Ja, de hele dag al zitten appen. Ze zei dat ze het leuk had gevonden, dus ik heb het in ieder geval niet verneukt.quote:Op zondag 18 oktober 2015 18:20 schreef ElDinosaur het volgende:
[..]
Volgende keer gaat het weer een stuk soepeler.Nog wel contact gehad met d'r naderhand?
Leuk man!quote:Op zondag 18 oktober 2015 18:48 schreef Ser_Ciappelletto het volgende:
[..]
Ja, de hele dag al zitten appen. Ze zei dat ze het leuk had gevonden, dus ik heb het in ieder geval niet verneukt.En zoals je zegt: het wordt vanzelf beter.
Dan komt het allemaal wel goed.quote:Op zondag 18 oktober 2015 18:48 schreef Ser_Ciappelletto het volgende:
[..]
Ja, de hele dag al zitten appen. Ze zei dat ze het leuk had gevonden, dus ik heb het in ieder geval niet verneukt.En zoals je zegt: het wordt vanzelf beter.
Nou ja na 3 dagen heb ik iig nog niet zulke verwachtingen opgebouwd. Die meid ging dus in een week tijd al meerdere keren skypen, bellen en 100 selfies sturen. Dan heb je alles al gedaan behalve de fysieke ontmoeting. En dan kan je je toch ineens storen aan zijn houding, zenuwtrekjes, geur, uiterlijk etc.quote:Op zondag 18 oktober 2015 22:35 schreef ElDinosaur het volgende:
[..]
Ik app soms ook wel eens weken voordat er afgesproken wordt. Komt soms gewoon niet uit, daarnaast ben je er zelf bij wat je allemaal deelt voordat je elkaar ziet. Als je je hele ziel al bloot legt voordat je elkaar ziet.. tja dan creeer je bepaalde verwachten en wordt het gewoon awkward.
Die verhaaltjes zijn leuk, maar komen gewoon neer op slechte dates. Het waren ook faal dates geweest als ze maar een dag of 3 hadden geappt met elkaar.
[..]
Hé, ik miste de langspeelplaat al.Het is niet extra lullig als ze je niet liken, waarom zouden ze je ineens moeten liken omdat je bij elkaar in de buurt woont?
Daarom moet je ook niet alles al via app vertellen aan iemand.quote:Op zondag 18 oktober 2015 22:42 schreef Deezertje het volgende:
[..]
Nou ja na 3 dagen heb ik iig nog niet zulke verwachtingen opgebouwd. Die meid ging dus in een week tijd al meerdere keren skypen, bellen en 100 selfies sturen. Dan heb je alles al gedaan behalve de fysieke ontmoeting. En dan kan je je toch ineens storen aan zijn houding, zenuwtrekjes, geur, uiterlijk etc.
Ja, online is niets anders dan offline. Als ze je niet leuk vinden ga je online niet ineens wel een reactie krijgen. Ik zie niet in hoe het ander is.quote:En wat betreft de locatie: tja zij herkennen mij ook, want ik kom veel meiden geregeld tegen... Maar ik bedoel: als ze je in het echte leven al negeren/ niets van je moeten en je komt ze online ineens tegen en probeert dan wat.. maar je hoort niks terug of alleen profielbezoek terug, tja dan mag je de conclusie wel trekken toch? Ik heb het over studiegenoten, mensen die verderop wonen, mensen die je op straat ziet etc.
dat mag je ook al als ze je 1x negeren hoorquote:Op zondag 18 oktober 2015 22:42 schreef Deezertje het volgende:
[..]
En wat betreft de locatie: tja zij herkennen mij ook, want ik kom veel meiden geregeld tegen... Maar ik bedoel: als ze je in het echte leven al negeren/ niets van je moeten en je komt ze online ineens tegen en probeert dan wat.. maar je hoort niks terug of alleen profielbezoek terug, tja dan mag je de conclusie wel trekken toch? Ik heb het over studiegenoten, mensen die verderop wonen, mensen die je op straat ziet etc.
