik snap niet helemaal waarom jij verwachtingen hebt alleen op basis van een gesprek?
Many persons have a wrong idea of what constitutes true happiness. It is not attained through self-gratification but through fidelity to a worthy purpose.
[ Bericht 0% gewijzigd door yats op 11-11-2011 11:22 ]
pi_156937283
De Tinderstand is 2 bots uit 2 matches, van heel Antwerpen tot Roosendaal.... :')

Happn heb ik nu ook, maar dat zal weinig opleveren gok ik. Avondje Gent en Tilburg was in ieder geval al niks.
  maandag 19 oktober 2015 @ 01:35:29 #70
401892 Helsinki
Avec persévérance.
pi_156937452
quote:
0s.gif Op zondag 18 oktober 2015 10:34 schreef Grote_vriendelijke_reus het volgende:
Ontopic: Iemand nog dates binnenkort op de planning staan?
Mhm, deze week met iemand die ik van een datingsite heb geplukt :). Spannend!
pi_156937674
Happn is 18+ :'(
(she/her)
pi_156938607
quote:
1s.gif Op maandag 19 oktober 2015 01:35 schreef Helsinki het volgende:

[..]

Mhm, deze week met iemand die ik van een datingsite heb geplukt :). Spannend!
Spannend! Wat gaan jullie doen? :-)
  maandag 19 oktober 2015 @ 10:00:53 #73
401892 Helsinki
Avec persévérance.
pi_156939401
quote:
1s.gif Op maandag 19 oktober 2015 08:51 schreef Grote_vriendelijke_reus het volgende:

[..]

Spannend! Wat gaan jullie doen? :-)
We gaan samen ergens wandelen. Allebei tentamens, even uitwaaien is wel welkom. Geen spannende date maar wel prima om elkaar beter te leren kennen. Ben benieuwd!
pi_156939495
Kut. 1 jongen die ik nog nooit in real heb gezien negeert me zomaar. Had al geen interesse in hem, maar merk nu dat dat toch nuet zo'n leuk gevoel is.
  maandag 19 oktober 2015 @ 10:13:18 #75
242666 BeamofLight
Light in the darkness, Tafkap
pi_156939594
quote:
0s.gif Op maandag 19 oktober 2015 10:07 schreef BeeGees het volgende:
Kut. 1 jongen die ik nog nooit in real heb gezien negeert me zomaar. Had al geen interesse in hem, maar merk nu dat dat toch nuet zo'n leuk gevoel is.
Jij gaat nog een zwaar leven krijgen
pi_156939612
quote:
Jij praat precies hetzelfde als Deezertje met je 'in real'. Verdacht..
pi_156939624
quote:
0s.gif Op maandag 19 oktober 2015 10:13 schreef BeamofLight het volgende:

[..]

Jij gaat nog een zwaar leven krijgen
tis niet dat in jankend in mijn bed lig, maar nog nooit meegemaakt joh! Van redelijk wat praten naar geen respons. Jongens stappen gewoon op me af en nemen initiatief. Neem ik eens het voortouw bij iemand die ik nog nooit heb gezien nota bene (uitzonderlijk), krijg ik geen reactie meer. :')
  maandag 19 oktober 2015 @ 10:16:42 #78
242666 BeamofLight
Light in the darkness, Tafkap
pi_156939633
quote:
1s.gif Op maandag 19 oktober 2015 10:15 schreef BeeGees het volgende:

[..]

tis niet dat in jankend in mijn bed lig, maar nog nooit meegemaakt joh! Van redelijk wat praten naar geen respons. Jongens stappen gewoon op me af en nemen initiatief. Neem ik eens het voortouw bij iemand die ik nog nooit heb gezien nota bene (uitzonderlijk), krijg ik geen reactie meer. :')
Ja is heftig, beloof ons niet in de buurt te komen van rijdende treinen enzo, okay
pi_156939639
quote:
0s.gif Op maandag 19 oktober 2015 10:14 schreef ElDinosaur het volgende:

[..]

Jij praat precies hetzelfde als Deezertje met je 'in real'. Verdacht..
Wat? Ik zeg in real (hoe moet ik het anders noemen) en je vindt dat ik Deezertje ben oid?
pi_156939652
quote:
0s.gif Op maandag 19 oktober 2015 10:16 schreef BeamofLight het volgende:

[..]

Ja is heftig, beloof ons niet in de buurt te komen van rijdende treinen enzo, okay
Of scherpe voorwerpen.

Wat een struggles. Wen er maar aan, want je zult nog wel vaker mannen in je leven tegen komen die niet als een puppy achter je aan lopen.
pi_156939668
quote:
0s.gif Op maandag 19 oktober 2015 10:16 schreef BeamofLight het volgende:

[..]

mja vooral lachwekkend, ook omdat die gozer niet eens een hottie is. Vriendinnen lachen me uit als ik serieus met hem zou daten omdat hij best klein is. En ik nog wel zo denken; ga me niet 100% focussen op uiterlijk, als ie er maar gemiddeld uitziet. :')
  maandag 19 oktober 2015 @ 10:22:55 #82
195276 S95Sedan
No, not really...
pi_156939736
quote:
Hoelang heeft hij al niks gestuurd dan? 1 dag, 2 dagen? Sommige mensen zijn gewoon bezig.

Sowieso hoef je toch niet binnen x aantal tijd te reageren, vind ik altijd zo'n onzin.
  maandag 19 oktober 2015 @ 10:23:44 #83
416931 yats
(non) Average Joe
pi_156939754
quote:
1s.gif Op maandag 19 oktober 2015 10:15 schreef BeeGees het volgende:

[..]

Welkom in de volwassen wereld van het daten. Get used to it
Many persons have a wrong idea of what constitutes true happiness. It is not attained through self-gratification but through fidelity to a worthy purpose.
  maandag 19 oktober 2015 @ 10:24:31 #84
401892 Helsinki
Avec persévérance.
pi_156939769
quote:
10s.gif Op maandag 19 oktober 2015 10:18 schreef BeeGees het volgende:

[..]

mja vooral lachwekkend, ook omdat die gozer niet eens een hottie is. Vriendinnen lachen me uit als ik serieus met hem zou daten omdat hij best klein is. En ik nog wel zo denken; ga me niet 100% focussen op uiterlijk, als ie er maar gemiddeld uitziet. :')
En toch ben je er wel op gefocust.
pi_156939780
quote:
0s.gif Op maandag 19 oktober 2015 10:22 schreef S95Sedan het volgende:

[..]

Hoelang heeft hij al niks gestuurd dan? 1 dag, 2 dagen? Sommige mensen zijn gewoon bezig.

Sowieso hoef je toch niet binnen x aantal tijd te reageren, vind ik altijd zo'n onzin.
Klopt! Nee is duidelijk dat ie niets meer gaat terugsturen. Ahaha, vriendin van mij zegt: hij is bang.
pi_156939798
quote:
0s.gif Op maandag 19 oktober 2015 10:24 schreef Helsinki het volgende:

[..]

En toch ben je er wel op gefocust.
Nee, want ik toonde interesse in hem. Ik ga me er nu wel weer op focussen. Geen halve lilliputters en lelijkerds meer voor mij, zou er toch niks mee kunnen.
  maandag 19 oktober 2015 @ 10:27:23 #87
195276 S95Sedan
No, not really...
pi_156939809
quote:
14s.gif Op maandag 19 oktober 2015 10:25 schreef BeeGees het volgende:

[..]

Klopt! Nee is duidelijk dat ie niets meer gaat terugsturen. Ahaha, vriendin van mij zegt: hij is bang.
Je kan het ook gewoon vragen natuurlijk, hoor je dan nog niks trek je conclusie, of ligt dat teveel voor de hand? ;)

Hier neem ik ook liever de tijd voor een bericht ipv afraffelen met een paar woorden en dat zeg ik ook gewoon tegen mensen.
pi_156939814
quote:
0s.gif Op maandag 19 oktober 2015 10:23 schreef yats het volgende:

[..]

Welkom in de volwassen wereld van het daten. Get used to it
Als het zo werkt wil ik niet daten.

Ik wacht wel op de prins op het witte paard op mijn uni. Of ergens anders..
pi_156939840
quote:
17s.gif Op maandag 19 oktober 2015 10:27 schreef BeeGees het volgende:

[..]

Laatst deed je nog HBO. Wat is deze.
pi_156939842
quote:
0s.gif Op maandag 19 oktober 2015 10:27 schreef S95Sedan het volgende:

[..]

Je kan het ook gewoon vragen natuurlijk, hoor je dan nog niks trek je conclusie, of ligt dat teveel voor de hand? ;)

Hier neem ik ook liever de tijd voor een bericht ipv afraffelen met een paar woorden en dat zeg ik ook gewoon tegen mensen.
Hij heeft al een week niks terug gestuurd, dus denk het niet! Ik ga niks meer sturen nee, staan al gelezen berichtjes :P
  maandag 19 oktober 2015 @ 10:29:23 #91
401892 Helsinki
Avec persévérance.
pi_156939843
quote:
1s.gif Op maandag 19 oktober 2015 10:26 schreef BeeGees het volgende:

[..]

Nee, want ik toonde interesse in hem. Ik ga me er nu wel weer op focussen. Geen halve lilliputters en lelijkerds meer voor mij, zou er toch niks mee kunnen.
Klinkt alsof het toch ergens een klein beetje steekt en je nu op deze manier dat probeert te verzachten. Dat is menselijk, maar niet helemaal eerlijk als je het mij vraagt. Het kan nou eenmaal gebeuren dat iemand geen interesse in je heeft. Dat hij er ''gemiddeld'' (of beneden gemiddeld of hoe je het ook wil nemen) uit ziet doet daar niets aan af.
  maandag 19 oktober 2015 @ 10:29:24 #92
416931 yats
(non) Average Joe
pi_156939844
quote:
17s.gif Op maandag 19 oktober 2015 10:27 schreef BeeGees het volgende:

[..]

Zo werkt de wereld. Succes verder
pi_156939854
quote:
0s.gif Op maandag 19 oktober 2015 10:29 schreef ElDinosaur het volgende:

[..]

Laatst deed je nog HBO. Wat is deze.
Ja, dan zeg ik toch alsnog niks raars?
pi_156939886
quote:
0s.gif Op maandag 19 oktober 2015 10:29 schreef Helsinki het volgende:

[..]

Klinkt alsof het toch ergens een klein beetje steekt en je nu op deze manier dat probeert te verzachten. Dat is menselijk, maar niet helemaal eerlijk als je het mij vraagt. Het kan nou eenmaal gebeuren dat iemand geen interesse in je heeft. Dat hij er ''gemiddeld'' (of beneden gemiddeld of hoe je het ook wil nemen) uit ziet doet daar niets aan af.
Ik vind het wel eerlijk. Hij is te klein en niet errrrg knap, maar ik dacht juist dat ik mijn oppervlakkigheid even moest wegdoen. Dat gevoel is nu ook weer weg. :P
pi_156939890
quote:
1s.gif Op maandag 19 oktober 2015 10:30 schreef BeeGees het volgende:

[..]

Ja, dan zeg ik toch alsnog niks raars?
pi_156939952
quote:
0s.gif Op maandag 19 oktober 2015 10:31 schreef ElDinosaur het volgende:

[..]

[ afbeelding ]
Ik merk het, maar ik zeg toch echt niks vreemds. Kan er ook niks aan doen dat jij het wel vreemd vindt.
pi_156939956
quote:
0s.gif Op maandag 19 oktober 2015 10:22 schreef S95Sedan het volgende:

[..]

Dit dus. Vanwaar die haast?
9 vd 10 keer ben ik of is zij druk (werk enzo...) en heb dan niet de tijd om de hele dag op m'n telefoon te kijken.
Dat is niet alleen met dates zo, lijkt mij de meest normale gang van zaken. Ik heb dan soms wel tijd om het berichtje te lezen maar wil dan gewoon even de tijd nemen om terug te berichten...
pi_156939994
quote:
1s.gif Op maandag 19 oktober 2015 10:35 schreef Grote_vriendelijke_reus het volgende:

[..]

9 vd 10 keer ben ik of is zij druk (werk enzo...) en heb dan niet de tijd om de hele dag op m'n telefoon te kijken.
Dat is niet alleen met dates zo, lijkt mij de meest normale gang van zaken. Ik heb dan soms wel tijd om het berichtje te lezen maar wil dan gewoon even de tijd nemen om terug te berichten...
Ze is gewoon gekrenkt omdat ze is afgewezen door iemand die beneden haar standaard is.
pi_156940092
quote:
1s.gif Op maandag 19 oktober 2015 10:35 schreef Grote_vriendelijke_reus het volgende:

[..]

Het is niet dat dus. Hij is online, regeert al een week niet. Geen reactie is een verkapte geen interesse. Dat jullie dat nog willen afdoen als te druk vind ik een beetje gek, weten wanneer iemand niet wil is ook handig :P
pi_156940131
quote:
3s.gif Op maandag 19 oktober 2015 10:38 schreef ElDinosaur het volgende:

[..]

Ze is gewoon gekrenkt omdat ze is afgewezen door iemand die beneden haar standaard is.
niet helemaal gekrenkt maar vind het wel jammer.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')