Gebruikte ik meer om hier de discussie aan te zwengelen.. De grootste valkuil van online daten is vooraf teveel info inwinnen/appen en verwachtingen kweken dat het eigenlijk alleen maar kan tegenvallen... Ik wil gewoon sneller afspreken, en mocht er een datum geprikt worden die 2 weken verderop is ook niet dagelijks meer blijven appen. Je moet wat spanning bewaren voor de date zelf.quote:Op zondag 18 oktober 2015 22:48 schreef Copycat het volgende:
Rest laat ik staan, maar haal je 'ervaringen' dus niet meer van andere sites. Gaat nergens over.
App waarbij je mensen te zien krijgt die binnen een straal van 500 meter oid van je zijn geweest.quote:
Ik vind dat juist niet raar.quote:Op zondag 18 oktober 2015 22:42 schreef Deezertje het volgende:
[..]
Nou ja na 3 dagen heb ik iig nog niet zulke verwachtingen opgebouwd. Die meid ging dus in een week tijd al meerdere keren skypen, bellen en 100 selfies sturen. Dan heb je alles al gedaan behalve de fysieke ontmoeting. En dan kan je je toch ineens storen aan zijn houding, zenuwtrekjes, geur, uiterlijk etc.
En wat betreft de locatie: tja zij herkennen mij ook, want ik kom veel meiden geregeld tegen... Maar ik bedoel: als ze je in het echte leven al negeren/ niets van je moeten en je komt ze online ineens tegen en probeert dan wat.. maar je hoort niks terug of alleen profielbezoek terug, tja dan mag je de conclusie wel trekken toch? Ik heb het over studiegenoten, mensen die verderop wonen, mensen die je op straat ziet etc.
Vreemd, daar heb ik nou nooit last van. Althans, ik ga eigenlijk nooit een date vooraf bewust opzoeken en heb over het algemeen genoeg gespreksstof,zelfs na een tijd appen. Natuurlijk is er niets mis met snel afspreken (dat doe ik liever ook), maar ik snap niet helemaal waarom jij verwachtingen hebt alleen op basis van een gesprek?quote:Op zondag 18 oktober 2015 22:53 schreef Deezertje het volgende:
[..]
Gebruikte ik meer om hier de discussie aan te zwengelen.. De grootste valkuil van online daten is vooraf teveel info inwinnen/appen en verwachtingen kweken dat het eigenlijk alleen maar kan tegenvallen... Ik wil gewoon sneller afspreken, en mocht er een datum geprikt worden die 2 weken verderop is ook niet dagelijks meer blijven appen. Je moet wat spanning bewaren voor de date zelf.
Had 't zelf ook eens hoor. Vooraf haar ff op FB gecheckt. Zag ik heel veel vakantiefoto's voorbij komen... Nou op de date begon ze dus ineens over die vakantie, ik merkte meteen dat ik amper geïnteresseerd was want ik wist al wat ik kon verwachten (maar zij wist dat dus niet), dus eigenlijk de spontaniteit voor mezelf verpest. Moest me inhouden om niet te zeggen: 'ohja, dat heb ik gezien/gelezen etc.'
Mhm, deze week met iemand die ik van een datingsite heb gepluktquote:Op zondag 18 oktober 2015 10:34 schreef Grote_vriendelijke_reus het volgende:
Ontopic: Iemand nog dates binnenkort op de planning staan?
Spannend! Wat gaan jullie doen? :-)quote:Op maandag 19 oktober 2015 01:35 schreef Helsinki het volgende:
[..]
Mhm, deze week met iemand die ik van een datingsite heb geplukt. Spannend!
We gaan samen ergens wandelen. Allebei tentamens, even uitwaaien is wel welkom. Geen spannende date maar wel prima om elkaar beter te leren kennen. Ben benieuwd!quote:Op maandag 19 oktober 2015 08:51 schreef Grote_vriendelijke_reus het volgende:
[..]
Spannend! Wat gaan jullie doen? :-)
Jij gaat nog een zwaar leven krijgenquote:Op maandag 19 oktober 2015 10:07 schreef BeeGees het volgende:
Kut. 1 jongen die ik nog nooit in real heb gezien negeert me zomaar. Had al geen interesse in hem, maar merk nu dat dat toch nuet zo'n leuk gevoel is.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |